ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 14.06.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
75.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Concediu ok

TIPĂREȘTE

Noi am fost plecati la Neptun, la acest hotel, cu voucher. nu st daca are asta vreo importanta dar am precizat.

la prima impresie hotelul arata super ok atat in exterior cat si in interior, fata de hotelurile de p acolo. cat am stat in Neptun nu am vz un hotel asemanator... poate nu ne am plimbat destul :)

la receptie tipa e ff draguta, te ajuta cu orice informatie.

camera a fost curata doar ca in aceste 5 zile nu a venit nimeni sa schimbe prosoape sau lenjerie. s a facut doar curat si cam atat.

noi am avut masa inclusa dimineata si seara. dimineata era cam slaba oferta... si in fiecare zi cam acelasi meniu. au un minus din punctul asta de vedere. seara a fost mereu alt meniu (ceva carne, garnitura si salata); eu, care mananc putin, m-am saturat de fiecare data insa prietenul meu mereu trebuia sa completeze meniu oferit de hotel ba cu o portiee de hamsii, ba... cu altceva.

deoarece plaja era cam departe de hotel (si apropo nu ne-a incantat deloc ce am vz pe plaja- toate sezlongurile erau intr o stare deplorabila, cu saltele murdare si umbrelute din stuf, nereconditionate; stateai sub umbrela si cadeau resturi de stuf uscat din umbrela... neplacut) ne a fost mult mai comod sa ramanem la plaja la piscina, care este cel mai mare avantaj al hotelului. este destul de mare, este curata, sunt sezlonguri destule, preturile de la bar nu sunt mai mari decat cele de la barurile de pe plaja.

personalul parca este de pe alta planeta. in afar de receptionera, cu care te puteai intelege, restul personalului lasa de dorit. de exemplu seara trebuia sa aratam un bon, cum ca suntem cazati acolo si beneficiem de cina. pana sa ne asezam la o masa ne intrebau 5 insi din personal de la ce cam suntem, cand am venit, cu ce oferta suntem veniti si tot asa... la un moment dat era enervant. eu cred ca sunt prea multi angajati in '' personal''.

un alt exemplu este ca la masa de seara unu iti lua comanda, altu iti aducea bauturile, altu mancarea, daca voiai sa completezi comanda trebuia sa vb cu altu si nota de plata ti o aducea altu... cam asa. deci... prea multi!!

la masa de dimineata tre sa ajungi cat mai dimineata altfel risti sa ramai fara anumite produse cum ar fi unt, gem...


[fb]
---
Trimis de nyx192 in 22.08.12 17:02:37
Validat / Publicat: 22.08.12 17:34:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1949 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nyx192); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[23.08.12 08:42:02]
»

Pana la urma, nu am inteles: v-a placut sau nu? pentru ca mai tot ce ai scris mai sus sunt impresii mai mult negative decat pozitive...

nyx192AUTOR REVIEW
[23.08.12 12:21:38]
»

@johnnyredlabel: hotelul este ok, serviciile lasa de dorit.

noua atitudinea angajatilor si organizarea in sine a hotelului nu ne a placut.

dar daca mergi fara masa inclusa nu cred ca o sa ai prea mult de a face cu personalul d acolo si cred ca e mai ok asa.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
johnnyredlabel
Alte impresii din această RUBRICĂRecif Hotel (ex Covasna) [Neptun]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.033674001693726 sec
    ecranul dvs: 1 x 1