ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 04.07.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2-5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
73.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Un all inclusive mediocru

TIPĂREȘTE

Am asteptat cateva zile de la intoarcerea din concediu sa scriu acest articol. Sa fiu obiectiv. Problemele din punctul meu de vedere incep in parcare. Intri in curtea hotelului si iti cauti disperat un loc de parcare. Ma asteptam ca la un hotel de 4 stele sa poti parca masina la intrarea hotelului si sa vina un baiat cu un carucior sa iti ia bagajele. Nu exista asa ceva la Phoenicia.

La receptie lucrurile au decurs bine, a fost ceva lume dar a mers repede. Primesti un ghid care te duce pana la apartament, iti prezinta apartamentul, iti lasa o carte de vizita si daca doresti iti face un tur al resortului. Am aflat prin diferite surse ca intradevar exista niste baieti care pot sa iti duca bagajele. M-am intors inapoi la receptie, am gasit un baiat, a venit la mine la masina cu un carucior de Selgros/ Cumparaturi. Ca sa nu o lungesc la nesfarsit am sa scriu pe puncte minusurile si plusurile:

- bauturile la ALL inclusive (bere SKOL, vin Budureasa, vodca Stalinskaya)

- cozile infernale la masa de seara, anumite preparate nu le-am prins

- mancaruri care se fac putine si greu de gasit (pizza, gratarele, prajiturile)

- doua seri la rand am stat in picioare la masa de seara, neexistand destule mese si scaune. Copii i-am pus pe un scaun la masa altcuiva, iar noi in picioare.

- daca vrei sa prinzi masa mergi inainte sa se deschida restaurantul

- coada imensa la unicul aparat de cafea.

- barul pentru all inclusive se inchide la ora 21:30, dupa ora asta totul se plateste

- la amiaz restaurantul se inchide la ora 15, nu mai este nici o alta masa sau gustare pana la ora 19. Se intampla ca copii nu manance chiar la amiaz iar dupa ora 15 nu mai gasesti nimic fara bani. Ne-am obisnuit sa facem sandviciuri sa avem pe mai tarziu pentru copii.

- zilnic se strica aparatul de bere pentru all inclusive (trei zile la rand a fost un scandal continuu la barul de pe plaja pentru bere) Barmanii se scuza ca nu ii vina lor, barul este inchiriat si phoenicia nu ii plateste tot timpul. CIne sufera? clientii.

- 7up/Sprite aproape zilnic se termina si nu mai aduceau pana adoua zii

- aparatul de cafea de pe plaja se defecta zilnic, culmea ca a doua zii mergea iar

- piscinele incalzite? asa se lauda cei de la Phoenicia. Cred ca sunt incalzite de la soare.

- daca veneai dupa ora 10:00 nu mai gaseai sezlong decat foarte greu

- nu toate barurile din incinta resortului sunt pentru all inclusive

- desii se lauda cu 6 piscine, una din ele nu este folosibila deoarece este ocupata de niste barcute cu care te poti da contra cost.

- coada la clatite este infernala, doar de doua ori am apucat la o clatita.

- desii masa de amiaz se deschide la ora 12, standul cu dulciuri si inghetata se deschide doar la 13:30

- au vrut sa ii puna bratara de all inclusive si celui mic de 2 ani (oare putea merge singur la bar sa ceara ceva?)

- un singur lift in tot blocul la 70 de apartamente in regim hotelier? va recomand sa cereti un apart cat mai jos, seara si in jurul meselor importante se sta la lift si cate 25 de minute.

- seara la masa, vinul se termina in jurul orei 21 si nici nu mai aduceau altul. vesnic ne umpleam cateva carafe ca sa avem si dupa inchiderea barului.

- la sfarsitul sejurului vine cineva sa va numere furculitele si cutitele din bucatarie, dar la sosire nu vine nimeni sa le numere. Si asa am ajuns ca la sfarsitul sejurului la receptie cand am predat camera sa mi se ceara 10 lei pentru o furculita care lipsea. Bine inteles ca din nou am apelat la scandalul clasic care nu trebuie sa lipseasca de pe litoralul romanesc, m-au pus sa completez un formular cum ca nu stiu nimic de acea furculita si ca nu eu am luato.

Sunt si ceva plusuri desigur:

+ resortul foarte curat

+ plaja bine ingrijita

+ mancarea foarte diversificata (in weekend nu prea ajunge la toti) am mancat mancare chinezeasca/ asiatica foarte buna

+ seara spectacole ok

+ locuri de joaca foarte bine amenajate pentru copii

+ spalatorie auto gratuita

Intre mese daca vi se face foame nu se gaseste nimic la all inclusive, dar se gaseste Porumb Fiert - 5 lei, Pizza - 16 lei, Hamburger - 18 lei, inghetata 5-10 lei.

Concluziile le trage fiecare, eu unul nu voi mai merge aici, pot sa trec peste toate minusurile, dar sa stau la masa in picioare, sa vanez tot timpul o bucata de carne sau sa stau la cozi interminabile pentru o farfurie de mancare, pentru mine este inacceptabil.

Daca aveti intrebari, va raspund cu placere.


[fb]
---
Trimis de calin.balaurul in 04.07.15 13:34:06
Validat / Publicat: 04.07.15 14:57:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Hotel Savoy Mamaia
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1803 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (calin.balaurul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.07.15 14:17:37]
    »

    @calin.zerna: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    rentea
    [04.07.15 20:43:04]
    »

    Pacat... atat de scump si atat de prost...

    Oare cand se vor trezi si hotelierii de la noi sa ofere un ALLINC asa cum ar fi normal??

    Vorba ta, poti sa treci peste faptul ca nu prea iti place mancarea sau berea e cea mai ieftina de pe piata, dar sa nu gasesti un loc la masa seara??? Incalificabil!! Sa trebuiasca sa iti lasi copilul pe un scaun la o masa cu alti turisti... Sa le fie rusine!

    Ai incercat sa vorbesti cu managerul, cu cineva de la restaurante ca sa ii relatezi problemele? Sau stateau si ei si se uitau la lumea care statea in picioare la cina?

    Pai cum sa ai indrazneala sa mai platesti un sejur aici daca ce spui tu e pura realitate???

    Concluzie: nu, niciodata!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    DaRKruCS
    [04.07.15 21:25:59]
    »

    @rentea: Seara se organizează spectacole adulti & copii, astfel ca zona din preajma scenei e mereu aglomerata de cei ce stau pana tarziu. Uneori erau cozi la intrare pentru a prinde un loc acolo!

    Mai mult, același stres - acela de a găsi masa - îl aveai si dimineata sau la prânz!

    Mese poate erau, da' nu la soare, nu langa gratare, nu langa scena ca bate vantu'.

    Capacitatea restaurantului era un pic mai mult sub nivelul avalansei de turisti existentă in luna iunie. Poate si din pricina preturilor un pic mai scăzute prin tot soiul de oferte!

    Sa nu uit: erau mese de 6 persoane: daca aveau mese de 4 persoane se rezolva tărășenia!

    ovy2k5
    [04.07.15 23:55:28]
    »

    Pentru ce se ofera... la pretul platit, nu as recomanda la nimeni sa mearga!

    DaRKruCS
    [05.07.15 02:08:51]
    »

    @ovy2k5: Depinde și de norocul fiecăruia. Mai ține de vreme, de starea în care te găsești, de așteptări și de... tine ????

    Că până la urmă tu ai plătit pentru niste servicii despre care ar fi trebuit să ai măcar un pic habar ????

    Eu as fi făcut referire și la turiștii prezenți prin complex... ???? ca sa justificam un pik si cozile la clatite ????

    Întâmplarea a fost să fim acolo pe la sfârșitul lui iunie iar cardul cu nr de telefon primit in prima zi de cazare de la domnișoara de la PR ne-a salvat de multe momente nașpa ???? Trebuia doar să suni! ????

    webmasterX
    [05.07.15 07:01:53]
    »

    @DaRKruCS - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    calin.balaurulAUTOR REVIEW
    [05.07.15 12:21:32]
    »

    @DaRKruCS - Am sunat de doua ori la numarul primt la sosire, odata ca nu mergea televizorul (nu avea semnal) si a doua oara am sunat chiar in ziua plecarii, nu a raspuns.

    Scandaluri au fost zilnic facute de catre cineva, erau oamenii foarte suparati mai ales ca unii au platit si 8000 de lei si nu aveau masa. A fost chemat managerul de nu stiu cate ori. La fiecare scandal la restaurant sau la barul de pe plaja se chema cate un manager/director.

    Mi se pare trist ca intr-un concediu unde trebuie sa ma relaxez, am de sunat, strigat, scandal, certuri, cozi, bataie pentru o pulpa de pui, etc.

    Chiar am o cunostiinta care merge in august la Phoenicia si a platit 2400 de euro pentru 10 zile. Daca nu se schimba nimic pana atunci, cred ca ii va parea foarte rau.

    Oricum am trimis si mail la phoenia cu exact aceleasi plangeri.

    calin.balaurulAUTOR REVIEW
    [05.07.15 12:26:32]
    »

    @rentea - in primele zile au fost destui care faceau scandal, dupa vreo doua zile au mai adus vreo 10 mese. Iti dai seama ca era o picatura in ocean. Restaurantul este pur si simplu sub dimensionat pentru valul mare de turisti. Poate daca ar fi turistii bagati in ture, ar fi ok.

    In cadrul hotelului este afisat peste tot numarul de telefon al directorului mare. Nu a raspuns niciodata, chiar vorbeam cu oamenii care se mai scandalizau pentru cate o problema si toti ziceau ca au sunat la nr ala dar nu raspunde nimeni.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    DaRKruCS
    [05.07.15 21:58:23]
    »

    @calin. zerna: 2400 € pe litoralul românesc? Muuult prea mult! Cred și eu că-i va părea rău, da' să nu anticipăm ???? Poate are noroc! ???? Vacanțe frumoase!

    @webmasterX: în pregătire ????

    rentea
    [07.07.15 14:45:50]
    »

    @calin. zerna: Stii cum este? E o vorba-ma pacalesti o data- esti un tu nemernic, m-ai pacalit si a doua oara-inseamna ca eu sunt prost tot ceea ce ramane de facut este sa scriem ceea ce s-a intamplat si sa speram ca altii nu se vor mai pacali. Cat despre o revenire, cred ca e exclusa, nu?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calin.balaurul, ovy2k5, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053401947021484 sec
    ecranul dvs: 1 x 1