ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 19.09.13
STATUS: CHIBIȚ
DATE SEJUR
SEP-2013
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Insecte, gândaci

TIPĂREȘTE

Am fost muscati doua nopti la rand de plosnite. Erau ascunse in mobilierul vechi!!! Rusine! cei de la receptie radeau cand au auzit, dand vina pe un tantar! un tantar nu iti intra pe sub haine, pe sub pilota si te ciupeste pana dai in alergie de la atatea bubite (care sunt groaznice, te scarpini pana iti rupi pielea)

nu recomand!

*plus ca mancarea era neacoperita, expusa afara pe mese, se puneau mustele pe ea!!! dulciurile nu erau nicdecum intr-o varietate asa de extinsa cum se povestea pe site

## end review sc

[fb]
---
Trimis de duraela in 19.09.13 16:38:23
Validat / Publicat: 19.09.13 18:57:48

VIZUALIZĂRI: 2203 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (duraela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 3 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [19.09.13 18:53:50]
    »

    @duraela: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Nivelul redus de detaliere clasifică articolul sub pragul de publicare (sau undeva la limita lui). Din acest motiv, impresiile nu primesc PMA standard, alocate în mod obişnuit fiecărui articol încărcat pe sait [PMA standard = puncte de mulţumire-apreciere standard = din partea echipei administrative].

    Sperăm să găseşti însă timp / disponibilitate pentru a completa un set minim de aspecte - referitoare, de exemplu, la camere, bucătărie & masă, alte facilităţi oferite de unitate; amabilitatea personalului; împrejurimi, drumul până acolo, etc - eventual un set minimal de fotografii din (mini) sejur, astfel încât să putem totuşi reda articolului "votul saitului" -- şi, implicit, posibilitatea de votare a lui de către ceilalţi membri.

    Poţi folosi linkul EDIT IMPRESII (afişat cu roşu sub textul trimis, permanent până la validare). După eventuala publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă).

    andreic21
    [23.09.13 20:45:49]
    »

    @duraela: Informatiile sunt false, am fost acolo la inceput de septembrie si mancarea e perfecta, felurile gatite in galantare inchise speciale, incalzite pe dedesupt cu candele speciale, la gratar sub capac, cele semipreparate in galantare de autoservire cu protectie contar insectelor (lampi UV + curentare), deserturile de toate felurile. Plosnite in mobilier vechi, asta e o simpla minciuna, mobilierul este nou pentru ca resortul este nou, nu au fost nici macar tantari (am stat la et 6 safir), aveam la mine aparat de tantari daca era nevoie Hai sa lasam frustrarile totusi... parca v-a angajat concurenta: P

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    duraelaAUTOR REVIEW
    [26.09.13 11:08:43]
    »

    @andreic21: chiar te rog sa te duci la receptia hotelului si sa verifici caietul cu recomandari si sesizari sa vezi ca si acolo am notat! da aveau pleosnite!! ai uitat cumva ca branza, maslinele, muraturile si alte salatae erau descoperite? sau pentru tine au creat aia alte conditii!!! un hotel care se vrea de patru stele cu gresie pe jos si nici macar papuci de camera nu aveau! si lista poate continua, crede-ma! fiecare cu standardele sale, eu am postat pt ca oamenii obisnuiti cu alte conditii sa nu si-o ia de la acest complex!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    andreic21
    [27.09.13 13:06:31]
    »

    @duraela: Sa stii ca si in piata maslinele, mirodeniile specifice arabesti se tin in aer liber, e natural, nu trebuie sa inchidem totul in globulete izolate atmosferic ca dupa un mombardament nuclear Glumesc dar serios acuma... ce rau poate fi, in farfurie nu stau neacoperite? Restul de la intrare pe stanga sunt in galantare speciale dupa cum ziceam anterior, alea au si repelant de insecte. Am fost si prin alte restaurante de hotel, eu nu am vazut nicaieri sa se acopere genul ala de produse.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [23.06.14 13:40:20]
    »

    Buna ziua!

    Multumim pentru review.

    Ne pare rau pentru situatia prin care ati trecut. Asa cum vi s-a spus, intr-un mod politicos, de la receptie, in resort-ul nostru nu exista insecte, gandaci, deoarece este deratizat. Cu siguranta ati fost muscati de tantari, care va pot ciupi chiar si pe sub haine. Ne aflam intre Marea Neagra si Lacul Siutghiol, iar aici fenomenul tantarilor este unul normal in plina vara. Un repelent ar fi solutia ideala pentru a va proteja de muscaturile tantarilor.

    Mancarea se afla in recipiente speciale, acoperite, care o mentin la temperatura optima. Bufetul cu dulciuri se afla la Terasa Orientala si este format din multe sortimente de prajituri, potrivite fiecarei preferinta a fiecarui turist.

    In incheiere dorim sa va uram vacante placute, si sa va invitam la Phoenicia Holiday Resort ori de cate ori doriti sa aveti parte de o vacanta minunata!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    duraelaAUTOR REVIEW
    [23.06.14 13:50:07]
    »

    @PhoeniciaHR: inteleg ca trebuie sa va promovati hotelul, dar faceti o deratizare mai intai! Am fost muscata de pleosnite..., nu incercati sa prostiti oamenii in fata! Am platit peste 20 de mil pt 3 nopti din care doua nu le am dormit din cauza mancarimii! Am facut tratament o saptamana pt muscaturile alea! Frumos ar fi fost sa va dau in judecata sau sa sesizez protectia consumatorului! Rusine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [24.06.14 16:00:24]
    »

    @duraela: Buna ziua!

    Nu intentionam sa ne promovam resort-ul astfel, ci doar sa clarificam problemele, raspunzand fiecaruia dintre cei care au lasat un review aici despre Phoenicia Holiday Resort.

    Tinem cont de toate sugestiile si reclamatiile turistilor nostrii, atat timp cat ele sunt pertinente, deoarece astfel reusim sa "crestem", an de an.

    Va asiguram ca facem totul pentru confortul, siguranta, si buna-sedere a tuturor oaspetilor nostrii, deratizarea fiind facuta mereu la timp.

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andreic21, duraela, PhoeniciaHR
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045263051986694 sec
    ecranul dvs: 1 x 1