ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2013
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Iasi
    ÎNSCRIS: 28.06.13
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2013
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    53.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Bataie de joc la adresa clientilor

    TIPĂREȘTE

    Este al 2-lea an consecutiv cand merg impreuna cu familia la Phoenicia. Daca in primul an am considerat conditiile oferite de Phoenicia superioare celor oferite de alte hoteluri de pe litoral, in acest an si-au batut joc de clienti la propriu.

    Cu toate ca am achizitionat pachetul superior (apartament 2 camere ~ 1000 euro), am avut parte de cateva evenimente neplacute:

    1) In ultimele 3 zile de sejur nu a functionat liftul. Apartamentul nostru se afla la etajul 4, a fost destul de neplacut sa urci/cobori patru etaje de cateva ori pe zi. Nu vreau sa ma gandesc cum s-au simtit familiile de la etajele superioare (7-8) care erau nevoiti sa urce cu carucioare si copii in brate. Solutia celor de la Phoenicia a fost sa puna un anunt pe usa liftului prin care se absolveau de orice vina. Similar ca in cazul de toxi-infectie alimentara de anul trecut.

    2) Restaurantul Kastane: Cu toate ca se lauda cu o diversitate de meniuri, pe toata perioada sejurului am avut de ales dintre aceleasi putine feluri de mancare.

    3) Spalatoria auto: Inca de anul trecut se laudau ca in incinta parcarii se afla o spalatorie auto gratuita pentru clienti. Si anul acesta, anuntul cu spalatoria auto se afla in continuare pe afisier, insa spalatoria nu functioneaza pana in septembrie (datorita unor lucrari).

    Pe langa cele 3 neplaceri mentionate mai sus, am mai avut de-a face cu atitunea total neprofesionista a unor angajati sau mici nefunctionalitati in camera (feon).

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de eugenb* in 28.06.13 20:43:36
    Validat / Publicat: 28.06.13 21:45:24

    VIZUALIZĂRI: 1339 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eugenb*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    PhoeniciaHR
    [04.06.14 11:19:29]
    »

    Va multumim pentru faptul ca v-ati exprimat parerea despre resort-ul nostru.

    Dorim sa remediem orice problema si nemultumire a oricarui oaspete de-al nostru, de aceea parerea dumneavoastra este importanta pentru noi. Ne cerem scuze pentru neplacerile create de nefunctionalitatea liftului. Orice defectiune aparuta incercam sa o remediem cat mai repede posibil.

    Felurile de mancare servite la restaurantul Kasttane si diversitatea lor satisfac toate gusturile, ne pare rau ca nu au fost pe placul dumneavoastra.

    Spalatoria auto va fi disponibila anul acesta pe tot parcursul verii.

    Va asteptam alaturi de noi si sezonul acesta pentru a va bucura de toate imbunatatirile pe care le-am adus serviciilor si facilitatilor.


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    PhoeniciaHR
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045499086380005 sec
    ecranul dvs: 1 x 1