GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Bataie de joc la adresa clientilor
Este al 2-lea an consecutiv cand merg impreuna cu familia la Phoenicia. Daca in primul an am considerat conditiile oferite de Phoenicia superioare celor oferite de alte hoteluri de pe litoral, in acest an si-au batut joc de clienti la propriu.
Cu toate ca am achizitionat pachetul superior (apartament 2 camere ~ 1000 euro), am avut parte de cateva evenimente neplacute:
1) In ultimele 3 zile de sejur nu a functionat liftul. Apartamentul nostru se afla la etajul 4, a fost destul de neplacut sa urci/cobori patru etaje de cateva ori pe zi. Nu vreau sa ma gandesc cum s-au simtit familiile de la etajele superioare (7-8) care erau nevoiti sa urce cu carucioare si copii in brate. Solutia celor de la Phoenicia a fost sa puna un anunt pe usa liftului prin care se absolveau de orice vina. Similar ca in cazul de toxi-infectie alimentara de anul trecut.
2) Restaurantul Kastane: Cu toate ca se lauda cu o diversitate de meniuri, pe toata perioada sejurului am avut de ales dintre aceleasi putine feluri de mancare.
3) Spalatoria auto: Inca de anul trecut se laudau ca in incinta parcarii se afla o spalatorie auto gratuita pentru clienti. Si anul acesta, anuntul cu spalatoria auto se afla in continuare pe afisier, insa spalatoria nu functioneaza pana in septembrie (datorita unor lucrari).
Pe langa cele 3 neplaceri mentionate mai sus, am mai avut de-a face cu atitunea total neprofesionista a unor angajati sau mici nefunctionalitati in camera (feon).
Trimis de eugenb* in 28.06.13 20:43:36
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eugenb*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Va multumim pentru faptul ca v-ati exprimat parerea despre resort-ul nostru.
Dorim sa remediem orice problema si nemultumire a oricarui oaspete de-al nostru, de aceea parerea dumneavoastra este importanta pentru noi. Ne cerem scuze pentru neplacerile create de nefunctionalitatea liftului. Orice defectiune aparuta incercam sa o remediem cat mai repede posibil.
Felurile de mancare servite la restaurantul Kasttane si diversitatea lor satisfac toate gusturile, ne pare rau ca nu au fost pe placul dumneavoastra.
Spalatoria auto va fi disponibila anul acesta pe tot parcursul verii.
Va asteptam alaturi de noi si sezonul acesta pentru a va bucura de toate imbunatatirile pe care le-am adus serviciilor si facilitatilor.
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă
- Jul.2020 7 zile la Phoenicia Resort — scris în 04.11.20 de marimag din PIATRA-NEAMţ - nu recomandă