ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.11.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 05.09.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2015
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Wellness... Si da si nu prea...

TIPĂREȘTE

Am petrecut la Galini Wellness &Spa Resort un sejur de 7 nopti in septembrie 2015, insa am ales sa scriu despre perioada petrecuta acolo dupa un timp de la revenirea in tara, sa zicem, putin mai la rece decat prima impresie.

Pentru inceput, primul neajuns l-am intampinat la cazare - dupa un drum fff. lung, obositor si... costisitor. Aici o sa fac o mica paranteza.

Pentru cei care nu au fost in zona respectiva - ma refer la faptul ca sunt N puncte de taxare, unde trebuie sa platesti taxe de autostrada, din loc in loc, incepand de la 1,3 euro, cea mai mica, continuand cu 2-2,5 euro, ajungand pana la 4,5 euro, pe diferite segmente - astfel incat, in cele din urma, pentru taxe am platit in jur de 32 euro - la dus, 32 de euro la intors - concluzia - nu merita nici efortul, nici banii sa mergi cu masina.

Asadar, dupa o mie si ceva de km, ajunsi la hotel, prima surpriza am avut-o din partea receptionerei. Dupa ce ne-a dat camera si am constatat ca usa de la balcon este rupta, i-am solicitat acesteia sa ne schimbe camera, cum era firesc, insa ea a chemat mecanicul de intretinere, l-a trimis sa repare usa. Acesta, a urcat in camera, a impins putin de usa si a spus ca a reparat usa, iar dupa ce a plecat, cand am deschis-o sa iesim pe balcon - am ramas cu usa in brate! OK, inapoi la receptie, alta discutie, alta rugaminte, receptionera ne raspunde ca ea a fost informata de colegul ei ca usa a fost reparata! Bun, hai inapoi in camera mai nene mecanicule, constata ca usa nu e reparata, vino inapoi la receptie, spune-i tipei ca nu e tocmai reparata si..., sa nu credeti ca am primit o alta camera! Nuuu... Am primit rugamintea de a mai astepta sa ne fie reparata usa!!! Abia dupa inca o jumatate de ora, de asteptare pe holul hotelului, am primit in cele din urma o alta camera... intrucat s-a prins si nenea mecanicul ca nu se poate repara usa intr-un timp rezonabil!

OK, hai sa nu lasam un mic incident sa ne creeze disconfort pentru restul sejurului. Am sperat sa fie bine, insa am mai avut si alte surprize pe parcursul sederii la acest hotel.

Urmatoarea surpriza a fost la sala de fitness, unde, intr-o zi ploioasa am vrut sa facem putina sala, insa, la intrare am fost intampinati de o domnisoara care ne-a solicitat sa platim pentru a utiliza sala de fitness. De ce? Pai asa, ca asa trebuie, aceasta este politica hotelului. Abia dupa discutii, dupa ce am sunat la firma prin care am achizitionat biletele, dupa ce le-am explicat faptul ca oferta All Inclusive pe care am achizitionat-o avea prevazut acces gratuit la sala de fitness (atentie nu la spa, nu am cerut servicii spa - gen masaj, care, normal ca erau cu costuri suplimentare), ca ceea ce afirmam se regasea si pe site-ul hotelului, am reusit sa folosim sala de fitness fara costuri suplimentare.

Asadar, dragi romani, nu numai la noi sunt tepari, care, daca nu stii sa iti revendici drepturile - conform ofertei si pretului platit, iti iau bani in plus, cu zambetul pe buze, ca asa a hotarat managementul hotelului!!! Pe bune?!

Mai departe, surprizele au continuat la capitolul masa. Au fost zile in care nu prea aveai din ce sa alegi de mancare. De exemplu, masa de pranz a fost foarte saracacioasa, nu s-a ridicat nici macar la nivelul snack-urilor de la All Inclusive de la turci. Stiu, veti spune ca Grecia nu e Turcia, asa este, dar totusi, la masa principala, de pranz, sa servesti 1 supa, cativa cartofi prajiti - reci, pizza, cateva salate si un singur fel principal cu carne, mi se pare cam putin. Despre snack-uri, ce sa va spun, erau niste sandwich -uri aruncate pe o farfurie, un chec uscat - cateva felii pe o alta farfurie, un dozator de suc (gen Tec - ul de la noi, de dupa '89!) si un dozator de bere - in asta consta marea gustare de la bar, intre mese. Nu fructe, nu inghetata, nimic.

In plus, hotelul a avut diverse serii de turisti, in sensul ca nu toti aveau All Inclusive, ceea ce probabil i-a determinat pe cei din conducere sa ia masuri, sa nu risipeasca hrana prin realizarea unui meniu diversificat pentru masa de pranz. Acest aspect se putea observa in zilele in care nu aveau sala de mese plina la pranz, aruncau acolo ceva pe bufet sa nu fie gol, insa, meniul lasa de dorit! In alta ordine de idei, au fost grupuri de turisti care veneau - stateau 1 noapte si plecau, au fost grupuri mari de turisti, participanti la un simpozion..., ceea ce a facut ca timpul de asteptare la bar pentru o cafea sau un suc sa creasca astfel incat te lasai pagubas... Au fost seri in care datorita aglomeratiei se statea la coada la mancare - iar aici as mentiona faptul ca se aduceau cateva inele de calamari prajite, pe o farfurie, in conditiile in care erau 5-6 persoane in asteptare, in fata bufetului. In rest, ffff multa mancare gatita - de cantina!

Nu am fost impresionati de vreun fel de mancare. Si la masa, aceeasi problema in privinta platilor suplimentare - desi aveam bratari de AI - ca sa vada tot personalul, erau barmani si ospatari care incercau sa ne explice ca trebuie sa platim in plus pentru apa minerala, altfel, sa bem apa de la dozator..., ce mai, daca tine, tine. Nu as vrea sa fim intelesi gresit, noi nu ne-am dus acolo pentru mancare, insa, daca oferta a fost AI, am platit pentru ea, asa ca ni s-a parut de bun simt si corect sa primim serviciile pentru care am platit pretul cerut.

Ca element de comparatie, anul trecut am fost la Flegra Palace - vezi impresii, pe Kassandra, am avut demipensiune, insa mancarea era gustoasa, savuroasa, bucatarul fiind fara doar si poate cel care facea... muzica! Si in plus era suficienta, nu crea impresia ca se face economie - la modul s-a terminat platoul, gata, nu mai aducem altul.

Iar pentru ca finalul sa fie apoteotic, in penultima noapte am avut si nunta!!! Cu zgomotul aferent!!! Si cu scurtarea programului la masa si la bar pentru turisti! Normal, daca e business..., bal sa fie, ..., si odihna..., poate maine! Si, cum noi romanii suntem un popor "plin de noroace" - am zis " noroc ca nu a fost in ultima noapte, sa nu ne putem odihni - pentru plecare! "

Ar mai fi din categoria elementelor negative faptul ca ne-au terminat tantarii - care sunt imuni la spray-uri, odorizant, pastile - toate de tantari, bineinteles. Nu au plase la geamuri, asa incat se intelege, tantarii sunt liberi... poate or fi si ei inclusi in pret... la all inclusive...

Tot la surprize neplacute: - wi- fi - gratuit - in lobby - a functionat... cu cocoloase! Conexiune fff slaba, pana la deloc; TV-nici macar programele din lista afisata in camera nu functionau..., cel putin un program cu muzica sa fi fost...nici gand!

Ca aspecte pozitive as mentiona faptul ca se facea curatenie in fiecare zi, lenjeriile au fost schimbate de 3 ori in timpul sejurului, iar un lucru important, a fost faptul ca se facea curatenie fara a fi deranjati - nu se intra buzna in camera, iar ora aleasa nu era nepotrivita (de obicei gaseam curatenie la ora 12.00 cand reveneam noi de la plaja).

In plus, camera a fost spatioasa, am avut si halate, si papuci (sper sa nu radeti dar am avut in alte parti, la 5 stele surpriza sa nu beneficiem de ele!). Salteaua super ortopedica a adus un plus conditiilor de cazare.

De asemenea, as mentiona ca aspect pozitiv curatenia de la piscina (cu apa normala, nu la cea termala pe care nu am folosit-o fiind permanent populata de multe persoane varstnice), gradina, aleile - toate bine ingrijite.

Hotelul arata destul de bine din exterior, e un hotel cu parter si 2 niveluri, desi este un hotel vechi, a fost refacut. Se vedea foarte frumos si noaptea, fiind luminat. Cu unele exceptii, personalul a fost amabil, in general.

Despre Kamena Vourla - o mica asezare la malul marii, cu taverne asezate chiar pe mal, si atat. Nimic de vizitat in zona. Statiunea poate fi parcursa intr-o plimbare pe jos, de la un capat la altul, cam intr-o jumatate de ora, mers lent.

Sper sa fie de folos celor interesati. Daca as fi vazut pareri anterioare, poate nu as fi ales aceasta statiune si nici acest hotel. Cu siguranta nu vom reveni aici.


[fb]
---
Trimis de POPII in 10.11.15 01:02:30
Validat / Publicat: 10.11.15 09:05:52
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2698 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (POPII); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 13500 PMA (din 15 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster39
    [10.11.15 09:05:19]
    »

    - Mutat în rubrica "Mitsis Galini Wellness Spa & Resort [Kamena Vourla], [ALTE ZONE]" (nou-creată pe sait)

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar ilustra perfect textul, fiind mai mult decât binevenite. Sunt întotdeauna căutate şi apreciate de cititorii interesaţi în această destinaţie...
    Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=19619

    ebirsan
    [10.11.15 09:25:57]
    »

    Cu vreo 2 saptamini in urma cineva a solicitat o recomandare pt. un hotel de 4/5* AI in Grecia, comparabil cu Turcia. A fost un intreg dialog pro si contra, dar majoritatea au admis ca trebuie să plătești foarte mulți bani pt. a sta în Grecia la același standard de confort ca în Turcia.

    Review-ul tau demonstreaza inca o data acest lucru. Cine a "gustat" beneficiile litoralului turcesc nu se mai poate "sătura" numai cu peisajul și libertatea de mișcare oferită de Grecia.

    Nu sunt însăde acord cu faptul că nu era nimic de vizitat in zona. Formularea corectă poate ar fi fost că nu era nimic de vizitat în imediata apropiere astfel încât să te duci si sa te intorci fără să piezi nici o masă din cele oferite la AI.

    Asta este a doua mare eroare (după 5*). Să-ți iei în Grecia la hotel AI. Din experiențe anterioare am ajuns la concluzia că și mesele oferite la AI sunt astfel gândite încât să le ofere o șansă și patronilor de taverne care inevitabil se află în jurul hotelului.

    webmaster70
    [10.11.15 09:37:36]
    »

    @POPII - Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    calatorul
    [10.11.15 11:03:55]
    »

    Pacat de vacanta cu probleme. Si ma alatur opiniei lui ebarsan de a cauta cat mai adecvat solutiile de cazare, pentru a evita surprize de acest fel, desi ramane riscul ca ele pot apare oricand. Alegeri inspirate si vacante frumoase!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, ebirsan
    Alte impresii din această RUBRICĂMitsis Galini Wellness Spa & Resort:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053067922592163 sec
    ecranul dvs: 1 x 1