ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.04.2012
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 10.04.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2011
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 13 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 33 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Sejur de tratament si odihna la "cota" maxima dupa multi ani !

TIPĂREȘTE

Buna ziua tuturor! As vrea ca cele cateva randuri sa redea cat mai bine momentele petrecute in acest hotel. Sunt un mare fan al zonei si in special al statiunii Herculane inca de pe vremea sindicatelor. Sunt mahnit ca am regasit dupa multi ani statiunea intr-o stare destul de jalnica, dar bucuros ca s-au gasit cativa investitori curajosi precum cei de la Hotel International, care si-au propus sa duca mai departe traditia statiunii in ce priveste tratametul si buna odihna. Merita acesti oameni impreuna cu toata echipa hotelului, toata stima si admiratia noastra, a clientilor.

In fiecare zi am facut mici drumetii in zona si am constatat ca este o mare si crasa lipsa de oameni pregatiti pe fiecare nisa de servicii si profesii.

Cineva spunea aici ca se asteapta foarte mult la primirea unei comenzi in restaurant. Adevarat. Dar la fel de adevarat este ca in cele 6 zile am fost la inca vreo 10 restaurante (unele cu shtaif) in statiune si au aceeasi problema.

Dupa discutii purtate cu manageri de hotel, de restaurante, de receptie, de resurse umane... etc, am ajuns la concluzia ca aproape toti profesinistii din statiune sunt plecati pe alte meleaguri, iar activitatea este sustinuta cu oameni poate iesiti deja la pensie sau cu (foarte) tineri care nu au o pregatire in domeniul in care activeaza.

Asa am constatat ca la International, in zona de tratatament, se gasesc cel putin doua persoane foarte bine pregatite, cu o bogata experienta si ani multi de activitate, cu f. bune rezultate in tratarea afectiunilor.

Chiar daca nu sunt poate cei mai buni manageri in administrarea afacerii, sunt dupa mine, de departe, unii dintre cei mai buni profesionisti in tratamentul acordat clientilor.

M-au primit din prima clipa si m-am simtit ca intre foarte buni prieteni in toate cele 6-7 zile cat am facut tratamentul. Tratament dupa care si acum la aproape un an are urmari pozitive. Cine sufera de o afectiune ca cea de care sufar eu si se trateaza in Herculane ma intelege cel mai bine.

In ce priveste cealalta relatie de simplu client al hotelului, restaurantului, etc., trebuie sa spun ca si aici am fost foarte bine tratati, prieteneste, aproape familial. Chiar daca in prima zi cand am ajuns, am avut parte de acea intarziere la restaurant in ce priveste timpul de raspuns, din ziua urmatoare, in plimbarile pe la celelalte restaurante am realizat ca este o problema generala in intreaga statiune si m-am linistit.

Vreau sa mai adaug ca ma consider un "turist cu experienta interna si internationala" si ca daca as pune in balanta (ma refer la serviciile oferite in turismul national) asteptarile noastre in comparatie cu ce primesti in serviciile din Romania, as da o nota spre maxim celor de la International, pentru faptul ca fac tot ce este posibil (si noi am simtit asta) in a te simti bine/sanatos in timpul si dupa sejurul petrecut la ei.

Tot respectul si toata stima pentru toti cei implicati aici, sper doar sa nu coboare stacheta ci dimpotriva, sa o mai ridice.

Doru.


[fb]
---
Trimis de dorutzu in 10.04.12 16:07:15
Validat / Publicat: 10.04.12 18:15:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1494 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorutzu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 12350 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 33.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂInternational Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046890020370483 sec
    ecranul dvs: 1 x 1