GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Sentido - New Grifid?
Buna tuturor, anul acesta in minivacanta de Paste / 1 mai am mers (ca de obicei) la hotel Sentido.
Am trecut podul spre Ruse pe la ora 12:00 si a fost super-liber (sac!). Surprizele s-au tinu lant inca de la intrarea in BG cand am cumparat vinieta: plus 50% fata de ceea ce stiam (nu e un capat de tara, dar nu au vrut decat lei la plata si paritatea a fost facuta asa 1 leva = 3 lei). Probabil daca as fi cautat gaseam o benzinarie unde sa platesc cu cardul, dar avand doi copii in masina dintre care unul de 8 luni, am preferat sa platesc si sa merg mai departe. Drumul ok pana acolo, am constatat ca si-au reparat mare parte din autostrada.
Odata ajuns la hotel am gasit un singur loc de parcare pe care l-am ocupat imediat :) si apoi am mers la receptie. Aici surpiza: 20 leva / zi parcarea... wow (wtf?!?!). Stiam ca era 5 leva. Asadar am platit frumoasa suma de 80 leva pentru 4 nopti de cazare... Am decis sa nu ne stricam concediul si sa lasam lucrurile asa. Foarte multi turisti romani au dus masinile pe langa port in nu stiu ce parcare gratuita dar noi am decis sa mai fie si un lup mancat de oi :). Oricum, ca sa ne imbuneze, ne-au oferit un apartament in contul camerei duble rezervate, pentru faptul ca suntem clienti vechi si fideli si paguba cu parcarea nu a mai fost atat de spinoasa ;).
Hotelul ca infatisare seamana cu ceea ce stiam dar ca servicii, mancare etc nu mai este cum a fost, mie mi s-a parut ca este mai slabut (probabil ca sunt la inceput dar Grifid are suficiente hoteluri si suficient know-how; poate sunt eu pretentios).
Pentru inceput mancarea si desertul par a fi date cu portia de parca nu stiau excat cati turisti aveau cazati, sau aflasera cu 5 minute inainte (nu au fost lipsuri dar sincronizarea intre timpul in care se goleau vasele / platourile si cel in care se umpleau la loc era mare, prajiturile dispareau instant si erau inlocuite dupa vreo 20-30 de minute platoruile goale).
Carnea pe alocuri nu prea bine gatita pe grill, chiar am avut o discutie cu managerul si cu bucatarul sef pentru ca nu am reusit sa mananc cele 3 frigarui de pui pentru ca puiul "tipa la mine din farfurie" (nu am dorit-o dar s-a escaladat situatia si ne-am trezit cu ei la masa pentru a afla nemultumirea si a "incasa un feedback" din partea noastra). Se pare ca oamenii au apreciat feedbackul nostru si de a doua zi au gatit mai bine carnea pe grill, au pus mai mult desert si au adus mai multe fructe (chiar seara am trecut pe langa manager care mi-a recomandat sa ma uit la zona de deserturi). Per ansamblu a fost multumitor.
Am apreciat faptul ca au ridicat putin stacheta la bauturi, am apreciat faptul ca la masa iti luai bere si vin direct, fara interventia barmanului (astfel se reduce mult timpul de asteptare si se evita greselile de intelegere a comenzii etc). Am apreciat in materie de bauturi faptul ca in minibarul, care este umplut zilnic pentru AI, am gasit de data aceasta 2 cutii de bere de calitate mai buna, 2 buc suc la 0,5L (pepsi/mirinda) si o sticla de apa de 1L. Mult peste ce gaseai la Sentido de obicei...
Ce nu mi-a placut de data acesata sub nicio forma: cafeaua de la micul dejun, era cafea instant dupa gust, dupa culoare un ceai mai consistent. Singurul loc unde am baut cafea cat de cat ok a fost la bar.
Ce nu mi-a placut deloc, dar nu e vina hotelului ci a nesimtitilor, este faptul ca apartamentul era situat la etajul 3 pe aceeasi linie cu Sky Bar, si mereu aveam parte de tigari aprinse (a se citi chistoace) aruncate in balcon de catre cei care fumau pe balconul barului dupa ora 20. Adevarul este ca e tare greu sa iei un pahar de plastic in care sa pui apa si sa scrumezi / stingi tigara in el.
Ce mi-a displacut complet: sonorizarea care a fost de cacao atat in baruri (Sky / Night) cat si la spectacolele de animatie. Spectacolele in sine, rasuflate iar intr-una dintre seri au venit 2 perechi de dansatori care daca nu invitau copii pe scena ar fi fost un fiasco total tot showul lor. Probleme mari cu sonorizarea in timpul acestui spectacol (cei de la animatie tineau cu randul un cablu intr-o boxa ca sa se auda cat de cat decent, probabil de acolo era buba).
Ca o concluzie finala: schimbari majore. Sper ca pe viitor se va imbunatati activitatea hotelului, intelegem ca acum sunt la inceput si isi mai dau pe alocuri cu stangul in dreptul, dar nu stim sigur daca vom mai veni aici, ne mai gandim. Ca idee, ma asteptam sa ne anunte in e-mailul in care ne-au trimis factura, ca parcarea a crescut cu 400% ca si costuri ...
Trimis de DanNeacsu in 04.05.16 15:59:42
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Nisipurile de Aur, Albena
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanNeacsu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- Coordonate GPS: 43.29946100 N, 28.04883100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
2 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@DanNeacsu:
Parcarea a crescut cu 400% pentru ca pretul s-a aliniat deja la cel practicat in lantul Grifid.
Renovarea si modernizarea hotelului vor avea loc abia in 2017.
Oricum, pozitionarea hotelului chiar pe plaja constituie un mare plus. M-ar tenta sa-l vizitez, dar anul viitor.
@nicole33:
Buna,
Asa este, sunt total de acord cu alinierea prețurilor la Grifid. Ar trebui sa alinieze si sa raporteze tot la ideologia Grifid, nu doar preturile. Asta incercam sa spun. Cu toate aceste minusuri, in continuare recomand acest hotel.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2021 (Grifid) Encanto - claro que si! — scris în 02.07.21 de Florris din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Aug.2020 8 zile relaxante — scris în 22.08.20 de Ionut170182 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Jul.2020 Dezamăgitor — scris în 27.07.20 de KhristineML din SIBIU - nu recomandă
- Apr.2019 Cel mai bun hotel din lanțul Grifid — scris în 30.04.19 de ana anghel din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Hotel ok, locatie buna, merita — scris în 07.06.18 de Lucian87 din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Dezamăgit de mare - Nisipurile de Aur — scris în 20.08.17 de Rem din ORADEA - nu recomandă
- Jul.2017 Mare atenție la vouchere când comandați Grifid Encanto — scris în 26.07.17 de cmibalota din BUCURESTI