ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.08.16
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
1 AD. + 2 COPII -- v: 12 si 16

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
17.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Servicii de cea mai proasta calitate la preturi de top!

TIPĂREȘTE

Hotelul este nou si piscinele curate. Acestea sunt singurele plusuri ale acestui hotel, care pe multe site-uri apare de 5 stele.

Serviciile sunt de foarte proasta calitate si tendinta managerului de hotel este de a obtine profitul maxim la calitate minima in timp record. Orice nemultumire sesizata la receptie este desconsiderata total. Dupa mai multe interventii la receptia hotelului in privinta serviciilor de curatenie, am vorbit cu managerul acest hotel, care m-a asigurat ca se va ocupa personal, dar acest lucru nu s-a intamplat. Nu a avut nici macar bunul simt de a isi cere scuze.

Am stat 5 nopti la acest hotel, in perioada 31 iulie - 5 august 2016 si nu a intrat nimeni sa faca macar odata curatenie in camera. Dupa multe insistente la receptie ni s-a adus in ziua a 4-a o rola de hartie igenica. Angajatii dau vina pe manager, spun ca sunt prea putini pentru a face fata; managerul spune ca angajatii sunt incapabili. Rezultatul este ca toata lumea este dezamagita, in cele 6 zile petrecute acolo nu am intalnit nicio persoana multumita de acest hotel. Micul dejun este de foarte proasta calitate si astepti foarte mult pana reusesti sa-ti iei portia de mancare, deoarece tot timpul se termina tavile si nu au altele pregatite; la fel cu paharele sau cestile de cafea.

Nu exista program de entertainment decat pe hartie, la receptie. Amfiteatrul nu a fost folosit niciodata cat am stat noi acolo.

Este inadmisibil sa platesti 300 Euro/noapte si sa beneficiezi de astfel de servicii.

Dusul pe plaja nu functioneaza; Deoarece nu se face curatenie in camere, hotelul se va degrada rapid; oricat de mult bun simt ai avea si ti-ai dori sa pastrezi curat locul in care stai un sejur, acest lucru este imposibil in zona litorala. Asa cum se desfasoara lucrurile acum, hotelul s-a integrat deja in conditiile litoralului romanesc: servicii de cea mai proasta calitate la preturi maxime. De fapt platesti la preturi astronomice nesimtirea unora!

Nu voi mai reveni la acest hotel si nici nu-l recomand, mai ales celor care iubesc Marea Neagra si au anumite standarde privind turismul. Haideti sa le aratam ca trebuie sa inceteze cu slaganul: MERGE SI ASA!


[fb]
---
Trimis de alinuta_av in 08.08.16 14:03:24
Validat / Publicat: 08.08.16 14:56:19
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: In toata tara, litoral, munte, Delta etc.

VIZUALIZĂRI: 1261 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alinuta_av); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 3 voturi)
  • sait oficial al acestei destinații:

ECOURI la acest review

1 ecouri scrise, până acum

webmaster10
[08.08.16 14:43:41]
»

@alinuta_av: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 04&ridAnt=71648

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAtrium by the Blaxy Hotel Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04455304145813 sec
    ecranul dvs: 1 x 1