ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.04.2020
DE msnd
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 05.07.13
STATUS: CONSUL
DATE SEJUR
NOV-2018
DURATA: 1 nopți
Prieteni
19 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 39 JOD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

Deși nu sunt patron, am dormit la „My Hotel”

TIPĂREȘTE URM de aici

Circuitul nostru iordanian nu putea să nu rezerve o zi și pentru Aqaba. A fost o zi interesantă, am avut parte de o plimbare cu ceea ce numesc eu „semi-submarinul” , puțină plajă și baie în Marea Roșie, la un club privat, de lux, și încheiată, pe înserat, cu o plimbare pe faleză și prin bazar. Poate ar merita, într-o zi, un articol separat.

Dar, având aproape o zi întreagă de petrecut pe aici, undeva trebuia să și dormim. Pentru asta a fost ales „My Hotel” , amplasat în centrul orașului turistic, pe „Al Nahda Street” , în vecinătatea a multor alte hoteluri, care de care mai fățoase.

Nu am înțeles de ce, dar, după un drum de aproape 70 km, oprim lângă hotel, dar numai pentru a face cunoștință cu el. De cazat, ne vom caza cândva după amiază, când vom termina programul prestabilit.

Și, într-adevăr, în jurul orei 17.00, revenim și ne cazăm. Operația decurge relativ repede. Mai greu reușim să convingem unul din lifturi să ne ducă și pe noi până la etajul V. Deși sunt două lifturi, probabil că acestea nu sunt echipate cu „calculatoare” care să memoreze comenzile și să asigure deplasărilor o ordine logică. O primă bilă neagră.

Ajuns în cameră, rămân puțin dezamăgit. Hotelul nostru este clasificat la patru stele. Știu că fiecare țară are propriile criterii de clasificare. Totuși …. La noi ar fi undeva între două și trei stele. Cred că dezamăgirea a fost generată și de faptul că veneam de la „cortul excentric” din Wadi Rum.

Camera este destul de mare. Poate un pic chiar prea mare. Asta face ca mobilierul, ce pare a fi complet, să se cam piardă prin cameră, deși patul are, si el, dimensiuni corecte. Pereții nu au un decor, sau finisaje, care să iasă în evidență.

Reușesc să pornesc televizorul dar, în continuare, nu mai am succes în încercările de a schimba canalele. Apoi, având o ușoară senzație de răcoare în cameră, și experiența din Wadi Rum, încerc să setez aparatul de aer condiționat pe „încălzire” . Nici aici nu am succes. La întoarcerea la hotel după plimbarea de seară, semnalez problemele la Recepție. Mi se spune că va veni cineva să le rezolve. Într-adevăr, nici nu intrăm bine în cameră, că bate cineva în ușă. Un tânăr, bun vorbitor de limba engleză, îmi ascultă doleanțele și una o rezolvă imediat. Ia una din bateriile de la telecomanda aparatului de aer condiționat și o pune la cea a televizorului, și invers. Pot face acum orice manevră la televizor. Nu mi se pare cea mai corectă metodă de rezolvare. Apoi, aflu că aparatele de aer condiționat din hotel nu sunt setate și pentru funcția „încălzire”. Deși, probabil, nu este prea mare nevoie de această funcție, mai am un motiv de bilă neagră.

Sub televizor este un mic frigider. Este gol. Nu mă deranjează acest fapt, dar mini compartimentul de răcire este încărcat de gheață. Presupun că eficiența acestuia este minimă. Deranjant este ceea ce vrea să fie dulapul. Un compartiment zidit, mic în secțiune, dar înalt cât camera, cu două uși culisante, pe role, are două compartimente verticale. Unul este plin de rafturi, iar celălalt pare a fi destinat hainelor. Dar nu are umerașe. Trei bile negre.

Cel mai neplăcut aspect, însă, este prezența unei uși ce pare a da în camera vecină. Nu am curajul să o ating deoarece, de partea cealaltă, se aud niște voci. Totuși am avut noroc, în cursul nopții nu s-au auzit zgomote de acolo. Însă am ajuns la patru bile.

Camera nu are balcon. Întrucât sunt mulți ani de când m-am lăsat de fumat, acest aspect nu mă deranjează. Studiind puțin poza cu fațada hotelului, ajung la concluzia că nici una din camere nu are balcon, dar, fumătorii să nu intre în panică! Hotelul nu este în UE, deci, se poate fuma în cameră.

Baia este, și ea, mare, proporțional cu camera. Deși echipată și cu bideu, aproape că ai loc de dans. În contrast, însă, cabina de duș, deși are dimensiuni normale, pare a fi mică. Mă surprinde aici cât de jos este montată bateria dușului. Nu găsesc o explicație logică. Mă mai surprinde solicitarea de a nu arunca hârtie în toaletă. Mă simt ca la gazda de pe litoralul nostru, din 2Mai. Dar acolo este, de fapt, o hazna în curte. Prosoapele sunt, toate, albe și curate. Pot să scad una din bile. Consumabilele sunt la nivelul minim: două săpunele mici și două tubulețe de plastic, unul cu gel de duș și altul cu șampon. Nu găsesc uscătorul de păr, deci, pun bila la loc.

După ce terminăm inspecția camerei, urcăm la restaurant. Da, urcăm, pentru că restaurantul este la etajul VI. Sala pare destul de mare, dar nu cred că acoperă întreaga capacitate a hotelului. Oare ce se întâmplă în vârf de sezon? Cina se servește în regim „bufet”. Nu sunt foarte impresionat de varietatea sortimentelor. Pe lângă ce am avut la hotelurile anterioare, bufetul de aici pare chiar sărac. Totul încape pe o masă de cam 3 m lungime. Cu greu reușesc să mă conving să aleg ceva. Să mai număr bilele negre? Mai bine zic că suntem în extrasezon.

Terminând cina, facem o plimbare mai lungă prin împrejurimi. La întoarcere, în fața hotelului identificăm unul din magazinele speciale, destinate vânzării băuturilor alcoolice. Profit de ocazie și fac o mică provizie de bere „Petra” de 10⁰. O recomand cu căldură. Dar ar fi fost mai bine dacă frigiderul era mai eficient.

Întors în cameră petrec câteva momente la fereastră, admirând luminile orașului. Ies în evidență hotelurile de cinci stele, din vecinătate. Păcat că fotografiile nu mi-au reușit!

Micul dejun se servește la același restaurant și pare a fi un pic mai bogat decât cina. În plus, avem noroc cu un bucătar de serviciu care prepară, în vecinătatea bufetului, la comandă, omletă cu diverse asezonări. Profit de ocazie și iau una „cu de toate” . Arăta bine și a fost și gustoasă.

Părăsind restaurantul, înainte de a coborîscările, remarc, în partea stângă, o ușă. Curiozitatea mă împinge și trec de ea. Ajung pe terasa restaurantului. Nu pare a fi în folosință la acest moment al anului. În plus, este foarte mică. Încerc să-mi imaginez ce se întâmplă aici în plin sezon.

Urmează, însă, o surpriză. Traversând terasa și urcând câteva trepte, ajung la piscină. Cred că este cea mai mică piscină pe care am văzut-o vreodată. Sunt șase șezlonguri, dar puse unul lângă altul, ocupă toată lungimea spațiului disponibil. Ajung la concluzia că, la fel ca și terasa restaurantului, acest spațiu este destinat numai unor „oaspeți speciali” ai hotelului, sau numai unei părți a personalului acestuia. Am, însă, avantajul că de aici văd orașul ceva mai de sus decât de la fereastra camerei, și zăresc chiar și marea.

Coborând în cameră, mai avem numai câteva minute și trebuie să ne întâlnim tot grupul la autocar. Etapa Aqaba a excursiei s-a încheiat.

În loc de încheiere.

De felul meu, nu mă consider a fi foarte cârcotaș. Nici în cazul acestui hotel nu am căutat în mod expres nod în papură. Bilele negre sunt numai o replică personală la cele patru stele acordate acestuia. Chiar și prețul pe care l-am găsit pe internet (47 euro/noapte) nu pare a fi un preț de patru stele. Altfel, hotelul este curat, personalul este serviabil, amplasamentul este foarte bun. Ca loc de dormit o noapte, sau două, nu este de ocolit. Nu am idee cum ar fi pentru o perioadă mai lungă de timp sau în plin sezon. Dar notele pe care le acord cred că reflectă realitatea unui hotel mai modest, pe care îl recomand celor fără pretenții, care ajung în zonă.


[fb]
---
Trimis de msnd in 28.04.20 15:06:02
Validat / Publicat: 28.04.20 16:26:48
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2074 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (msnd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 1. Hotelul meu. După mine, i-ași schimba nițel fațada.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 33950 PMA (din 36 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 39.00 JOD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    8 ecouri scrise, până acum

    Dan&EmaPHONE
    [28.04.20 16:31:16]
    »

    Start vot!

    Deși nu sunt patron, am dormit la „My Hotel”

    Ai comentat sub titlu ca nu este hotelul tau, Mihai. Daca era hotelul tau nu iti dadeai singur o nota mai mica de 10. ????

    Felicitari pentru articol. Mi se pare o evaluare echilibrata pusa in balanta cu numarul de stele.

    Numai bine! ????

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [28.04.20 16:37:15]
    »

    @msnd: Erai bun pe post de critic, vezi orice, insa comentariile sunt de bun simt si intemeiate. In ceea ce priveste piscina, da, daca era hotelul tau, poate ca era doar piscina ta, asa ca... iti ajungea .

    Cat despre fatada, intradevar daca nu ar fi reclama ca acolo este hotel, m-as gandi la un bloc din vremea lui Ceausescu.

    Iar cu diferentele intre cina si mic dejun, seara stii, se mananca mai putin, lasa ca acompensat omleta de dimineata care chiar arata bine.

    Sa va fie de bine, felicitari, votat cu mare drag. ​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    msndAUTOR REVIEW
    [28.04.20 16:59:05]
    »

    @Dan&Ema:  

    Doina îmi sugera ca în titșu, înainte de „patron​” să pun în titlu un „încă”. Nu am cedat presiunilor. Asta, spre norocul hotelului. Dacă încăpea pe mâna mea, nu știu unde ajungea. Dar, în mod sigur, nu ar fi fost frumos din partea mea să scriu despre el.

    Revenind la „modul serios”, m-​am gândit mult cum să arate acest articol. Am ales varianta „cârcotelilor” pentru a pune în temă viitorii turști că cele 4 stele sunt destul de mici. Dar dacă le neglijezi, este un hotel onorabil.

    Mulțumesc pentru aprecieri!

    O zi frumoasă! ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    msndAUTOR REVIEW
    [28.04.20 17:19:31]
    »

    @mishu:  

    Sărut mâna și mulțumesc pentru aprecieri!

    Când am început să încarc articolul am descoperit că a mai scris despre el și @mprofeanu, care a stat acolo cu un an înaintea vizitei noastre. Atunci hotelul avea doar două stele, pare-se retrogradat de la 3, dar era în renovare. Ce a rezultat în urma renovării am găsit noi.

    Cred că fațada nu a fost renovată.

    Da, ai dreptate în legătură cu masa de seară, dar după o baie în Marea Roșie simțeam nevoia de ceva mai mult.

    O seară plăcută!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mprofeanu
    [28.04.20 19:11:58]
    »

    La acest hotel am stat și eu două nopți dar cu un an înainte, noiembrie 2017. Pentru un hotel de 3* este bine, sau sunt eu mai puțin pretențioasă. Este adevărat nu am servit cina și cum și apreciezi meniul este mai sărac. Micul dejun a fost în regulă, nu prea mă omor cu el.

    Ați avut un preț bun de 47 euro, noi am plătit 54 euro. Pentru un așa preț a fost bine...

    Piscina era foarte mică, dar eu am ales acest hotel doar pentru cazare și atât...

    msndAUTOR REVIEW
    [29.04.20 14:57:19]
    »

    @mprofeanu:  

    Am citit articolul înainte de a-l încărca pe al meu.

    Am remarcat că în perioada vizitei voastre era încadrat la 2 stele, dar era în renovare. Dar după renovare a fost avansat la 4 stele, ceea ce, după părerea mea este cam mult.

    Arată curat și îngrijit pe interior, dar la un nivel mai modest.

    Prețul de 47 euro nu l-am plătit noi. L-am găsit pe internet, cautând date suplimentare despre hotel. Chiar și acest preț îmi pare mic pentru un hotel de 4 stele.

    Prețul plătit de noi nu îl cunosc, fiind inclus în prețul excursiei.

    Piscina nu era în funcțiune, bazinul era gol. În plus, la acea oră a dimineții, când am ajuns eu acolo, era în umbră. Cred că și în cursul zilei o parte din ea rămâne în umbra zidului din spre sud, dar depinde de cât de sus este soarele în timpul sezonului față de noiembrie.

    O zi bună!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    pepsi70ro
    [03.05.20 16:53:13]
    »

    Cred că am fost și eu la acest hotel prin 2002, cred... Doar pentru o oră cât să folosesc internetul din lobby. Mai sunt cele două calculatoare în lobby?  

    msndAUTOR REVIEW
    [03.05.20 17:09:50]
    »

    @pepsi70ro:  

    Am trecut prin zonă numai de 4 ori: două intrări și două ieșiri.

    De fiecare dată a fost foarte repede, și nu prea am dat atenție celor din jur. Nici măcar fotografii nu am făcut. ​​

    Cred totuși că cele două calculatoare din 2002 au ajuns de mult la „reciclabile”.

    ​​Ce țin minte este faptul că spațiul era destul de mic și destul de încărcat cu măsuțe și fotolii.

    Nu țin minte să fi fost ceva pe măsuțele respective.

    O zi bună! ​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Dan&Ema, mishu, mprofeanu, msnd
    Alte impresii din această RUBRICĂMy Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059480905532837 sec
    ecranul dvs: 1 x 1