ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.01.2020
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: constanta
ÎNSCRIS: 04.01.20
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JAN-2020
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Orizont

TIPĂREȘTE

Am hotărât sa împărtășesc cu voi experiența mea la hotelul de 4 stele Orizont...

Am rezervat o camera dubla pentru perioada 30 dec-2 ian... am specificat ca vreau pat dublu, nu doua paturi single unite... am avut surpriza cand am intrat in camera sa avem doua paturi unite, o mocheta foarte pătată si tocita, o mobila exagerat de zgâriată, iar in baie aerisirea nu funcționa... sursa de caldura a fost un aer condiționat, caloriferele înghețate...

Am zis ca suntem in concediu si ne relaxam... nu am vrut sa facem nici o plângere. a venit seara de revelion... noroc cu formația, care a facut un super spectacol...

Mâncarea a fost... nimic special... problema a fost ca din mâncarea rămasă de la revelion, am mâncat si la branch-ul oferit de organizatori a doua zi, dar si la cina inclusă in pachet din data de 1... iar cina din data de 1 a fost un bufet suedez...

In data de 2, am predat camera, lăsând bagajele la garderoba... seara cand am preluat bagajele, am omis o sacoșa in care aveam o pereche de cizme. am realizat acasa... nici o problema... sun la Recepție, mi se da numărul șefului de Recepție, il sun... cizmele nu mai erau in garderoba, le luase guvernanta... mi se comunica ca le voi găsi in Recepție, oricând... intr-adevăr eu am spus ca va veni cineva zilele următoare... întâmplarea a facut sa am drum in Predeal in aceeași seara. domnul de la garderoba, foarte drăguț, vrând sa ma ajute, il suna pe șeful recepției, dl Andrei, sa întrebe unde sunt cizmele. din discuție, am realizat ca dl de la garderoba este certat de șeful recepției, probabil ca l-a deranjat, si atunci am intervenit, cerand Tel sa pot înțelege ce se întâmpla. Dl Andrei mi-a comunicat ca cizmele sunt in camera guvernantei, care este închisă si nimeni nu are acces la acea camera... pana a doua zi la 8.30. am zis ca e ireal... am inchis tel si am cerut la Recepție numărul directorului de hotel, sa il sun a doua zi sa fac o plângere... domnișoara de la Recepție, foarte drăguța de altfel, imi spune ca va intra cu cartela de urgentă si imi înapoiaza cizmele... a dat un tel... nu a intrat cu cartela de urgentă... mi s-a spus ca vine cineva... probabil guvernanta... cu cheia. ok… nimic ciudat… pana cand mi s-au adus cizmele... fara punga si din punctul meu de vedere, purtate, îndoite...

Nu recomand acest hotel, o experiența negativă de neuitat!!! dezamagitor


[fb]
---
Trimis de Alina2005raul in 04.01.20 13:27:48
Validat / Publicat: 04.01.20 15:34:33

VIZUALIZĂRI: 1154 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alina2005raul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster26 [04.01.20 13:57:25] »

    @Alina2005raul: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 00&ridAnt=98288

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alina2005raul
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039689064025879 sec
    ecranul dvs: 1 x 1