ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.12.2019
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bertea [PH]
    ÎNSCRIS: 05.09.15
    STATUS: GOLD
    DATE SEJUR
    DEC-2019
    DURATA: 2 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    94.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 66 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    Hotel Orizont - e loc de mai bine

    TIPĂREȘTE

    Salut!

    M-am decis sa pun aici cateva impresii despre Hotelul Orizont de unde tocmai ne-am intors spre a fi de folos celor care vor sa isi faca o oarecare impresie despre viitoarele lor locatii de vacanta.

    Am ajuns la acest hotel in jurul pranzului dupa ce am rezervat in prealabil si am achitat sejurul pentru o camera dubla cu balcon pentru care am platit 1100 lei pt doua nopti.

    La sosirea noastra camera nu era inca disponibila asa ca am urcat pana la cabana Trei Brazi unde am luat masa la restaurantul exterior (cel din lemn), restaurant care ne-a impresionat prin decorurile traditionale romanesti si prin preparate gustoase la preturi rezonabile.

    Dupa o scurta drumetie prin zapada pana la Cabana Secuilor am coborat la hotelul nostru unde intr-un final am fost cazati intr-o camera cu balcon asa cum cerusem.

    Camera este destul de spatioasa, cu un geam mare cat un perete si un balcon micut de 1m x 1m. Caldura venea de la o aeroterma montata in tavanul din hol care sufla destul de zgomotos aer cald in camera. Reglajul temperaturii se facea de la un panou de pe perete sub care erau si instructiuni destul de simple. Noi am setat dupa acele instructiuni termostatul la 30 pe treapta "Auto", situatie in care aveam cam 24-25 de grade in camera, temperatura care se mentinea automat. Exista si posibilitatea de a selecta pe treptele 1,2, 3, ... etc., caz in care incalzirea merge in continuu, dar nu recomand pentru ca se face foarte cald (am testat). Mai bine lasati pe "Auto".

    Mai este un mic calorifer sub fereastra cea mare care trebuie sa stea pe 5 conform instructiunilor dar care nu se incalzeste prea tare.

    In ceea ce priveste camera, lucrurile stau asa cum au mai zis si altii care au postat aici impresiile lor, adica: este curata, calduroasa, lenjeria impecabila, TV LED, multe canale tv inclusiv HBO, minibar, paturi confortabile, halate si papuci, etc. Aspecte negative camera: lipsa unui cuier, dulap de haine neincapator, lipsa luminii din plafon (doar veioze), un singur scaun pt. doi adulti, masuta de cafea cu aspect uzat.

    Baia: dezastru. Dupa cum puteti vedea in poze, baia arata de hotel de 2* maxim. Nu sunt omul care sa caute firicele de praf sau scame prin camera si sa faca din asta un motiv de critica, dar aceasta baie este o rusine pentru un hotel cu pretentii de 4 stele. Gresie ciobita, carpita "a la Celentano", urme de mucegai in colturi, murdarie scursa pe faianta din zona de sub chiuveta, usa de la baie din pal melaminat umflata si scorojita la partea de jos, scurgerea din zona de dus nu prelua apa care avea tendinta sa se duca spre camera, noroc cu prosopul pus de noi acolo ca opritor. Concluzie: camera ar fi de 4* dar baia e de 2*.

    Micul dejun a fost inclus in tariful camerei si a fost extrem de bogat si de variat. Pe langa clasicele mezeluri de toate felurile, omleta, oua fierte si prajite, bacon si cabanos, mai aveau: rosii, castraveti, salata de icre si de vinete, fructe variate, croissant, cheg, briose si alte prajituri, vreo 4 feluri de paine, lapte, suc natural, cafea, ceai si alte produse pe care nu mi le mai amintesc acum.

    Restaurantul hotelului unde am servit micul dejun este foarte curat iar ospatarii sunt serviabili si atenti.

    Dau 4 stele pentru micul dejun si pentru restaurantul hotelului.

    Pranzul si cina le-am servit la restaurantul alaturat, Miorita, unde am avut parte de mancaruri gustoase, servite rapid si impecabil pe un fond muzical placut, intr-o atmosfera foarte relaxanta.

    La centrul SPA nu mi-au placut apa destul de rece din jacuzzi si sauna, cu scaunele ei din plastic care nu se preteaza deloc la o sauna. Apa din bazin era destul de placuta, in schimb.

    Per total a fost un sejur placut iar Mama Natura ne-a rasfatat si cu 3 zile si 3 nopti de ninsoare feerica, brazii aceia minunati si luminitele festive, ceea ce a facut toti banii. Ce este mai frumos atunci cand afara e vifornita decat sa stai intr-o atmosfera calda, fara griji, cu o gustare buna si un vin fiert in fata, in timp ce privesti afara cum iarna incepe sa-si faca de cap...

    Am remarcat si efortul permanent al personalului de a curata zapada din fata hotelului si din parcare, desi afara ningea viscolit.

    Recomand hotelul pentru amabilitatea personalului, pentru curatenie, pentru restaurantul lor si pentru straduinta tuturor de a face pe plac turistilor.

    Nu l-as recomanda pentru acea baie de care am avut parte iar la capitolul spa sunt necesare unele imbunatatiri.

    Depinde de pretentiile fiecaruia, dar la 550 de lei pe noapte sa vrei sa ai o camera cu baie in care sa nu vezi mucegai si urme de murdarie iar gresia sa nu arate ca la caminul studentesc, eu zic ca sunt niste asteptari rezonabile.

    Vacante placute tuturor!


    [fb]
    ---
    Trimis de Razvan T.* in 30.12.19 00:55:52
    Validat / Publicat: 30.12.19 01:43:15
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.

    VIZUALIZĂRI: 1194 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Razvan T.*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P06 Vedere din camera de hotel.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15750 PMA (din 18 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036185026168823 sec
    ecranul dvs: 1 x 1