ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 06.09.19
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2019
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1.8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
58.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Impresia generala: lipsa de respect

TIPĂREȘTE

Am ramas cu un gust amar dupa aceasta experienta si am vrut sa impartasesc astfel incat alti turisti sa vina aici mai bine informati, daca aleg sa vina.

Un aspect extrem de important este ca check-in-ul se face la ora 16! Un lucru total nepotrivit pt familiile cu copii mici care formeaza publicul tinta al acestui hotel. Au zis ca ne anunta prin SMS cand e gata camera, insa la 15:30, cand am mers sa verific pt ca cel mic (1 an si 8 luni) era agitat de oboseala, camera era gata, doar ca nu ne anuntasera. Ca sa ne puna bratarile mai devreme de ora 16 si sa avem acces la restaurant am mai platit 55 de RON/persoana.

In restaurant tacamurile erau murdare si, cu greu am gasit unele cu care sa putem manca. Mancarea e saracacioasa. Adica putine feluri si acelea mai slabe decat la cantina. Ciorba de pasare era o zeama lungita, fara gust. Bauturile (ma refer la bere) nu erau la dozator cu autoservire, ci trebuia sa ceri unui barman, ca nu cumva sa fugi cu berea sau sucul... La Beach bar nu gasesti mare lucru de baut, doar bere si suc.

Un alt aspect dezamagitor este ca a trebuit sa achit restul sejurului la check-in. Platisem un avans reprezentand contravaloarea primei nopti de cazare. Consumul din minibar se plateste... deci nu este all inclusive, desi am platit pt servicii all inclusive.

Ce ma infurie si mai tare este ca desi au datele din buletin, la plecare te pun sa astepti in receptie, ca pe ultimul infractor sa verifice camera. Mi se pare jignitor, o lipsa totala de respect. Nicaieri in afara nu se procedeaza asa. In plus, pe langa afrontul adus clientilor care sunt din start pusi in postura de potentiali raufacatori, acest lucru aglomereaza inutil receptia si ingreuneaza checkin-ul.

Camera este mica. Daca veniti cu patut de voiaj, cum am venit noi, nu va mai ramane spatiu mai deloc.

In concluzie, dupa ce am fost luna trecuta 7 nopti la all inclusive in Bulgaria, spun, cu parere de rau ca pt acest mini-sejur, trebuia sa alegem tot litoralul Bulgaresc, chiar daca e putin mai departe

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Oana Lung in 06.09.19 17:06:39
Validat / Publicat: 06.09.19 18:00:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Litoral Phoenicia

VIZUALIZĂRI: 3652 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Oana Lung); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1349 PMA (din 3 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [06.09.19 17:59:08]
    »

    @Oana Lung: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

    Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 46&ridAnt=96521

    --

    dupa ce am fost luna trecuta 7 nopti la all inclusive in Bulgaria

    Unde ați fost cazați în Bulgaria?

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    M'Liviu
    [06.09.19 20:08:03]
    »

    Cata lipsa de respect. Te pun sa plătești ptr jumătate de ora 55 roni... De persoana. Dar cât ai consumat în acea jumătate de ora mai ales ca mergeai cu cel mic sa îl culci probabil fiind obosit. Dar gestul de a te pune sa plătești este foarte urat. Am citit multe impresii despre hotelurile care se preteaza a fi de top de pe litoralul nostru... Mere... le Phoenicia... Blaxy... cu all inclusive. Păcat ca suntem tratați asa. În alte tari suntem tratați ca turiști adevărați... Ești respectat. Poți întra cu mic dejun și pleci la cina în ultima zi dacă vrei... Fără sa plătești nimic în plus... Nu este de revenit pe litoralul nostru din păcate. Rușine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ovy2k5
    [07.09.19 11:05:12]
    »

    Am fost în toate cele 3 enumerate, în toate prețuri exagerate în comparație cu serviciile oferite. Lipsa de respect față de turism este cauza principală pentru alegerea altei locații, Bulgaria.

    Nu știu când va veni momentul săbfim tratați cum trebuie pe litoralul românesc... ?

    ilinois57
    [08.09.19 16:46:12]
    »

    @Oana Lung: Doamna sunt stupefiata de cele relatate de Dvs!! In sensul ca nu-i nimic adevarat!

    Tacamuri murdare??? Exclus, plus ca atunci cand pleci undeva cu copil mic te interesezi cam cand se face check-inul! Zau asa !

    Este parerea Dvs dar eu consider ca dezinformati (vezi impresii), cred ca de anumiti nervi!

    Oana LungAUTOR REVIEW
    [12.09.19 08:30:35]
    »

    @ilinois57: Doamna, este primul hotel in care merg si checkin ul se face la alta ora decat 14:00, de aceea nu m-am informat legat de acest aspect. Credeam ca este un aspect standard, asa ca nu am considerat necesar sa verific. De aceea am si tinut sa scriu reviewul ca alti turisti sa mearga in cunostinta de cauza.

    Legat de tacamuri, aceasta a fost experienta noastra. Este drept ca a fost intr-o singura zi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    raresh81
    [30.06.20 11:14:25]
    »

    Buna ziua,

    Citesc cu interes review-urile referitoare la acest hotel deoarece sunt interesat de el.

    Din experienta mea cu hotelul Park Hotel Golden Beach din Nisipuri (Bulgaria) pot sa va spun ca am avut parte de acceasi experienta la check-out. Stat si asteptat la receptie cu 3 copii pentru control.

    ​Culmea, in ziua plecarii, camerista, fara ca noi turistii sa fim de fata, a descoperit lipsa in minibar o sumedenie de bauturi alcoolice. Esti furat pe fata la acest hotel. Dupa un scandal de jumi de ora cei de la receptie mi-au spus ca nu e necesar sa platesc daca nu vreau. Just for the record... nu consum alcool decat foarte rar si oricum nu inainte sa urc la volan.

    Asa ca sa nu ne mire ca aceasta practica a controlului se aplica si la noi. Doar suntem "balcanici".

    Concluzionand, se poate si mai rau.

    Va doresc vacante reusite pe viitor, ​​​​

    ​​​​

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ilinois57, M'Liviu, Mera, Oana Lung, ovy2k5, raresh81
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05756688117981 sec
    ecranul dvs: 1 x 1