ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.01.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Pantelimon
ÎNSCRIS: 30.09.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JAN-2019
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2 ani, 6 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu e de 4*

TIPĂREȘTE

Păcat de acest hotel! Când personalul nu e suficient lucrurile nu merg bine.

Să începem cu camera, am plătit 550 lei/noapte + 165 lei pat suplimentar și nici măcar nu era curățată ca lumea. Când am mutat paturile am găsit mancare pe dedesupt.

Ușa de la baie nu cred ca a mai fost spălată de la ultima renovare, era plină de stropi (pe partea dinspre camera). În cameră tot mobilierul era plin de praf. Electric varza, prize care se incingeau, daca voiam sa folosim o priza ca sa incarcam telefonul, se stingeau veiozele. Nu ne-au adus patul suplimentar decât după ce am insistat la receptie (deși il plătisem deja). Domnul care a adus patul mirosea atât de rău a transpirație încât a trebuit să aerisesc camera vreo 30 min.

Punct forte: priveliștea

Am mâncat la restaurantul hotelului - Miorița - 2 seri la rând. Vineri a fost haos, am stat cam 30 minute până sa vina o doamnă, care se vedea clar ca este depășită de situatie si foarte obosită, să ne ia comanda. 20 min a durat să ne aduca băutura pentru 4 adulți și 4 copii. 1h 30 min mai târziu a sosit mâncarea. Sâmbătă a fost mai bine, deși am fost 6 adulti și 4 copii, s-au mișcat mai repede, doamna care ne-a servit era mai amabilă, a facut recomandări (ce sa luăm ca să nu așteptăm mult).

La piscină lucrurile sunt plăcute, apa caldă, cam puține sezlonguri. La sauna nu am fost nu pot spune nimic despre asta.

Micul dejun ok, destul de variat am avut ce sa dam copiilor de mâncare, cafeaua bună aparatul are boabe, nu cafea instant, varietate mare de ceaiuri.

Concluzia mea a fost ca nu au suficient personal si este păcat pentru ca prețurile sunt de 4* dar acest hotel în momentul asta nu le merită.

Nu recomand, puteți merge în alte hoteluri cu prețuri mai mici.


[fb]
---
Trimis de gabri_oana in 13.01.19 16:07:26
Validat / Publicat: 13.01.19 17:08:51

VIZUALIZĂRI: 920 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabri_oana); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Putin spatiu de depozitare
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    Nelu ciausu
    [01.05.19 09:56:32]
    »

    Personalul de la receptie neinstruit pt a oferi servicii platite de 4* respectiv Ioana sj Cristina

    Am fost cazati azi 30 apr si de la receptie mi s a spus ca nu functioneaza corect decodorul si nu mi poate activa ambele cartele de acces. Seara la masa nu am putut achita ca nu a functionat cartela si peraonalul de la receptie mi a zis ca le pare rau Cristina si Ioana nu au stiut sa rezolve pb au sunat sefii dar nu au raspuns. Oare merita 4* si preturile care le cer pt servicii? Cu siguranta, NU, si personalul tr sa mearga la formare cu siguranta! Si managerii de departamente raspundeti la telefoane daca sunteti apelati e o problema sigur!

    -

    BY WEBM: Text trimis spre publicare ca review. Neîndeplinind condițiile impuse de Regulament pentru publicarea ca review , a fost mutat de echipa tehnică aici, ca ecou.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gabri_oana
    Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045471906661987 sec
    ecranul dvs: 1 x 1