ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.01.2019
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brad
ÎNSCRIS: 19.10.14
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JAN-2019
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 63 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 8 MIN

DoubleTree by Hilton Oradea nu mai este ce a fost si merge in jos

TIPĂREȘTE

Ne-am făcut un obicei de a vizita Oradea sau Băile Felix în perioada imediat următoare revelionului și este al cincilea an la rând când alegem această destinație, a patra oară și probabil ultima, dacă nu se schimbă nimic, la DoubleTree by Hilton Oradea.

Ca să lămuresc aspectele pe care vreau să le expun aici, am stat la minunatul Hilton de 5 stele în 2015, 2016 și acum la cel de 4 stele în 2018. Am fost și eu surprins să văd că hotelul a pierdut o stea de la ultima noastră vizită și cred că înțeleg unele motive pentru care s-a întâmplat acest lucru. Vă rog pe această cale să actualizați pe site clasificarea, de la 5 la 4 stele (după clasificarea oficială actualizată).

Am ajuns la cazare și am fost întâmpinați foarte cald, cu un cookie de bun venit pentru fiecare dintre noi, fiind 7 la număr, 6 adulți și un copil de 9 ani. Am luat 3 camere, toate duble, 2 cu balcon, una fără, cu mic dejun inclus, pentru 3 nopți între 3-6 ianuarie 2019.

La cazare ni s-a precizat că accesul la spa nu mai este inclus în preț și că va trebui să plătim 50 lei de persoană / sejur, iar domnișoara de la recepție ne-a cerut să ne completăm adressa de email pentru a ne crea cont Hilton Honors (programul de loialitate Hilton).

Fiindcă am mai fost cazați la acest hotel eu aveam deja cont, am informat-o, iar domnișoara ne-a oferit facilitățile membrilor Honors, cazându-ne la etajul 5, iar la final am aflat că fiindcă suntem membrii Hilton Honors nu trebuie să plătim pentru SPA, lucru pe care l-am văzut ulterior și când m-am uitat în profilul meu pe site-ul lanțului hotelier. Membrii Honors sunt cazați la etajele 5 și 8, rezervate pentru membrii clubului, iar noi am primit toate cele 3 camere pe același etaj, toate cu vedere înspre parc.

Tot la cazare am fost informați că parcarea exterioară costă 20 lei / noapte de mașină, iar cea interioară 35 lei/noapte, dar că la aproximativ 100 metri este o parcare publică gratuită și că acolo își lasă și angajații mașinile, așa că după ce ne-am luat bagajele ne-am mutat mașinile, 3 la număr în acea parcare care a fost foarte OK.

Chiar dacă hotelul a pierdut o stea, camerele arată la fel ca până acum, mari, spațioase, moderne și îngrijite. Atașez niște poze din camere la acest review. Paturile sunt mari, confortabile, sistemul de încălzire își face treaba și a fost cald și bine în camere chiar dacă afară era extrem de rece. Băile sunt mari, cu cabină de duș, curate și ai la dispoziție tot ce ai nevoie, de la uscător de păr, prosoape și produse de baie.

În camere ai un seif și ți se pun la dispoziție 2 perechi de șlapi și 2 halate pentru SPA. Spre surprinderea noastră, halatele arătau rău, se vedea că sunt vechi, erau rupte pe alocuri, iar în 2 din cele 3 camere au fost câte 2 halate bărbătești, mari, în timp ce în ce-a de-a treia a fost un halat pentru femei și unul pentru bărbați.

Mergând la SPA în prima zi am cerut ca să ni se dea 2 halate de femei pentru că doamnele târâuiau pur și simplu halatele lor pe jos dar ni s-a răspuns că nu există mărimi diferite, toate halatele din hotel fiind la fel, chiar dacă le-am arătat halatul doamnei din cea de-a treia cameră. La fel, ni s-a spus că nu le pot schimba pe cele rupte și să le folosim așa. OK, am trecut peste pentru că oricum erau curate și am mers la piscină unde am fost surprinși să vedem multă lume, lucru care nu s-a întâmplat în anii precedenți.

Discutând cu diferite persoane de acolo am aflat că majoritatea celor prezenți acolo nu erau oaspeți ai hotelului, ci persoane din oraș care și-au plătit accesul la SPA, lucru care nu s-a mai întâmplat în anii precedenți și lucru pentru care am renunțat în trecut să mai mergem la Hotelul Maxim din Oradea, unde, la fel, piscina era plină cu oameni veniți din afară. Poate par absurd când mă plâng de acest lucru, dar noi alegem acest hotel ca și destinație pentru liniște, relaxare și preferăm să plătim un preț mai mare pentru această liniște. De altfel, perioada aleasă a fost aceasta din aceleași considerente, iar la hotel nu erau mulți clienți, lucru care se vedea la micul dejun și în bar și restaurant dupămasa și seara când era pustiu (poate și din alte motive, despre care am să vă spun imediat).

Am așteptat 2 ore să se elibereze un loc în piscina încălzită (sau jacuzzi), lucru care nu s-a întâmplat în prima zi, așa că a trebuit să ne mulțumim cu bazinul mare în care apa era destul de rece.

Trecând peste, am ieșit de la SPA și am discutat să le oferim doamnelor o clipă de relaxare și am mers să rezervăm niște programe de masaj pentru ele. Spre surprinderea noastră am aflat că am făcut acest lucru prea târziu, pentru că cea mai apropiată perioadă liberă la masaj era duminica de la ora 13:30 în condițiile în care noi aveam check-out la 12:00. Probabil trebuia să facem rezervările odată cu cazarea sau mai devreme :))

În anii trecuți micul dejun era unul extraordinar la Hilton, așa că a doua zi dimineața ne-am trezit foarte fericiți că ne bucurăm din nou de preparatele care, pentru noi, erau cele mai bune dintre cele primite la orice hotel în care am stat până în prezent.

Micul dejun a fost mai slăbuț de această dată, felurile de mâncare servită au fost mult mai sărăcăcioase decât în anii precedenți și de loc variate, în fiecare zi având parte de același meniu, adică: omletă cu cașcaval, ouă benedict (probabil rețetă proprie că nu prea semănau cu ce am mâncat eu în trecut), cârnați prăjit, bacon (foarte gras), cremvuști, ciuperci, legume fierte, ouă fierte, orez cu lapte și clătite, ca și preparate calde, bacon crud, un fel de șuncă, două feluri de salam (care arătau cam dubios și nu ne-am atins de ele), 2 feluri de cașcaval (foarte bune), brănză și brănză dulce (zămătișă), destul de multe legume, fructe, unt și pateu (din sortimente mai ieftine), gemuri și nutella și cereale.

Mâncarea nu a fost rea, dar când plătești 100 euro pe noapte la un Hotel din România în extra-sezon, ai ceva așteptări, așteptări care s-au concretizat în anii trecuți, dar care s-au evaporat la fel ca și steaua pierdută din clasificare anul acesta.

În ce-a de-a doua zi am decis să luăm cina la hotel și ne-am uitat pe site la meniuri, am decis să mergem la Cafe Cris pentru că mâncarea din Laurus nu este pe placul nostru în mare parte și este destul de scumpă. Ajunși jos am stat 20 de minute până a venit un ospătar să ne întrebe de sănătate numai pentru a ne trimite în restaurant pentru că acolo sunt mese mai mari și putem să încăpem lejer 7 persoane, iar meniurile sunt comune.

Ajunși acolo am primit meniul "Laurus", iar noi l-am solicitat pe celălalt însă ospătarul a fost mirat spunând că nu există alt meniu. A trebuit să le arătăm noi meniurile de pe site-ul propriu și ne-au răspuns simplu că ei nu au așa ceva și că nu ne pot face un grătar de pui sau un șnitel de porc.

Ne-am întors în cafenea și am stat din nou să așteptăm pentru a primi același răspuns, că nu au produsele respective. Am ales să nu comandăm nimic, am mers la recepție de unde ni s-a recomandat un restaurant în oraș, Casa Piraților (am să pun o impresie separată pentru acela), unde mâncarea a fost excelentă.

Ca să mă exprim pe scurt, ospătarii nu cunosc meniul, bucătarii nu prepară produsele pe care le vrei din meniul lor și personalul nu poate altceva decât să-și ceară scuze și să ne îndrume înspre altă parte. Probabil din aceste motive nu era nimeni în restaurant la ora 21.

Ca să concluzionez pe scurt experiența noastră:

- Personalul hotelului: amabil, primitor, săritor să te ajute cu orice problemă ai

- Camerele: spațioase, curate, mobilier modern, paturi confortabile

- Mâncare: mic dejun decent, dar mai sărăcăcios decât în anii precedenți, iar pentru prânz și cină puține produse și la prețuri exorbitante, iar ospătarii de negăsit (și pentru o cafea și un ceai am stat 20 de minute să ne ia comanda)

- SPA: supra-aglomerat de către persoane din afara hotelului și halate și prosoape de baie rupte

Per total, dacă ar fi să analizez, DoubleTree by Hilton Oradea este peste multe hoteluri de 4* de la noi, dar vine cu un preț pe măsură, de 5*, iar la cum vedem noi lucrurile din punctul de vedere al clienților care îi calcă pragul pentru a patra oară, se îndreptă înspre deznodământul hotelurilor luxoase din perioada comunistă de pe litoral care s-au degradat din lipsă de interes. Impresia lăsată de hotel este că au nevoie de bani și se folosesc de nume pentru a-i obține.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Ccucu in 08.01.19 12:06:08
Validat / Publicat: 08.01.19 12:41:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ORADEA.

VIZUALIZĂRI: 2514 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ccucu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 baie
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 63.97 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [08.01.19 12:40:18]
    »

    Vă rog pe această cale să actualizați pe site clasificarea, de la 5 la 4 stele (după clasificarea oficială actualizată).

    Clasificarea oficială a fost actualizată la 4 stele.

    Cu mulțumiri pentru info.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Ccucu
    Alte impresii din această RUBRICĂDouble Tree by Hilton Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043282985687256 sec
    ecranul dvs: 1 x 1