ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.12.2018
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Bucureşti
    ÎNSCRIS: 01.09.08
    STATUS: SENATOR
    DATE SEJUR
    OCT-2017
    DURATA: 1 nopți
    single
    1 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    93.75%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 159 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    A room with a view... la hotelul Movenpick

    TIPĂREȘTE

    Deși, într-adevăr, vederea la maiestuosul canal care trecea pe lângă Amsterdam Centraal era principalul ingredient, povestea acestei camere nu are nici o legătură cu filmul cu același nume :), ci se leagă doar de povestea unui workshop dintr-un proiect internațional de cercetare.

    Hotelul Movenpick este o clădire foarte înaltă, cu douăzeci de etaje, o clădire care domină esplanada ce vine dinspre oraș și trece pe lângă gara principală. Interiorul este unul caracteristic pentru hotelurile de patru stele, chiar dacă, la primul contact, abordarea generală (conceptul) hotelului nu era foarte avansată (recepția obișnuită, o zonă de așteptare satisfăcătoare, dar care nu ieșea în evidență prin confort sau o estetică foarte modernă).

    Odată urcat în camera de la hotelul 17, turistul rămânea fără grai în fața marii ferestre care oferea vedere completă la canal, și o canapea la geam sau bordură lată pentru cine ar fi vrut să stea să contemple spectacolul vaselor mai mici sau mai mari care pluteau lent pe valuri, pe fundalul înnorat, parcă desprins dintr-un peisaj de Hobbema sau Ruisdael. Chiar când am intrat în camera, de altfel, și aranjam puținele lucruri pe rafturi, am văzut un vapor foarte mare, de croazieră, cum plutea agale pe canal – spectacol care pare ireal dacă nu ești obișnuit să vezi vapoare de asemenea mărime de aproape…

    Revenind la facilitățile camerei, am întâlnit aici un bun obicei, pe care l-am întâlnit mai apoi și la hotelurile din Anglia: exista un colț al ceaiului/cafelei, care conținea un fierbător și toate ustensilele și materialele necesare: lingurițe, plicuri de zahăr de mai multe feluri, plicuri de ceai, plicuri de cafea solubilă, câțiva biscuiți de cafea etc. Acest colț se găsea lângă colțul de lucru, care oferea un birou și o lampă reglabilă foarte utilă.

    În rest, designul camerei era proiectat pe abordările cele mai noi din această industrie (patul, somiera, lenjeria de pat fiind foarte sobre și de calitate în același timp). Televizorul era destul de mic, dar nou, care cuprindea în principal canale olandeze dar și câteva din alte țări (canale în limba engleză și limba germană, de exemplu).

    Mi s-a părut interesant designul dulapului, care era total mascat în perete, lângă televizor, încât am căutat o bucată de vreme în cameră, intrigată fiind că o cameră de patru stele nu conținea un dulap… În rest, zona de intrare în cameră și corpurile de iluminat erau în număr și la nivel normal pentru un hotel de această categorie. Centrala era și ea vizibilă, cu aerisirea poziționată pe grinda principală, însă era reglată automat pe fan (și a fost prea complicat să o reglez altfel, astfel că am lăsat-o așa cum am găsit-o, deși era prea curent pentru mine în cameră). În ceea ce privește baia, avea confortul cerut și materiale de bună calitate (prosop, halat, etc.).

    Două surprize ușor neplăcute au fost legate de servicii. Prima a fost la sosire, când, deși a fost reperată ușor rezervarea, camera nu a fost gata până la ora 14 (ceea ce m-a făcut să ratez începerea workshopului). A doua surpriză am avut-o a doua zi, când am venit la prânz să eliberez camera: întârziind câteva minute după ora 12, am descoperit că fusese dezactivată cartela și nu mai puteam urca nici cu liftul, necum să deschid ușa camerei. Destul de nervoasă, am cerut unei cameriste de pe palier să îmi deschidă ușa ca să îmi pot lua bagajele (făcute de dimineață). Ulterior, la recepție, nu mi s-a menționat nimic despre acest incident – am primit factura și am lăsat bagajele la camera de bagaje până seara.

    În final, vederea este spectaculoasă, însă prețul puțin exagerat pentru serviciile care se oferă – de altfel, am ales hotelul pentru locație (workshopul nostru s-a ținut în prima zi la acest hotel și a doua zi la un centru de conferințe lângă hotel).

    ## end review sc
    Citește și CONTINUAREA aici

    [fb]
    ---
    Trimis de diacrys* in 09.12.18 18:53:51
    Validat / Publicat: 09.12.18 19:21:00
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BENELUX.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 363 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (diacrys*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P02 Vaporul se vede în toată mărimea lui, părând ușor neverosimil
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
    [1300 PMA] [600 PMA]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 42800 PMA (din 33 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 159.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [09.12.18 19:14:36] »

    Bună recomandarea

    Mutat în rubrica "Movenpick Hotel Amsterdam City Centre, AMSTERDAM" (nou-creată pe sait)

    --

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    diacrys* [09.12.18 19:18:31] »

    @webmasterX: Da, poziționarea este corectă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster [09.12.18 19:22:03] »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

    — (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

    — (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ impus unei astfel de selecții.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    diacrys* [09.12.18 19:26:11] »

    @webmaster: Mulțumesc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    diacrys*

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054548978805542 sec
    ecranul dvs: 1 x 1