ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2018
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 25.07.18
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2018
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 3 ani, 1 an

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Nu merita 5 stele ..

TIPĂREȘTE

Ok, cred ca a venit timpul sa ofer si eu ceva informații si sa ajut alți utilizatori asa cum eu caut intotdeauna date în ceea ce privește viitoarele destinațiile de concediu.

Am ales Royal Alhambra în primul rând pentru că mi-a plăcut, m-a încântat plaja întinsă, hotelul, prezentarea... cam tot, asa ca am zis ca aici vreau sa mergem.

Așadar, sa începem cu bilele albe pentru ca aici vom termina destul de repede????:

-hotel mare, frumos;

-camere de asemenea mari (noi stam in corpul A, vedere la mare ceea ce e un avantaj datorită privelistii dar și un dezavantaj ca am străbătut mare parte din hotel până la piscină);

-camera curata (doamnele de la curatenie chiar si-au dat interesul);

-toti de la receptie foarte amabili. Am avut o mica problema cu transferul, nu era ok ora ca ne duceau prea devreme în aeroport si au facut tot posibilul sa ne ajute. În plus, în primele zile am cerut apă mai multa in camera si pana sa urcam noi deja era rezolvat.

- plaja larga si intrare in mare foarte lina ceea ce e minunat pentru copii mici si cam atat imi vine acum in minte.

În ceea ce privește bilele negre (aici e mai mult de spus):

- mâncare din restaurant nu prea bună și diversitate spre 0 (au mâncat copiii mei la paste si cartofi prăjiți de le-a ajuns pentru un an de zile);

-nu debarasau mesele suficient de rapid asa ca am stat în repetate randuri pret de aproximativ 10 min pana sa primim tacamuri si bauturi (veneau ei la masa sa întrebe ce vrem sa bem si daca te duci la bar sa ceri singur strâmbă din nas, ne invita sa mergem la masa si vom fi serviti). Cand am inceput sa comentez la un chelner mi-a spus să mă relaxez si sa am răbdare ca e agitație mare si nu se descurca, iar eu sunt in concediu ????

- program cel putin ciudat în ceea ce privește mâncarea asa ca toata treaba asta dădea nastere la cozi si asteptare de cel putin 10- 15 min. Ideea e ca exceptând restaurantul principal care se afla la -2 (adică fix in stanga cand intri in hotel dinspre piscină) ca si posibilitate de mâncare pe timp de zi exista beach bar si se mănâncă doar la prânz (unde noi nu am mâncat niciodată) și amphi bar de la piscină iar aici lucrurile devin interesante: 11- 17 era program de guzleme, ceea ce e ok, aveai timp dar nu va gânditi ca nu era coada; 14- 16 program de sandwichuri (nu am fost niciodată, la ora asta copiii dormeau); 16 -17 program la cartofi copti si prăjituri (cozi imense, efectiv o luai razna așteptând);

14- 16 la înghețată, nu am mâncat la prânz niciodată din cauza programului de somn dar mai era în restaurantul principal seara.

Acum, nu va gânditi ca suntem niste fitosi si avem doar comentarii negative dar hotelul chiar nu e ceea ce se prezintă. În repetate randuri ne-am intalnit cu români si discutand, toti ne împărtășeau parerea! În plus, se mai plângeau de băuturi ca la baruri sau la restaurant băutură buna este ținută sub cheie si ti se serveste de slabă calitate! Cam asta fac peste tot la AI iar pe noi sincer nu ne deranjează, noi nefiind consumatori! În 8 zile am băut cu soțul o doză de efes si un pahar de vin la masa (pe care nu l-am terminat ????????????).

Dar, atunci când nu vad amabilitate, cand ai probleme cu mâncarea desi dai o căruță de bani mi se pare de toată jena. Într-o seară am asistat la o bătaie de toată frumusețea care se pare ca a pornit de la o prăjitură! Nebunie, farfurii zburau peste tot, pahare sparte iar copiii s-au speriat și am ales sa plecam desi nu terminasem de mâncat!

Nu suntem la prima vizită în Turcia dar pe unde am mai fost nu am văzut asa ceva. Peste tot fac tot posibilul sa te faca sa te simti bine. ! În plus, am intalnit servicii mult mai bune la bulgari!

Nu recomand acest hotel!!!


[fb]
---
Trimis de Simona_Leu in 26.07.18 07:11:18
Validat / Publicat: 26.07.18 09:02:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kemer

VIZUALIZĂRI: 3395 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Simona_Leu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [26.07.18 08:58:36] »

    Bun review de debut

    @Simona_Leu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    A mai fost în/la: Kemer

    În plus, am intalnit servicii mult mai bune la bulgari!

    Unde ați fost, la care hotel / hoteluri?

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor hoteluri.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

    NB: linkul poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului - „SCRIE REVIEW”

    ramonaa [26.07.18 14:21:27] »

    @Simona_Leu: bună ziua, subscriu ca fiind adevărat tot ce sa scris mai sus, abia am venit de la acest hotel, familie cu un 2 copii mici.

    sens [27.07.18 15:03:51] »

    Da, identic la Royal Tajmahal - treaba asta cu programul pe la fiecare chioșculet nu mi-a plăcut deloc nici mie.

    Ca doar nu merg in concediu cu ceasul in mâna sau sa pândesc când deschid ei.

    De la ora x-y pizza, la același chioșc de la y-z pide și etc. Peste tot program rigid. Dacă te incadrai bine dacă nu, mai bine.

    De aceea doar 1 dara am luat gozleme in rest am mâncat doar la restaurant hotel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    david [31.07.18 15:49:31] »

    Am revenit la acest hotel (prima vizita a fost in anul 2012) si pot spune urmatoarele:

    Aveti mare grija la intrarea lina in mare, din pacate au aparut gropi destul de mari.

    Mancarea in comparatie cu anul 2012 este de proasta calitate, repetitiva... un mare minus la acest capitol.

    La piscine, se exagereaza cu cantitatea de clor din acest motiv trebuie avut grija la copiii mici, sa nu inghita apa.

    In concluzie, nu voi mai reveni in acesta locatie sub nicio forma.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    david, ramonaa, sens, Simona_Leu
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Alhambra Palace Hotel [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045707941055298 sec
    ecranul dvs: 1 x 1