ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Piatra Neamț
ÎNSCRIS: 23.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 3 COPII -- v: 9, 13, 16 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Motelul 'La Parmac' din Babdag - o alternativă de calitate

TIPĂREȘTE

Peregrin prin Dobrogea, am intenționat printre altele să ajung la Babadag și căutând pe Internet, am dat de Hotelul – Restaurant “La Parmac”. O recepționeră amabilă, mi-a reținut telefonic unicul apartament al hotelului (mai corect spus al motelului-restaurant…). Am întrebat dacă urmează să aibă loc vreo nuntă sau vreo aniversare la restaurant (acesta având numai 1 etaj și restaurantul fiind la parter – sub aproximativ 40 % din lungimea motelului) și foarte corect, recepționera mi-a dat detaliile solicitate (ar fi urmat în a doua zi de stat să aibă loc un astfel de eveniment). Am solicitat numai 1 zi și am plătit 160 RON pentru 1 apartament cu 2 camere, cu 1 pat matrimonial într-o cameră și 2 canapele în a doua, din care 1 extensibilă la 2 locuri. Noi fiind 5: 2 adulți și 3 copii, ne-a convenit de minune. Ar mai fi existat alternativa unor camere cu 2 locuri în paturi matrimoniale sau separate, cu 100 Ron/cameră/zi.

M-am prezentat a doua zi în fața unui motel curățel și cochet pe dinafară - clasificat cu 3 stele, situat chiar în centrul orașului și cu o parcare generoasă în față. Jos se aflau restaurantul și 1 braserie, iar sus camerele. La una dintre extreme se afla 1 market aparținând hotelului – generos aprovizionat și cu o ofertă lăudabilă, ca preț și varietate de produse alimentare și de îngrijire casnică (ceva în genul unui Lidl, dar semnificativ mai bine structurat pentru un oraș mic precum Babadagul). Pentru cineva care merge ca turist și alege să mânânce 1 masă pe zi la restaurant și 2 din resurse proprii, prezența marketului respectiv este punct ochit, punct lovit.

Holurile erau curate și întreținute. Pe hol, lângă recepție se afla o hartă a zonei, clară și detaliată. De la recepție ni s-a oferit – dacă dorim, spre studiu în cameră o hartă suplimentară. Am văzut și alte camere și arătau ok, întreținute la zi. La apartamentul unde am stat lingeria și baia erau în regulă, la fel și curățenia. Exista în dotare un frigider cu minibar și TV-uri în ambele camere. Nu m-a interesat problema aerului condiționat și recunosc faptul că nici nu m-am uitat după el, deoarece înăuntru era bine (sincer, habar nu am dacă au sau nu – dar pe site scrie că au, iar în fotografiile pe care le-am făcut nu am urmărit să prind și acest aspect). În camere am avut acces wireless. La ferestre în spate perspectiva este frumoasă, spre dealurile Babadagului.

Ca defect, am sesizat existența unor scări de acces înalte și destul de abrupte de la parter până la etajul 1 unde sunt camerele, ceea ce pentru persoane cu dizabilități sau pentru cele vârstince ar putea fi o problemă.

Personal am evitată să las în mașină lucruri de care mi-ar fi părut rău dacă ar fi dispărut. Sfătuiesc și pe alții să facă la fel.

Jos, restaurantul este unul curat, la fel de bine întreținut. Prețurile sunt foarte rezonabile și mâncarea este de calitate, proaspătă și gustoasă. Chiar am remarcat după gust și aspect că mâncarea era preparată atunci pe loc. Drept defecte la restaurant am remarcat:

•oferta mai largă decât posibilitățile reale (pe principiul că o listă cu poziții mai multe pare mai impresionantă), deoarece la modul concret - când ospătarul era întrebat, răspundea că unele dintre produse s-au terminat sau că în ziua respectivă nu se prepară (și asta timp de 2 zile succesiv).

•un alt defect a fost pregătirea neuniformă a chelnerilor, cel puțin chelnerița din prima zi a adus mâncare de fasole cu afumătură în loc de ciorbă cu afumătură, Lipton Ice Tea în loc de cei verde (fierbinte) și la început a dat câteva răspunsuri nervoase când am întrebat-o ce are în mod concret din meniul cel gros. Evident că am refuzat “alternativele” și am solicitat să mi se aducă ce comandasem și, mi s-a adus (deși colega de la bar a chelneriței a încercat să-mi explice că Lipton Ice Tea este “tot aia” cu ceaiul verde fierbinte…)

•Standardizarea incompletă a mâncării – salata orientală de a doua zi a diferit de cea din prima zi, iar bucătarul a uitat a doua zi să pună în ea ulei, oțet și sare, iar tot a doua zi, la un preparat de spaghetti a uitat să pună parmezan. Am trimis spaghettele înapoi și au venit cu parmezanul și cu scuzele de rigoare.

Consider motelul o alternativă demnă de luat în seamă pentru cei care vin și vor să viziteze zona (Babadagul și Enisala … etc...). Punctele sale forte sunt:

•Cazare de calitate și la preț rezonabil

•Posibilitate de aprovizionare din marketul locației cu alimente în regim personal pentru mesele de dimineață și de seară (ceea ce reduce semnificativ nota)

•Mâncare prospătă și de gustoasă la restaurant (calități care depășesc incoerențele de servire ale chelnerilor sau – eventual uituceala bucătarului)

•Obiectivele principale din Babdag (moscheea, Muzeul de Artă Orientală, Mausoleul Sari Saltuk Dede) precum și intersecția de unde pleacă drumul spre Enisala se află în apropiere.

P.S. Pensiunea din Enisala care figurează pe site că este a motelului/ hotelului, nu-i mai aparține acestuia.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Qvadratvus in 06.09.17 00:36:19
Validat / Publicat: 06.09.17 04:22:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BABADAG.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1245 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Qvadratvus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Din parcare, aspectul motelului.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20800 PMA (din 16 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[06.09.17 09:54:29]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

— e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

QvadratvusAUTOR REVIEW
[06.09.17 13:15:02]
»

P. S.

- Am uitat: la ferestre există plase pentru țânțari, astfel că nici o "bâzâitoare" nu ne-a deranjat.

- Din punctul meu de vedere, e ok să-ți stabilești baza acolo pentru 2-3 zile și apoi să iei regiunea la cercetat.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Qvadratvus
Alte impresii din această RUBRICĂLa Parmac Hotel-Restaurant:
  • May.2015 OK — scris în 14.05.15 de oddfever din BUCURESTI - RECOMANDĂ

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04989218711853 sec
    ecranul dvs: 1 x 1