ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.08.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 13.08.09
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 12/16

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 14 MIN

Mera Resort 4* - 2016 - un sejur de 4*+

TIPĂREȘTE

Am fost aici in 2016 si 2017. Cu toate ca acest review pare tardiv, fiind pentru sejurul din anul 2016, va fi o baza pentru review-ul anului 2017 (citeste „Mera Resort 2017 vs. 2016 o 'filozofeala' despre litoral ). Potential exista dar trebuie sa avem si vointa.

Si uite asa, cu conceptia unor servicii mizerabile pe litoralul nostru si a unor preturi peste masura de mari, pentru care nu primesti cat platesti, am ajuns la inceputul anului 2016 sa aleg, din motive care nu sunt de interes public, intre litoralul romanesc si litoralul romanesc. Adica intre nimic si nimic, imi spuneam pe atunci.

Totusi, am fost nevoit sa caut ceva care sa se incadreze in buget si de unde sa nu ne intoarcem cu salvarea ai cel mai important, sa aiba posibilitatea de tratament.

De la inceput am lasat Mamaia departe, motivul fiind ca nu ne place niciunuia (nu-mi cereti detalii in public :)), am cochetat putin cu Eforiile dar nu am gasit nimic pe placul nostru (oricum, sunt kitchoase) si am ajuns in sudul Litoralului. Incepusem sa citesc ca aici se gasesc cateva hoteluri mai rasarite, cu all inclusive, pentru familii cu copii, etc.

Dupa indelungi cautari, mai ales ca sunt destul de carcotas atunci cand dau bani, am ales Mera Resort.

Am discutat cu agentia si am primit oferta pe care am acceptat-o pentru un sejur in ultima decada a lunii august. La inceputul verii, avand drum pe Litoral, am trecut pe la hotel sa vedem la fata locului despre ce este vorba si prima impresie a fost buna.

Urmeaza vacanta. Pana la impresii, sa va descriu resortul la prima vedere: parcare, doua hoteluri conectate prin receptie, cateva vile, restaurant, terasa, piscine, parc de joaca pentru copii, scena pentru spectacole.

Prezentare

Parcarea: La intrarea in parcare bariera si paza. Intri daca ai cazare. Parcarea este destul de mare, dar neincapatoare totusi pentru numarul mare al turistilor care vin cu masina. Probabil ca a fost gandita pentru viitor, cand turistii vor veni cu avionul pana la Mangalia. SF-uri, daca nu va fi un aeroport privat.

Receptia: Mare, aerisita, ingrijita, racoroasa, personal zambitor.

Hoteluri: Mera Blue si Mera Sky, destul de mari, renovate recent (pareau ca sunt noi), curate, colorate si seara luminate colorat.

Vile: Cateva vile albe, cochete, complet renovate sau noi, iar altele inca in lucru. Inre ele, se gasese si o piscina.

Restaurant si terase: mari, curate, ingrijite, cu personal auxiliar destul de mult. Terasa cu umbrele care acopera cam toata suprafata.

Piscine: una mare pentru adulti si copii mari si alta pentru copii mici, cu tobogane in bratele unei caracatite, incalzita, foarte curate, sezlonguri si umbrele. Programul era pana la ora 20.00.

Bar: se afla langa scena si poti comanda, contra cost, aproape orice bautura doresti.

Iesirea pietonala din resort se face printr-un sistem de turnicheti la fel cu cel de la metrou (pana sa-l modernizeze in 2017) prin care treci folosind cartela de la camera si unde exista paza care se uita dupa bratara personalizata a hotelului.

Prima impresie a fost a unui complex cu circuit inchis, controlat. Poate unii vor spune ca accesul este prea controlat, dar pe noi ne-a surprins placut. Iti confera o siguranta si implicit, confort.

Cu toate ca parcarea, dupa parerea mea, nu este suficient de mare, totusi am gasit loc (norocul a fost cu noi). Cazarea am facut-o repede, in jurul orei 14-15, cu urarile de rigoare din partea personalului, intr-un apartament la etajul 8. Din cate am inteles, apartamente sunt in Mera Blue, cu vedere partiala la mare si in vile.

Hotelul extrem de curat, cu mocheta atat in receptie cat si pe holuri si in camere, doua lifturi la care asteptai putin in orele de varf, mai ales la pranz.

Apartamentul, fiind la etajul 8, ofera o priveliste superba asupra marii si partial, a statiunii, este format din doua camere. Prima camera, cu baie si dus, canapea extensibila, o masuta cu scaune si balcon. Dotarile simple, dar eficiente. In dulap gasesti un seif in care poti pastra documentele de calatorie sau personale, bani, valori, setabil de turist si fara costuri suplimentare.

A doua camera are pat dublu king size, frumos decorata, baie cu dus, balcon, dulap fara seif, o toaleta cu oglinda, frigider si scaune.

Asternuturile foarte curate, impecabil de albe si fosnitoare.

In prima camera am gasit si prosoapele pentru plaja, incluse in pretul sejurului, iar in minibar doua beri, doua ape plate, doua ape minerale si doua sucuri. Continutul frigiderului se reface zilnic, completandu-se cu ceea ce consumi.

In camera am gasit regulamentul resortului si programul serviciilor (masa, programe artistice, etc.).

Restaurantul mare, cu o terasa cu umbrele si o alta acoperita, cu usi glisante din sticla.

Pe scena din curte au fost in fiecare seara spectacole sustinute de Claudia (de la Vocea Romaniei), artisti locali si din tara, cu muzica de toate genurile, coveruri, muzica si dansuri populare tematice, romanesti, machedonesti, grecesti, turcesti.

Spectacolul incepea la 18.30 cu muzica de tip cafe concert la acordeon, care mi-a amintit de perioadele super frumoase de la Paris, la ora 19 incepea spectacolul pentru copii iar la ora 19.30 incepea spectacolul general, care tinea pana la 23.30-24.00.

In fiecare seara era alt spectacol, nu s-a repetat in cele 6 seri pe care le-am petrecut acolo.

Foarte frumoase, asteptam cu nerabdare si placere fiecare spectacol.

Resortul nu se afla pe plaja, dar are inchiriata o plaja, unde gasesti sezlonguri cu saltele, destul de multe dar suficiente daca toti turistii s-ar duce in acelasi timp la plaja. Trecerea pana la plaja se putea face pe scurtatura prin curtea hotelului vecin, dar traseul normal era pe aleea cu pravalii si cateva terase.

Una din regulile plajei este sa nu rezervi, cu niciun fel de obiecte, sezlonguri. Baietii foarte atenti la musafirii nepoftiti, adica la cei care nu aveau cazare la Mera si daca le aratai sezlonguri cu obiecte personale, rezervate, le eliberau si le puteai ocupa. Pe plaja nu exista barul hotelului.

Nisipul foarte fin, cu intrare lina in mare intr-o apa care se adanceste treptat.

La intrarea in apa nisipul avea culoarea namolului de Techirghiol si emana un miros sulfuros. Citind si discutand despre acest subiect, am tras concluzia ca in zona Venus-Saturn exista zone sulfuroase cel putin la malul marii, prin care gazul iese la suprafata. In plus, am constatat ca sunt izvoare de apa rece unde mirosul de sulf este mai puternic. Se simte, dar nu este atat de deranjant daca nu esti fitos.

Si acum subiectul sensibil: mancarea.

Indiferent de perioada zilei, ca erai la mic dejun, pranz sau cina, gaseai aproape orice.

La micul dejun gaseai mancare rece si calda, legume de toate felurile, masline de cateva feluri, lapte, iaurt, cereale, fructe, prajituri, chec, pateuri sau alte asemenea, dulceturi, ceai. Nu puteai sa mananci din toate la o singura masa si nu aveai cum sa te ridici nesatul. Multitudinea si variata mancarurilor este cel putin la nivelul hotelurilor de 4* sau 5 * din orasele mari/capitale europene, cu nume de renume.

Pranzul si cina se diferentiau intre ele prin numarul de ciorbe/supe mai mare la pranz si prin numarul de mancaruri/fripturi mai mare la cina.

In afara de aperitive destule si diversificate, erau ciorbe/supe, mancaruri/fripturi de pasare, porc, vita. Ce ne-a surpins in mod foarte placut a fost gustul mancarurilor si al fripturilor, facute fara prafuri din plicuri (a se citi chimicale) tip Maggy, Knorr si dr. Chemicals (Otker), ci cu ierburi si mirodenii naturale. Pot sa afirm si sa sustin aceasta deoarece noi folosim acasa numai ierburi si mirodenii si cunoastem gustul. In plus, orice praf din cele de mai sus, il (re) simtim in mod neplacut.

Aproape la fiecare masa de pranz si seara gaseai preparate din peste (ciorba, prajit, gratar). De cateva ori au fost si preparate cu/din fructe de mare foarte gustoase.

De vreo 2-3 ori au fost seri tematice, in care chef-ul servea din preparatul sau.

Asa cum am facut-o si atunci in direct, vreau si acum sa felicit personalul de la bucatarie atat pentru meniu, dar mai ales pentru bucatele gustoase pe care le-au preparat.

In ceea ce priveste bauturile, gaseai de dimineata si pana seara sucuri Santal, puse in dozatoare din cutii de 5 litri, cafea si similare. Toate acestea era disponibile oricui si oricand, la aparatele montate in restaurant si terase. Iti luai singur cat vroiai si puteai.

Alcool: dupa ora 12 (sper sa nu gresesc) si pana seara la terminarea spectacolului.

Bere la dozator de doua feluri si vin la dozator de trei feluri (alb, roze si rosu). Beai bere si vin la fel ca sucurile: iti luai singur cat vroiai si puteai.

Tariile iti erau servite numai in timpul meselor de pranz si seara, si gaseai lichior, votca, vermut, whisky si altele.

Apa o gaseai in frigidere, oriunde, in receptie, in restaurant si pe terase, imbuteliata la sticle de 0.5 l, plata si minerala.

Impresiile personale

Puncte forte au fost circuitul inchis al resortului, apa si bauturile alcoolice (bere si vin) la discretia turistilor. Nu vreau sa creada cineva ca suntem alcoolici, dar accesul tip autoservire la alcool mi s-a parut a fi ceva complet diferit fata de ceea ce vazusem pana atunci, chiar si la resorturi de 5 stele sau exotice si de ce nu, destul de riscant cu potential generator de incidente.

Totodata, mancarea a fost pe departe mult mai gustoasa decat in zone ca Bulgaria si Turcia, unde se gateste destul de industrializat.

Perioada sejurului a fost la putin timp dupa scandalurile iscate la acest resort.

Sigur ati auzit ca acolo au fost declarate, initial, cazuri de toxiinfectie alimentara cauzate de alimente folosite in bucatarie, ca ulterior sa fie infirmate tot de cei care le-au declarat.

Despre acest subiect am mai scris in cateva ecouri, dar consider ca trebuie sa se regaseasca si aici, fiind un subiect fierbinte al verii 2016.

Este foarte usor sa arunci cu noroi, sa murdaresti de sus pana jos si sa terfelesti imaginea cuiva, ca apoi sa spele mizeria aruncata pana nu mai poate. Totodata, este greu sa treci si peste impactul psihologic.

Oricum, mizeria aruncata are un impact garantat la publicul nostru dornic de cancanuri si scandaluri.

Cei care si-au satisfacut dorinta de scandal nu mai revin asupra informatiilor actualizate sau le ignora.

Din cele constatate de mine, a rezultat ca Directia de Sanatate a declarat toxiinfectia, pe care ulterior a infirmat-o, dar a amendat societatea pentru nereguli.

Au declarat ca au gasit personal purtator de una, alta, care se gasesc aproape la oricare dintre noi sau oriunde. Poate ca imbolnavirile au fost din cauza personalului (ceea ce nu cred, pentru ca bacteriile gasite ar fi imbolnavit turistii si inainte de incidentele discutate) sau poate a fost doar o coincidenta, cu o situatie "must be".

Astfel, pacientii puteau sa ia de oriunde si de la oricine bacteriile. Sa exemplific:

1. copilul pune mana pe oriunde, pe o masa pe care a mancat altcineva inainte, pe jos unde a cazut ceva mancare, se joaca tarandu-se pe jos, zonele avand potential de contaminare. Copilul este mic si baga mana in gura lui, a mamei/tatalui, care-l pupa pana nu mai pot, pentru ca-si iubesc odorul. Nimic gresit sau de condamnat in a-ti iubi copilul. Dar este o realitate prin care te poti contamina. Evident, cineva poate sa spuna ca masa nu a fost dezinfectata, dar de cateori nu ne-am asezat la o masa fara asteptam dezinfectarea acesteia?

2. copilul/adultul intra in piscina sau in mare si mai inghite apa, putina sau multa, dupa cat ii este de sete :)). si aici exista bacteriile si te poti contamina.

3. cumperi orice din afara resortului: inghetata, porumb, fructe, pe care pot exista aceste bacterii. Automat te-ai cotaminat.

4. Pui mana pe o clanta in drum spre masa. Rezultatul poate fi acelasi.

Si atentie: nu toata lumea contaminata se imbolnaveste.

Asa ca, Directia de Sanatate negasind nimic in blocul alimentar, a gasit aceste bacterii (daca nu ar fi gasit chiar nimic ar fi fost lipsa crasa de profesionalism, ca sa nu zic ca ar fi fost de-a dreptul incompetenti) asupra unei parti a personalului din bucatarie, care nu platise impozit pe bacterii. Curat murdar, coane Fanica.

Asadar, dupa parerea mea, totul a fost o facatura. De ce? Ascensiunea a fost mai rapida si mai de succes decat a concurentei care in loc sa creasca mare si sa fie in frunte, vrea sa fie mica dar pe primul loc. De ce sa nu creasca si capra mea la fel de mare ca a ta? ar fi o vorba inteleapta. Dar nu. Muri-ti-ar capra, vorba cantecului lui Daniel Iancu.

Ce parere aveti: nu s-a gasit vinovatul dar s-a aplicat amenda. Normal ca ulterior trebuia sa se justifice amenda prin ceva si acel ceva se gaseste peste tot. Aproape oricare dintre noi „gazduieste” cate ceva si nu ne imbolnavim. Chiar si Directia de Sanatate a declarat "un posibil focar", adica nu suntem chiar siguri, dar hai sa te amendam.

O solutie aplicata de resort a fost montarea multor aparate de dezinfectat mainile, in receptie, pe terase, in restaurant. Chiar si asa, majoritatea nu le foloseau.

Redau textul unui comunicat al Directei de Sanatate:

„In urma verificarilor efectuate de catre echipa DSPJ – Punct Local Fix Mangalia – Serviciul de Control, in data de 31.07.2016 s-au constatat urmatoarele:

1. In data de 29-30.07.2016, orele 21:00 – 6:25, Serviciul de Ambulanta Constanta, Substatia Sezoniera Neptun, a fost solicitat pentru a asigura asistenta medicala de urgenta pentru sase copii care erau cazati in statiunea Venus la Hotel Resort Mera. Cazurile au fost transportate la Spitalul Municipal Mangalia – Compartiment Primiri Urgente. Nici unul dintre copii nu a fost internat si nu a fost diagnosticat cu toxiinfectie alimentara.

2. Copiii cu varste cuprinse intre 1-7 ani, (1 an – 1 copil, 1-4 ani = 2 si 5-7 ani = 2) prezentau simptomatologie de tip digestiv:

- dureri abdominale, varsaturi, febra = 3 copii

- dureri abdominale, varsaturi, febra, frison, scaune diareice = 1 copil

- varsaturi = 2 (unul dintre copii a prezentat doar o varsatura)

3. In urma examenului clinic s-a emis diagnosticul de:

- faringita, sindrom dispeptic secundar - 1 caz

- faringoamigdalita, enterocolita - 1 caz

- limfoadenita mezenterica acuta - 4 cazuri.

In data de 31.07.2016 o echipa de inspectori din cadrul DSPJ Constanta, Serviciul de Control a efectuat control igienico sanitar la Resortul Mera din Venus, iar in urma controlului nu s-au constatat neconformitati la normele de igiena si sanatate publica si s-a impus intensificarea operatiunilor de curatenie si dezinfectie la nivelul blocului alimentar.

DSPJ Constanta monitorizeaza cazurile prezentate/internate la Spital Municipal Mangalia – Compartiment primiri urgente si Spitalul Clinic de Boli infectioase Constanta.

Totodata, mentionam ca in cadrul anchetei epidemiologice a focarului de toxiinfectie alimentara declarat in data de 20.07.2016, unitatea a fost sanctionata contraventional, conform HG nr 857/2011 cu o sanctiune in valoare de 5000 lei, pentru nerespectarea masurilor impuse de DSPJ Constanta. ”

La inchiderea cazului de catre Directia de Sanatate, s-a dat urmatorul comunicat de presa:

"Focarul de toxiinfectie alimentara care a evoluat in statiunea Venus SC ATLAS AMPLIANCE SOLUTIONS SRL – Resort MERA si care a afectat un numar de 19 persoane cu varste cuprinse intre 2- 49 ani, a fost declarat inchis in data de 03.08.2016.

In cadrul investigatiei epidemiologice declansate de catre personalul DSPJ Constanta, Serviciul de Control in Sanatate Publica si Departamentul de Supraveghere s-au constatat urmatoarele aspecte:

- Debutul focarului a fost brusc cu simptomatologie digestiva varsaturi, greata, dureri abdominale, scaune diareice apoase;

- 19 persoane au solicitat si beneficiat de asistenta medicala la furnizorii de servicii medicale (cabinetul medical infiintat in cadrul unitatii, Serviciul Judetean de Ambulanta Constanta substatia Mangalia si Compartiment primiri urgente din cadrul Spitalului Municipal Mangalia);

- Nu au fost cazuri cu internare continua, doar 3 cazuri spitalizare de zi la Compartiment primiri urgente Spitalul Municipal Mangalia unde au primit tratament simptomatic, evolutie favorabila;

- Niciunul dintre bolnavi nu s-a prezentat la Spitalul Clinic de Boli Infectioase Constanta;

Concluzii: focar de toxiinfectie alimentara, cu 19 cazuri (din care: 3 prezentati la spital cu internare de o zi), cu forme medii si usoare de boala, fara germeni izolati in coproculturi, posibil determinat de toxina Staphylococcului aureus hemolitic;

Cale de transmitere - digestiva

Sursa posibila de contaminare - purtatori asimptomatici, faringieni/nasali, de staphylococcus aureus in randul personalului din blocul alimentar. Purtatorii au fost scosi din blocul alimentar in vederea tratamentului de sterilizare si vor fi reprimiti la locul de munca doar dupa controlul bacteriologic negativ.

Factori favorizanti: nerespectarea masurilor de igiena individuala si la locul de munca de catre personalul din blocul alimentar. "

Adica intr-un astfel de scandal spui ca sursa de contaminare este posibila, adica nu este certa? In concluzie DSPJ spune ca focarul de infectie a fost posibil determinat de Staphylococcului aureus hemolitic? Adica nu esti sigur?

De ce nu au facut analize turistilor? Cati dintre cei de acolo sau dintre noi suntem purtatori ai stafilococului auriu?

Cazul seamana foarte mult, dar la alt nivel, cu cel de la Targoviste si fabrica de lactate, unde, mai tarziu, au declarat ca problemele presupuse nu au fost atat de mari sau nu au existat, blablabla. Doar ca trebuia data o lectie fabricii care avea piata de desfacere in diaspora, in zone de interes pentru concurenta.

Mizerii.

In plus, vreau sa mai spun cate ceva, in special pentru carcotasi:

- nivelul de educatie al turistilor nu are de-a face cu stelele niciunui hotel. Degeaba ai masina de marca / culoare speciala, degeaba ai sute de diplome sau enshpe firme, daca nu ai cei 7 ani de acasa (pentru unii nu ajung nici 20 de ani).

- aglomeratia la masa este doar la inceputul mesei de pranz. Altfel, seara nu era aglomeratie.

- mancarea este foarte diversificata, astfel ca nu reusesti cel putin 3-4 zile sa mananci de doua ori aceeasi mancare, iar calitatea nu poti spune ca este indoielnica, ci doar ca nu este pe gustul tau. Totusi, este imposibil sa nu gasesti ce sa mananci.

- hotelul nu este pe plaja, lucru pe care ar trebui sa-l stie fiecare turist care ajunge aici si care ar trebui sa fie informat inainte de a plati.

- programele de seara sunt reusite, daca nu te astepti sa-ti cante Delia, Banica, Brenciu sau Carla's Dreams. Oricum, programele sunt mult mai reusite decat la bulgari si turci. Daca nu-ti place, asta nu inseamna ca este prost. Celor mici le place programul dedicat.

- costul este destul de mare, mai ales fara early booking si pentru familiile cu copii mari. Totusi, in pret sunt incuse si costurile spectacolelor.

- serviciile de camera au fost bune, fiind si noi atenti cu personalul deservent.

- nu am evaluat nimic la acest resort in functie de numarul ciorbelor de burta din perioada sejurului.

- nu faceti comparatia dintre acest resort de 4* si cele din Turcia de 5*, deoarece comparatia nu este corecta.

- cafeaua a fost foarte buna, din boabe pe care le auzeai macinate de aparat, dar gaseai si cafea solubila.

Propuneri pentru imbunatatirea serviciilor:

- suport de uscat prosoapele in toate balcoanele

- gasirea unei solutii mai facile pentru schimbarea prosoapelor de plaja - poate un loc special amenajat, tip receptie. Poate chiar pe plaja, la baietii care au grija de sezlonguri.

- aer conditionat in ambele camere ale apartamentului

- masuri pentru determinarea cameristelor de a face serviciile in camere fara impulsuri date de turisti

- sablarea geamurilor de la dus

 

Concluzia mea este ca nivelul acestui resort a fost de 4*+ in anul 2016.

Deoarece serviciile acestui resort ne-au convins in anul 2016 si pentru ca in anul 2017 a trebuit sa mergem tot pe Litoralul romanesc, am ales tot Mera Resort din Venus.

 

Asadar, voi scrie si veti putea analiza comparatia pe care am facut-o in doi ani consecutivi (vezi review-ul anului 2017 aici „[#Mera Resort 2017 vs. 2016#]http://amfostacolo.ro/impresii9.php?iid=80879&d=mera-resort-ex-cocorul-pajura-venus--venus-saturn/#]” - [by webm] urmează probabil să fie încărcat ulterior, în acest moment nu este trimis)

Pentru anul 2016 felicit echipa care administreaza si a adus Mera la un nivel care sa te determine sa lasi alte tari in favoarea acestui resort romanesc.

Sper ca cele scrise si descrise de mine sa va ajute in vacantele voastre.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de cosminp in 18.08.17 12:03:30
Validat / Publicat: 18.08.17 13:50:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: in toata tara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2009 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cosminp); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 restaurantul, marea, piscina si terasa
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    cosminp [18.08.17 14:10:21] »

    rog un webm sa-mi spuna cand pot inarca al doilea articol comparativ. momemntan nu imi este permis.

    multumesc.

    webmasterX [18.08.17 14:17:40] »

    @cosminp: programul are într-adevăr o interdicție (automată) la încărcarea a unui al doilea rev al aceluiași autor, la același hotel.

    Reason: pentru a evita încărcarea accidentală a unor dubluri (revs abs identice) -- s-a întâmplat de multe ori, în trecut.

    Ea este însă limitată în timp - parcă la 30 de minute, nu rețin.

    În mod normal, durata este afișată în mesajul de ”eroare” pe care îl primești, nu scrie acolo peste cât timp poți reîncerca?

    cosminp [18.08.17 14:19:30] »

    @webmasterX: da, editarea in 30 minute. inteleg ca dup acest timp pot incarca. multumesc.

    Admin [18.08.17 14:28:43] »

    @cosminp: intervalul între de 2 revs consecutive, de către același autor, la același hotel era mult mai mare -- 300 minute. Probabil a fost un zero în plus, neobservat până acum.

    Am modificat limita la 30 min - și cum acest interval (30 min) este deja depășit, poți adăuga oricând și impresiile despre sejurul din 2017

    cosminp [18.08.17 14:47:11] »

    @Admin: am incarcat articol si poze. multumesc.

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [18.08.17 16:09:11] »

    @cosminp: Am citit cu deosebita placere review-ul, pentru ca este echilibrat si detaliat. Mi-a placut si ce am vazut in poze!

    Si ma bucur sa vad oameni care se indreapta si spre litoralul nostru, avand bunavointa sa treaca peste idei preconcepute de genul

    cu conceptia unor servicii mizerabile pe litoralul nostru si a unor preturi peste masura de mari, pentru care nu primesti cat platesti, am ajuns la inceputul anului 2016 sa aleg, din motive care nu sunt de interes public, intre litoralul romanesc si litoralul romanesc. Adica intre nimic si nimic, imi spuneam pe atunci.

    Sunt putine astfel de locatii unde merita sa-ti petreci concediul, dar totusi exista!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cosminp, cris1982, Mera
    Alte impresii din această RUBRICĂMera Resort:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064838886260986 sec
    ecranul dvs: 1 x 1