ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.07.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 08.07.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUN-2017
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 8 ani si 1 an

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Hotel bun, conditii bune, obiecte 'pierdute'...

TIPĂREȘTE

Buna tuturor,

Asa cum am promis cu ceva vreme in urma, voi scrie un mic review despre acest hotel.

Nu sunt prea multe de adaugat fata de ce s-a mai scris. Voi detalia, pe scurt, cele 2 experiente:

1) Pastele l-am petrecut aici impreuna cu familia si cativa prieteni. Totul a fost OK mai ales pentru copii, gradina complexului fiind suficient de mare pentru activitatile lor. Ca si plus asa adauga atitudinea prietenoasa si deschisa a managerului si comportamentul personalului care de data aceasta a fost ok.

De obicei, pe unde am mai fost, toti erau plictisiti si avand o atitudine de genul "ai d...cu' romani, nu puteati frate sa stati acasa? ".

Totul corect si curat. Un minus as da piscinei interioare unde mirosul de clor era insuportabil (probabil era prima apa anul acesta si au considerat ca romanii ar trebui dezinfectati...)

2) Rusaliile si week-endul aferent lor am revenit. Totul bine, aceeasi atitudine a managerului, personalul amabil, foarte OK accesul la Aqua Park (nota 10 pentru ca ai mei copii seara picau lati).

Surpriza a venit insa in ultima zi: am strans bagajele si le-am carat la masina. Din viteza am uitat in baie o pereche de pantofi sport/adidasi din piele, singurii cu care am venit si cu care ar fi trebuit sa ma incalt ca sa conduc masina. Am terminat cu bagajele, am predat cheia.

In maximum 10 minute m-am intors la receptie si am vorbit cu managerul despre faptul ca am uitat pantofii in camera. Doamna, amabila, mi-a ofrit cardul ei de acces si am plecat in cautarea incaltarilor pentru condus... Surpriza: nu mai erau acolo. Tot personalul a ridicat din umeri...

M-am intors, i-am inapoiat cardul de acces, i-am povestit de intamplare rugand-o sa ma ajute sa recuperez pantofii pentru ca nu pot sa conduc in papuci cateva sute de km. In momentul acela m-a pasat adjunctului care s-a straduit sa ma ajute, a dat cateva telefoane, s-a zbatut, dar nimic. Erau disparuti fara urma.

Omul a procedat corect, din punct de vedere al afacerii: mi-a cerut adresa in eventualitatea in care i-ar fi gasit sa ii trimita. Nu m-a deranjat ca au disparut, asta este. M-a deranjat foarte tare faptul ca au sustinut ca angajatii lor nu sunt hoti (probabil perfect adevarat pentru 99,99% dintre ei) si ca eu sunt vinovatul pentru ca am uitat unde i-am lasat si cu siguranta nu au fost in camera... A susinut acest lucru cu tarie pret de cateva minute pana mi s-a facut lehamite si am plecat spre masina cu un gust amar. Am condus pana la granita in papuci iar acolo mi-am luat o perche de tenesi din magazinul de tip duty free Zorile.

Asa s-a incheiat colaborarea mea cu acest hotel unde, cu siguranta, nu voi mai ajunge. E vina mea pentru ca am uitat dar atitudinea lor a fost priceless...

Si ca bonus: in adidasi/pantofii sport aveam si o pereche de sosete curate, aproape noi :))

Cu toate acestea, recomand in continuare hotelul, cu mentiunea ca trebuie sa fiti atenti la bagaje cand plecati.

Vacante placute va doresc


[fb]
---
Trimis de DanNeacsu in 14.07.17 10:47:15
Validat / Publicat: 14.07.17 12:58:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 1893 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DanNeacsu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [14.07.17 12:58:05]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 76&ridAnt=79170

    DanNeacsuAUTOR REVIEW
    [14.07.17 13:02:46]
    »

    @webmasterX:

    Din nefericire nu am la îndemână acum. Stiu ca sunt ceva poze facute, dar mai mult cu piscina interioară pentru ca am avut si două zile cu nori si cativa stropi de ploaie. Le caut si le adaug.

    mishu
    [14.07.17 13:56:23]
    »

    @DanNeacsu: Start vot! Nu stiu ce sa spun pentru ca si tu ai spus si bune si rele, insa stii cum e, hotul neprins negustor cinstit e. Ar fi culmea sa te pomenesti peste ceva vreme cu adidasii trimisi prin posta si cu scuzele de rigoare , insa cre ca daca ti se intampla asta in alta tara.

    Eu am avut o experienta nefericita in care comandasem pentru baiatul meu o camasa plus accesorii (butoni, guler, papion... etc) de la o firma din Anglia si exact cu o zi inainte de a avea nevoie de ele pentru un concurs mi-a venit coletul, cu tot ce trebuia... mai putin camasa .

    A urmat o serie de e-mail-uri schimbate intre mine si ei in care ei sustineau (pe baza avizului) ca a fost livrat tot iar eu spuneam ca nu am primit tot si sa-si mai verifice stocul.

    Dupa vreo 2-3 zile mi-au trimis mail ca au verificat si am dreptate si voi primi ceea ce lipseste.

    Aici insa nu cred ca va fi cazul. E trist ca oamenii se bucura de asemenea lucruri care de fapt nu fac cinste hotelului, nu stiu exact daca ai luat legatura cu managerul hotelului, care este o doamna de fapt si care se pare ca este de ceva ani in functie, si daca ai nevoie iti pot trimite prin PM adresa ei.

    Totusi apreciez articolul tau, felicitari, votat cu placere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    DanNeacsuAUTOR REVIEW
    [14.07.17 14:02:13]
    »

    @mishu: Bună mishu,

    Stiu cine este manager: dna Gergana Hristova. Am datele ei pentru ca am facut rezervarile de fiecare data prin email. Asta este, nu spun ca e vina managerului pentru ca 50% imi apartine. M-a derutat insa atitudinea ei in momentul cand i-am spus si nonșalanta cu care m-a pasat adjunctului, domnul inalt si chel. Atât. O pereche de adidasi nu e un capăt de tară. Cu toate acestea am zis ca recomand hotelul, doar sa fiti vigilenti la plecare .

    Toate bune

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DanNeacsu, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂPrimasol Ralitsa Superior Aqua Club Hotel (ex Ralitsa):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039332151412964 sec
    ecranul dvs: 1 x 1