ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.09.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Făgăraş [BV]
ÎNSCRIS: 28.09.16
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
4 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
76.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Un hotel frumos, dar cu servicii proaste

TIPĂREȘTE

Am ajuns la vestitul Mardan după un drum lung şi obositor. Am făcut aproape optsprezece ore plecând din Bucureşti unde am dormit o noapte şi am făcut joncţiunea cu copiii (fiica şi ginerele), transbordând bagajele în maşina acestora şi plecând în Turcia cu o singură maşină, mai mare şi mai puternică. Soţul şi ginerele au condus alternativ, ceea ce ne-a permis să mergem aproape fără oprire.

La intrarea pe poarta Palatului ne-au fost verificate voucherele şi imediat am fost lăsaţi să intrăm.

Prima impresie a fost WOW!

Intrarea în hotelul propriuzis se face după scanarea bagajelor ca la aeroport.

Check in-ul s-a desfăşurat rapid şi am primit două camere alăturate în aripa anatoliană, chiar dacă nu era decât ora 12. Bagajele au ajuns în cameră înaintea noastră, iar maşina a fost dusă în parcare.

Camera superioară este foarte spaţioasă, cu un pat dublu, o canapea, un fotoliu, însă baia este cea care m-a impresionat. Toată în marmură şi cu instalaţii şi ornamente aurii. Toaleta este într-o încăpere separată cu uşă. Am avut şi cabină de duş, tot separată, dar şi cadă de baie, multe prosoape, cosmetice de calitate. Minibarul conţinea mai multe sticle de apă plată, cola, fanta, sprite, apă minerală, bere Carlsberg şi o ciocolăţică. O telecomandă asigura funcţionarea televizorului, iar o alta comanda instalaţia de climatizare şi sistemul de lumini.

Curăţenia se făcea în cursul dimineţii, dar extrem de superficial. Prosoapele au fost schimbate zilnic, dar lenjeria abia după trei zile, la cerere. Cosmeticele consumate nu au mai fost completate. În a cincea zi am rămas fără hârtie igienică, aceasta nemaifiind completată de la primirea camerei. Minibarul era verificat zilnic şi completat gratuit. Asta în teorie, deoarece în practică băiatul respectiv uita mai mereu de bere, spre disperarea soţului şi de Toblerone, spre disperarea mea.

Restaurantul principal oferea o varietate suficientă de mâncare, bine gătită, dar spaţiul de expunere a mâncării era subdimensionat pentru capacitatea hotelului şi se formau cozi, mai ales la cină. Prăjiturile şi torturile au fost excepţionale. Cafeaua de dimineaţă a fost extrem de proastă. Compensam însă peste zi cu cafelele foarte bune băute la celelalte baruri din resort.

Prânzul îl luam la restaurantul de la plajă, chiar dacă a fost cel mai slab meniu întâlnit vreodată la un all inclusive turcesc. După ce că erau extrem de puţine feluri de mâncare, le mai şi bâzâiau muştele toată ziua. În schimb, barmanul de la beach bar se mişca extraordinar de bine.

Lobby barul avea o terasă frumoasă unde seara ascultam muzică live. Păcat de bar că personalul era dezastruos. Se făcea o discriminare mai mult decât evidentă între turiştii turci şi cei de orice altă naţionalitate. Ca străin erai ignorat minim douăzeci de minute, chemai tu ospătarul, care cu greu te auzea. Dădeai comanda. Mai dura vreo jumătate de oră până primeai băuturile solicitate sau altele, la noroc, timp în care toţi turcii de la mesele vecine erau serviţi cu rapiditate şi amabilitate. Mai amuzant este programul acestui bar, care este nonstop, însă după miezul nopţii băuturile se plătesc. Halal Luxury All Inclusive!

Piscina este imensă, curată şi impresionantă. Copiii au stat doar la piscină şi au fost încântaţi.

Noi am preferat plaja la mare. Plaja acestui hotel este mică, îngustă şi înghesuită. O glumă proastă. Drumul până la plajă este lung de aproape un kilometru. Există şi varianta cu shuttle, dar acesta începe să circule după ora 10 la interval de 20 de minute. Am regăsit urme ale celebrului nisip alb adus din Egipt, jumătate spălat de valuri. Dacă la piscină, şezlongurile din lemn sunt dotate cu saltele, cam murdare, dar ce mai contează, la plajă saltelele lipsesc cu desăvârşire, iar şezlongurile extrem de incomode îţi rup spatele. Un plus l-ar constitui faptul că nu există carduri pentru prosoape, acestea pot fi luate în orice cantitate şi schimbate după dorinţă.

La partea de distracţie pot spune că au stat foarte slab. Este primul hotel la care spectacolele sunt din două în două zile, mai exact doar lunea, miercurea şi vinerea, în timp ce marţea, joia, sâmbăta şi duminica este o pauză totală. Nu aş fi crezut că este posibil aşa ceva.

La fel şi gondola a circulat tot la două zile.

Restaurantele a la carte au fost jumătate închise, ca şi alte facilităţi din resort, care existau / funcţionau doar pe hârtie, în realitate părând dezafectate.

Internetul WIFI a funcţionat mereu prost spre foarte prost, ceva mai bine în cameră, dar nu am venit la mare să stau în cameră.

Pentru mine această experienţă a spulberat definitiv mitul Mardanului. A fost odată un hotel remarcabil, dar acum este doar spoială. Nu recomand acest hotel decât celor pe care nu-i deranjează curăţenia făcută de mântuială, lipsa de respect şi de amabilitate a personalului, prezenţa în număr mare a unor turişti la fel de needucaţi şi nepoliticoşi ca şi angajaţii. Am plătit prea mult pentru prea puţin.


[fb]
---
Trimis de nutzi in 29.09.16 22:55:41
Validat / Publicat: 30.09.16 08:24:59
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2713 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nutzi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 41150 PMA (din 47 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster39
[30.09.16 08:23:20]
»

@nutzi: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

=

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 96&ridAnt=74027

=

Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

dianavez
[30.09.16 17:39:33]
»

@nutzi:

Multe din criticile de mai sus sunt intemeiate. Si noi am avut alte asteptari de la un asemenea hotel de cinci stele.

Ca plusuri eu as fi amintit si bauturile straine de marca, spectacolele cu lasere de la fantana care amintesc la o scara mai mica de fantanile cantatoare ale Barcelonei sau de centrul spa, scump dar deosebit.

Poate ca atitudinea personalului se datoreaza si slabei cunoasteri a limbii engleze. Unii habar nu au engleza. Ca nici meserie nu prea stiu unii este evident.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][12 voturi]
webmaster45
[30.09.16 18:36:06]
»

@dianavez:

Si noi am avut alte asteptari de la un asemenea hotel de cinci stele.

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
dianavez
Alte impresii din această RUBRICĂTitanic Mardan Palace Resort (ex Mardan Palace) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034321069717407 sec
    ecranul dvs: 1 x 1