ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Roman [NT]
ÎNSCRIS: 13.01.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel Belleville Duni, posibil inceput de criza?

TIPĂREȘTE

Salut!

Am stat la Belleville (B) intre 03 si 11 septembrie 2016, mergand acolo cu convingera ca ar trebui sa fie o experienta mai tare decat cea de la Sol Nesssebar... vezi impresii Pot spune ca am plecat de acolo fara prea mari regrete, poate doar cu regretul dupa o parte din bani, pe care nu i-am regasit in totalitate in calitatea serviciilor...

Punctul forte al resortului este spatiul de care dispune, si unde dupa construirea aquaparcului s-a creat o zona placuta pentru plaja si balaceala... In general, este un resort ingrijit si curat, placut ochilor, si unde ai de la inceput perceptia unui sejur reusit...

Spatiile mari deschid o alta usa insa, aceea a nepasarii din partea unora dintre angajati care profita de lipsa controlului asupra activitatii fiecaruia... Concret n-am avut perceptia unei curatenii zilnice asupra spatiilor ocupate de sezlonguri, dincolo de ridicarea gunoiului... Cand cautam un loc de stat la plaja gaseam pete de cafea sau suc pe masa de langa sezlong sau pe jos... Pe unde am mai umblat se freca cu matura si cu jet de apa toata mizeria din ziua precedenta, si cand te fixai pe un loc, se simtea ca s-a facut curat... Pana si la Vita parc- Albena se spala pe jos in fiecare zi, si asta intr-o locatie de 3 stele...

Dar sa le luam in ordine...

Cazare.

Acces la poarta pe baza de voucher si verificare in lista, parcare cu plata 6 leva pe zi, la receptie in cateva minute am terminat, camera la primul etaj cu o **superba** vedere la un acoperis cu carton bituminos si ceva pomi... Cum anticipam ca nu o sa stam prea mult in camera, nu ne-am agitat prea mult, aveam in schimb avantajul ca eram aproape de lobybar de unde ne-am mai aprovizionat cu un suc sau o cafea... Minusuri la camera au fost mocheta patata, cu urme de uzura, dusul nefunctional, cu furtun crapat, dar eram echipat cu minim de scule pentru reparatie... Camerista prin camera in fiecare zi, prosoape inlocuite zilnic, insa niste lațe aduse de vant au stat pe balcon vreo 4 zile... Pe balcon un suport de uscat rufe cam anemic de care mi-am prins sfoara devenita obisnuinta la bagaj...

Am trait fara net de data asta, eram cu temele facute dincolo de oferta hotelului care era 10 leva pe zi, 50 leva pe saptamana...

Restaurant.

Despre restaurant, nu am mancat decat la principal, nefiind amatori de atmosfera de a la carte...

Minusuri- din cauza de aglomeratiei la gratar, cam tot ce am luat de acolo a fost parlit la repezeala si crud la mijloc, asa ca am renuntat si am cautat mancarea gatita care a fost ok... I

- minus la Belleville, la inghetata era intr-o zi o tipa care servea inghetata flescaita gata, iar in alta un [***] care iti cam taiau cheful...

-tot la B am vazut cat de greu este sa faci o omleta cand nu prea te intelegi cu stapana polonicului sau cu inlocuitorul acesteia...

-cu schimbatul fetelor de masa m-am obisnuit repede, personalul nefiind instruit sa rearanjeze mesele dupa debarasare, iar in ce priveste vesela si tacamurile, am ajuns la concluzia ca era mai bine sa verifici personal sa fie curate...

Oricum, dupa vreo doua zile, din cauza de aglomeratie, am avut impresia de cantina (aici manaca si cei de la Holiday Village), si ne-am mutat intai de proba si pe urma definitiv cu pranzul si cina la Marina Beach (MB), unde si personalul era din alt film si unde nu am avut senzatia de inghesuiala, gasind acolo spatii mult mai ample... Si la MB gratarele erau cam in aceeasi situatie, dar am gasit chestii interesante la orice masa, si nu ne-au lipsit gratarele... La MB am mancat cel mai bun calamar pana acum, si daca as fi stiut, trageam o portie doar de calamari... Nu am urmarit daca mancarea era aceeasi la B si MB, dar intr-o seara am avut la MB o prajitura excelenta cu fructe de padure pe care n-am regasit-o peste 30 min la B...

Deci, pe ansamblu mancare ok, personal cam lent si insuficient de instruit...

Apropo de diferente, acelasi ness frape comandat la MB si la B era in zone total diferite...

Distractie!

Piscine curate in zona aqua parcului, tobogane cu grade diferite de dificultate, cam putini colaci la cel cu colaci, iar salvamarii inerti daca se mai dezumfla vreun colac... Nu exista mochete pe calea de acces la scarile de la tobogane, dupa 2 zile de trafic, katicul avea rani la degetele de la picioare... Solutia la repezeala a fost leucoplastul din trusa personala... Dincolo de tobogane mai sunt 4 piscine, unde am facut plaja vreo 2 zile, si aici am constatat ca nu se facea efectiv curatenie de pe o zi pe alta... Dupa ce ne-am mutat cu masa la MB, am ramas acolo si pentru plaja de dupa amiaza, suficiente umbrele si sezlonguri pentru toata lumea...

La piscinele de la MB a fost ok, mai putin nisipul adus pe gresia de pe jos si care facea orice miscare de sezlong sa-ti zgaraie creierii (sezlonguri de aluminiu...)... Solutia a fost sa ne mutam la nisip unde a fost ok.

Apa marii calda, curata vreo cateva zile, dupa care in ultima noastra zi la plaja s-a rotit vantul si valul, si toate mizeriile de pe lume, inclusiv chestii pline de sange, au fost inghesuite in micul golf din fata MB... La sud de Duni se face plaja in regim Vama Veche de odinioara, si cum acolo nu exista reguli, iata si sursa diverselor mizerii pe care le-am vazut...

Miniclub. Zero barat din pdv-ul meu, la B nefiind, iar la Pelikan si MB nu a fost timp de mers...

Animatie de zi doar in zona MB, si aici a profitat copilul mergand la dans cateva zile...

Minidisco- fiasco... Vin doua animatoare imbracate mai clovneste, se baga intre copii si deabia se misca... repertoriu fara nici o noima, parinti si copii de-a valma pe scena si pe jos... unii filmau de parca n-au mai vazut... Concluzia- mai mergeti si mai vedeti si in alte parti, altfel nu o sa stiti valoarea banului vostru...

Spectacole de seara... Aici un bravo, cam scurte in vreo doua seri, dar interesante una peste alta... apropo, au amfiteatru de 1600 locuri, si resortul fiind mare, in ambele parti ale scenei, seara era parcare de carucioare pentru copii... Si apropo de calitatea turistilor, ca spunea cineva, intr-o seara se aseaza in spatele nostru si lateral un grup de tineri... apoi un sunet specific, si peste un minut a trebuit sa plecam de acolo... tocmai borase un individ din respectivul grup, si mirosul devenise insuportabil...

Dupa spectacol, discoteca la aquaparc... melodii din toate timpurile, incepand cu Abba si altii din vremea aia, desi mai mult de jumate din cei prezenti erau tineri, animatorii aveau chef de dans din cand in cand sau deloc, si cand aveau chef puneau si ceva mai pentru tineri, si atunci dansa multa lume... Am avut senzatia ca nu exista o planificre a serii si ca dj-ul facea efectiv ce avea chef...

Peste toate, resortul sta slab la minidisco si la discoteca de seara, scopul respectivelor activitati fiind mai indata de a face consumatie la bar...

Si apropo de bauturi, in primele zile cam toate racoritoarele erau diluate... probabil nu venise aprovizionarea pentru septembrie... Apoi s-a intrat intr-o zona de normalitate si la capitolul asta!

Ca si concluzie, nu am regasit in totalitate in pretul platit calitatea sperata si care ar fi fost normala...

Daca as mai merge, doar la MB, si in rest in vizita...

Mai sunt insa si alte detinatii care asteapta, am teme facute pe alte locatii pentru viitor...

Sanatate si sa va bucurati de vacantele pe care le alegeti!


[fb]
---
Trimis de felixon in 28.09.16 17:55:48
Validat / Publicat: 28.09.16 19:26:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2571 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (felixon); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster45
    [28.09.16 19:25:24]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 29&ridAnt=74002

    istratescu
    [29.09.16 13:28:57]
    »

    Salut, poti să-mi spui ceva despre Holliday Village, cazare, etc, mulțumesc!

    felixonAUTOR REVIEW
    [02.10.16 13:24:42]
    »

    @istratescu:

    salut!

    despre camere nu am ce sa spun, poate doar ca unele sunt la parter... in rest, totul este in panta, aleile sunt ingrijite, cam inghesuiala poate, si daca nimeresti o camera in ultimul rand de vile, cam ai de bagat deal-vale... masa la B, cu acces la Pelikan si MB, dar asta iar inseamna de mers... am fost si eu tentat, dar am preferat sa fiu mai aproape de centrul problemei...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    SeeK
    [09.10.16 18:50:09]
    »

    @felixon: Buna. Spune-mi te rog mi-ai putea recomanda ceva asemanator dintre locatiile la care te-ai gandit pentru viitor.

    Te intreb deoarece am fost de 2 ori la Hotel Pelican (2015, 2016) caut si acum ceva asemanator (aceiasi bani dar in special locatie la fel de aerisita si binenteles plaja) dar nu am gasit pana in prezent mai nimic.

    Chiar ma gandeam sa revin a 3 oara la Belleville dar comentariul tau m-a pus tare pe ganduri si bineneteles oferta Duni 2017 in care 3 adulti si un copil 6-12 ani nu se accepta numai in apartamentul prezidential de la Marina Royal Palace.

    Multumesc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterX
    [09.10.16 19:39:52]
    »

    @SeeK:

    Te intreb deoarece am fost de 2 ori la Hotel Pelican (2015,2016)

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    felixonAUTOR REVIEW
    [24.10.16 23:11:45]
    »

    @SeeK: salut!

    nu stiu daca sunt cel mai potrivit sa fac recomandari. si peste toate este chestie de gusturi...

    la pelikan n-am ajuns din motive ''tehnice'', am preferat bellevile pentru a fi mai aproape de toate... hotelul in sine nu-i nasol, am avut eu ''sansa'' la o camera mai neintretinuta poate, cred ca sunt din astea peste tot... in ce priveste camera, anul asta tipa de la agentie mi-a dat de la un alt tur operator camera, care si asta ar fi fost ''tare'' pe bulgaria, dar nu si in cazul meu...

    insa, ca si resort, nu mi s-a parut fair sa incasezi bani separat pentru un copil intre 7-12 ani si sa nu-i oferi ceva dedicat sau ce-i oferi sa fie de mantuiala...

    una peste alta nu a fost un sejur nasol, dar putea fi foarte usor facut unul de tinut minte...

    cat priveste cerintele cu plaja inclusa, pai din pdvul meu, de cei 200 euro platiti separat pentru copil, puteam merge intr-o locatie chiar si fara plaja proprie, si de banii aia plateai sezlong si umbrela si ramanea si de altele...

    de exemplu, la sol nessebar mare, copilul este gratuit pana la 12 ani, miniclubul este cel mai adevarat pe care l-am vazut, organizat pe varste, si a fost super sa fii la sezlong si sa vezi caticii iesiti prin resort deghizati in pirati cu recuzita din partea resortului, cu animatorii dupa ei, evident si astia erau tot pirati... in plus la sol nessebar au camere family cu o usa intre ele pentru cazul ca e trupa mai mare... in schimb, nu este spatiul de la duni...

    visavi de destinatii viitoare, intervine factorul distanta, bulgaria are marele avantaj de a fi aproape... grecia si turcia ofera palete diferite, insa cum spuneam, mai este si chestie de gusturi...

    destinatiile placute si potrivite cu stilul fiecaruia se descopera uneori dupa multe ore de lecturi pe aici sau pe alte forumuri... !

    iti doresc vacante reusite pe viitor1

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.10.16 20:05:04]
    »

    @SeeK:

    Chiar ma gandeam sa revin a 3 oara la Belleville dar comentariul tau m-a pus tare pe ganduri si bineneteles oferta Duni 2017 in care 3 adulti si un copil 6-12 ani nu se accepta numai in apartamentul prezidential de la Marina Royal Palace.

    Nu comentez impresiile autorului şi nici nu am motive de îngrijorare. O parte din problemele întâmpinate puteau fi uşor rezolvate.

    Referitor la oferta de cazare pentru o familie compusă din trei adulţi şi un copil, în cazul în care nu doreşti neapărat apartamentul prezidenţial de la MRP, destul de scump totuşi, mai ai varianta să iei două camere duble interconectate, mult mai ieftină decât prezidenţialul, deschizi uşa dintre ele şi beneficiezi de o frumuseţe de apartament cu două băi, un balcon şi o terasă. Am stat acum ceva ani într-o asemenea cameră şi mi-a plăcut. Norocul a fost că nu am avut vecini.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    SeeK
    [25.10.16 20:38:39]
    »

    @nicole33: Da, este foarte adevarat. In acest an am platit apartament si am primit camera dubla interconectata. Am fost foarte multumiti deoarece era chiar la parter in dreptul piscinei, avea doua terase si 4 sezlonguri. Nu inteleg de de ce din 2017 politica din Duni se schimba si nu accepta mai mult de 3 adulti in junior suite sau suite la fel ca si in camerele duble. Imi pare rau sa o spun dar raspunsul primit de la agentie a fost ca se incearca o selectie "naturala" prin care sa se descurajeze accesul romanilor in acest resort. Am citit mai multe reviewuri de pe site urile nemtesti si am constatat ca ei erau vizibil deranjati ca peste tot auzeau vbind romaneste. Cine vrea sa traga concluzii...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [25.10.16 23:05:42]
    »

    @SeeK:

    Nu inteleg de de ce din 2017 politica din Duni se schimba si nu accepta mai mult de 3 adulti in junior suite sau suite la fel ca si in camerele duble. Imi pare rau sa o spun dar raspunsul primit de la agentie a fost ca se incearca o selectie "naturala" prin care sa se descurajeze accesul romanilor in acest resort.

    Aşa nu am înţeles nici eu de ce din 2014 încoace copiii până în 13 ani (6-12,99) nu au mai beneficiat de gratuitate, ci doar de o reducere de 60%. Sau de ce nu este permisă cazarea în cameră dublă a doi adulţi + un copil+un infant.

    Întotdeauna prin politica de gratuităţi/reduceri şi prin preţ se selectează clientela. Eu nu am sesizat până acum atitudini nepotrivite ale personalului vis a vis de români, iar nemţi nu am prea văzut acolo. Ce-i drept resortul ei l-au făcut.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    felixonAUTOR REVIEW
    [26.10.16 23:37:28]
    »

    @nicole33:

    ***Nu comentez impresiile autorului şi nici nu am motive de îngrijorare. O parte din problemele întâmpinate puteau fi uşor rezolvate. ***

    salut!

    banuiesc ca se face referire la rw-ul meu!

    nu suntem carcotasi de vreun fel, insa aduc in fata realitatile de care m-am lovit...

    evident problemele puteau fi rezolvate usor, insa nu este treaba mea ca turist sa merg la receptie sa sesizez diferitele probleme, eu merg acolo in vacanta si este datoria resortului sa asigure conditiile pentru care am platit...

    la izer- bodrum, camerista a vazut furnici si a anuntat, noi am gasit un biletel in usa prin care eram informati ca se va face dezinsectie cu materiale ecologice intre orele 14-16... au venit cu supraveghetor, au stropit, au plecat si totul a intrat in normal...

    eu cand am cumparat pachetul de servicii nu spunea ca-i mai ieftin ca-i dusul stricat, ca atunci cand se face curat in camera vecina e mai bine sa te trezesti ca sa nu te trezeasca cameristele care vorbesc ca la fotbal in timp ce mai taraie un scaun pe balcon si mai trantesc o usa, ca o sa avem pana de curent aproape o ora undeva in jur de ora 22, ca mesele nu se debaraseaza in timp util pentru a putea fi folosite si de urmatorii turisti, ca la B personalul este mai adormit de felul lui, si altele de astea, si te astepti ca intr-o locatie bine cotata astfel de lucruri sa se rezolve fara ca turistul sa alerge la receptie ba pentru una, ba pentru alta...

    multumesc de lectura si sa va bucurati de vacante!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD
    [26.10.16 23:57:59]
    »

    @felixon: îmi permit totuși o mică remarcă apropo de:

    nu este treaba mea ca turist sa merg la receptie sa sesizez diferitele probleme, eu merg acolo in vacanta si este datoria resortului sa asigure conditiile pentru care am platit.

    E foarte corect ce spuneți aici, dar mă întreb și eu: dacă nimeni nu se plânge de nimic, oamenii ăia de unde să știe că X sau Y lucru sau serviciu nu este conform?!? Nu întotdeauna se pot observa cu ochiul liber toate neajunsurile.

    Eu cred că e un gest de minimă curtoazie și față de gazde, dar și de colegii turiști să semnalezi măcar chestiile ce pot fi ușor remediate.

    Nu lua asta ce pe un reproș, ci numai ca pe o opinie personală și (doar eventual) ca pe o sugestie pentru viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
    [27.10.16 06:54:19]
    »

    @felixon:

    banuiesc ca se face referire la rw-ul meu!

    nu suntem carcotasi de vreun fel, insa aduc in fata realitatile de care m-am lovit...

    evident problemele puteau fi rezolvate usor, insa nu este treaba mea ca turist sa merg la receptie sa sesizez diferitele probleme, eu merg acolo in vacanta si este datoria resortului sa asigure conditiile pentru care am platit...

    Eu sunt mai cârcotaşă sau poate nu tac tocmai pentru a mă bucura la maxim de sejururile mele, plătite din banii mei. Nu aştept să-mi rezolve alţii problemele, ci mă implic pentru o rezolvare cât mai rapidă.

    Orice hotel din orice ţară are camere mai bune şi altele... mai cu probleme. Am fost de cinci ori la Duni la MRP şi de patru ori am solicitat schimbarea camerei pe motiv de "vedere" sau de etaj. De fiecare dată am fost servită cu promptitudine, fără şpagă şi fără nervi. Nu ţi-a plăcut vederea la un acoperiş, dar nu ai făcut nimic în acest sens.

    În Grecia la un hotel de patru stele s-a stricat furtunul de la duş încă din prima seară. Dimineaţa ne-am spălat cum am putut stropind totul în jur, am făcut poze cu telefonul la duşul defect, am mers la recepţie arătând recepţionerei "problema", iar la întoarcerea de la plajă am găsit un furtun nou nouţ.

    În Turcia la un hotel Delphin s-a stricat întrerupătorul de la baie. Am reclamat defecţiunea la recepţie, iar la întoarcerea în cameră după micul dejun, deci după aproximativ o jumătate de oră, problema era deja rezolvată şi aveam din nou lumină în baie.

    Furnici sau alţi vizitatori nu am experimentat până acum.

    Nu am copii, dar dacă aş fi avut, politica de reduceri sau gratuităţi a hotelurilor ar avea un rol important în alegerea locaţiei de vacanţă şi aş căuta variante la care copilul să fie gratuit. Din punctul meu de vedere, voi alege mereu Duni pentru plaja imensă cu un număr absolut suficient de şezlonguri şi umbrele gratuite nefiind atrasă de plaja foarte îngustă de la hotelurile Sol din Nessebar, cu şezlonguri puţine şi pe bani, jocurile de-a piraţii neinteresându-mă câtuşi de puţin.

    La Duni se poate evita aglomeraţia alegând MRP, ce-i drept mai scump, dar beneficiind de exclusivitate atât la restaurant, cât şi la piscină sau baruri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    felixonAUTOR REVIEW
    [27.10.16 21:11:43]
    »

    in primul rand multumesc pentru lectura!

    @Dragos:

    dintr-un punct de vedere ai dreptate, asa ar fi logic...

    insa noi am constatat defectul la dus undeva la miezul noptii in prima seara de cazare, cand era deja prea tarziu si noi eram prea obositi de pe drum ca sa remediez problema, darmite sa mai mergem pe la receptie... am tinut cumva cu mana de zona sparta si ne-am dusat fara sa producem inundatii... de ani de zile am dupa mine un minim de scule cu care pot rezolva astfel de chestii in mai putin de 5 min...

    ce a fost deranjant a fost ca noi am luat camera dupa un presupus chech out, cand se face curatenie mai tare decat uzual si cand cu siguranta camerista a clatit cada cu dusul si putea sa-si faca treaba...

    @nicole33:

    nicole, cu siguranta nu o sa fac polemica de dragul duni!

    insa:

    -iti doresc sa ai copii, si ai sa vezi ca lucrurile sunt altfel cand acestia se asteapta sa fie bagati in seama cum se cuvine la AI cand merg in vacanta, mai ales dupa ceva experiente in materie de AI...

    -in ce priveste camera, la B oricum nu prea ai perspectiva din cauza vegetatiei, iar in ce priveste balconul, am scapat de fumul de tigara de la camerele inferioare...

    -plaja de la duni este deosebit de incapatoare, insa punctul forte ramane dupa mine aquaparcul unde ne-am gasit un loc in care ne priia in fiecare zi...

    -nu pe considerent de pret am mers la B (o suta de euro nu este un capat de tara!), ci mai indata pentru a fi mai aproape de aquaparc si de amfiteatru...

    din curiozitate, daca ai fost recent la MB ai mers si dincolo de strada?

    -MB ramane o optiune mai buna in resort, am relatat despre ''altceva'' in ce priveste spatiile si personalul, dar aquaparcul ramane punctul forte pentru familiile cu copii...

    -nivelul de gratuitate pentru copii nu este neaparat un criteriu cand chiar vrei sa mergi intr-o locatie anume... ce ai sa faci daca ai sa ai copii, nu mai mergi la duni?

    repet cava ce am mai spus in rw, eu am plecat din duni cu senzatia ca am fost putin pacalit, dincolo de faptul ca ne-am simtit bine si ca ne-a placut, iar cresterea preturilor indiferent de criteriu (mai sunt si romani civilizati!) mai devreme sau mai tarziu va indeparta o anumita categorie de clienti, indiferent carei natii apartin...

    la final vreau sa multumesc pentru spiritul combativ (ne-am mai intalnit pe forum la rw despre festa panorama), si sper ca cei care vor veni dupa noi sa gaseasca informatii utile in discutiile noastre.

    numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    felixon, istratescu, SeeK
    Alte impresii din această RUBRICĂDRR Belleville Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061900854110718 sec
    ecranul dvs: 1 x 1