ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 12.06.11
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
SEP-2016
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cu bune si rele... dar de 4stele!

TIPĂREȘTE

Va salut!

O să încep cu o paranteză care vizează agentia de turism (nu am voie să o numesc insa pt cei interesati avem msj private) care m-a dezamăgit și sunt dator sa semnalez acest fapt.

Am contractat sejurul initial la hotel Fame Rezidence Goynuc de 4 stele si cu doua zile inaintea plecarii am primit și mailul de confirmare, zbor, Etc. Si tot ca o paranteză, zbor plăcut fără probleme cu Blue Air.

Ajunsi asadar pe aeroportul din Antalya am fost preluați de ghidul agenției partenere si urcat in masina ce trebuia să ne ducă la hotelul contractat initial, dar surpriză, trecem de orașul Goynuc si înaintăm spre Kemer. Nedumerit, intreb soferul (vorbitor de lb engleza) care ma anunță că hotelul la care aveam rezervare este închis din lipsa de clienti!!! Acelasi sofer m-a linistit spunând că ne duce la hotelul Fame Residence Kemer de 5 stele din același lant hotelier.

Intradevar rezervarea ne fusese schimbata pt acel hotel, dar comform contractului cu renumita agenție din Bucuresti, ar fi trebuit sa fim anunțați in scris cu 15 zile inainte. Nu vreau să fiu inteles gresit, nu sunt carcotas, ni s-au oferit 5 stele in loc de 4, insa eu aveam nevoie de plajă cu nisip, nu cu pietre de râu, efectiv, veti vedea pozele si topogane, aici inexistente deoarece aveam cu noi un copil.

Bun, cam asta a fost paranteza!

Am sa precizez că in Turcia este liniste si pace!

Despre hotel acum!

O clădire impunătoare, 3etaje in forma de "U", la mijloc tronand piscina, insuficient de mare pentru capacitatea hotelului

Curătenie fără repros, camere OK ca mărime, dar nu de nivel de 5stele, iar ca dotări mobilier modern, plasmă de dimensiuni decente, AC foarte bun. Barul din camera complectat in fiecare zi cu apa plata, apa minerală, lapte si nectar la cutiute, franta, spirite, pepsi locale.

Prosoapele se schimbau zilnic, cearșafurile la două zile. Deasemenea se completau si consumabilele din baie, șampon, gel dus, balsam par, etc. Barurile, in lobby, la piscină in cadrul cofetariei, si pe plajă. Tot pe plajă aveai după 11,30 bere, sucuri, ayran, gozleme, pizza, burgeri, cartofi prăjiți etc. De remarcat piscina interioară cu jaccuzi, hamamul si sauna. Tot la plusuri personalul cu mici excepții! Sa nu uit înghețata, exceptionala, între 17,30-18.

Mâncarea, variată, se tot repeta dar ce-i drept aveai de unde alege.

Nu recomand mezelurile M-a deranjat calitatea dulciurilor, gris in felurite forme si culori, însiropat, noroc cu dovleacul copt cu nuci si susan. Fructe multe, dar gust mai deloc. Berea OK, raki foarte bun, vinuri alb, roze, rosu, slabute calitativ.

Plajă cu bolovani, neapărat să aveti papuci de apa. Recomand croazieră cu yahtul pt peisaje, cascade, atmosferă. Ca final recomand locația cu amendamentul ca nu ar trebui să veniți cu copii sub 10 ani.

Vacante frumoase!


[fb]
---
Trimis de istratescu in 19.09.16 15:51:20
Validat / Publicat: 19.09.16 19:53:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Medisun Bodrum
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6915 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (istratescu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 20450 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    mishu [26.09.16 17:07:02] »

    @istratescu: Da, cred ca ceea ce deranjeaza in primul rand este lipsa de professionalism, o modificare nu cred ca a aparut in timp ce erati voi in avion si poate ca puteau sa va ofere macar 2 variante astfel incat macar sa va dea impresia ca alegerea este a voastra . Era o gluma.

    Cat despre primul hotel, daca este cum spun ei, poate ca a fost mai bine? De ce nu are un hotel client? sau a fost doar o "gozlema"

    Felicitari, votat cu placere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    istratescu [26.09.16 17:21:55] »

    Principalul motiv il constituie lipsa turiștilor ruși, ceea ce nu este chiar rău, nu-i asa?! :-)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    istratescu, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂFame Residence Kemer & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036976099014282 sec
    ecranul dvs: 1 x 1