ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.09.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 22.07.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 3 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
45.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 100 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 10 MIN

Titanic partea a doua... S-a lovit de iceberg

TIPĂREȘTE

Anul acesta, cu doar cateva zile inainte de a pleca in concediu am hotarat sa ne mai prelungim putin vacanta la turci cu cateva zile, asa ca am studiat ofertele agentiei si chiar zilele acelea aparuse o oferta de 3 nopti la Titanic Belek. Recunosc, i-am dat nota 7 anul trecut pentru ca de atata a facut (vezi impresii) si uite ca am revenit din nou. De ce poate va intrebati? Pentru ca Titanicul din Belek, la fel ca si cel din Lara au ceva special in ele si aici ma refer la atmosfera. La Belek ai incursiunea cu barca pana la plaja ceea ce este ceva unic, ai a doua piscina din Europa ca lungime, iar ca hotel este foarte aerisit.

Bun sa lasam descrierea si sa incepem cu aventura.

Sejurul la Rixos Premium Belek (vezi impresii) s-a terminat, cei de la guest relation ne-au rezolvat transferul, ba chiar ne-au si negociat pretul asa ca totul a fost facut ca la carte. Cei de acolo au dat dovada inca o data de profesionalism. Bun..., am plecat in jurul orei 3 si un sfert cam asa in 15 minute am ajuns... incepe scufundarea

Primirea-Cei de acolo s-au ocupat de bagaje, am intrat pe la intrarea principala... Gasim acelasi rahat obosit lasat de noi fix acum un an, pe aceleasi etajere murdare si urate, mirosul de trandafir care ne-a incantat anul trecut si acum la fel era la locul lui, nimic schimbat. Mergem la receptie, primul receptioner caruia ii zicem Hello ne zice speriat "La colegu se face check in, mergem la colegul procedura specifica, ne spune de doua ori si mai accentuat ca avem o dubla standard... mai incolo am facut legatura ca probabil omul s-o fi asteptat la o atentie, dar na teapa si cred sigur ca se astepta la ce camera ne-a dat. Ne spune grabit ca bell-boy-ul ne va da in camera alte detalii despre camera. Deci la receptie aceasi angajati mutrosi, neospitalieri si care anul acesta se grabeau foarte rau si nu stiu de ce avand in vedere ca receptia era goala si doar bagajele noastre erau la locul de sosiri... Ma rog, primirea egala cu zero la fel ca anul trecut... Trecem la camera

Camera-Anul trecut, din tot grupul am fost singurii care am primit camera la parterul unei Familly Pool Villa, unde camera si curatenia au fost de nota 20. Nici acum nu stim cum s-a putut intampla asa ceva, fara sa dam vreo atentie sau ceva.

Bun sa vorbim despre camera din 2016. La etajul 2, cu vedere spre piscina olimpica si spre vile. In camera cand ajungem, baiatul de la bagaje ne lasa acolo in mijlocul holului, fara sa ne dea si noua vreo explicatie despre camera. A plecat in fuga si acolo ne-a lasat. Ce gasim surpriza:seiful era dereglat, nu se inchidea, televizorul nu avea posturile instalate... am incercat da nu cauta nimic, usa de la balcon abia mergea si etc. In camera era un miros urat, cucu betisoare parfumate ca anul trecut, deschidem mini barul vedem saracie:fara toblerone, alune, chipsuri ca anul trecut o singura sticla de cappy, doar una de Cola, si doar apa era in cantitate dubla ca si berea. Mai intai am crezut ca cei de la minibar au uitat ca anul trecut sa ne puna... Mergem la receptie, pentru ca la telefon nu raspundea nimeni, era alt suparat pe viata care ne zice foarte afectat "si hai ziceti care sunt problemele", exact asa ne-a raspuns. Ii spunem problemele si zice ca imediat vine un baiat. Imediatul lui a insemnat aproape o ora in care am tot sunat la receptie si la guest relation si unde nimeni nu ne-a raspuns. La un moment dat cineva de la guest relation imi raspunde si fara sa zic ceva imi zice "mda la 222... vom trimite pe cineva "Am asteptat o ora ca prostii si nimeni nu a venit. Au dat dovada de lipsa de profesionalism. Am obervat ca in momentele acestea nu mai fac campanii pe net sa se planga ca nu mai au turisti si sa nu ne fie frica sa venim in Turcia. Cred ca intr-un asa an ar fi trebuit sa-ti tratezi clientii dumnezeieste, dupa ce ca multi si asa si-au anulat rezervarile. Jalnic este cuvantul.

Noi am plecat din camera sa facem o baie in mare, in piscina, pt ca nu mai rezistam. Venim seara nimic in camera, mergem la guest relation, fata de acolo ne roaga sa-i mai zicem problemele noastre, aflam ca anul acesta conceptul mini barului nu include ciocolata toblerone alune etc. Am zis Reallly? La banii pe care ii cere hotelul, nu mai vor sa ia o ciocolata de 2.5 lei. Dar ma rog, inca o lipsa de ospitalitate. La partea cu seiful ne zice ca a fost cineva si ca a constat ca noi trebuie sa-l facem din cifre, dar dupa face o pauza si zice "are cumva o problema cu barile, adica sunt iesite in afara? Isi da seama ca a facut o super confuzie si in final dupa o ora vine un nene de la tehnic cu scule etc la tv la fel si dupa o zi am avut si noi in final aproape camera pe care am platit-o.

Aceasta aventura a fost in prima zi, dupa au mai fost cum ar fi ca dupa prima zi femeia de la curatenie de pe etajul nostru nu a mai avut gel de dus, am intrebat-o de ce nu pune si spune ca gelul s-a terminat in tot hotelulul. Va dati seama ca nu am crezut asa ca am mers la etajul superior unde ce credeti, caruciorul plin cu gel. Tot asa am gasit in carucioare bureti de spalat pe care teoretic trebuia sa-i primim la primire, dar cum camera noastra era vai de ea, ceream deja prea mai mult. Oricum curatenia mult mai slaba fata de anul trecut, intr-o zi cea care facea curat in camere ne-a luat cardul de la camera si asta noroc ca facuse curatenie in timp ce eram la masa. Ma duc sa-i spun ca a luat cardul si zice mirata "aaa vreti card aer conditionat". Deci la Titanic am ramas una cu pamantul dupa asemenea expresii si comportament. Cred ca nota 6 la camera este mult

Restaurantul-Anul trecut era un haos in el, anul asta aproape a fost, mancare nediversificata, de proasta calitate, patiseria la micul dejun era de nota minus infinit in comparatie cu Rixos Premium, croisantele erau uscate, la fel si covrigii, totul la micul dejun se strange de la 10.40 in ciuda faptului ca este pana la 11. Seara cam faci greva foamei, multe preparate din oaie, traditional turcesti si asta pentru ca in hotel 80% din turisti erau turcii lor de o calitate foarte proasta. Spun asta pentru ca inca nu au invatat sa traga apa la toaleta si sa se dea cu deodorant. In comparatie cu anul trecut, mancarea este mult mai proasta si credeti-ma ca stiu ce zic pentru ca eram proaspat venit dintr-un hotel unde mancarea era dumnezeiasca. La dulciuri aveau rulade din acelea de se vand la noi cu 3 lei si aveau puse o ciresica in varf.

Cred ca este mult nota 3, avand in vedere ca anul trecut a fost 5 iar mancarea era mult mai comestibila

Servirea este execrabila, am cerut apa ne-a servit un baiat vai de el, urat imbracat, pantofi cu doua numere mai mari, pantalonii cred ca erau altcuiva si care cara doua pahare de apa asa cum car eu o tava cu 10 pahare de sampanie. No comment

Pisicinele si marea -La fel ca anul trecut, punctul forte al hotelului, ma refer la piscine, aerisite, curate. Spunea cineva aici de aquapark ca nu l-a vazut mergand sau ceva. La Titanic e super bine ca merge pana la 17.30, deoarece la Rixos, Troy Aqua-ul inexistent se inchidea la ora 16, deci mult mai bine. O problema erau colacele, care erau mult mai putine fata de anul trecut, iar toti turcii le luau sa se joace cu ele in piscine.

Marea cum o stiti aici, foarte adanca inca de la primul pas facut, putin mai curata decat la Rixos, la plaja gaseai oricand locuri chiar si in primul rand. Despre barci si catamarane numai de bine. Un singur lucru care m-a deranjat era faptul ca una doua ti se spunea ca"speedboat e finish"adica ca nu mai merge. Desi dupa doua minute o lua din nou din loc. Fiecare cu ale lui... intelegem

Baruri -Aceleasi figuri ca anul trecut... Daca ceri ceva original te injura in turca sau spun ca nu mai au, dar sticla este langa ei. Ceva nou fata de anul trecut la unele baruri adica doar 2, dau chipsuri tortilla si asta in anumite zile. Adica pe langa alune si bauturi poti cere si chipsuri, asta in cazul in care au. Un lucru care nu mi-a placut este ca la Irish Pub in ultima seara pe langa faptul ca i-a servit pe toti turcii inaintea noastra, toti au cerut crema de lichior fara sa mentioneze cuvantul ORIGINAL, iar cand am cerut si noi exact la fel am primit facatura. Urat Titanic, sa sti ca si pentru asta primesti nota asta mica de la final. Servicii 0. In prima seara nu ne-a vazut nimeni la masa, era un singur burtos, scuzati expresia va rog, care mirosea tot a transpiratie si care lovea toate mesele si scaunele cu burta. Nu l-am mai vazut din prima seara. Dupa parca s-a mai schimbat ceva, oricum nu ca la Rixos unde tot personalul desi era nou nout format numai din tineri, imbracati chic, aici toti parca erau imbracati ca si cum s-ar fi scufundat Titanicul. Nu stiu ce a facut Titanicul pentru ca anul trecut nu era un asa personal. Am inteles ca au dat afara neprofesionistii si i-au pastrat pe cei mai bun. Poate altii i-au vazut, ca eu nu.

Entertainment-Hehe, punctul meu forte. Dupa ce nota de la Rixos a fost scazuta din cauza animatiei penibile, numai cu muzica jazz in fiecare seara am ajuns la Titanic, unde pot spune ca aici mai merge cu dj party si altele. Oricum e mult mai bun. Aceleasi show-uri ca la Rixos. Animatorii erau aceasi, nici nu stiu cum sa le zic, ca anul trecut, si care anul asta nu mai fac chiar nimic in afara de activitatea pe care fiecare o are pe zi. Nu tu un HEllo, Ce faci, Va place la Titanic. Nimic... Mergeau mari si tari ca sunt de la animatie, dar nici macar treaba lor care este comunicarea nu o faceau. Nu va zic eu asta pt ca trebuia sa ma bage cineva in seama pentru ca nu voiam, doar ca am realizat ca ei sunt practic platiti inutil. Entertainment egal cu 0 si aici.

Dau 1 doar pentru THE PARTY, din ultima seara si pe care o asteptam de anul trecut. Din pacate nici ea nu a mai fost la fel. Sonorizarea a fost praf praf. Cu 5 oameni angajati ca parte de tehnic la entertainment sonorizarea a fost de cosmar. Scena a fost jumatate umpluta numai cu bassi care teoretic trebuiau sa se auda beton, insa cu 15 min inainte de show dau si cei de la tehnic drumul la boxa pt proba si ce credeti. Boxa toata gajaia. Nu va zic ca si la petrecre i-au dat drumul pana au oprit-o ca nu se mai putea. Au potential, dar ii mananca tehnica. Au oameni si au cumparat o aparatura vai de ea. Pacat pacat

Cred ca o sa inchei, repet ce zic in titlu am revenit aici pentru atmosfera placuta, dar din pacate este distrusa de un personal necalificat si de niste servicii cazute la pamant. Vad ca hotelul scade din an in an si asta ma ingrijoreaza, pentru ca are potential.

Il recomand, dar nu cred ca voi mai reveni pana cand nu isi vor reveni.

Totusi cred ca si oamenii din el il strica, adica turcii de acolo sunt de o calitate foarte scazuta, deoarece ei sunt majoritari acolo. Restul turistilor sunt asa ca niste pasari calatoare considerati.

PS:Era sa uit sa zic despre patiseria Caprice care are aceleasi eclere si un cheesecake in fiecare zi. Cea care serveste este total neprofesionista si invatata sa-ti dea farfuria imediat cum i-ai zis ce doresti. Daca mai vrei inca o bucata se incrunta si dupa iti arunca farfuria de parca ar da din buzunarul ei. Alt lucru penibil

PPS:Agentia prin care am venit la Titanic si anul asta ne-a promis ceva-cos cu fructe la primire, asa au spus toate vedetele care au fost sa se laude la tv si pe facebook:Toti clientii Vor fi intampinati cu un cos cu fructe din partea agentiei:... este clar ca noi nu faceam parte din toti aia.

Si daca tot am vazut ca se citesc review-urile de pe AFA, vreau doar sa-i spun domnului Catalin Botezatu care a avut un shooting cu doar 2 saptamani inaintea noastra la Titanic si care a fost pus la filmare sa zica ca nu vede unde se termina restaurantul, lucru pe care eu l-am negat anul trecut in review-ul meu, spunand ca restaurantul este foarte mic in raport cu hotelul. Chiar din acelasi unghi am stat si eu si sa stiti ca am vazut unde se termina... se vedea coada de la cartofii prajiti... Oricum domnul designer a stat la vilele care costa 39 000 /noapte unde exista bucatar propriu. Realitatea este mereu alta.


[fb]
---
Trimis de 1210andrei in 02.09.16 16:50:38
Validat / Publicat: 02.09.16 17:34:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3519 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (1210andrei); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6299 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 100.10 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTitanic DeLuxe Golf Hotel [Kadriye]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048964977264404 sec
    ecranul dvs: 1 x 1