ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Slatina
ÎNSCRIS: 06.03.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 12 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

La pomul laudat

TIPĂREȘTE

nu credeam ca voi scrie ceva pt ca s-a cam spus tot, in general numai de bine si credeam ca da domnule se poate.

Dar sunt inca aici, iar dupa 8 zile nu a fost sters praful nici macar o data, nu a fost aspirat nici macar o data desi am lasat mesaj pe usa pt curatarea camerei, oglinda de la dressing probbil o sa o stergem singuri de amprente, produsele de igiena din baie o zi se pun, una nu, tavita in care se pun este in permanenta murdara, toaleta nu se curata, plaja lasa de dorit mult de tot, toate baldachinele au panzele rupte,

pe seslonguri nu se pun niciodata saltele, decat pe cele de lemn, cele din rafie pot sa ti se imprime in piele,

umbrelele ti se inchid indiferent cat arde soarele de rau pe motiv ca bate vantul (in mamaia oare nu bate vantul?),

plaja nu este greblata niciodata,

pe mesele de pe dig umbla sobolanii si ziua,

micul dejun o fi el de calitate dar cam lipseste.

Nu e zi sa nu cer cate ceva, ospatarii nu vad ca mesele sunt nedebarasate si se pimba turistii cu farfurii murdare, nu vad ca nu sunt pahare curate, tacamuri, servetele, trebuie sa cautam ca bezmeticii si sa cersim pe la mesele vecine cate un pahar, sa cerem si de trei ori cate ceva din produse pt ca in mare parte lipsesc, si nu unul ci jumate din ele si trebuie vanati ospatarii pana aduc altele,

statia de omlete este inchisa de trei zile, branza nu mai exista tot cam de trei zile si deci nu mai mancati decat cascavalul de pe stoc pt ca sezonul e pe final.

Nu suntem carcotasi dar ne asteptam la altceva dupa cate lucruri bune am citit si dupa marele premiu AFA care troneaza in receptie.


[fb]
---
Trimis de mona28 in 24.08.16 14:57:44
Validat / Publicat: 24.08.16 15:35:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2085 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mona28); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[24.08.16 15:01:30]
»

Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile "Q&A" (întrebări şi răspunsuri), de multe ori foarte utile, în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 36&ridAnt=72655

rentea
[24.08.16 20:16:12]
»

Ciudat, foarte ciudat! In urma cu o luna nu am intalnit nici macar una din problemele acestea.

Pacat ca "au stricat-o" pe final.

mona28AUTOR REVIEW
[25.08.16 22:30:00]
»

@rentea: eu va multumesc pt recomandari si nu ma indoiesc de faptul ca la dvs a fost totul ok. nu am sa fac poze la ceva ce nu merita.

In urma sesizarii de ieri la receptie pt curatarea camerei, camerista vorbea pe hol la telefon ea stie cine si afirma ca ea nu mai stie ce sa faca mai intai, ca se astepta la altceva la 5 stele (de parca eu nu), ca turistii au inceput sa fie nemultumiti si sa o reclame dar pe ea nu o mai intereseaza si pot sa o dea si afara. Nu e singura discutie auzita. Cu o zi inainte vorbeau intre ele intr o camera la parter, cu usa deschisa si aveau cam acelasi fel de discutie, fiind nemultumite de turisti si de modul in care sunt tratate, cu concluzia ca pot sa le taie si salariile ca ele in anumite camere nu mai intra.

Deci mare atentie domnilor din administratia hotelului la felul in care va tratati angajatii, la modul in care ii recrutati si pana la urma si la felul in care ii remunerati.

Curatenia de azi nu a insemnat si stergerea oglinzii de amprente si nici aspirarea camerei temeinic, capacul de la serul fiziologic fiind impins din mijlocul camerei sub usa de la dressing.

Nici azi statia de omlete nu a functionat, telemeaua a fost doar pt cei ce au servit masa la ora 8, restul pot servi in continuare cascaval, mesele au fost asezate dimineata peste mizeria ramasa de aseara, nefiind inlocuite fetele de masa patate de vin si alte sosuri seara (pete mari vizibile si nu urme de pete), pe plaja nu s-a schimbat nimic si nici nu o vor face.

Pacat, era unul din locurile dragute din toata partea asta de litoral. Nu am simtit mari diferente intre trei stele in mamaia si 5 stele in venus. Tot ce a fost peste a insemnat zambetul receptionerelor si mobilierul din camera.

Da patul este un mare atuu. NU scartaie si te poti odihni perfect pe o saltea de calitate. Nu o sa revenim nici la hotel si nici macar in statiune.

rentea
[26.08.16 09:45:47]
»

@mona28: discutati cu managerul mare, sfatul meu. Femeile de servciu sau cameristele vor, in general, sa munceasca cat mai putin si sa le plateasca cineva cat mai mult... pai au ajuns ele sa fie nemultumite de clienti? adevarul probabil e la mijloc si, sincer, sunt tare mahnit de faptul ca nu sunteti multumita de hotel si de faptul ca exista aceste probleme.

Era " o oaza" de normalitate

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
zoloft
[04.09.17 12:16:53]
»

@rentea: s-a terminat cu oaza... Tocmai m-am intors de la ei... fata de un sejur de anul trecut ... anul ast au fost in CAP... Curatentie pe fuga, servicii de dragul de a fi, personal trist...

Am vb si cu managera... Singura ei explicatie a fost ca nu gasesc personal calificat sau dornic de munca...

Ma bucur insa ca au gasit puterea de a mentine pret pâna la ultima zi de august de 550 lei/ dubla la receptie.

PS: apartamentul era TOT 1500 lei / zi si in primele zile ale lui sept.

Pe mine unul m-au pierdut de client. ! @!!

rentea
[04.09.17 16:37:40]
»

@zoloft: ce pacat! Asa cum in urma cu vreo 2-3 ani reuseau sa tina un standard ridicat, la fel de bine o puteau face si acum daca i-ar fi platit calumea pe angajati. Inca un loc de care s-a ales praful...

webmasterX
[04.09.17 17:02:57]
»

@zoloft: Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
mona28, rentea, zoloft
Alte impresii din această RUBRICĂInter Hotel (ex Carmen) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043853998184204 sec
    ecranul dvs: 1 x 1