ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 04.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
92.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cine e de vină? Agenția sau managerul hotelului?

TIPĂREȘTE

In momentul în care te hotărăști să pleci în vacanță, cauți, cauți și în final alegi. Dacă te păcălești sau nu, măcar o faci pe alegerea ta. Ne-am hotărât să ajungem în Creta, am ales Panorama Village, 4 stele, all inclusive... părea ok. Am ajuns în aeroport, ne-a preluat autocarul, dar... surpriză. Am fost duși în cu totul altă parte. În Rethymnon, alt hotel, altă parte a insulei. Când am început să punem întrebări, a apărut patronul hotelului Panorama Village și ne-a anunțat că nu ne poate primi că sunt în renovare. ”Minunata” agenție din Romania nu știa nimic??? Când am întrebat tur-operatorul, prezent și el la locul faptei (adică în aeroport) acesta s-a lansat într-o discuție cu managerul hotelului în limba greacă.

Ok, renovare sau nu, am ajuns la un hotel SIMILAR (cică), Rethymnon Le Grand Blue. Similar doar în pozele postate de agentiile de turism. Erau montate aere condiționate, dar nu aveau telecomanda pentru ele, băile miroseau ingrozitor, lenjeriile lăsau de dorit, iar la capitolul mâncare... cartofi prăjiți dimineața, la prânz și seara cu ceva roșii stătute alături. Nu aveai de unde să faci rost de apă de băut, barul îți oferea free limonadă cu apă de la robinet.

După două zile apare tur-operatorul să ne facă oferta de excursii. Ha! Tot grupul de români (nu ne știam între noi înainte de această întâmplare) eram pregătiți cu sesizări scrise, către agenția de turism. Eram porniți să nu lăsăm tur-operatorul să plece până nu ne rezolvă. Voiam pachetul de servicii pentru care semnasem contractul cu agenția, dacă nu, conform aceluiași contract, puteam ajunge până la protecția consumatorului.

REZOLVAREA PROBLEMEI: a apărut managerul de hotel de la Panorama Village, ne-a promis că ne va muta în hotelul pentru care am optat și bonus o excursie (în care nu am fost pentru că mi s-a părut o chestie oferită pentru a închide gurile).

În final am ajuns la Panorama Village dar, dacă nu făceam acea mică revoltă, probabil aveam parte de o mare țeapă.

Am de gând să ajung la agenția din Iași, să cer despăgubiri, pentru că cele 3 zile în care am stat la Rethymnon Le Grand Blue, am cheltuit bani pe mâncare și apă (am un copil căruia nu i-am putut da mizeriile de acolo).

CONCLUZIE: Panorama Village e ok, oferă exact ce apare pe site-uri. Cele 3 plaje sunt destul de departe, înguste, cu pietricele/pietre. Peisajul este absolut superb.

Rethymnon Le Grand Blue este o mare-mare-mare țeapă. Noroc cu tavernele din jur. Și, de asemenea, plaja departe.


[fb]
---
Trimis de Moruzi in 04.08.16 17:41:02
Validat / Publicat: 04.08.16 18:11:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: De 10 ani merg în fiecare an în Grecia, dar așa ceva nu am pățit.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4466 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Moruzi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Una din piscinele de la Panorama Village.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster95
[04.08.16 18:00:36]
»

@Moruzi: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

----

am ajuns la un hotel SIMILAR (cică), Rethymnon Le Grand Blue

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

calatorul
[09.08.16 15:54:02]
»

@Moruzi - Multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite, cu parere de rau pentru neplacerile intampinate. Ar trebui reclamati in mai multe locuri si agentia si ceilalti, astea sunt combinatii si manarii tipice ale unor asa/numite agentii care intermediaza cazari neverificate sau traficate aiurea.

Daca vor fi mai multe sesizari simultan cu atat mai mult efect vor avea, poate vor invata sa nu ne mai fenteze ca pe fraieri si sa ne strice amaratele alea de cateva zile pe an de concediu, pe bani munciti un an de zile. Sunt multumit ca pana acum nu am avut asemenea intamplari neplacute, care pot aparea oricand si oriunde. Succes si vacante frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calatorul
Alte impresii din această RUBRICĂPanorama Village Hotel [Agia Pelagia]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046533107757568 sec
    ecranul dvs: 1 x 1