ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 07.04.09
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
4 AD. + 3 COPII -- v: 1, 12 și 17 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 11 MIN

Ordinea zilei: overbooking (dar nu pentru toată lumea)

TIPĂREȘTE

În luna ianuarie am făcut o rezervare pentru 8 nopţi la Holidays in Evia Beach Hotel printr-un tour operator german, pentru două familii, 3 + 4 persoane, după documentări temeinice pe internet despre locaţie, aceasta îndeplinindu-mi "pretenţiile". Aşa că pe 15 iulie în jurul orei 12.30 intram pe poarta complexului, grăbindu-ne spre recepţie pentru a face check-in-ul. Şi uită aşa a început totul...

Am prezentat voucher-ele domnişoarei de la recepţie care, pe un ton politicos, dar cu subînţelesuri, ne-a invitat să pierdem vremea prin resort preţ de 20 - 30 de minute. După scurgerea timpului ne-am îndreptat din nou către recepţie dornici să intrăm cât mai repede în posesia camerelor. Dar domnul de la recepţie care ne-a preluat, după ce ne întreabă surâzător de unde suntem (avea actele noastre în mână) ne informează că hotelul a făcut overbooking, aşa că vom fi cazaţi la un alt resort tot de 3 stele, Hotel Stefania, la aproximativ 3 km distanţă. În compensaţie urma să primim acces la ultra all inclusive la Eretria Village Resort, care este cotat la 4 stele, 3 zile suplimentare de cazare + masă şi 50% reducere la sejurul din anul următor la resortul lor (ultima ofertă a venit după ce mi-a văzut privirea). De felul meu sunt o persoană de tip vulcanic (îmi sare ţandăra destul de repede), totuşi sunt uimit şi în ziua de azi de calmul de care am reuşit să dau dovadă, l-am invitat pe un ton politicos să facă ce vrea cu oferta lui, iar pe noi să ne cazele unde am plătit - Holidays in Evia Beach Hotel, în caz contrar urmând a-mi suna tour operatorul. Sunt destul de familiarizat cu legislaţia europeană în domeniu şi ştiam că nu am ce să fac, singurul lucru care îi mai sperie în astfel de situaţii fiind un tour operator puternic, care le aduce un procent foarte mare de turişti, şi pe care preferă să nu-l supere.

Tipul de la recepţie se oferă rapid să-mi facă legătura telefonică cu reprezentanta agenţiei, şi aici am făcut prima greşeală şi cea mai importantă, am acceptat în loc să intru eu direct în legătură cu tour operatorul. După scurte parlamentări la telefon, reprezentanta agenţiei ne-a rugat să mergem să luăm masa, urmând să ajungă şi ea la resort în 30 - 40 de minute. Aşa că, conduşi de recepţioner, am avut o primă ocazie de a lua contact cu serviciile de masă de la Eretria Village Resort. Aegean Restaurant sau restaurantul principal este situat la intrarea în zona vilelor de la Eretria Village Resort lângă piscina principală a complexului la etajul clădirii. Prima impresie a fost una de cantină comunistă de la mijlocul anilor 80, gălăgie, înghesuială, chelneri care nu reuşeau să debaraseze mesele sau să înlocuiască felurile de mâncare terminate şi destul de multă mizerie. Mâncarea slabă calitativ, fără gust, iar unele feluri greu de identificat, sortimente erau însă destule în permanenţă - 3-4 feluri de carne, garnituri, paste, sosuri, salate, peşte sau fructe de mare. Nu sunt un cârcotaş, dar trebuie să recunosc că mesele luate aici au fost cele mai proaste/slabe din toate sejururile mele. Fructele ok, 1-2 sortimente în permanenţă, în special pepene roşu, pepene galben şi piersici/nectarine. Deserturile 1-2 în permanenţă, prăjiturele cu care aveai garantat sigur diabetul sau diverse budinci, de 2 ori am observat cum s-a epuizat unul din feluri şi nu mai aveau să-l înlocuiască. Sucurile de la dozator bune, coca cola, coca cola light, suc de lămâie şi suc de portocale, acestea acidulate, dar şi 3 sortimente de sucuri neacidulate portocale, grapefruit şi unul gen tutti frutti, precum şi apă minerală şi plată. Berea - Zorba - îndoită cu apă la greu, vinul foarte slab calitativ, cel rose sigur lungit. Exista un individ/angajat la intrarea în restaurant, dar a cărui singură misiune era identificarea brăţărilor celor care intră în restaurant.

După ce am revenit de la masă, ne-am întâlnit şi cu reprezentanta agenţiei, grecoaică, domnişoara Elektra Dimakopoulou, care ne-a confirmat cele spuse de recepţioner şi anume că singura noastră variantă este cazarea pe termen nedefinit la Hotel Stefania, care după spusele ei, avea să ne mulţumească. Am încercat să îi explic că nu sunt de acord să mă plimb cel puţin de 3 ori pe zi cu maşina pentru a lua masa, nu venisem să îmi petrec timpul pe drumuri şi mai ales pe benzina mea, moment în care recepţionerul a plusat menţionând că va încerca să ne ajute el cu transportul, iar Elektra ne-a informat că putem beneficia de sistemul all inclusive de la Stefania. Aşa că, nedorind să-mi ţin copilul încă şi mai mult pe holuri, de altfel eram şi noi extrem de obosiţi, i-am urmat către Hotel Stefania, unde aveam să ne şi cazăm ulterior (despre acesta voi scrie un review separat).

În cursul serii ne-am întâlnit din nou cu domnişoara Elektra, sub pretexul de avedea cum ne-am acomodat cu noua cazare şi a discuta despre compensaţii, în realitate dorea să-şi vândă excursiile opţionale, dar nu a avut noroc. În ceea ce priveşte cele 3 zile oferite în plus a trebuit să renunţăm la ele, deoarece cealaltă familie cu care eram trebuia să se întoarcă la servici, motiv pentru care ne-a oferit o excursie opţională plătită de ei (mai puţin intrările la obiective) la alegere – turul Atenei sau turul insulei, excursie pe care au ales să o facă doar 3 persoane din cealaltă familie (unul a zis pas), noi cu copil mic pe o temperatură medie de 37 - 38 de grade fiind nevoiţi să refuzăm.

Revenind la resortul nostru, ne-am mai întors de 3 ori aici, prima dată a doua zi pentru seara grecească, motiv să vedem şi cum îşi onorează promisiunile legate de transportul între cele două resorturi. Aşa că, pe la ora 17.00, mergem la recepţia de la Hotelul Stefania şi le rugăm pe fetele de aici să ne facă legătura cu domnişoara Elektra, pe care o rugăm să ne trimită 2 maşini la ora 19.30 pentru a merge la The Holidays in Evia and Eretria Village Resort. După 30 de minute ne anunţă telefonic că ne poate trimite doar o maşină pentru familia noastră, deoarece aveam copil mic, cealaltă familie urma să se descurce pe cont propriu (pe jos sau cu maşina personală). Decât nimic am zis că e ok şi aşa, aşa că la la ora mai sus menţionată soţia cu fetiţa şi cu cele 2 fete din cealaltă familie au urcat în taxi, restul mergând cu maşina mea. Cu această ocazie am luat şi cina la Eretria Village Resort şi am inspectat restaurantul de la Holidays in Evia, singura diferenţă fiind că la cel din urmă existau mai puţine feluri de mâncare, dar erau parcă şi mai organizaţi. În ceea ce priveşte seara grecească aceasta nu era la ora 20.30 cum ne informase Elektra ci la ora 22.00, aşa că vă d-aţi seama că am preferat să ne întoarcem la hotelul nostru, eu cu maşina şi cu fetele, iar două persoane pe jos, Elektra ne mai fiind de găsit.

Două zile mai târziu ne-am întors, tot seara, într-o ultimă încercare de a testa sortimentele de la cină, dar am renunţat rapid, după ce mâncasem la Stefania nu mai puteam să încercăm chestiile fade de aici, dar am prins mai bine de o oră din programul pentru copii, nota 10 animatorilor, fetele distrându-se grozav, motiv de noi nervi, dându-mi seamă de ce a pierdut fetiţa mea, zilnic.

Resortul

The Holidays in Evia and Eretria Village Resort, este un complex alcătuit din două resorturi - unul de 3 stele Holidays in Evia, aflat în partea dreaptă şi unul de 4 stele Eretria Village, aflat în partea stângă, despărţite de o imensă parcare. Turiştii majoritari erau sârbi, germani şi francezi, dar existau şi destui români, englezi, nordici.

Recepţia

Vă mai aduceţi aminte de vechile recepţii de la marile hoteluri din staţiunile balneo-climaterice autohtone de pe vremea comunismului? Aceasta era perfect identică cu acestea, mare, rece, de altfel hotelul este destul de vechi. Este situată în clădirea principală, la intrarea în complex pe partea dreaptă.

Camerele

The Holidays in Evia, sau complexul de 3 stele este format dintr-o clădire principală mai mare, aflată imediat la intrare și un complex de vile, aflate tot pe partea dreaptă și oferă camere duble, triple și familiale. După 2 zile am reușit să văd o cameră goală (deci existau, dar nu pentru toți, se pare) cu complicitatea unei femei de servici, cameră aflată în clădirea principală. Chiar dacă i-am spus că sunt cazat la Eretria Village Resort, aveam brățara de ultra all inclusive de acolo, și i-am spus că mă interesează camera pentru o opțiune viitoare de cazare nu mi-a permis să fac poze acolo. Comparând-o cu cea de la Hotel Stefania aș spune că era poate puțin mai mare, dar inferioară în rest acesteaia. De aceea și nota pe care am dat-o la cazare, denotă diferența dintre aceste camere aflate în resorturi de 3 stele și nu am depunctat-o pe motiv de overbooking.

Mobilierul din camere este destul de vechi, dar camera era curată în ansamblu. În cameră se află un televizor mai vechi cu diagonală mică, un mic frigider util pentru a păstra ceva la rece (frigiderul era mai mare decât cel pe care-l aveam la Stefania), un telefon vechi, din anii 80, iar aerul condiționat este în sistem centralizat, funcționând timp de 16 ore, în cameră era de altfel răcoare. Baia era un dezastru, destul de murdară, femeia s-a scuzat că nu era făcută curățenie acolo (povești), prosoapele mai mult gri. Pa balcon nu am mai ieșit.

Camerele de la Eretria Village Resort nu am reușit să le văd (mai bine zis nu am reușit să conving pe nimeni din personalu de aici să mi le arate ).

Piscinele

Piscinele sunt în număr de 3, un mare și frumoasă, lângă care se afla și una mai mică pentru copii, destule de pline până târziu la ora 20 când era închiderea, cu apă dulce, și prevăzută cu salvamar între orele 10.00 – 17.30, era situată lângă restaurantul Aegean.

A treia piscină era situată lângă plajă, fiind cu apă sărată și extrem de aglomerată în timpul zilei. Toate piscinele și facilitățile de aici pot fi folosite în comun de turiști cazați la ambele resorturi.

Plaja

Ca pe litoralul românesc, de altfel a fost prima dată în 8 ani de Grecia, în care am văzut sute de plaje, când am văzut sardele. Înghesuială frate, de parcă eram la Neptun anul trecut, trebuia să circuli în unele sectoare cu mare atenție pentru a nu te urca pe nimeni. Existau zone cu nisip dar și cu pietriș, intrarea în mare fiind destul de lină. În opinia mea plaja este destul de mică în comparație cu numărul de turiști pe care-l are hotelul, dar are noroc că mulți preferă să stea la piscină.

Restaurante și baruri

Există 3 restaurante, Aegean Restaurant care deservește Eretria Village Resort, Aiolos Restaurant care deservește The Holidays in Evia și Lovely Lovely aflat pe plajă lângă piscina cu apă sărată de aici, oferind snacks-uri, dar și posibilitatea de a servi masa aici seara în regim a la carte din câte am observat. Începând din acest an, turiști cazați la The Holidays in Evia nu mai au acces la Aegean Restaurant. Apropo de paharul murdar observat de @nrs, eu am observat mai multe și din păcate am văzut și farfurii.

Cele 3 baruri ale resortului sunt: The Kamares Coffee Shop, Nostos Cocktail Bar și Silinos Lounge Bar. Primul se află la subsolul restaurantului Aegean, de-a lungul piscinei principale și oferă o sumedenie de băuturi, cafea și snacks-uri pentru cei în regim de all inclusive și ultra all inclusive, dar asemeni restaurantului Aegean nici aici curățenia nu prea era prezentă, cafea slabă, am cerut un cocktail, dar când am văzut paharul am preferat să-l las pe o masă, nu vâzuse apă prea curând nici în poze. Ultimele 2 baruri nu le-am bifat. Știu doar că Nostos Cocktail bar este situat la primul etaj al clădirii principale din Eretria Village Resort.

Parcarea

Parcarea este foarte mare, aflată între cele două resorturi și face față cu brio la numărul mare de turiști, noi nu am avut probleme în a ne găsi locuri de parcare niciodată.

Internetul

În tot resortul există mai multe rețele wifi oferind internet peste tot în complex, dar probabil, dat fiind numărul mare de conexiuni viteza era extrem de proastă.

Amfiteatrul

Se afla în capătul parcării, pe partea dreaptă, iar în timpul specatcolelor de seară găseai destul de greu loc.

În final, analizând la rece experiența noastră, încerc să răspund invariabilei întrebări: Ați recomanda această destinație unui prieten/cunoscut? Nu, categoric nu niciodată, un hotel care face odată overbooking o va face mereu, atâta timp cât vor exista turiști dispuși să aleagă un sejur aici. Un lucru este însă cert 1000%, hotelul și-a permis acest comportament doar cu turiștii români (mai erau 2 familii din Constanța in aceași situație ca noi) și cu turiștii sârbi (16 familii), toți cu sejururi la The Holidays in Evia. În ceea ce privește turiștii sârbi ei nu au primit nici o compensație, asta în condițiile în care ei au plătit aproximativ 1000 de euro de sejur pentru 2 persoane. Am decis să dezvălui și discuțiile avute cu tour operatorul la întoarcerea noastră din sejur, pentru a putea dezvălui o parte din „mânăriile” de aici, realizate și în complicitate cu angajata tour operatorului, operator al cărui nume însă nu îl voi dezvălui, deocamdată nu îl consider vinovat de pățania noastră, am acum convingerea că nu prea era la curent cu întâmplările de aici. Pentru a nu altera conținutul impresiilor o voi face însă sub formă de ecouri.

Vacanțe frumoase tuturor!


[fb]
---
Trimis de danoradea in 04.09.15 20:53:55
Validat / Publicat: 05.09.15 09:43:41
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3988 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

19 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danoradea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Holidays in Evia Beach Hotel - piscina principală
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24500 PMA (din 27 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

19 ecouri scrise, până acum

danoradea [04.09.15 21:14:45] »

La întoarcerea din sejur, am trimis o scrisoare informativă tour operatorului, povestindu-i pățania noastră, dar fără a face orice remarcă vis-a vis de vreo compensație financiară: mai jos voi posta schimbul de email-uri, îmi cer scuze că sunt în engleză și parțial german, dar google translate face minuni

Hello,

In January I bought from you a trip to the island of Evia - Holidays in Evia Beach Hotel for 2 families, booking aaa and bbb.

We chose for our vacation xxx company, because that your company is one of the largest tour operators in the market, but also because of the experience and thoroughness of German companies.

Unfortunately our vacation did not go in the best conditions. Arriving at the hotel we were informed by reception staff that the hotel made overbooking and therefore we would be staying at a different hotel than the one whose services I have chosen, the 3 Star Hotel Stefania in Amarynthos.

We asked to be put in connection with the xxx representative, Ms. Electra Dimakopou, who also came to the hotel, but she couldn't do anything for us. We were offered in compensation ultra all-inclusive access to Eretria Village Resort and extra 3 days stay, days that we had to give up because our work not allow to stay more. If we had been informed about these issues a few days earlier, we could certainly take a few extra days vacation and we could stay 3 extra days.

We could not even take advantage of the ultra all inclusive facilities at Eretria Village Resort, because the distance to the hotel where I was staying Stefania, is almost 4 km, and we did not want to spend the holidays in the car between the two resorts, given that we have done 1400 km with the car down to there.

We and our children especially we were not able to enjoy any of the amenities for which otherwise have paid, even had to buy snacks for children between meals, because the concept of all-inclusive Hotel Stefania provided only 3 tables main meals and local drinks from and between them. I was extremely disappointing, because no one in the leadership of hotel resort did not come to talk to us or even apologize, leaving this thing to the reception personal.

So we had to stay at a hotel with inferior conditions than what we choose, otherwise one day with all inclusive here is much cheaper than the Hotel Holidays in Evia Beach, choice we had to make to not completely ruin our holiday, holiday we've been waiting for many months.

We felt discriminated because we was the only incoming families through xxx which it has happened this thing, but I hope not because we were of Romanian nationality. On the other hand bbb family, he chose xxx and Greece at our insistence, so we need to understand our shame and disappointment for the situation reached.

I do not know if xxx is aware about what happened at this resort - Holidays in Evia Beach Hotel, and what measures will be taken in the future, but it is certain that after eigth years of holidays in Greece, this holiday will remain the first disappointing for us.

Am notat cu xxx numele tour operatorului.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
danoradea [04.09.15 21:19:08] »

Răspunsul agenției a venit imediat:

Dear Mr. aaa,

thank you for your email.

We have forwarded your email to the department of the tour operator xxx which is responsible for complaints.

Please note that the handling of your request may take a few weeks. You will be contacted by mail as soon as possible.

We regret that these problems have arisen and hope that there could be found a friendly solution.

With best regards

-

După aproximativ 3 săptămâni a venit și răspunsul departamentului de „plângeri”:

Sehr geehrte Familie aaa,

sehr geehrte Familie bbb,

wir kommen zurück auf unsere Eingangsbestätigung. Es tat uns leid zu lesen, dass die Reise nicht Ihren Erwartungen entsprach. Wir waren selbst bei den Vorkommnissen vor Ort nicht dabei. Deshalb haben wir Rücksprache mit unserer Reiseleitung gehalten.

Ihre Stellungnahme ist wie folgt:

Families aaa and bbb came to the hotel and the receptionist explained them that because of overbooking it would be very helpful of them to make a hotelchange to Stefania Hotel. The receptionist offered them the ultra inclusive package + some extra days for stay + free athenstour, which they joined. It wasn't an obligation for them to go to Stefania, they decided to do it. Except from this, during the arrival I was also there, I suggested them to go to Stefania because they had a very young child (2 years old) and they wanted to have relaxful holidays. I asked them to come with me to Stefania to check the rooms and if they agreed to stay there, otherwise to stay in Holidays in Evia Beach Hotel. I went with them to the Hotel, we checked together the rooms and they decided to stay in Stefania. At the same day, some hours later I went back to Stefania in order to make the welcomemeeting with them. They were happy with their choice because the hotel was quiet and they didn't want to be in a hotel with 1500 guests. We booked the free excursion for Athens (I accompanied them) and we kept in touch. The only problem of them was that there weren't snacks for the child but I and also the reservations manager of Holidays in Evia Hotel came in touch with the manager of Stefania and we asked about snacks. I informed the guests (they came to the hotel by organised transfer of the hotel for dinner) that they would recieve from the next days snack for their child. The guests finally didn't complain again to me about snacks or about something else. "

Ansonsten hätte Ihnen unsere Gebietsvertretung – wie in den Reiseunterlagen angegeben – telefonisch jederzeit mit Rat und Tat zur Seite stehen können. Unabhängig davon, ob die bemängelten Punkte berechtigt sind oder nicht, können Sie ohne (weitere) Mängelanzeige während der Reise nachträglich keine Gewährleistungsansprüche aus dem Reisevertrag bei uns beanspruchen. Wir haben in diesem Fall ein Abhilferecht. Deshalb bitten wir um Verständnis dafür, eine Entschädigung nicht in Aussicht stellen zu können.

Mit freundlichen Grüßen

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
danoradea [04.09.15 21:37:27] »

În consecință se pare că angajata, grecoaică, a tour operatorului nu face decât să mintă, aducând în opinia mea un grav prejudiciu de imagine tour operatorului deoarece:

1. niciodată nu a fost vorba de a putea alege între o cazare la Holidays in Evia Beach Hotel și Hotel Stefania, am avut de ales doar între Hotel Stefania și cerul liber, nu s-a pus nici măcar problema restituirii banilor. La Hotel Stefania puteam să ne cazăm familia noastră cu 410 euro 8 nopți și cu 539 de euro familia a doua, care avea 4 membri, deci o diferență cam mare de preț, zic eu.

2. din pachetul de ultra all inclusive de la Eretria Village Resort am beneficiat de un prânz, o cină, o cafea și un cocktail pe care nu l-am putut bea din motivele descrise mai sus.

3. Nu am stat cele 3 zile în plus, din motive descrise deja, deși Elektra spune altceva, de altfel acest lucru tour operatorul îl poate verifica cerând formularele de cazare complectate de noi și pe care se vede perioada în care am fost cazați acolo. Eu personal, am încercat să obțin o copie a lor după revenirea în țara, dar din păcate am fost refuzat de staff-ul de la Stefania. Nu cunosc legăturile managementului de la Stefania cu cel de la Eretria, dar sigur sunt destul de apropiate...

4. free Atena tur a fost doar pentru 3 persoane din 7.

5. În privința snacks-urilor cei de Stefania mi-au spus clar că nu au cum să mă ajute, iar eu eram sătul de Elektra, deja mirosisem cei poate pielea, așa că am preferat să mă descurc, asta și cu complicitatea tacită a ospătarilor de la Stefania.

Cel mai tare am fost deranjat însă de paragraful „It wasn't an obligation for them to go to Stefania, they decided to do it. ”, nu credeam că un angajat al unui tour operator german poate minți în felul acesta. Momentan însă schimbul de emailuri cu tour operatorul va continua, nu cer daune, dar colaborarea mea viitoare cu această firmă depinde de măsurile pe care le va lua față de această angajată.

Pe de altă parte sunt convins (am sursele mele) că Elektra a fost recompensată generos de cei de la hotel pentru rezolvarea problemei noastre...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster [05.09.15 09:37:19] »

Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.

-

Rog trimiteţi dovezi ale rezervării (copie după doc. de plată avans, schimbul de mailuri referitor la rezervare etc) prin email, pe adresa webmaster[@]amfostacolo[. ]ro.

După verificarea acestor documente, unitatea va fi inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi care nu respectă rezervările.

danoradea [05.09.15 10:07:38] »

Ok, webmaster in cursul zilei le voi trimite

gabitu67dica [05.09.15 16:25:41] »

Este vina operatorului pentru aceasta situatie.

Acest operator nu va face nimic, de 4 ani nu mai vinde pe piata romanesca decat pe foarte putine destinatii.

Am avut si noi o situatie asemanatoare de care se stia din tara (toate rezervarile intre 1.01 si 17.01 au avut probleme). Agentia romaneasca ne-a anuntat cu o luna inainte situatia si a dat alternativa: Miramare (la o familie si alte 3 variante) si Palmariva (la alta familie in conditii avantajoase - camera family pe 2 duble).

Erau obligati sa ofere condtitii ce putin egale cu cele platite. Schimbul facut este net inferior.

Ati avut ghinion, noi am verificat rezervarea la hotel prin e-mail pentru a nu avea surprize.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
danoradea [05.09.15 16:47:45] »

@webmaster rog a se verifica dacă s-au primit toate cele 7 email-uri pe care le-am trimis cu detalii, am primit pentru 2 Mail delivery failed și le-am trimis din nou. Sper că veți găsi toate detaliile de care aveți nevoie.

@gabitu67dica sunt deranjat că operatorul alege fără o verificare a actelor cuvântul angajatei lor, mai ales că este un operator important pe piață, care în genere pune pe prim plan clientul. Am îndoieli că ei știau ce se petrece acolo, dintre cei sosiți prin firma respectivă, doar noi care eram români am fost cazați altundeva. De altfel la 30 de minute după ce aflam de overbooking a sosit un autocar cu turiști francezi care au fost cazați la resortul de 3 stele unde aveam și noi vocherele. Dar când le-am spus treaba asta celor de la recepție și reprezentantei s-au făcut că plouă.

Vina mea principală deși știam exact ce am de făcut, este că nu am sunat direct la operator în Germania, sunt convins că apăreau camerele ca prin farmec. De altfel am experiențe cu tour operatorii germani și nu am pățit niciodată așa ceva, din contra am văzut diferențele dintre cum erau tratați cei veniți prin agenții românești (prost) și cei veniți prin nemți.

Acolo am stat la Hotel Stefania 3 stele, un hotel pentru greci doar, dar excelent 3 stele adevărate, minusul a fost lipsa animatorilor (unul din motivele pentru care am ales hotelul) și lipsa snacks-urilor, iar cei care au copii mici știu ce bine venite sunt acestea.

webmaster [05.09.15 16:55:47] »

@danoradea - confirm primirea a unui nr de 10 mesaje, ceea ce înseamnă că procesul de includere pe lista neagră a demarat deja.

danoradea [05.09.15 17:01:51] »

Multumesc webmaster

calatorul [05.09.15 17:55:41] »

@danoradea - Multumesc pentru relatare, interesanta si plina de invataminte, incerc sa nu ma expun unor asemenea riscuri sau sa nu intru in asemenea situatii, dar nu stii niciodata cum este. Mai ales ca noi incercam sa mergem in fiecare vacanta mereu in alte locuri noi si necunoscute, deci neverificate.

INcerc si eu ca si @gabitu67dica sa contactez pe e/mail uneori si telefonic hotelul ca sa ma asigur ca au primit si procesat rezervarea, dar asta nu rezolva riscul cu nimic, e oricand posibil sa spuna pas. Iar ofertele alternative sunt cel putin suparatoare, dupa ce te straduiesti sa/ti alegi o vacanta intr/un anume loc si apoi constati ca esti aruncat alaturi. Si e vizibil ca isi permit cu turistii romani caci ei ofera si cheltuie putin in vacante, comparativ cu occidentalii, de unde incaseaza cel putin dublul nostru. Si atunci pe noi ne scot din joc cu zambetul pe buze, ce au de pierdut? CAteva cearceafuri in plus spalate peste cele catreva zeci sau sute din hotel, cateva portii in plus care si asa au fost dramuite dinainte, ca bauturile, o excursie in care oricum autocarul pleaca pe banii altora? No problemo pentru dansii, dar pentru noi? Am intalnit doar odata aici pe AFA relatarea cuiva care a fost multumit de translatie, dar asta probabil datorita unei mari capacitati de adaptare, si ei se plangeau de promisiuni neonorate.

Ar trebui facut mai mult pentru acesti neseriosi, noi turistii daca rezervam si nu mai mergem la hotel suntem penalizati cu o suma din costul cazarii, hotelierii cum sunt taxati pentru astfel de razgandiri? Sa cerem si sa obtinem un tratament similar, mai ales ca nu ma incalzeste rasplata unei nopti de cazare, mie o asemenea intamplare imi poate strica toata vacanta, pe care o astept un an de zile. Cum compensez timpul, banii si asteptarea mea inselate? Mai vorbim.

Era sa uit, maestre vulcanic, m/am tot straduit sa inteleg ce resort este asta Holiday din Evia Beach Hotel, pe urma am inteles ca era Holiday iNN si nu din, cum citeam eu acel zgarcit in pitic. Pacea fie cu voi toti si alegeri inspirate si vacante tot mai frumoase.

gabitu67dica [05.09.15 20:21:21] »

@danoradea - Cu acest operator am fost in Bulgaria(rezervare ianuarie) si in acel an au renuntat din februarie sa mai vanda pe piata romaneasca. Am observat ca nu esti tratat diferit ca roman daca mergi prin operatori germani. Am avut cel putin 3 experiente. Anul acesta in perioada de dupa revelion cei de la hotel au avut liber 2 saptamani si atunci s-au facut suprarezervari. Pacat ca nu ati facut o minima verificare la hotel. Asa era mai simplu la receptie cu e-mail-ul imprimat. Stiati cum stati si ce aveati de facut. Am vazut o situatie de acest fel in Kusadasi cu 2 familii venite cu masinile si care aveau si copii mici. De atunci verific tot timpul odata dupa rezervare si odata inainte de plecare cu cateva zile.

Din ce am inteles de la agentia noastra overbooking nu a fost dat la grupuri, ci numai la cei ce nu aveau rezervari de grup, din aceasta cauza la autocarul de francezi nu s-a intamplat acest lucru.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nrs † [05.09.15 22:34:01] »

@gabitu67dica - eu sunt un nelamurit de un lucru: operatorul german este N... ? era singurul care am vazut ca avea program pentru reprezentant la hotel.

@ danoradea: acum iti inteleg supararea care este justificata, mai ales ca animatorii au fost motivul de alegere si tocmai de ei nu ati avut parte si nici nu au putut fi inlocuiti

gabitu67dica [06.09.15 11:59:56] »

@nrs - cred ca operatorul era F...

gabitu67dica [06.09.15 12:03:51] »

@danoradea - parerea mea este ca trebuie sa scrieti aceste lucruri pe forumul acestui operator si sa trimiteti un e-mail si hotelului cu linkul de la acest forum.

webmaster [09.09.15 12:11:05] »

În 05.09.2015 am primit şi verificat documentele ce dovedesc nerespectarea rezervării

Hotelierul a fost contactat pentru (1) anunţarea includerii pe Lista Neagră şi (2) pentru a i se solicita un punct de vedere / drept la replică.

NU am primit răspuns într-un intreval rezonabil de timp, astfel că unitatea a fost inclusă pe Lista Neagră AmFostAcolo - unităţi de cazare care nu respectă rezervările

Sima Alina [25.01.16 12:53:13] »

Buna ziua, am rugamintea sa imi dati si mie mai multe detalii cu privire la hotelul Stefania am vazut ca ati ajuns aculu nu am gasit nici o parere si vreau anul acesta sa merg acolo... am un prichindel de un an si as vrea sa stiu mai multe... masa cazare si plaja... va rog mult de tot!!!

danoradea [26.01.16 01:47:52] »

@Sima Alina promit să postez în câteva zile un review complect despre această unitate, maxim până la sfârșitul săptămânii, oricum rezervările la această unitate nu se pot face încă pentru vara lui 2016, pe site-ul lor, din câte am înțeles abia din a doua jumătate a lunii februarie vor da drumul la rezervări.

Dacă e mai urgent (vrei să mergi printr-o agenție românească) anunță-mă și o să îți trimit prim pm detalii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sima Alina [26.01.16 08:44:32] »

Da vreau sa merg prin agentie romana si vreau sa stiu daca merita sa cumpar biletul. Pana la 31 ianuarie se fac reduceri...

danoradea [26.01.16 11:18:44] »

@Sima Alina am trimis detaliile solicitate pe mesaj privat dacă nu l-ai primit activează-ți opțiunea de primire mesaje de la ceilalți utilizatori, în contul tău și spune-mi să-l trimit din nou

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calatorul, danoradea, gabitu67dica, hlli, luciaoradea, nrs, Sima Alina
Alte impresii din această RUBRICĂHolidays in Evia Beach Hotel (Eretria Resort):

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053341150283813 sec
    ecranul dvs: 1 x 1