ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Brădeni [SB]
ÎNSCRIS: 10.10.10
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hello Hotels, încântați de cunoștință!

TIPĂREȘTE

În drumul nostru spre Sunny Beach, spre hotel Selena 2 despre care am povestit deja vezi impresii, a fost nevoie și de o escală, la București. Am căutat un loc potrivit pt că hotelul Tranzzit la care mai fusesem de două ori, mi s-a părut că are un preț prea piperat pt ceea ce știam că oferă.

După căutări, comparări de prețuri, citit impresii, studiat hărți (era musai să fie f. aproape de Gara de Nord), ne-am oprit la Hello Hotels. Am făcut rezervarea telefonic, pt o cameră triplă, mi s-a răspuns cu amabilitate, am fost întrebată dacă suntem fumători, dacă avem vreo altă preferință specială și aici s-a încadrat rugămintea mea de a nu ne repartiza pe la ultimele etaje. Mi s-a cerut un număr de contact și doar atât.

Am ajuns pe la 12.45, foarte ușor, pe jos, este la 7 minute de Gara de Nord. Hotelul este în continuarea hotelului Ibis, pe colț. Am văzut că are parcare păzită, pt că era paznicul acolo. Zona în care este amplasat nu e una foarte frumoasă, dar nici cu probleme deosebite. Apariții ciudate, pt noi, ardelenii au fost cei trei oameni fără adăpost care dormeau pe trotuar, dar erau inofensivi la ora la care am trecut noi pe lângă ei.

Ne-a întâmpinat un tânăr recepționer care se purta cu profesionalism, vioi, atent la ceea ce se întâmplă. Mi-a spus că trebuie să așteptăm puțin până va fi gata camera. Am așteptat cam o jumătate de oră, poate mai bine, după care am plătit și mi s-a dat factură și două carduri. Am plătit în lei.

Aveam cameră la etajul 4, așa că eram obligați să luăm unul din cele 2 lifturi. Aici a fost piatra de încercare! După ce am apăsat pe 4 nimic, ușile închise, mi s-au inmuiat picioarele! Am rămas blocați și nici n-am pornit! Am avut eu niște experiențe în materie de lifturi, în copilăria mea, care m-au marcat pt totdeauna! Băieții mei (soțul și fiul) nu s-au dat bătuți. Liftul era unul foarte modern, de inox tot, curat, sigur era ceva. Până la urmă ne-am prins și noi, neinițiații în cele ale hotelurilor moderne, că liftul mergea cu cartelă! Dar n-a mers de prima data, nici a doua, abia după mai multe încercări s-a aprins un beculeț verde și pe urmă cifra 4 a etajului s-a făcut portocalie și a pornit liftul. Ușor, lin, silențios, ca pe aripi de îngeri! Să te tot plimbi cu liftul! Și am ajuns la etajul nostru.

Coridoarele înguste, cu mochetă, fără mirosuri ciudate, f. ușor de gășit camera datorită plăcuțelor orientative. La ușă aceeași tehnică de la lift. Mai întâi bec roșu, apoi verde, dar nu chiar de la prima încercare.

Camera suficient de spațioasă, mobilată stil IKEA, cu valorificarea la maxim a spațiului redus. Două paturi alăturate și un al treilea într-un fel de sertar de la capătul acestora. Fiul meu a spus că s-a odihnit perfect acolo. Televizor modern pe perete, jaluzele interesante la ferestre mari. Camerele nu au balcoane. Dulapuri deschise, adică fără uși. Baia era distribuită in trei sectoare. Dușul separat, cu uși de sticlă mată, in cameră chiuveta iar wc-ul în alt spațiu, dar și aici ușile erau tot din sticlă mată, neobișnuitul constând în faptul că deasupra și sub uși era spațiu liber. De miros nici vorbă, problemă ar fi putut fi la zgomote, dar n-a fost cazul de vreo jenă! Dozatoare de gel lângă chiuvetă și la duș. Aer condiționat, telefon, un sistem practic și eficient de iluminare. Totul sclipea de curățenie, nici urmă de vreun miros, doar de curat, prosoape impecabile. Pe jos mochetă curată. N-am văzut calorifere pe nicăieri și am presupus că încălzirea se face, iarna, prin pardoseală. Semnal Wi-Fi.

Tot timpul cât am stat în cameră am simțit o boare ușoară de aer proaspăt, care cred că venea de la un sistem special de aerisire. Nu ne-a fost frig și am dormit bine. A fost liniște, nici urmă de gălăgie din camere sau de pe coridor.

Pentru a mânca, am coborât la recepție și de aici am ieșit pe o ușă laterală, am făcut câțiva pași și am ajuns la restaurantul self-service. Am luat toți trei cate o ciorbă, mix grill pui și porc, conopidă pane și cartofi prăjiți și am plătit în jur de 75 de lei.

Pe partea opusă biroului recepției era o cofetărie cu prăjituri uscate, cafea, sucuri, iar în continuarea ei, spre restaurant, o altă cofetărie cu sortimente variate de prăjituri.

Personal amabil, disponibil, aceeași bunăvoință față de toți clienții, fie ei români sau străini.

Ne-am simțit atât de bine încât ne-a fost teamă că nu vom reuși să ne sculăm dimineața ca să plecăm în Bulgaria, așa că ne-am activat toți trei alarmele la telefoane. Singura supărare a fost că din camera aceea odihnitoare și de la televizorul modern am văzut cum Steaua a pierdut cu 3-0, cu Rosenborg... Ei, dar după două plimbări cu liftul, am uitat de toate supărările!

Cu siguranță am reveni oricând la acest hotel!


[fb]
---
Trimis de kikiritzi in 03.09.15 22:01:07
Validat / Publicat: 04.09.15 08:04:38
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1752 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kikiritzi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 Acesta este Hello Hotels, de 2 stele!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15950 PMA (din 17 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.09.15 08:04:30]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Hello Hotel, BUCUREȘTI" (deja existentă pe sait)

    calatorul
    [01.03.16 19:26:34]
    »

    Multumim pentru informatiile utile, adaug si eu un vot inainte de SB.

    kikiritziAUTOR REVIEW
    [02.03.16 17:49:16]
    »

    @calatorul50 - Multumesc si eu!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calatorul, kikiritzi
    Alte impresii din această RUBRICĂHello Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054066181182861 sec
    ecranul dvs: 1 x 1