ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iaşi
ÎNSCRIS: 28.07.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 76 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 7 MIN

'Say I love Royal! '

TIPĂREȘTE

Prima experienta la Royal Holiday Palace a fost chiar in anul deschiderii (2011). Veneam dupa Delphin Palace si Miracle (ambele in 2010). Despre Delphin am scris (vezi impresii), despre Miracle nu prea am ce spune decat, poate, ca a avut handicapul de a fi a doua vacanta in Turcia dupa Delphin si clar, nu avea cum sa se ridice la nivelul acestuia pentru ca nu doar ca nu "joaca" in aceeasi liga;), dar si nivelul de asteptari era prea inalt...

Royal a parut, in 2011, la prima impresie (exterior si hol), intruchiparea kitsch-ului absolut, era atat de sclipicios si culorile atat de tari, incat realmente te dureau ochii... in anii ce au urmat (pentru ca, printr-un context de imprejurari, am revenit la el in 2012,2013 si 2014) cred ca am ajuns sa ma obisnuiesc cu el (sau s-or mai fi estompat culorile;)), cert e ca aceste lucruri nu m-au mai deranjat.

In legatura cu zborul, in cei 4 ani am zburat cu tot ce se putea din zona: Air Bucharest, Carpatair sau Blue Air... nu sunt multe de spus, poate doar durata zborului (intre o ora si 45 min si 2 ore).

Hotelul este pozitionat in zona Kundu, fiind ceva mai departe de Aeroport fata de Delphin sau Miracle. Oricum durata transferului este pana in 20 minute. Cazarea s-a facut de fiecare data rapid, am cerut camere care sa nu fie inspre Melas (citisem pe AFA ca e cam mult zgomot pe acea parte). Anul trecut, am primit si un silvercard pentru clienti fideli care a presupus, printre alte facilitati, si un free upgrade la camera (sea view in loc de sea side).

Camera este mare, mochetata, curata, cu un pat dublu si pat single, canapea extensibila/patut bebe/fotoliu, AC centralizat, facilitati preparare ceai si cafea, minibar reimprospatat zilnic (apa minerala, plata, 2 doze de bere Efes, 2 Pepsi, 2 Mirinda, 2 sucuri naturale), televizor LCD (un singur program in limba romana- TVR International), dulap incapator. Baia este impartita in trei zone: partea cu wc-ul separat, partea cu chiuveta si partea cu cada. Cosmetice: gel de dus, sampon, balsam par, lotiune corp, sapun solid (personalizate) de calitate medie, aparat si gel de ras, periute si pasta de dinti, pieptene si vanity set, servetele faciale pesonalizate, halate baie si papuci personalizati. Mobilierul si finisajele sunt noi, menite sa imite materiale de calitate superioara. Curatenie s-a facut zilnic, prosoape schimbate zilnic, lenjeria aproape zilnic, intr-un an a fost nevoie sa solicitam la Guest Relation sa vina la curatenie pana in pranz pentru ca nu am reusit sa ne intelegem direct cu camerista, era turca si cred ca nici turceste nu pricepea prea bine :), in altul a disparut suzeta lui bebe din camera, in altul am "prins" o alta camerista ca doar impaturea prosoapele in loc sa le schimbe (nu era o problema in sine ca nu le schimba, chiar nu era nevoie sa fie schimbate zilnic, doar ca mutandu-le de la locul lor, nu mai stiam care era prosopul lui bebe, de pilda si care era prosopul de la bideu...)

Masa se serveste in Restaurantul Principal care, desi nou, ar fi putut fi, poate, ceva mai bine compartimentat (nu am putut sa nu constat ca la Delphin, de pilda, partea de restaurant se intindea, in mod fericit, de o parte si de alta a zonei cu mancare), Royal avand la intrare zona cu mancarea, pentru ca apoi sa se continue cu salile de masa, una in prelungirea alteia. Mancarea multa, diversificata, imposibil sa nu gasesti ceva pe placul fiecaruia... dar cred ca mai important ar fi de discutat despre calitatea mancarii, desi, stiu, acesta e un subiect sensibil, pentru multi... Royal respecta principiul conceptului din care face parte: exista si la Royal live cooking la pranz si la cina, au gratare de macar 2 feluri, mancarea gatita arata bine, dar parca nu e la fel de gustoasa, de savuroasa ca la... Delphin (ati ghicit;)). Prajiturile sunt muuulte, dulci, apetisante, dar parca toate erau variatiuni pe aceeasi tema... Pentru persoanele cu diferite afectiuni, exista si aici un diet corner (cu preparate la abur, crude sau low fat). Au pentru copii un restaurant unde programul la pranz si la cina incepe cu 30 minute mai devreme decat al Restaurantului principal, au borcanele cu legume si cu fructe de la Ulker pentru bebelusi, cuptor cu microunde, blender). Bautura se serveste la masa de catre chelneri, nu foarte amabili, usor depasiti de volumul de munca si neglijenti la debarasat...

In afara de Restaurantul Principal, mai este un snack-restaurant si pe exteriorul amfiteatrului mai multe zone unde se gatea cate ceva pe tot parcursul zilei (de cele mai multe ori erau cozi descurajante la pizza, de exemplu, sau la cartofii copti). Programul la gozleme era destul de scurt (2 ore) si la inghetata la fel (in timpul cinei si 2 ore in timpul zilei). In ultimii 2 ani au aparut si fetele pe role care luau comenzi in zona piscinei si care dimineata aduceau inghetata pe bat (nu acopereau toata zona piscinelor).

Bauturile sunt racoritoare din gama Pepsi la dozator, berea Efes este de asemenea la dozator (mai putin Efes light si dark, parca, care erau la sticla), cocktail-uri alcoolice si nonalcoolice (cam diluate) toate sunt servite in pahare de carton personalizate. Vinuri au de mai multe feluri (daca ajungi sa te :"imprietenesti" cu chelnerul/barmanul primesti ceva mai bun), la fel si sampania. Anul acesta am vazut ca au schimbat apa care se serveste in resort si au trecut la Nestle Pure Life in loc de Durusu.

Piscinele sunt cel mai mare plus al acestui hotel ele ocupand, de fapt, toata zona de la hotel si pana la plaja (accesul la plaja se face pe un pod ce se afla deasupra piscinelor), sunt curate, calde si, datorita lungimii nu sunt supra-aglomerate nciodata. Piscina pentru copii, micuta, pozitionata intr-o zona lipsita de umbra, calda tot timpul zilei.

Plaja, acum 4 ani era buna, lata, cu nisip fin... anul trecut insa au aparut niste pietricele (pe toata suprafata plajei, nu doar o fasie de pietricele cum mai au alte hoteluri in Lara). Sezlonguri sunt suficiente, alei de lemn, intrarea in mare e lina, pe plaja exista si ponton (cu bar), dusuri pe plaja. Anul acesta am facut o plimbare pe plaja de la Delphin la Royal si nu am putut sa nu observam ca plaja era, venind dinspre Delphin, mai murdara (atat din cauza turistilor care nu folosesc cosurile de gunoi, dar si a angajatilor care nu strang prompt dupa turisti).

Animatia incepea dimineata cu turul hotelului si se incheia seara tarziu. Se cuvine sa spun ca, la Royal Holiday Palace, echipa de animatie este, poate, una dintre cele mai muncite echipe daca ne gandim ca aceiasi oameni care ziua se ocupau de diferitele activitati (boccia, beach voley, darts, gym...) seara, la amfiteatru organizau spectacolele ei fiind, in mai multe seri si regizori si scenografi "interpreti". Daca alte hoteluri investesc, pe partea de spectacole de seara, invitand trupe sau ansambluri profesioniste, Royal a ales sa califice la locul de munca personalul de la Animation acestia ducand in spate cel putin 4 spectacole intr-o saptamana. Desi e clar ca se straduiesc mult, se observa diferente, iar spectacolele de seara nu reusesc sa se ridice la nivelul celor de la... Delphin (ati vazut ca stiti;)) Dincolo de asta, au toata aprecierea mea, pentru ca dupa o zi lunga, dupa ce performau pe scena amfiteatrului, la peste 30 de grade si in niste costumatii imposibile uneori, dupa ce cantam impreuna "Imnul Royal", (de aici e refrenul "Say I love Royal! Royal loves you too! "), la sfarsitul spectacolelor, fugeau la intrarea in amfiteatru, se asezau de o parte si de alta si aplaudau pana la ultimul pe turistii ce paraseau amfiteatrul.

Luna Park avea program atat dupa amiaza:15.30-17.30, cat si seara 19.30-21.30 si cuprindea masinute electrice, un carusel (la pranz era prea fierbinte mereu), o roata, avioane.

La Mini Club se organizau activitati pentru copii, in fiecare zi, cei care participau la activitati primind seara, dupa mini disco, diplome de participare. O data pe saptamana organizau Banana Boat pentru copii si T-shirt painting (10 Euro, la Delphin era 15 Euro).

In unele din seri organizeaza "white sensation party" pe plaja si un spectacol de lasere si lumini, iar in alte seri Pier Party (pe ponton).

Hotelului ii lipseste vegetatia, in afara de lungul pod ce face legatura intre plaja si hotel nu exista zone unde sa te poti plimba, nici vorba de stat la umbra palmierilor, intrucat, palmierii care sunt, atatia cati sunt, inca nu au apucat sa creasca suficient...

Poate va intrebati de ce, in contextul in care review-ul nu a fost peste masura de elogios, si nici punctajul acordat hotelului nu e maxim, am ales sa venim 4 ani la rand la Royal Holiday Palace... ei bine, pentru o familie cu doi copii, pentru raportul calitate-pret, Royal Holiday Palace a parut, intamplator sau nu, cea mai inspirata alegere, iar "I love Royal" ne rasuna in urechi de fiecare data cand eram tentati sa alegem altceva...


[fb]
---
Trimis de Andryea in 01.08.15 18:20:16
Validat / Publicat: 01.08.15 19:26:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Delphin Palace Deluxe Collection, Royal Alhambra, Miracle Resort
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1870 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Andryea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Vedere a hotelului de la piscina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 25850 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 76.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    danamandache [02.08.15 00:11:35] »

    Felicitări pentru articolele foarte utile postate astazi!!

    luciaoradea [02.08.15 04:05:07] »

    Și eu cred același lucru, felicitări și din partea mea! Aștept cu interes să văd ce mai scrii.

    Andryea [02.08.15 11:24:53] »

    @danamandache: Mulțumesc mult pentru aprecieri!

    Andryea [02.08.15 11:27:12] »

    @luciaoradea: Va mulțumesc frumos!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danamandache, luciaoradea
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Holiday Palace:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058214902877808 sec
    ecranul dvs: 1 x 1