ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 26.02.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 6 nopți
team-building
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
30.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu, nu si iar NU!

TIPĂREȘTE

Imi pare nespus de rau ca scriu acest review negativ, dar trebuie sa o fac, tocmai pentru ca viitorii turisti sa puna in balanta plusurile si minusurile acestui hotel, inainte sa il aleaga.

Am fost cazata in perioada 5-11 iulie 2015. Check-in-ul s-a realizat la ora 14, chiar daca acesta incepea de la 18. Domnisoarele de la receptie sunt amabile si dragute.

Camerele da, superbe. Sunt foarte mari, patul matrimonial de asemenea imens, mocheta pe jos, mobilierul nou. In camera sunt doua scaune-fotolii deosebit de confortabile. Curatenia se realiza zilnic, se rezuma totusi la schimbatul prosoapelor si al cosului de gunoi. In a 3 a zi, am lasat 10 lei pentru cameriste, moment in care a fost schimbat si asternutul, paharele si ele spalate. In camera se afla un mesaj pentru turisti, de a nu pune pe balcoane la uscat absolut nimic, din considerente estetice. De acord cu acest aspect, nu e placut sa stai pe terasa restaurantului si sa privesti chilotii vecinului pusi la uscat pe marginea balconului. Totusi, balcoanele nu ofera un mini uscator de rufe (unul mai mare nici nu ar fi fost posibil, datorita spatiului limitat al balconului).

Zona de agrement este foarte frumoasa, totul inconjurat de flori si gazon. Piscina, de asemenea, placuta, cu adancime de la 1.60m la 1.90m, umpluta cu apa sarata. Nu exista plaja a hotelului cu intrare in mare. Pentru scaldari in mare, alegi alta plaja.

Micul dejun era servit intre orele 08 - 10. Ora 8 dimineata pentru un sejur la mare mi se pare foarte tarzie. Trezindu-ma mai devreme, coboram pe la 07.30 pe terasa pentru a-mi bea cafeaua. Cu greu puteam cumpara, nu le convenea sa serveasca inainte de micul dejun. Pana la 8 fix, nu dadeau drumul sa se intre la masa. La un moment dat, intr-o dimineata, aud discutie intre doi ospatari: este 8 fara doua minute, le dam drumul sa intre? Celalalt, pe un ton satisfacut de rautate - nu, lasa-i sa mai astepte. Imi zambeam amar pentru nimicnicia lor.

Micul dejun bun, variat, gustos. Cafeaua slaba si proasta. Sucul la micul dejun?? Fanta de portocale si Cola, tinute bine la cald, erau varsate in recipiente mari ce trebuiau de altfel sa ofere un cu totul alt gen de suc. Niciodata nu mi s-a intamplat sa mi se ofere la micul dejun pentru hidratare... fanta... cola, oricate stele ar fi avut respectivul hotel. Mai ales la 4* NU se intampla asa ceva. Felurile oferite in meniu pot spune ca sunt foarte bune si gustoase. Desigur, preturile piperate, puteai spune lejer ca te afli in Mamaia.

Pentru a servi pranzul si cina la acest hotel trebuia sa te inarmezi cu foarte multa rabdare. Recordul de asteptare atins a fost de 30 de minute pentru o apa plata, in conditiile in care doar 6 mese ale terasei erau ocupate. Si 1h40 minunte pentru servirea unei ciorbe. Aceste situatii nu au fost unice, ci ZILNICE, indiferent ca serveai pranzul sau cina.

Nu am fost singura in aceasta situatie, ci inca 20 de persoane ale grupului din care faceam parte. Nu, nu mergeam toti deodata la masa, cu toate ca, si atunci, timpul de asteptare atat de mare era inadmisibil.

Ei, ce te faci, cand nu numai ca masa o servesti in cca 2h-2h30min, dar si personalul de servire, ospatarii sunt obraznici si dispretuitori? Sa te fereasca bunul Dumnezeu, ca in timp ce ai fost servit sa mai doresti sa mai bei ceva sau sa iti iei si un desert... Ti se spunea verde in fata sa te hotarasti odata ce vrei sa comanzi, ca nu are timp la dispozitie. Subliniez, nu am fost singura ce a suportat aceste ''servicii'' de calitate, si acestea nu au fost 'administrate' in caz izolat, de un singur ospatar.

Deci, cat era ziua de lunga, 5 ore + ti se duceau pe mesele de pranz si cina. Cu sudalmele de rigoare primite din partea ospatarilor, evident :)

Doar pizzar-ul a fost baiat inteligent. Din a 3 a zi a sederii noastre si pana la plecare, nu s-a mai putut manca pizza, deoarece omul a plecat subit. Probabil situatia continua si acum, la noi lucrurile nu se remediaza atat de repede... :)

Stau si ma gandesc ce s-ar intampla cu hotelul daca le-ar pleca si bucatarul ce pregatea mancare asa de buna? Atunci sa vezi balamuc.

Piscina am spus, placuta. DAR, de la ora 18, in plin soare si in plina vara, erai ridicat de la sezlonguri, evident cu gingasia folosita si la restaurant. Eram intr-o dupa-masa pe balcon si priveam operatiunea. Unei mame tinere, ce probabil nu a dorit sa paraseasca locul, i-a fost tras sezlongul... de sub ea. Inadmisibil! S-a ridicat stupefiata, in secunda 2, toate lucrurile ce le avea pe sezlong, gen prosop, rucsac, i-au fost puse pe jos. Femeia a inceput sa obiecteze probabil, iar atitudinea personalului? Ca si cand ea nu exista. Cu alte cuvinte, benganea degeaba. Ei isi continuau stransul sezlongurilor. Pur si simplu nu imi venea sa cred ce vad!

Programul de divertisment al hotelului... of si iar of. Daca in prima seara ni s-a parut dragut nu excelent sau profesionist, urmatoarele 6 zile a fost fix acelasi. Aceleasi melodii, aceleasi dansuri, totul dar totul la fel. Saracutii tineri (3 fete si 2 baieti) isi dadeau silinta, dar mai mult nu puteau. Sa asculti aceeasi muzica, cu aceeasi repetativitate... nu e chiar placut.

Nu in ultimul rand (sau chiar ultimul), noi am avut o valoare achitata pentru masa, in schimbul acestei valori am primit tichete. Cumparai o cafea cu 6 lei, dadeai bon de 10 lei, NU primeai rest. Pentru acest bacsis nici macar multumesc nu auzeai. Hotelul dispune de restaurant principal la piscina, si bar cu terasa pe partea opusa. Si ce daca te aflai tot pe proprietatea hotelului, doar 10 metri distanta de restaurantul principal? Acolo NU puteai folosi tichetele. Desigur, m-am dus la receptie. Domnisoara de acolo, foarte amabila, a ramas 'mirata' de minunatia ce o zic. Cum sa nu mi se primeasca tichetele (platite cu bani cash). Imi scoate regulamentul hotelului si imi arata negru pe alb: tichetele pot fi folosite oriunde in cadrul hotelului, mai putin pentru a achita cazarea, minibarul si biliardul. Ma intorc inapoi la bar. Ma vad hotarata ospatarii, pana la urma ma servesc platind cu tichetul. Seara, merg din nou. Evident, ce mi se spune? A, nuuu, aici nu se poate achita bautura/masa cu tichete. Iar ma certam, iar primeam ce mi se cuvinea.

Este inadmisibil, ca pe bani platiti, sa fii tratat astfel si luat de prost. Pana nu te certi cu ei, nu obtii... un drept al tau.

Imi pare rau pentru hotelul frumos in care am locuit (ma refer la camerele spatioasa si frumos mobilate), dar la atat se rezuma experienta placuta. Am revenit cu un gust amar. Si totusi, voi continua sa merg si pe litoralul romanesc si la anul. Nu sunt chiar atat de dezarmata, sperante mai am :)

Dar Afrodita are delete in motoarele mele de cautare virtuale!


[fb]
---
Trimis de oana_ioan in 12.07.15 20:51:29
Validat / Publicat: 12.07.15 22:56:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Cam peste tot in tara mea draga. La mare? In fiecare an, in diferite locatii si diferite hoteluri: Costinesti, Eforie Nord, Eforie Sud, Jupiter, Neptun, Venus - hotel Dana, Hotel Afrodita Mamaia - Hotel Florida, Hotel Victoria

VIZUALIZĂRI: 3861 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana_ioan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

rentea [13.07.15 11:02:31] »

Imi pare rau ca au scazut atat de mult serviciile la Afrodita, era unul din favoritele mele. Poti incerca la anul mult mai frumosul hotel inter de vizavi de el. Foarte ok, superior lui Afrodita din toate punctele de vedere. Vezi reviewul meu, am fost recent acolo si am fost tare multumit.

M'Liviu [25.07.15 14:49:08] »

Pacat ca citesc astfel de impresii despre litoralul nostru. Am 6 ani de cand optez ptr alte litorale si tot sper ca ne vom reveni si noi ca natie. Vom stii sa ne tratam vom stii sa facem turistul sa se simta ca in concediu. Nu vorbim de restul serviciilor. Aici suntem cu multi ani in urma. Pacat

-AnaMaria [31.08.15 19:43:59] »

Din nefericire este perfect adevarat ce scrie oana_ioana. Noi am fost cazati in 14-16 august 2015.

plusul: Hotelul foarte bine renovat.

Minusuri: cel mai mare minus: al angajatilor! Asa nesimtire nu am mai vazut nicăieri.

Chec-inn-ul desi e la 16 abia la 20.30 ne-au putut preda camera. Insa la ora 12 când e chec-out-ul te trezesti imediat cu batai in camera sa evacuezi.

Despre angajatii de la terasa, bar, gelaterie nu are rost sa scriu caci a scris oana deja. Atat timpul de asteptare cat si nesimtirea lor... ceva de nedescris.

In statiune nu ai ce sa vizitezi este o dărăpănătură, noi ne-am cazat acolo insa am fost pe dunare cu vaporasul intr-o zi si in cealalta la Cascada Bigăr.

Duminica era foarte aglomerat la piscina si au pus clor in apa incat nu mai puteai respira. Nu este de stat nici măcar un week-end, in niciun caz un pachet săptămânal.

Pacat de hotel caci personalul pune pe fuga chiar si cel mai "nepretențios" client.

Nu vom mai merge acolo.

webmasterX [31.08.15 19:59:30] »

@-AnaMaria - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

carmenmo [31.08.15 20:23:20] »

@-AnaMaria - Nu te supara ca intreb, nu cumva e vorba de hotelul Afrodita din Herculane? Pentru ca de pe litoral pana la cascada Bigar... e cam mult.

Daca am dreptate as fi si eu curioasa de un review si m-ar interesa in mod deosebit cum e micul dejun. Anul trecut era foarte bun si diversificat, dar am citit ca nu mai e ok nici acela.

rentea [31.08.15 21:00:14] »

@carmenmo - cu siguranta ca a facut o confuzie autoarea ecoului. aici e vorba de afrodita din Venus NU din Herculane.

-AnaMaria [31.08.15 21:03:40] »

@rentea: Da. Imi cer scuze. Am observat ulterior insa exact aceeasi problema este si la cel din Herculane.

Personalul execrabil.

Or fi instruiti asa in mod special ca parcă prea seamana.

-AnaMaria [31.08.15 21:10:47] »

@carmenmo: Da. Eu am observat ulterior ca e cel de pe litoral.

Eu la Herculane am fost. Micul dejun a fost foarte sărăcăcios. Cateva mezeluri, branza e cub si o tai tu cu un cutit... la expresorul de cafea stai la coada ca inainte de '89 la pui aglomerat, cafea putina si expresorul se strica des ????

suc foarte prost...

Apa este imbuteliata iti torni tu din stica de 2 l intr-un pahar dar nu ai voie sa iei sticla la masa

Noi mergeam la micul dejun pe la ora 9... deja platourile erau goale si nimeni nu le ridica sa aduca altele. Pe mese o harababura de nedescris.

Asteptand sa facem check-out-ul am comandat o cafea... dupa 15 min de asteptare am mers sa intrebam ce e cu cafeaua?

Raspuns: daca doriti cafea trebuie sa așteptati sa termin paharele si cestile de spalat si aranjat. Maiiiii... asa ceva

Iti e foarte greu sa te abții sa nu pocnesti pe cineva

Nu recomand nimanui hotelul Afrofdita... de la Herculane ????

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
-AnaMaria, carmenmo, M'Liviu, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058656930923462 sec
    ecranul dvs: 1 x 1