ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.06.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 06.06.15
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Cel mai slab Delphin

TIPĂREȘTE

Dupa o experienta anterioara la Delphin De Luxe din Alanya, unde totul a fost perfect mai putin plaja si mai ales intrarea in mare abrupta si plina de bolovani, anul acesta am decis sa incercam fostul hotel Rixos Lares, recent intrat in lantul Delphin.

Principalele argumente au fost pretul foarte accesibil si pozitionarea hotelului pe o plaja foarte buna.

Am ajuns la hotel la ora 12.20. Am fost intampinati cu o limonada cu menta buna si foarte racoritoare. Am primit imediat bratarile albastre de all inclusive si cardurile de la camera si cardurile pentru prosoape de plaja.

Camera este situata in corpul A cu vedere laterala spre full la mare si la Titanic. Am fost multumiti, deoarece am primit o camera asa cum am platit, fara a trebui sa cotizam suplimentar la receptie. Am avut doua paturi single lipite, chiar daca am fi preferat unul dublu. Fata de la agentie care mi-a spus ca hotelul doar ce a fost renovat a batut campii cu gratie. Total fals. Mobilierul este VECHI ciobit pe alocuri.

Curatenia in camera s-a facut zilnic insa la cele mai nepotrivite ore, respectiv 15-16 cand poate am fi vrut sa ne odihnim si noi. Prosopele au fost schimbate zilnic, iar asternuturile la doua zile. Niciodata nu am vazut cearceafuri calcate dar foarte sifonate ca aici. Consumabilele din baie se schimbau dupa bunul plac al cameristei, adica mai rarut spre deloc.

Restaurantul principal ofera o gama variata de mancaruri, nimeni nu pleaca nemancat, dar mancarea este mult mai slaba sortimental decat ne asteptam, atat pe partea de gratare cat si la mancaruri gatite. Stau foarte bine la capitolul dulciuri, fructe si salate. Un minus pentru lipsa fantanii de ciocolata pe care am gasit-o intr-o singura seara.

Spectacolele de seara incep cu minidisco si apoi spectacolul propriu-zis. In general reusite, peste medie si oricum mai bune decat ma asteptam.

Peste zi se desfasurau diverse activitati cu animatorii la piscina. Nu am participat si nu pot detalia.

Dupa spectacole mergeam la barul de la plaja unde se asculta muzica live si uneori mai dansam.

Conceptul UAI este o gluma, bauturile fiind exclusiv turcesti, destul de proaste. Degeaba comanzi o bautura de import inclusa, ei dau din cap ca da si iti aduc tot ce vor ei.

Personalul este foarte numeros, dar slab pregatit, un mare minus care afecteaza serios calitatea serviciilor.

Am lasat la final plaja care este punctul forte al hotelului.

Plaja este lata cu nisip. Intrarea in apa este foarte lina. Pe fundul marii este doar nisip fin ceea ce mi s-a parut extraordinar.

Recomand acest hotel mai mult pentru plaja. Serviciile sunt mult sub nivelul obisnuit al lantului Delphin. Poate cu timpul lucrurile se vor mai imbunatati.


[fb]
---
Trimis de zefir in 06.06.15 10:33:51
Validat / Publicat: 06.06.15 13:18:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Bodrum, Alanya, Belek, Side
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3991 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

29 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (zefir); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 30350 PMA (din 36 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

29 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[06.06.15 12:38:38]
»

@zefir: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

----

Te-am ruga să (re) verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

Mulțumesc.

----

Dupa o experienta anterioara la Delphin De Luxe din Alanya...

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[06.06.15 15:18:59]
»

@webmasterX:

Pot sa confirm eu coordonatele ca fiind corecte. Duc exact in parcarea proprie a hotelului.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[06.06.15 15:27:31]
»

@zefir:

Din păcate, aspectele semnalate de tine sunt într-o mare măsură reale. Eu sunt inca in acest hotel și pot să spun doar că au început să facă deja unele progrese imediat după seara de gală. Cred că au intrat șefii în ei mai tare și se vede.

Am o curiozitate și anume cu ce ai venit la acest hotel, prețul afișat fiind fără transport?

zefirAUTOR REVIEW
[06.06.15 21:09:23]
»

@webmasterX:

Este ok. Acolo este hotelul

zefirAUTOR REVIEW
[06.06.15 23:27:36]
»

@nicole33:

Surprinzatoare intrebarea ta. Am mers cu masina personala pana pe la Izmit unde am facut jonctiunea cu prietena mea casatorita in Turcia. Ne-am continuat drumul cu masina lor pana la hotel. Eram prea obosit sa mai conduc mai departe, iar sotia nu are permis. Traversarea Istanbulului m-a terminat si fizic si psihic.

Imi vine sa las masina acolo numai la gandul ca trebuie sa traversez iar acest oras si la intoarcere. Dar nu pot iesi fara ea din Turcia si mai am nevoie de masina si acasa.

Portocala2*
[07.06.15 10:01:42]
»

@zefir:

Foarte adevarat tot ce ai scris despre hotel.

Avionul este o solutie mai scumpa, dar mult mai rapida. Hotelul este la doar 8 km de aeroport. Transferul dureaza 20 de minute. Sunt multi romani in hotel, toti veniti cu avionul.

mihaE
[09.06.15 15:05:14]
»

@zefir - BUNA! Multumim pentru parerile postate, nu putem compara nici preturile de la celelalte hoteluri Delphin, insa... cu alte cuvinte nu prea merita banii acesta. Avand in vedere ca merg si copii de doi ani, respectiv de 8, este ok la capitolul mancare???

mihaE
[09.06.15 15:35:43]
»

@nicole33 - Buna ziua! Mergem si noi in iulie, puteti posta cateva poze? Am inteles ca, camerele sunt cu mobilier vechi, si lenjerii nu tocmai calcate??? M-am cam speriat de cele citite, pentru copii este ok? Concediu placut!!!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[09.06.15 15:36:36]
»

@mihaE:

Pot sa iti raspund si eu pentru ca am fost acolo toata saptamana trecuta. Hotelul, cu plusurile si minusurile lui, doar stii ca hotelul perfect inca nu s-a construit , isi merita exact banii. Acesta nu face decat sa confirme faptul ca INTOTDEAUNA pretul face diferenta. Pentru pretentiosi exista Delphin Imperial in imediata vecinatate, insa nici Imperialul si nici Diva nu au un teritoriu atat de mare, de verde si de frumos cum are Botanik Exclusive.

Nu-ti face griji in ceea ce priveste mancarea. Este foarte buna, chiar daca nu atat de variata pe cat ma asteptam. Pentru copii exista mancare speciala separat in restaurantul principal. Gasesti mancare chiar si pentru bebelusi in niste borcanele.

Vacanta placuta!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[09.06.15 15:43:12]
»

@mihaE:

E o ciudatenie cu lenjeriile la acest hotel. Sunt impecabil de curate, miros bine, au fost calcate si cu toate acestea imediat ce sunt puse pe pat arata de parca s-ar fi dat un razboi in patul respectiv.

Nu pot pune poze pana nu ajung acasa. Sunt la un alt hotel acum. Netul merge cum vrea el. Nu le-am descarcat inca. Am si pe aparatul foto si pe telefon.

Tu cand pleci?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mihaE
[09.06.15 15:43:41]
»

@nicole33 - Perfecta dreptate, hotelul perfect pe placul fiecaruia nu exista, si noi am cautat foarte mult pana ne-am hotarat (si ieftin si bun)... Multumesc de pareri!!!

mihaE
[09.06.15 15:46:33]
»

@nicole33 - Multumesc de raspuns, astept cu interes pozele. Plecam in iulie pe 1.

celena2
[12.06.15 13:26:15]
»

Buna,

Si eu am optat pentru acest hotel anul acesta, la sfarsit de august.

Am vazut niste poze recente cu plaja hotelului si am observat ca au copertina deasupra sezlongurilor, insa multi spuneau ca sunt umbrelute pe plaja, imi poate spune si mie cineva care este realitatea?

Merci,

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[12.06.15 21:16:19]
»

@celena2:

Garantez eu pentru faptul ca pe plaja sunt copertine si nu umbrelute individuale.

Daca vrei musai umbrelute, atunci poti face plaja pe ponton. Acesta este amenajat cu sezlonguri si umbrele si este si mai multa liniste.

Eu as fi preferat varianta cu umbrele, deoarece ofera mai multa intimitate, chiar daca trebuie sa te cam invarti cu sezlongul dupa cum pica umbra. In cazul copertinelor, sezlongurile sunt foarte apropiate unul de altul.

Vacanta placuta!

celena2
[13.06.15 07:53:57]
»

@nicole33 -

Merci mult, nicole33, prefer copertinele.

Sper sa fie o vacanta placuta, am tot citit review-uri negative si ma duc cu inima stransa...

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[14.06.15 23:04:34]
»

@celena2 -

Sper sa fie o vacanta placuta, am tot citit review-uri negative si ma duc cu inima stransa...

Unde ai tot citit impresii negative? Pe am fost acolo acesta este primul și singurul până în momentul de față și nu mi se pare deloc negativ, chiar dacă autoarea a punctat foarte bine și unele aspecte care au deranjat-o.

Hotelul s-a deschis undeva pe 8 mai. Sunt și ei la început. Până la sfârșitul lunii august când vei ajunge tu acolo, sunt sigură că multe lucruri se vor rezolva. Bine, mobilierul va fi același, adică tot vechi, dar măcar personalul va învăța mai bine ce are de făcut, poate va reuși să rupă și ceva engleză...

Mergi liniștită în vacanță și nu-ți mai face atâtea griji.

celena2
[15.06.15 06:32:02]
»

@nicole33 - Merci mult pentru incurajari!

ralucav
[01.07.15 18:48:00]
»

Noi tocmai ce ne-am intors de la hotelul asta si sincera sa fiu, mi se pare ca vorbiti despre altul. Am stat 8 zile in perioada 20.06 - 27.06.2015

Nu pot comenta calitatea mobilierului din camera voastra, dar noi am stat tot in corpul A, vedere spre centrul resortului si totul era absolut bine intretinut.

Curatenia s-a facut zilnic, prosoapele schimbate zilnic, consumabilele la baie cand a fost cazul (nu s-a intamplat sa folosesc balsamul lor mereu, spre exemplu). La fel minibarul, completat cu ceea ce era consumat, zilnic!

Avand copil, dupa masa de pranz intram in camera - asta intamplandu-se in jur de ora 14,00 si curatenia era deja facuta.

Despre masa... parerile vor fi intotdeauna impartite, dar pentru ca este un raspuns si nu un review, spun doar ca mancarea a fost diversificata, iar fantana de ciocolata era in fiecare seara, la iesirea pe terasa dinspre capatul restaurantului, langa vitrina cu salate/peste marinat si branzeturi fine.

Bauturile au fost de UAI. Vinul era intradevar turcesc, dar foarte bun, imbuteliat, rosu, alb si rose. Cafeaua e de fapt ness dar daca ceri turkish coffe primesti din cea clasica, cu caimac.

Personalul extrem de amabil si superviserii cu ochii pe ei tot timpul.

Acum, ori ca s-au pus putin la punct de la o saptamana la alta, ori ca avem stadardele diferite, nu stiu ce sa zic...

Spectacolele de seara de buna calitate.

Pe plaja nu sunt umbrele si copertine.

Daca mai aveti intrebari, cu drag.

LE: Am incarcat si niste poze.

webmasterX
[01.07.15 18:50:27]
»

@ralucav -

Noi tocmai ce ne-am intors de la hotelul asta

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

ralucav
[01.07.15 19:07:51]
»

@webmasterX - Las acest raspuns aici si promit sa scriu un review zilele acestea.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[01.07.15 20:14:24]
»

@ralucav -

Nu pot comenta calitatea mobilierului din camera voastra, dar noi am stat tot in corpul A, vedere spre centrul resortului si totul era absolut bine intretinut.

O fi fost mobilierul din camera ta bine întreținut, și la mine a fost, dar asta nu înseamnă că nu se vedeau cei șase ani care au trecut peste el, acesta fiind același din 2009, iar uzura se vede. Ulterior experienței de la Delphin am ajuns la un alt hotel foarte recent deschis și unde totul mirosea a nou. Crede-mă, diferența este uriașă.

Curatenia s-a facut zilnic, prosoapele schimbate zilnic, consumabilele la baie cand a fost cazul (nu s-a intamplat sa folosesc balsamul lor mereu, spre exemplu).

Și mie mi-au fost completate consumabilele folosite, la fel și minibarul, dar loțiune de corp nu am văzut toată săptămâna nici măcar o sticluță.

Bauturile au fost de UAI. Vinul era intradevar turcesc, dar foarte bun, imbuteliat, rosu, alb si rose. Cafeaua e de fapt ness dar daca ceri turkish coffe primesti din cea clasica, cu caimac.

Cu băuturile străine, autorul cam are dreptate. Dacă tu ai băut, enumeră cinci mărci de ce vrei tu, dacă ai certitudinea că exact acelea ți-au fost puse în pahar.

Din fericire, cafeaua NU A FOST NESS, ci chiar cafea râșnită din boabe la espressoarele existente la toate barurile. Am băut și cafea turcească la barul cu narghilele.

Pe plaja nu sunt umbrele si copertine.

Pentru conformitate, pe plajă sunt copertine, iar pe ponton sunt umbrele.

Te invidiez pentru petrecerea cu spumă de pe plajă. Eu nu am prins așa ceva.

ralucav
[01.07.15 20:43:48]
»

@nicole33 - Stiu ce inseamna mobilier nou, am stat in asemenea hotel. Nu asta era ideea.

Hotelul nu era renovat, abia a fost preluat de Delphin si nu aveau cum sa schimbe ceva de pe o zi pe alta. Dar pentru cei care deja au bilete cumparate, spun ca nu e un dezastru, nici pe departe.

5 bauturi baute personal nu-ti pot enumera, pentru ca nu am baut decat vin si cum nu m-am dus in control ci in concediu, pot sa spun doar ca barbatii din grup care si-au comandat whiskey, au primit ceea ce au dorit.

Scuze ca nu am mentionat pontonul cu umbrele, dar fiind doar cateva sezlonguri - utilizate in mare parte de adulti -, in comparatie cu plaja foarte mare si aerisita, le-am sarit.

Tot asa, am omis sa amintesc ca pe plaja e si zona gazebo, cu foisoare, mese si scaune, unde ti se aduce inclusiv pranzul.

In concluzie, sa nu uitam ca nu am cumparat Delphin ci Botanik Exclusive (ex Rixos Lares). Eu una asta am platit in martie. Vedem anul viitor, dupa marea renovare daca va fi sau nu cel mai slab din lant. Si sunt convinsa ca si pretul va sari pe masura dupa proiectul prezentat. Din punctul meu de vedere, pentru cei 1000 de euro platiti anul acesta, am primit servicii si produse corespunzatoare. Iar pentru copii a fost o locatie excelenta.

Si ca sa nu fiu singura multumita, am sa spun ceea ce m-a derananjat cel mai mult: zgomotul usilor trantite Fiind multi copii, normal ca non stop buseau usile. Numai ca se zguduiau ferestrele noastre de fiecare data de ziceai ca la noi e tambalaul! Asta m-a enervat maxim in toate cele 8 zile

Partea buna e ca si in timpul sederii noastre si la plecare, managera ce tinea relatia cu clientii ne tot intreba de lipsuri, probleme, le nota si - zicea ea - ca se va tine cont de ele in toamna, cand se renoveaza.

Deci oameni buni care urmeaza sa plecati in concediu, nu va panicati, nu cade nimic si daca ceva nu va convine, cereti sa va schimbe camera (asa cum a facut o familie din gruul nostru).

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[01.07.15 21:02:31]
»

@ralucav -

Hotelul nu era renovat, abia a fost preluat de Delphin si nu aveau cum sa schimbe ceva de pe o zi pe alta.

Vorbim de câteva luni bune, nu de pe o zi pe alta. Nu mai amintesc aici de amânarea deschiderii de la 1 aprilie la 8 mai. Eu nici acum nu înțeleg ce au făcut tot timpul acesta, mai ales știindu-i pe turci cum lucrează, cât timp pozele mele sunt IDENTICE cu cele postate de colegii care au fost acolo pe vremea Rixos-ului. Multe agenții prezentau acest hotel ca renovat 2014. Recunosc, și eu m-am numărat printre cei păcăliți cu această poveste.

In concluzie, sa nu uitam ca nu am cumparat Delphin ci Botanik Exclusive (ex Rixos Lares). Eu una asta am platit in martie. Vedem anul viitor, dupa marea renovare daca va fi sau nu cel mai slab din lant. Si sunt convinsa ca si pretul va sari pe masura dupa proiectul prezentat.

Poate tu nu ai cumpărat un Delphin, eu însă DA. Încă de la începutul lunii ianuarie, nu am făcut rezervarea și nu am achitat avansul până nu am avut confirmarea scrisă de la cei de la Delphin că Botanik Exclusive Lara este cel mai nou hotel al lanțului.

Prețul de anul acesta este pe măsura condițiilor și serviciilor oferite, deci unul corect. Eu nu am putut să nu constat faptul că, la același preț cu Delphinii din Alanya, serviciile acestuia au fost net inferioare, însă compensate de o plajă excelentă.

5 bauturi baute personal nu-ti pot enumera, pentru ca nu am baut decat vin si cum nu m-am dus in control ci in concediu, pot sa spun doar ca barbatii din grup care si-au comandat whiskey, au primit ceea ce au dorit.

Pentru mine este clar. Afirmația ta categorică legată de UAI nu are nici un temei.

ralucav
[01.07.15 22:31:47]
»

@nicole33 - Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni. Agentia de la care am cumparat biletele mi-a spus si inainte si dupa ce le-am cumparat ca nu s-a renovat nimic. Au fost acolo in mai si mi-au spus foarte clar ce conditii voi gasi. Pe voucherul meu nu scria Delphin. Am scris cat m-a costat si nu eram naiva sa cred ca la pretul asta voi gasi Imperialul (peste noapte).

Cat despre afirmatia cu bauturile, no comment! Fiecare bea cat poate si cat doreste. Eu m-am dus sa ma relaxez nu sa le incerc pe toate si sa le notez. Daca in sticla de JB si Martini au pus altceva, sa fie pacatul lor Chiar daca n-am baut, am vazut din ce au pus in pahare (insa se pare ca trebuie sa detaliez fiecare afirmatie). Si cand vorbesc de aceste 2 bauturi, ma refer strict la barul principal de pe terasa mare si la cel din interior, vis a vis de cafenea.

Bauturile de import mai vechi de 12 ani, ca la orice Delphin, se plateau.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[01.07.15 22:45:54]
»

@ralucav -

Au fost acolo in mai si mi-au spus foarte clar ce conditii voi gasi. Pe voucherul meu nu scria Delphin.

Și eu am trecut pe acolo tot în mai și m-am convins cu ochii mei ce urma să găsesc peste o săptămână.

Nici anul viitor nu va scrie pe vreun voucher cuvântul Delphin.

Cred că varianta cea mai bună este de a ne scrie fiecare propriile impresii, cu plusuri și minusuri, ce ne-a plăcut și ce nu, cât mai obiectiv cu putință.

Probabil, impresiile mele vor semăna cu cele ale lui @zefir, care recomandă hotelul, îl notează cu 9, însă fără a-l ridica în slăvi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster70
[01.07.15 22:53:18]
»

@nicole33 -

Cred că varianta cea mai bună este de a ne scrie fiecare propriile impresii, cu plusuri și minusuri, ce ne-a plăcut și ce nu, cât mai obiectiv cu putință.

Așa ar fi cel mai corect!

ralucav
[01.07.15 23:05:39]
»

@nicole33 - Nu am ridicat in slavi hotelul ci am vrut ca viitorii oaspeti sa nu se panicheze degeaba

mihaE
[13.07.15 09:06:49]
»

Buna tuturor! Tocmai ce ne- am intors de la acest hotel, totul a fost ok, servicii, curatenie, ospitalitate, plaja (este o zona pe laterala stanga cu umbrele).

Mergeti fara retineri... si noi am plecat putin cu inima stransa dupa comentarii... Dar s-au remediat problemele care erau cand s-a deschis...

Concediu placut celor care vor merge!!!

webmasterX
[13.07.15 09:24:13]
»

@mihaE - ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
celena2, mihaE, nicole33, Portocala2*, ralucav
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050328016281128 sec
    ecranul dvs: 1 x 1