ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.06.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.06.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Sejur impreuna cu germani

TIPĂREȘTE

Am ales acest hotel in aceasta perioada pentru a sarbatorii 30 ani de la casatorie. Ne doream un hotel de lux, romantic, linistit si bineinteles la un pret acceptabil. Dupa cum stiu majoritatea membrilor AFA, Suny Beach este foarte aproape de magnificul Old Nesebar care ne atrage mereu cand suntem in zona. Eu voi da note dupa ce am gasit in aceasta perioada pentru ca unele neajunsuri semnalate de alti sunt reale dar nu apar la sfarsit de mai.

Am ajuns la hotel la ora 13.30 cand portarul ne-a deschis portile automate si am fost invitati in parcarea din curtea hotelului unde cred ca erau maxim 20 de autoturisme. Cazarea s-a facut imediat, camera era deja alocata si am primit cartela de acces, bratarile, o foaie in limba romana cu informatii despre sejur, o cartela pentru restaurant si indicatii pentru rezervarea mesei pentru cina.

Am hotarat sa mergem la masa de pranz unde am avut o surpriza placuta: restaurantul arata impecabil, fara mirosuri de mancare, cu fete de masa albe, preparate foarte multe si de calitate, ospatari in uniforme, liniste in restaurant, fructe foarte multe la discretie (ananas, kiwi, portocale, grapfruit, pomelo, pepene rosu, pene galben, pere, mere, banane intregi, etc.) numai in Spania am intalnit atatea fructe de calitate. Pe masa se gaseu tacamuri, servetele, condimente iar bauturile erau servite la masa de ospatari. Aici am constatat ca patroana agentiei nu mintise cand a spus ca este un hotel pentru germani si nordici.

Am luat bagajele din masina si am mers in camera. Noi am luat camera standard care avea vedere catre oras pentru ca hotelul are in principal camere standard si camere cu vedere catre parc sau piscina. Camera exact ca in pozele de prezentare: mocheta perfecta pe jos, mobilier alb de caliate, televizor LCD Sony de 81 cm, minibar, baie cu cada, balcon spatios cu scaune de ratan si uscator pliabil pentru rufe (foarte interesant sistemul). Asa cum spunem noi se simtea luxul de 5*. Curatenie zilnica in camere, prosoapele de baie se schimbau zilnic iar prosoapele pe plaje care erau in camera se putea schimba la cerere langa piscina. In baie era un cosulet cu tot ce puteai avea nevoie inclusiv bete de urechi, ace, nasturi, etc. O singura remarca negativa sesizabila la prima vedere camera era spatioasa dar nu avea 33mp, poate cu holul de la intrare.

Resortul cuprinde 2 hoteluri construite in stil traditional bulgaresc, un parc impecabil, toate imprejmuite cu gard si portari la toate caile de acces, teren de tenis, 2 piscine exterioare, o piscina interioara (gratuita), un centru Spa (cu plata), club pentru copii. Hotelul Helena Park aflat in spate practica sistemul UAI iar hotelul Helena Sand cu vedere la mare merge doar pe demipensiune. Hotelul are 3 baruri: la piscina, la receptie si un bar mare denumit Salon Bar cu scena si program pana la ora 24. Este adevarat ca barul de pe plaje este cu plata. Sezlongurile de la piscine sunt de lemn cu saltele groase.

Plajea gratis a resortului este cred in sezon insuficienta dar acum cred ca erau max. 20 de turisti curajosi. Noi am fost la plaja de la mare dar am intrat doar pana la genunchi in mare. Au fost nemti curajosi care au si inotat, inclusiv doamne trecute de prima tinerete. Nisipul este galben si fin iar intrarea in mare fara pietre.

Piscina interioara aflata la hotelul Helena Sand cam micuta, cu jacuzzi, apa potrivita ca temperatura, destul de libera, decor de lux, se pare ca neamurile presedintelui nu erau atrase prea mult de ea si preferau piscinele exterioare unde era soare si chiar 2 baruri.

Spatiile comune ale hotelului (holuri, restaurante, baruri, etc) sunt cu marmura si granit, pe pereti picturi manuale iar in parc sculpturi artistice. Toate creaza admosfera de lux.

Cina se serveste in 2 serii si trebuie sa rezervi o masa la care vei manca toate cinele, pentru micul dejun si pranz poti alege orice masa libera. Ea este masa cea mai importanta la acest hotel cu preparate sofisticate si de calitate (as mentiona numai branza cu mucegai si jambonul crud uscat). Ospatari au toti uniforme negre, bluze albe si sorturi lungi, astfel se creaza o atmosfera de gala.

Hotelul era ocupat cred peste 50 % iar majoritatea erau neamurile lui Johanis. In hotel mai era o singura familie de romani din Hunedoara si poate 2-3 familii de englezi si francezi. Jumatate din nemti erau pensionari iar restul cu varste de la 20-65 ani. Toti erau foarte politicosi si cred ca au mirosit ca avem alta natie si vorbeau cu noi in engleza, franceza sau odata in italiana, deci cred totusi ca nu stiau ca suntem romani. Spre deosebire de Nisipurile de Aur unde am vazut tineri germani luati de apa aici nu am intalnit asa ceva.

Am dat dreptate colegilor AFA care spun ca daca esti in hotel unde majoritari sunt turisti nemti altele sunt conditiile. Diferenta fata de hotelurile cu turisti din spatiu sovietic este colosala, inclusiv atmosfera din hotel si restaurante. Celebra agentie turistica germana avea in resort cred 3 reprezentanti (ghizi locali) originali din Germania care purtau uniforma completa cand aveau activitati cu turisti. Am avut si noi parte de ghizi locali romani in Grecia si Spania dar umblau imbracati ca turisti, unii fara ecusoane si nu aveau nici-o influenta asupra hotelierilor. Aici am vazut ca mai mergeu cu cate un turist german la receptie pentru o nemultumire sau dorinta a acestuia.

Asa cum am spus am facut nelipsita vizita in Old Nesebar despre care numai scriu nimic pentru ca sunt niste impresii postate foarte bune, spun doar ca cine merge in zona nu trebuie sa rateze acest obiectiv, chiar daca a mai fost macar pentru o hainareala pe stradute. Recomand acest hotel indeosebi in extraxezon si cred ca media notelor AFA si Booking este cam mica.

Plusuri:

- hotelul merita cele 5*, fiind peste toate hotelurile de 4 din Bulgaria in care am fost inclusiv peste Velina Spa;

- personal amabil cu zambetul pe buze;

- curatenie impecabila in tot resort-ul;

- parcare gratuita si securizata total;

- mancare din belsug si de calitate, ne intrebam oare ce ofera in sezon cand pretul este triplu? Cred ca acest capitol rivalizeaza cu spanioli.

- pranzul din ziua plecari este inclus, camera se preda la ora 12 dar bratarile nu sunt taiate si nu esti dat afara din resort cum fac alti;

- noi am intalnit o atmosfera de relaxare si civilizatie.

De ce nu am dat nota 10 adica minusuri:

- izolatie fonica slaba atat intre camere cat si fata de exterior, asa am inteles de ce sunt mai scumpe camerele cu vedere la parc sau piscina;

- nu am inteles de ce este UAI cand bauturile de import se platesc, poate in sezon sunt incluse.

- a fost jignitor sa asteptam la receptie 3-5 minute sa verifice camera. Am intalnit acest element doar la hotelul Perunika din Nisipuri cred in 2007. Nici macar in Romania nu am mai patit asa ceva cred ca de prin 2000. Oare cati pot pierde un prosop de plaje sau sa sparga un pahar ca sa jignesti toti turisti?

- pentru sezon sunt convins ca plaja free este insuficienta si poate si spatiu din jurul piscinelor.

- este posibil si ca parcarea sa fie insuficienta in sezon mai ales ca parcheaza si angajati bulgari ai hotelului.


[fb]
---
Trimis de olteanul2010 in 02.06.15 11:54:53
Validat / Publicat: 02.06.15 17:03:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3525 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (olteanul2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Camera standard
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17300 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    Flaviu
    [02.06.15 18:11:06]
    »

    @olteanul2010 -

    Acum 4 ore m-am întors și eu din mini-vacanța petrecuta în acest hotel. Confirm toate cele spuse de dvs. Poate, aș adauga că la capitolul fructe, am avut și căpșuni si cireșe.

    Este un hotel elegant, cu servicii extrem de bune și un personal civilizat și foarte amabil. De altfel, trebuie să remarc și calitatea deosebită a turiștilor cazați în acest hotel.

    Aș reveni cu multă plăcere în acest hotel.

    Toate cele bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    olteanul2010AUTOR REVIEW
    [02.06.15 18:40:41]
    »

    Am avut si noi capsuni si mandarine. Cred ca despre calitatea turistilor rezulta si din cele scrise de mine. Nu credeam ca ne mai poate impresiona un hotel din Bulgaria

    webmaster69
    [02.06.15 18:45:56]
    »

    @Flaviu -

    Acum 4 ore m-am întors și eu din mini-vacanța petrecuta în acest hotel.

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Flaviu
    [02.06.15 18:56:56]
    »

    @webmaster69 -

    Colegul @olteanul2010 a scris cam tot ce se poate scrie despre acest hotel. Chiar nu văd ce aș putea să scriu eu, în plus.

    Pe de altă parte, nici nu am făcut poze în hotel. Și cum o poză face cât o mie de cuvinte...

    webmasterX
    [02.06.15 19:56:29]
    »

    @Flaviu - dacă toți am face la fel... !! pesemne la fiecare hotel, pe site, ar fi doar un review și zeci de comentarii.

    Oricum mulțumim pentru intenție!

    Flaviu
    [02.06.15 20:24:56]
    »

    @webmasterX -

    Când voi găsi ceva timp liber, am să încerc o comparație între cele 2 hoteluri în care am stat, în Sunny Beach:Iberostar Sunny Beach și Helena Park.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Flaviu, olteanul2010
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Helena Park Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045559167861938 sec
    ecranul dvs: 1 x 1