ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 11.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 7 nopți
prieteni
8 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
39.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 6 MIN

Hotel groaznic

TIPĂREȘTE

Incep prin a mentiona ca am fost un grup de 8 adulti + 1 copil, in perioada 1 - 7 august 2014. Am decis sa stam la hotelul Sole Santa Maria incurajati de review-urile celor care au stat la acest hotel in perioada iunie-iulie 2014 si datorita titulaturii de "hotel recomandat" la o agentie pe care noi o consideram de incredere.

Dupa un drum destul de obositor cu masinile personale, am ajuns la hotel in jurul orei 10. Hotelul este situat la drumul principal, exact la intrarea in Kusadasi. Aspectul este unul deloc impunator, are un corp central si doua corpuri laterale, toate desfasurate pe un singur nivel. Stiam aceste detalii din celelate review-uri asa ca nu ne-am speriat. Parcarea este minuscula si plina asa ca am fost directionati sa parcam pe o zona de pamant, pe langa drumul national.

De la intrarea in hotel ne-am dat seama ca nu avem de-a face cu un hotel de 4 stele ci mai mult unul de 2, maxim 3 stele. Personalul de la receptie nu intelege sau nu vrea sa inteleaga nici macar o boaba in limba engleza. Am primit bratarile de All Inclusive si ni s-a promis ca ne vom primi camerele in intervalul 12-14 si am acceptat, stiind ca check-in-ul se face la ora 14.

In jurul orei 13 am mers la masa si am avut prima mare dezamagire. Mancarea este foarte putin varianta, exista doar doua feluri principale de mancare - pui si peste, 2-3 tipuri de garnituri (in general orez si cartofi) si cateva salate. Deserturile sunt reprezentate de cateva prajiturele traditionale oribile, toate facute cu sirop de zahar, la care se adauga pepenele verde. De doua ori pe parcursul celor 7 nopti au avut tarte cu fructe, dar acestea s-au terminat inainte sa apucam sa gustam din ele.

Nu mica ne-a fost surpriza sa vedem uneori la cina, mancare servita la pranz. Tin sa mentionez ca nu suntem niste persoane extrem de pretentioase la mancare sau cu "figuri de Romania" - asa cum se preciza intr-un review anterior.

Per total mancarea a fost foarte proasta si nu ne-a fost usor sa gasim tot timpul ceva comestibil.

La orele de varf se faceau adevarate cozi de 15-20 de persoane la fiecare fel principal de mancare, dar spre sfarsitul orelor de masa era mai lejer sa gasesti ceva rapid.

Berea este slaba dar acceptabila, la fel si sucurile de la dozator. Am gustat si vinurile dar nu mi-au placut.

La ora 14 am fost sa ne luam camerele si ni s-a spus ca acestea nu sunt gata si sa revenim in 15-30 de minute. Am acceptat deoarece ni s-a promis ca vom primi camere in corpul central, pe acelasi etaj. Am revenit la receptie in 30 de minute si nu s-a spus ca sunt gata doar doua camere din cele 4 si ca trebuie sa mai asteptam. A fost momentul in care rabdarea noastra a inceput sa se epuizeze. Am mers la receptie impreuna cu domnisoara de la agentie, care le-a solicitat la randul ei sa ne dea camerele avand in vedere ca ora de check-in era mult depasita. Receptionerul era foarte deranjat si ne-a aruncat pe receptie o alta cheie, explicandu-ne prin semne ca daca nu vrem sa asteptam primim ce are el disponibil. Am decis sa mergem sa vedem camera oferita, pozitionata in unul din corpurile laterale si ne-am ingrozit. Camera era absolut inumana: gresie pe jos si o mizerie de nedescris, marginile de la plinta era sarite, baia murdara, patul ravasit. Cum era de asteptat am refuzat camera respectiva si am asteptat pana la ora 16 sa primim toate camerele promise din start.

Toate cele 4 camere erau din fericire in corpul central si aratau mult mai bine decat cea vazuta anterior. Mocheta pe jos, camera destul de spatioasa, televizor si aer conditionat. Am sperat ca dupa drumul lung vom avea pentru prima data ocazia sa ne odihnim si sa uitam experienta neplacuta de la sosire.

Ajuns in camera am vrut sa pornesc aerul conditionat si bineinteles ca nu functiona. Am mers la receptie sa le expun problema si au trimis in camera o camerista, banuind ca probabil nu stiu sa folosesc telecomanda. Camerista a constat ca nu functioneaza aerul si a trimis doi mesteri care s-au apucat sa desfaca aerul si sa incerce sa il repare in prezenta mea. Dupa aproximativ 45 de minute mi-au aratat ca era placa de baza defecta si ca trebuie sa schimb camera. Am mers cu unul din ei la receptie si le-a explicat in turca cele constatate.

Desi situatia era iritanta am crezut ca o sa mi se dea o alta camera si totul se va rezolva, dar m-am inselat. Mi s-a spus ca nu mai exista camere disponibile si ca pana se repara pot sa primesc un ventilator de camera (nu glumesc). A aparut unul din mesteri cu ventialorul in mana si mi-a zis ca mergem sa mi-l lase in camera. Din toate vacantele pe care le-am facut pana acum, nu cred ca am mai avut parte de o umilinta mai mare decat aceasta. Le-am explicat in engleza ca ventilatorul nu este aer conditionat si mi-au raspuns prin ridicarea umerilor. Am refuzat ventilatorul si dupa alte 30 minute de discutii aprinse cu cei de la receptie (discutii in urma carora nu ajungeam la un rezultat) am cerut sa vorbesc cu managerul. Mi-au dat un telefon si am purtat o discutie cu singura persoana care intelegea si vorbea engleza. Mi s-a spus ca nu mai au camerele la categoria la am fost cazat si daca doresc pot sa primesc o camera in corpul lateral la o categorie mai slaba, desi eu am platit pentru o camera ok cu aer conditionat functional. Cat asteptam la receptie a mai venit o persoana sa se planga de aerul conditionat si a primit exact ventilatorul pe care eu il refuzasem.

Dupa ce le-am expus situatia si celor de la agentia partenera din Turcia, am mers in biroul managerului impreuna cu alte 3 persoane din grupul meu si i-am spus ca daca nu ne rezolva problema, ne vom cere toti banii inapoi si vom parasi hotelul. Mi-a promis ca face tot posibilul sa rezolve problema cu aerul pana a 2-a zi sau pot opta sa stau in camera de calitate mai slaba. Se pare ca discutia a avut efect pentru ca in jurul orei 23 aveam in camera aer conditionat functional. Au lasat in camera si pe noptiera o gramada de mizerie provenita din reparatie, dar am rezolvat urmatoarea zi cu un ciubuc pentru camerista.

In una din camerele duble am avut doua paturi single lipite si de inaltimi diferite, dar nu am mai comentat nimic.

Pe tot parcursul sejurului personalul si chelnerii nu sunt deloc amabili. Animatia este destul de slaba si destinata mai mult copiilor. De dimineata pana la orele 23 galagia este la cote maxime in camerele cu vedere la piscina.

In urma curateniei, camerista a uitat sa ne lase prosoape in camera si desi le-am spus de doua ori celor de la receptie, am primit prosoape abia urmatoarea zi la pranz.

Piscina este destul de mare si curata, dar este destul de greu sa gasesti un sezlong liber. Snack-urile de la bar sunt reprezentate de burgeri, cartofi prajiti si o pita umpluta cu branza si salam (facut dintr-o pasta foarte dubioasa).

Mentionez ca in august 2012 am fost tot in Kusadasi, la hotelul Vista Hill si experienta a fost total diferita. Practic nu exista termen de comparatie intre cele doua hoteluri. Cazarea, mancarea si serviciile la hotelul Sole au fost de cosmar si am reusit sa salvam sejurul doar datorita excursiilor optionale care ne-au tinut cat mai departe de hotel. Desi review-urile mai vechi avertizau in ce hal e hotelul, am sperat ca dupa renovare sa fie totul diferit si ne-am inselat amarnic.

Nu obisnuiesc sa scriu review-uri, dar am decis sa fac acest lucru cu speranta ca alti turisti sa nu repete greseala noastra.

Nu recomand nimanui sa stea la acest hotel si cu siguranta noi nu vom reveni aici cu alta ocazie.


[fb]
---
Trimis de andreioprea in 11.08.14 19:11:03
Validat / Publicat: 11.08.14 22:14:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi, Hotel Vista Hill
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3168 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (andreioprea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[11.08.14 22:13:59]
»

@andreioprea: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[11.08.14 22:23:38]
»

@andreioprea:

si datorita titulaturii de "hotel recomandat" la o agentie pe care noi o consideram de incredere.

în opinia mea titlulatura "hotel recomandat" este o prostie sau în cel mai bun caz o trivialitate naivă.

Hotelul X poate fi recomandat turistului de tip "T1", şi în acelaşi timp, CONTRA-RECOMANDAT turistului de tipul "T9".

Nu poţi recomanda un hotel "cu ochii închişi", fără să vezi cine-i înainte ta - ce i se potriveşte ACELUI turist!

Astfel de "recomandări" (ce nu ţin seama de particularitatea clientului) fac fie agenţii de turism de tipul "amatorul pueril", fie de "ciudatul atotştiutor"

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
andreiopreaAUTOR REVIEW
[11.08.14 22:41:04]
»

@tm67bru: in urma experientei actuale tind sa fiu 100% de acord. Pentru noi conceptul de "hotel recomandat" insemna in mod gresit o "semi-garantie" a conditiilor si serviciilor oferite de acest hotel. Asa cum ni s-a explicat cand era prea tarziu, se pare ca nimeni de la anumite agentii nu trece pe la hoteluri sa vada daca lucrurile stau exact asa cum le prezinta ei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
andreioprea
Alte impresii din această RUBRICĂLuana Santa Maria Hotel (ex Sole, ex Vera) [Bayraklidede]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048200130462646 sec
    ecranul dvs: 1 x 1