ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.07.14
STATUS: UCENIC
LUNA
JUL-2014

TIMP CITIRE: 12 MIN

Impresii cazare, inclusiv un „Drept la replică” din alt sait

TIPĂREȘTE

Mi-am spus opinia pe facebook-ul official al acestui hotel, dupa care mi-a fost sters acel comentariu, am revenit intreband de ce mi se sterge comentariul... eu tin sa informez persoanele care vor sa mearga si ca vorba romanului ''cine face ca mine sa nu pateasca ca mine...''

Primul meu comentariu a fost acesta:

17-21 IULIE 2014

De precizat ceea ce nu este scris pe site-ul official sau pe (...)

Ajungi la hotel si esti anuntat ca nu te poti caza deoarece check-in-ul se face la ora 18:00 lucru care nu l-am mai intalnit... din cate stiu eu check-in-ul se face la ora 12-14... iar chek-out-ul cu 2 ore inainte fata de check-in adica la 10-12...

Cum e sa ajungi la 12-13 si sa astepti pana la 14-16...

Piscina si aici eu va informez ca:

- intrarea la piscina NU se face pe baza unor bratari

- NU primesti prosop nici daca te milogesti de ei (am cerut prosop si mi s-a zis sa il folosesc pe cel de pe camera, atunci am intrebat ok si dupa folosirea celor de la piscina primesc altele curate pentru baie, categoric nu... pai... stai asa, apa la piscina este sarata... ma duc sa ma spal si ma sterg cu acelasi prosop?!?! Cum vine asta?! trecem peste...)

- NU se sare in piscina!! Pai de ce mai mergi la piscina sa stai martalog?! Sau... !? Nu stiu copii din familia mea sunt mai activi, sotul si prieteni nu vin sa se uite la piscina... vin sa se distreze, daca ai deranja in vreun fel ai mai spune, daca ai deteriora ceva... dar nu poti sa interzici asta... si sa afli acest lucru tocmai cand ai ajuns acolo... Urat, nu?!

- programul la piscina este de la 8:00 -19:30

- Tot la piscina in ultima zi de cazare se facea o reparatie la scarile acelea metalice, lucrari care din punctul meu de vedere nu se fac in timp ce turistul vine sa se relaxeze si tu vii cu bormasina... cabluri de curent pe langa piscina in conditiile in care erau copii acolo, in conditiile in care m-am dus la receptie sa sesizez nemultumirea si teama ca n-ar trebui sa existe un fir de curent pe langa piscina, domnisoara mi-a spus ca v-a incerca sa afle ce se intampla... dar evident n-a fost luata nici o masura... Dupa un timp am intrat in piscina cu copii, incercand sa evitam faptul ca se repara ceva la piscina si vad cablul acela in apa, va intreb daca era putin ciupit ce se putea intampla?! Am revenit plina de nervi la receptie, am intrebat daca s-a tinut cont de ceea ce spusesem, nimic domnisoara parea picata din luna... nici un rezultat, oamenii la piscina munceau de zor :)) (teoretic vorbind) cablul era tot acolo, pana cand in pauza de tigara a muncitorilor matusa mea s-a dus si l-a strans.

De ce nu se fac aceste reparatii dimineata sau dupa ora 19:30... de ce naiba se mai inchide piscina atat de devreme?!

...

Parcare nu exista si pe deasupra daca s-a parcat in spatele hotelului... s-a cerut sa se mute masina de un domn chelios, acesta ne-a spus ca acolo ar locui el si ca trebuie platita parcarea... o tiganie... (domnul astepta sa i se plateasca parcarea?!)

Cardurile sunt magice... Iti lasi telefonul la incarcat si cand te intorci ***surprizaaaa*** nu exista curent in camera daca esti plecat si cardul nu e lasat ''in priza'' si cum sa il lasi cand exista in tot hotelul doar 2 carduri de proba, trebuie sa faci un dute-vino continuu cu cardul pentru ca nu ti-l pot lasa... si uite asa te enervezi... in loc sa stai sa te relaxezi... Si sa ti se mai opreasca si lumina la ora 6-7 dimineata cum am patit noi, n-ai nici apa calda, nici lumina... :))

Cabinele de dus :) sunt necesare niste prosoape de picioare in baie, nu poti sa iesi din dus si sa fie lac de apa pe jos si cand zic lac credeti-ma nu exagerez!

Patul suplimentar... telefonic am intrebat daca pentru un copil de 12 ani trebuie sa platesc si mi s-a spus clar nu, fara alte discutii desi telefonic am insistat cu acest aspect pentru ca cel mai mare copil din grupul nostru avea varsta de 12 ani si vroiam sa stiu ce sa spun si celorlalti daca platesc sau nu pentru copii lor... La hotel mi s-a cerut sa platesc patul suplimentar, ca ceea ce vorbisem la telefon era vorba despre patut pana in 3 ani... iar daca pentru copii de 4-6 ani vreau pat suplimentar trebuie sa platesc... adica eu intreb de un copil de 12 ani si inteleg clar ca nu platesc si la hotel aud o noua versiune, atentie la ceea ce vorbiti parerea mea eu n-am platit pentru ca stiu ce mi s-a spus si nu uit cu usurinta!

Categoric NU AM FOST INFORMATI... despre reducerea la sezlonguri, bonuri valorice... am aflat in ultima zi...

+ Locul de joaca pentru copii, curatenia in camere, gradinita pentru copii, momentele de distractie pentru copii.

Ar trebui mai multe cosuri de gunoi cel putin macar pe etaj unul... trebuie sa cobori pana jos daca nu ai unde arunca ceva mai voluminos (exemplu: cutie de pizza).

Per ansamblu nu mi-a placut, se putea mai bine nu sa stau sa imi fac nervi dand explicatii receptionerei, clar data viitoare n-am sa mai aleg locatia aceasta! Numai bine, sanatate! Sper sa va fie de folos... opinia mea!

======

Raspunsul lor este urmatorul in care in mod repetat tin sa imi dea mie niste replici sublinind ce persoana neducata, fara bun simt si needucata as fii:

Buna ziua Doamna P.,

Noi, din respect ca ati fost oaspetele nostru, nu am dorit a va pune intr-o situatie delicata si v-am raspuns in cel mai politicos mod posibil, considerand ca totusi, dumneavoastra realizati situatia jenanta in care va puneti.

Astfel,

- Ora de check in si check out este postata pe site ul (de promovare - n. WM) la sectiunea DESCRIERE. In orice tara civilizata si la orice hotel civilizat, hotelul isi stabileste ora de cazare si de decazare astfel incat sa existe timpul necesar igienizarii spatiilor de cazare. Probabil acolo unde ati mai fost dumneavoastra civilizatia nu era la ea acasa.

- Accesul la piscina nu se face pe baza de bratari deoarece acestea nu isi au rostul intr-un spatiu civilizat decat acolo unde turistul beneficiaza de servicii de masa si se doreste a se face diferentierea acestora. Probabil nu ati avut acces intr-un asemenea loc si de aceea nu stiti.

- Referitor la “saritul in piscina” - nu se sta ca un “martalog” ci ca un om civilizat pentru a se evita posibilele accidentari. Acolo unde exista trambulina, se poate sari in piscina. Consideram ca am jigni oaspetii civilizati pe care ii avem, postand pe site uri ca este interzis saritul in piscina, acesta fiind un lucru deja stiut de oamenii civilizati.

- Accesul la piscina, nu include si gratuitatea prosoapelor. Inainte de intrarea la piscina si la plecarea de la piscina se face dus. Dar cred ca va jignim daca va intrebam daca stiti acest lucru.

- Reparatiile la piscina erau imperios necesare a se efectua la acel moment. Bunul simt indemna sa se stea deoparte pe perioada reparatiei defectiunii scarii de inox.

- Programul de acces la piscina este stabilit de managementul hotelului, astfel incat sa existe suficient timp pentru igienizarea piscinelor si a spatiilor aferente.

- La data efectuarii rezervarii de catre dumneavoastra, nu ati solicitat loc de parcare si nici nu a fost postat de catre noi pe nici un site ca dispunem de parcare.

- Cardurile de acces, in orice hotel care functioneaza cu sistem de acces centralizat - mai pe intelesul dumneavoastra - “a deschide usa de la camera cu cardul” are scopul de a reduce consumul de energie.

- Baile sunt dotate cu covorase de baie care protejeaza turistul ce face baie civilizat, fara a improsca cu exagerat de multa apa, de a aluneca sau de a isi uda picioarele ulterior.

- Conform politicii noastre afisate pe site ul (de promovare - ed. WM) “copiii cu varsta pana in 14 ani au cazare gratuita FARA pat suplimentar asigurat”. Telefonic, Doamna K. a intrebat de patuturi- respectiv baby coat si I s-a confirmat ca sunt gratuite. Era de bun simt sa multumiti ca vi s-au oferit gratuit paturi suplimentare, urmare a respectului nostru fata de Doamna Kovaci dar asteptarile noastre au fost prea mari referitor la dumneavoastra.

- Referitor la cosurile de gunoi, oamenii de bun simt stiu ca intr-un hotel de 3 stele nu se serveste masa. Consideram ca turistii nostri civilizati trebuie respectati.

Noi va dorim concedii cat mai placute in locuri civilizate, cu oameni civilizati, unde sa oferiti un comportament civilizat pentru a putea avea si asteptari pe masura!!

Cu stima,

=====

Dupa acest comentariu in care prin nerepetate randuri ei subliniaza clar ca as fii o fetiscana de la taranoia... ii sun si ii anunt precum ca ii dau in judecata si incerc sa subliniez ca nu exista nici un fel de prosop la baie doamna menager ma contrazice insistent si ii spun doamna n-am fost singura care era cazata acolo... am fost 4 familii... aceasta nu face altceva decat sa imi inchida telefonul in nas.

Ei vorbesc despre civilizatie... si va intreb ce fel de oameni sunt acestia, dupa ce primeste like-uri postarea mea si in frica de a-i da in judecata pe motiv ca mi se adreseaza ca unui gunoi acestia imi sterg mesajul, am poze si dovezi clare ca ceea ce este afisat pe site nu corespunde cu ceea ce primesti!

Raspunsul meu ulterior este urmatorul:

Avand tot deptul la libera exprimare, mi-am spus parerea cu riscul de a fii intr-o situatie jenanta desi nu este cazul deoarece stiu clar de ce am semnalat aceste sesizari si nu au fost remediate sub nici o forma, sunt uimita de tupeul cu care mi s-a raspuns si am sa va raspund asemanator deoarece eu stiu clar, ce scria pe site, ce mi s-a spus si ce am gasit! Sa ma pun in vreo situatie jenanta nu isi are locul aici, deoarece nu consider sa fii facut ceva inadecvat, ba din contra.

Ora de check in, check out nu era specificata nicaieri, unele date au fost schimbate ulterior da se poate spune acest lucru...

Locurile unde am fost eu le cunoasteti dumneavoastra, considerati ca stiti cat de civilizate sau nu erau acestea!? Credeti-ma am fost in locuri cu mult mai curate, unde disciplina si ambianta era acolo unde le era locul.

Igienizarea unei camere se face pe baza produsului Pons imprastiat pe la colturi, mopul ''negru de curat'', darele de pe pardoseala se numesc dezinfetare?!

Accesul la piscina nu se face pe baza de bratari si prosoape dar totusi specifica acest lucru pe site-ul vostru oficial, care ulterior a fost modificat, amuzant totusi...

Dvs. imi spuneti ca e posibil ca eu sa nu stiu unele lucruri, dar va intreb din noua credeti ca ma cunoasteti suficient incat sa faceti niste afirmatii de genul acesta!?

Saritul in piscina... si oameni civilizati sar in pisicina credeti-ma pe cuvant, uitati-va in jur si o sa va dati seama ca si printul Mihai la varsta de 25 de ani sarea in piscina... si tind sa cred ca era mai educat decat multe alte persoane la un loc :))) (probabil facea acest lucru deoarece ii placea sa se distreze, ca doar nu se ducea la pisicina sa citeasca o carte, avea cu siguranta si el o biblioteca, o camera de relaxare pentru a face acest lucru).

Deci nu consider ca jignesc pe nimeni daca sar sotul si copii in pisicina, ba chiar probabil s-ar amuza ce legatura minunata exista intre tata si fiu si cum se bucura impreuna de vacanta!

Cu siguranta n-ati jigni pe nimeni precizand ca nu se sare in piscina, asa ar stii daca are sens sa vina la hotelul dvs. sau nu. Si credeti-ma ar fii un minus pentru voi!

Noroc cu voi in viata mea, pentru ca altfel nu aveam de unde stii pentru ce exista mereu un dus langa piscina... remarcasem dusurile acelea pe strand, mai la toate piscinile din Bucuresti si nu pricepeam de ce sunt puse acolo... acum inteleg... (...) Ma n'om stii noi pentru ce sunt dar stim sa citim... macar atat...

Reparatiile de orice fel dragilor nu se fac de fata cu turistul, (de altfel revin la check-in de aceea chemati oaspetii mai tarziu pentru a nu sta la usa si a urmari cum se face curatenia in camera)... asadar exlus a se face acest lucru in timp ce sunt oaspeti in acel loc... am si o poza pentru a va arata ca nu era vorba doar de 2-3 persoane...

Aici din nou ma jigniti pe mine precum ca eu nu as avea bun simt... dar voi aveti... de ce trebuie sa stau eu in concediu deoparte de ralaxare pentru reparatiile ce pot fii facute dupa program, sau ianinte, rusine voua!

Programul de la piscina nu m-a deranjat... e bine doar ca oaspetii sa fie informati...

A folosi cardul acela la intrare e ca pe vremea bunici cand stateam la lumina de la lampa... dupa ce ca aveti 2 becuri si alea economice, oarbe... se mai face si economie, copilul meu daca vroiam sa ramana la desene in camera nu se putea deoarece ramaneam afara daca el adormea, pe bune ar trebui sa dispuneti de 2 cartele... unde suntem?!

Nici pe vremea lui Ceausescu nu se facea atata economie... cred ca e criza dar de ce am mai dat atatia bani pe sejur nu era inclusa si lumina?!

Baile nu sunt dotate decat cu un lemn tip gratar cat tupeu sa aveti sa mintiti in acest fel precum ca exista covorase... nici una din camere nu avea... gratarul din lemn se numeste covor?!? sa stiti ca eu ma spalam in asa fel de curgea apa mai ceva ca la dusurile voastre... avea presiune ca valurile marii de sarea peste proastele cabine de dus!!! Da...

Iar jigniti de parca sunt vreo tarancuta care se spala la albie, v-as invita cu mare drag odata la mine acasa sa vedeti in ce conditii de igiena si necivilizate locuiesc.

Pai doamna C. respectiv P. de unde sa stie ea de baby coat, daca pana aici a fost (...) incat sa nu stie sa foloseasca nimic de la voi din unitate, chiar sa puneti niste instructuni de folosire a dusului, cum se trage apa, cum sa folosestis sapunul lichid... :)) !?

Am multumit domnisoarei receptioniste... pentru camera primita care era cu paturi separate :) pentru un cuplu... Nu s-a specificat acest lucru!?

Vorbiti de oameni cu bun simt, civilizati, educati, etc. dar voi aveti asa ceva?! Sincer in tot comentariul acesta se insista pe civilizatie dar se pare ca voi nu aveti asa ceva, voi pretindeti a fii ceva ce nu puteti fii.

Copii dvs. dimineata mananca micul dejun?!

Si atunci va intreb de ce sunt lipsita de bun simt din insinuarile facute de dvs. deoarece am facut sendwich-uri copiilor pentru mare e ceva de nedescris cu cata nesimtire puteti sa raspundeti, am sa fac o reclamatie la OPC.

Avand o limita de respect pentru clientii vostri ati putea incerca sa remediati problemele existente, sa va informati clienti, la voi in hotelul de 3 * nu s-a auzit de fraza ''clientul nostru, stapanul nostru''... sau aveti o parere prea buna despre voi.

Toate cele mai sus fiind mentionate va spun sincer si la mod omenesc... Sunt niste oameni ce te periaza pana ajungi acolo, pana isi primesc banuti, dupa ce isi vad sacii in caruta... se pare ca se sterg ''la fund cu tine'' asta e din pacate turismul romanesc.

Mai departe voi decideti daca acesta este un loc unde sa va petreceti sau nu vacantele...

Oameni ca acestia lipsiti de bun simt nu am mai intalnit pana acum. Numai bine tuturor!


[fb]
---
Trimis de MIHAela.crinuta in 25.07.14 18:09:15
Validat / Publicat: 26.07.14 16:42:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6135 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

39 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (MIHAela.crinuta); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Cei doi oameni imbracati erau muncitorii, aparte ca se repara si se vede cu ochiul liber ca sunt oameni la pisicina si in piscina, acestia mai luau si pauza :) Enjoy!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -7 PMA (din 7 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

    39 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 39
    webmaster0
    [26.07.14 16:37:32]
    »

    Un alt exemplu, de lipsa clară de experienţă / "cultură" turistică.

    AmFostAcolo condamnă insuficienta informare în privinţa regulilor de check-in, indiferent că aceasta se datorează ori se poate imputa turistului sau agenţiei de la care a fost cumpărat sejurul - şi care trebuia să vă informeze, clar şi riguros, despre această regulă (şi despre altele!).

    Turistul român mai are, se vede, multe de învăţat. Păcat că unii le învaţă pe propria piele...

    Din fericire (zic eu), şi în acest domeniu - cel al CULTURII turistice, AmFostAcolo şi-a propus să joace un rol important - şi-l joacă efectiv! după cum vedeţi.

    În altă ordine de idei: AmFostAcolo NU agreează expresiile dure sau licențioase, nici postarea de nume sau date de contact în clar, cu atât mai puțin nume de saituri comerciale din România. Respectivele nereguli au fost editate din textul trimis.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [26.07.14 17:27:40]
    »

    @MIHAela. crinuta:

    Ajungi la hotel si esti anuntat ca nu te poti caza deoarece check-in-ul se face la ora 18:00 lucru care nu l-am mai intalnit...

    Ora de check-in e în mod normal specificată clar pe voucher-ul de cazare; în caz că nu este, cel mai bine e să dai un telefon înainte pentru informare exactă, spre a evita astfel de situații. De asemenea, e recomandabil să te informezi despre ce opțiuni ai dacă ajungi mai devreme - asigură serviciu de păstrare bagaje? că atunci n-ar fi așa o problemă, lași valiza la recepție și mergi la plajă, masă etc.

    NU se sare in piscina

    Corect; ar fi trebuit să știi asta, dacă ai mai fost vreodată la o piscină obișnuită. (adică nu una de la o sală de sport sau centru acvatic).

    Că - de multe ori din păcate - turiștii aleg să ignore această regulă, e altă poveste. Felicitări celor de la acest hotel dacă reușesc să impună respectarea ei!

    Tot la piscina... se facea o reparatie la scarile acelea metalice... cabluri de curent pe langa piscina...

    Ei, aici e singurul punct unde-ți dau dreptate! Iar răspunsul oficial al H. Fortuna

    Reparatiile la piscina erau imperios necesare a se efectua la acel moment. Bunul simt indemna sa se stea deoparte pe perioada reparatiei defectiunii scarii de inox.

    este unul lipsit de cea mai vagă urmă de profesionalizm și evident tendențios. Mă văd nevoit să le atrag atenția că regulile de SSM (Sănătate și Securitate a Muncii) interzic efectuarea de reparații în prezența unor persoane neautorizate să lucreze cu sculele folosite pentru acea reparație în acel perimetru, precum și prezența în zone umede a instalațiilor electrice improvizate. Zona respectivă ar fi trebuit izolată (eventual oprit temporar accesul la piscină, cu asumarea responsabilității acestei decizii) și accesul turiștilor strict interzis până la terminarea și recepția finală a lucrării de reparație / întreținere.

    Cardurile sunt magice...

    Să nu-mi spui că e prim dată când te întâlnești cu sistemul acesta!!!

    Parcarea - e peste tot în ultima vreme o mare problemă; cum de poți da telefon pentru un pat de copil (nu suplimentar, ci de copil!), dar despre alte aspecte să nu te informezi?!? (parcare, oră check-in etc.)

    Categoric NU AM FOST INFORMATI... despre reducerea la sezlonguri, bonuri valorice... am aflat in ultima zi...

    Aici iar e un punct clar în minus pentru hotel și / sau cei ce au vândut sejurul.

    de ce sunt lipsita de bun simt din insinuarile facute de dvs. deoarece am facut sendwich-uri copiilor pentru mare

    Asta e o întrebare retorică, nu?

    Cât despre răspunsul oficil H. F. - doar (încă) o remarcă: chiar dacă turista care v-a criticat e în evidentă eroare în majoritatea nemulțumirilor sale, ABSOLUT NIMIC nu vă dă dreptul s-o luați peste picior! Se poate răspunde clar, la obiect și politicos fără atac la persoană!

    nicole33
    [26.07.14 18:53:46]
    »

    @MIHAela. crinuta:

    Fac parte dintre cei care nu au o bibliotecă acasă, astfel eu preferând să citesc o carte la piscină, însă, atunci când citesc sau înot, mă deranjează dacă sunt stropită de către copiii sau soții prea activi ai unora care ignoră cele mai elementare reguli de bun simț.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    tm67bru
    [26.07.14 19:07:58]
    »

    @MIHAela.crinuta:

    de ce sunt lipsita de bun simt din insinuarile facute de dvs. deoarece am facut sendwich-uri copiilor pentru mare

    am şi eu copii, ba chiar doi; fata cea mică (3.5 ani) e cam mofturoasă şi mai mult ciuguleşte, dimineaţa, astfel încât deseori STUDIEZ posibilitatea de a-i lua un fruct sau un fursec pe plajă.

    Întotdeauna cer însă permisiunea de a face acest lucru - iar dacă sunt refuzat, nu-mi cresc "coarne", pentru că ştiu că de obicei politica hotelurilor INTERZICE acest lucru. (nu se iasă cu mâncare din restaurant)

    De foarte multe ori însă (cred că întotdeauna, de fapt - sper să nu mă înşele memoria) am primit acceptul de a face asta, deşi - repet - politica hotelului NEGA, "oficial", această posibilitate.

    Te sfătuiesc să încerci şi tu - deşi sunt sigur că ai fi putut şi singură să te gândeşti la asta, la urma urmei nu am descoperit eu apa caldă, mai sus. Sau s-o fi "descoperit", de fapt, pentru tine?

    tm67bru
    [26.07.14 19:15:36]
    »

    @MIHAela. crinuta: cât despre necivilizata practică a săritului în piscină: în Skiathos, de unde m-am întors recent, mi-am pus băiatul (10 ani, bine făcut), *gardian* însărcinat cu respectarea interditcţiei OFICIALE ("no diving"). I-am dat şi un puşcoci performant cu care să se facă "ascultat" . // Între noi fie vorba, consemnul era să "împuşte" (la propriu, cu apă) doar fetele, pe băieţi doar să-i ameninţe, aşa, "bum-bum"

    Câteva zile a funcţionat perfect - a "liniştit" astfel vreo 2 mici englezoaice şi 3 blonde-olandeze (cu ultimele chiar s-au împrietenit, el şi un ajutor bucureştean de aceeaşi vârstă, cules pe acolo, la faţa locului - după vreo 3 reprize de "war" adevărat, aquatic).

    La băieţi n-a prea mers, însă, doar cu amenințările (aşa că interveneam, de obicei, eu, de pe margine) - da las', crește ea Ana, fiică/mea - îi chiar (mult) mai aprigă decât băiatu', mai ales la "bătăi" din astea

    Sper să nu te nimereşti deci, cu noi în vreun concediu. Sau, dacă te-i nimeri, să ştii la ce să te aștepți

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cocan
    [26.07.14 20:55:03]
    »

    @Dragos: Am vrut sa intervin si eu in aceasta discutie, dar la ecoul dvs. pertinent am renuntat! Am patit acum citiva ani, cu apa de la strandul din Padure, de la Caciulata. Din cauza saritului in apa a unor baieti activi si nu "martalogi", am facut o conjunctivita, pe care am tratat-o 1 luna de zile. Ma rog, era apa termominerala. Cu respect.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [26.07.14 21:00:12]
    »

    @nicole33: Doamna va inteleg intr-un totul... era mai mult o ironizare si mie imi place sa citesc, nici mie nu imi place sa fiu stropita cand mi-e lumea mai draga, tinand cont ca de regula exista o oarecare distanta de la piscina la sezlong cu siguranta nu avea pe cine sa ude, inevitabil sa spunem ca ar fii existat suficienti turisti cat sa devina deranjant, nu ar mai face aceste lucruri din bun simt omenesc pentru ceilalti... am mai fost in multe locuri... si de fiecare data nu a fost o problema din aceasta cauza, ba din contra ne-am facut prieteni...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [26.07.14 21:05:06]
    »

    @cocan: Domnule draga si noi suntem oameni, nu suntem bestii, nu va ganditi ca ar fii sarit in asa fel incat sa faca valuri... mi se pare aberant sa interzici joaca unor copii de 4-12 ani sa se joace in apa... si adulti daca ar sari in piscina... tot n-ar face valuri cat sa va faca baie din cap pana in picioare... conjuctivita aceea poate a fost provocata chiar de dvs. prin simplul fapt ca ati intrat in apa si nu era suficient de calda pentru a se adapta corpul cu aceasta... Nu stiu ce sa zic... eu cred ca exista in lume oameni si oameni, totul sta in respect... familia mea din fericire nu este traita in jungla...

    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [26.07.14 21:09:23]
    »

    @tm67bru: Deranjul nu erau sandwich-urile domnule drag, ci faptul ca se cerea un cos de gunoi mai mare, un hotel ar trebui sa aiba un restaurant, mic dejun... etc.

    Si cand zic sandwich-uri nu va ganditi ca am copt vinete si am facut o salata de vinete, am tocat ceapa... etc. Paine feliata, mezeluri feliate cat timp poate dura sa le faci, cu siguranta nici asta nu sta in lipsa de bun simt... Credeti sau nu...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [26.07.14 21:13:06]
    »

    @tm67bru: Nu sunt traita in jungla, ma adaptez situatiei... plus ca ador copii oricat de rautaciosi ar fii ei uneori... clar n-am sa mor de la putina apa

    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [26.07.14 21:15:26]
    »

    @Dragos: De ce sunt in evidenta eroare?!

    cocan
    [26.07.14 21:22:14]
    »

    @MIHAela. crinuta: Doamna draga nu vreau sa intru cu dvs. in polemica. Ecoul meu era adresat lui Dragos! nicidecum dvs.

    Aici era vorba de stropit cu apa in ochi, nu de valuri, fara legatura cu "cutia craniana".

    Fara comentarii:

    "conjuctivita aceea poate a fost provocata chiar de dvs. prin simplul fapt ca ati intrat in apa si nu era suficient de calda pentru a se adapta corpul cu aceasta"

    Nu va acuz familia, dimpotriva, va respect! Cu stima.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [26.07.14 21:24:00]
    »

    @MIHAela. crinuta:

    Nu sunt traita in jungla, ma adaptez situatiei... plus ca ador copii oricat de rautaciosi ar fii ei uneori... clar n-am sa mor de la putina apa

    Dacă apa (primită de la fiu-mio, pentru eventuala încălcare a regulilor) e posibil să nu vă deranjeze, nu cred că acelaşi lucru îl veţi spune despre intervenţia tatălui lui , ulterioară şi indusă de aceeaşi eventuală nerespectare de către dvs/copii dvs a regulamentului şi confortului celorlalţi turişti.

    banal
    [26.07.14 22:39:13]
    »

    @MIHAela. crinuta: Respect Hotel Fortuna! Daca ar fi asa toti hotelierii ne-am mai civiliza si noi, dar ei accepta si saritul in piscina si toate celelalte pentru un minim castig. Daca era acceptat saritul in piscina atunci totul era ok, daca nu atunci dvs erati cei ce deranjati. Cu stima!

    nicole33
    [26.07.14 23:05:24]
    »

    Interdicția de a sări în piscină se aplică peste tot în lume (vorbim aici de hoteluri, nu de centre sportive). Bănuiesc că principalul motiv este acela de a se evita accidentările de orice fel și apoi acela de a nu deranja ceilalți turiști.

    Cu niște ani în urmă, am avut o asemenea experiență la piscina interioară a unui hotel din Bulgaria. Piscina avea dimensiuni aproape olimpice. La ora respectivă, spre sfârșitul programului de funcționare, nu era absolut nimeni nici în apă și nici pe șezlongurile din vecinătate. Soțului i-a venit ideea de a face câteva sărituri și de a înota. Eu filmam de pe margine. Imediat a apărut domnișoara salvamar care ne-a atras politicos atenția că este interzis săritul în piscină. S-a făcut că nu înțelege. La a doua atenționare l-am rugat să înceteze. Nu deranjam pe nimeni, fiind singuri la acea oră, iar soțul a demonstrat că este un foarte bun înotător abordând stiluri diferite și dificile. Am mai făcut câteva lungimi de bazin împreună sub atenta supraveghere a domnișoarei, apoi am plecat.

    Peste tot sunt aceleași reguli, afișate în mai multe limbi, inclusiv prin semne elocvente.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [27.07.14 09:01:40]
    »

    Am facut acele ''sesizari'' pentru ca poate in lumea asta mai sunt si oameni prosti ca mine si nu stiu unele detalii, cum ar fii acelea ca toti iti vorbesc frumos pana in momentul cazarii, pana isi vad banii livrari in cont, etc.

    Nu poti sa suni la ei si sa le spui ca nu exista prosop in baie jos si ei sa insinueze ca te balacesti intr-o cabina de dus ce naiba, acasa am cada si nu este apa pe jos... pe deasupra sa fii si luata peste picior, automat daca tu incerci sa rezolvi o situatie de vorba buna, omenesc si vezi ca esti luata la ''bascalie'' te enervezi asadar si eu le-am scris acele minusuri... pe care eu le-am considerat utile pentru altii mai nestiuitori, plus ca sa faci reparatii la pisicina cu curent eu nu vad normal, va spun sincer ca era lume la piscina, dupa care au venit muncitorii si fara sa anunte ca vor face ceva reparatii... s-au pus pe treaba... si atunci cand vezi firul de curent in apa copii in apa, tu femeie gravida in apa, daca firul acela era ciupit ce se intampla?! va intreb asa omeneste... dar daca nu sunteti de acord cu ce va spun eu mergeti cu drag la acest hotel si sper sa fiti multumiti... In rest va doresc numai bine tuturor!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    tm67bru
    [27.07.14 09:11:12]
    »

    @nicole33:

    Interdicția de a sări în piscină se aplică peste tot în lume (vorbim aici de hoteluri, nu de centre sportive).

    te contrazic, cam cu jumătate de gură (vezi mai jos).

    Acolo unde sunt cel puţin două piscine (sau grupuri de picine) - "relax pool" + "activity pool" - presupun că interdicţia este cel mult formală în cazul al doilea.

    Nu sunt foarte sigur, însă, pentru că mereu am preferat "relax-pool"-ul. Însă am văzut destule "activity-pool" cu "activitate" nu glumă şi am văzut multă toleranţă, acolo, în privinţa săriturilor de care vorbim.

    Cristicop
    [27.07.14 10:58:57]
    »

    Conform traditiei recente lansata de mimilus, avem iarasi o postare cu argumente pro si contra care deja a starnit stropi care ne uda pe toti. Spre deosebire insa de acesta aici nu avem minciuni ci numai mici inflorituri normale de altfel atunci cand esti implicat emotional si creierul tinde sa le mai amplifice putin.

    Crinuta are bineinteles dreptatea ei, mai ales ca noi turistii am cam invatat sa tacem din gura si sa inghitim in sec cand nu ne convine ceva. Iata ca de data asta un om a luat atitudine si pentru asta merita felicitari. Cei care au dat dreptul la replica din partea hotelului s-au comportat exact ca unii patroni din ziua de azi, adica ei au mereu dreptate si te mai iau si la misto... asa smechereste, ca de... ei au lovele multe. Daca in urma citirii acestor comentarii au pierdut cativa clienti pentru vara asta sau pentru viitor, sa se gandeasca mai bine ca banii se inmultesc usor, dar se si impartesc la fel de usor, totul depinde de comprtamentul fata de stapanii absoluti ai hotelurilor, adica noi Turistii!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [27.07.14 12:25:50]
    »

    @MIHAela. crinuta: recitește te rog ceea ce am scris; nu am zis că eroarea e neapărat din vina ta - dimpotrivă! Am subliniat și locurile unde ai perfectă dreptate, precum și faptul că oficialii hotelului au dat un răspuns de toată jena, fie el și într-un mesaj privat (așa am înțeles, cel puțin).

    cocan
    [27.07.14 19:46:12]
    »

    @Cristicop: Haideti sa fim seriosi, cu Mimilus nu mai suportati ecourile la un moment dat, cu toata interventia echipei de moderatori, de a va dezabona de la firul discutiei, ati solicitat de 2 ori sa nu mai primiti meilluri, decit sa dati clik, la "ma dezabonez".

    Daca dvs. vedeti o traditie asa proasta "care deja a starnit stropi care ne uda pe toti", eu nu ma simpt udat, nici macar pe... decit pe... [depinde de "stropitoare"]

    Eu traiesc in Banat sau Crisana, depinde cum vreti sa ma luati in considerare {adica in Arad}, si nu pricep chestia cu

    "Spre deosebire insa de acesta aici nu avem minciuni ci numai mici inflorituri normale"

    Pai dvs. vedeti acest site de "inflorituri normale"? Dvs. cind ati scris normal pe acest site? Ce intelegeti prin "inflorituri normale"?

    Si cind esti implicat "emotional", {se consuma niste hormoni de urgenta, asa scrie in fiziologie, am invatat in facultate }, adrenalina, noradrenalina etc...

    Ce tinde creierul sa mai amplifice {si care parte din el } va rog sa-mi comunicati si mie.

    In continuare, de acord cu dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [27.07.14 21:36:34]
    »

    @Dragos: Era public, dupa ce am sunat la ei si i-am spus ca ii pot da in judecata pentru modul in care ma iau peste picior si mi se adreseaza precum unei nespalate si unei taranci... l-au sters ...

    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [27.07.14 21:47:36]
    »

    @Cristicop:

    Va spun sincer ca nu am inflorit nimic, nu am de ce am mai fost in alte locuri dar nicaieri nu mi s-a dat peste nas ca daca mi s-ar spune pentru ce e dusul probabil m-ar jigni si atunci eu ce sa zic?!

    Oamenii astia de la Fortuna isi permit sa vorbeasca despre bun simt, oameni civilizati, pretind a fii inconjurati de armonie, pace si stari zen... dar nu e chiar asa... n-am sa mai raspund... pentru ca motivul pentru care am postat aceasta opinie, n-am facut-o ca sa intru in polemica cu intreaga Romanie, fiecare e liber sa faca ce vrea... sunt satula de oamenii jalnici de la ospatari pana la patroni... ce uita zicala ''Clientul nostru, stapanul nostru... '' si nu o spun de parca eu ar trebui sa fiu tinuta in puf sau tratata in vreun anume fel, ba chiar am fost si eu ospatarita candva si am intalnit fel si fel de oameni, dar nu ii tratam sub nici o forma intr-un mod nesimtit... pe cand eu... mergand la alte restaurante... am avut nota cu + pe ea, am cerut de ex: branza rasa peste cartofi si mi s-a adus branza cu smantana, dupa ce am explicat pentru ce vreau branza mi s-a adus branza cubulete... si ar fii multe alte evenimente de descris... dar nu e loc... tara asta si locuitorii ei subliniez NU TOTI... nu stie cum sa te fure sau sa traga dupa tine, atat cat se poate... asadar... Comentariile lasa de dorit...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [27.07.14 21:54:39]
    »

    @Cristicop: Eu sunt putin in urma, ce-i cu mimilus: D este o alta locatie, sau...

    Cristicop
    [29.07.14 11:03:20]
    »

    @cocan: Ma confunzi eu nu am solicitat sa nu mai primesc e-mailuri, cat despre restul conversatiei, am vrut sa fiu un pic elegant si cu asta am incheiat discutia.

    O zi buna!!!

    Cristicop
    [29.07.14 11:11:43]
    »

    @MIHAela. crinuta: Dupa cum ai vazut eu ti-am dat dreptate tie si nu celor de la hotel si nu am zis ca ai inflorit ceva. '' Iata ca de data asta un om a luat atitudine si pentru asta merita felicitari".

    Am vrut sa zic ca din cauza supararii pe care ti-au provocat-o cei de la hotelul respectiv, te-ai enervat si le-ai servit replicile intr-un spatiu public. Asa ca te mai felicit o data pentru atitudinea ta si sper ca macar unii dintre noi vor proceda la fel ca tine si vor lua atitudine in viitor.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    MIHAela.crinutaAUTOR REVIEW
    [30.07.14 20:57:22]
    »

    @webmaster0: Daca citeati ce am precizat si domnului Dragos... nu mai era necesar sa specificati cele de mai sus... am fost informata de data check-in-ului... dupa care acolo se modificase... numai bine...

    cocan
    [30.07.14 21:33:39]
    »

    @Cristicop: Dvs. in toate interventiile dati dreptate "turistilor ", cam ce relevanta mai au interventiile dvs. ? Si daca hotelul avea dreptate? Din prima sarit, punct ochit, punct lovit... Eu sper ca, astfel de atitudini, care nu le imbratisaza nimeni din... sa nu le... etc. Ma omule hotaraste-te; @MIHAela. crinuta: Dupa cum ai vazut eu ti-am dat dreptate tie si nu celor de la hotel si nu am zis ca ai inflorit ceva. '' Continuam; spre deosebire insa de acesta aici nu avem minciuni ci numai mici inflorituri normale" Fara comentarii d -le GOLD, dar dupa parerea mea, ajungem la DOTTORE, DOTTORE...

    Cristicop
    [31.07.14 10:52:26]
    »

    @cocan: Tu stii ce inseamna sa infloresti ceva? Adica femeia sub impulsul emotiilor negative traite la hotel a scris un pic mai puternic negativist in comentariul ei, adica inflorituri normale...

    Asta una si a doua ce te tot roade pe tine de ce comentez eu, ce esti vreun dottore de psihologie? Vezi de treaba ta si nu mai inventa polemici. Sau iti place sa te vezi pe site, daca da atunci scrie review-uri si nu mai analiza opiniile altora domnule Junior!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    aylin_hd
    [31.07.14 11:01:18]
    »

    Am citit si am rascitit toate ecourile postate aici pentru ca ma intereseaza in mod special din 4 aug vom fi cazati la acest hotel

    singura problema mi se pare cablul electric pe langa piscina, dar ma abtin nu am fost acolo si nu comentez mai mult...

    in rest parerea mea e foarte buna,

    ma bucur ca nu se sare in piscina fac parte din martalogi care citesc o carte la piscina asa ca e ok...

    inainte sa fac rezervarea m-am informat si stiu ca nu au parcare, dar foarte aproape e o parcare cu plata, pe situl lor apare inca din primavara oferta pentru sezlonguri cat si bonurile valorice, programul la locul de joaca cat si activitatea animatorilor cat si alte aspecte deci stiu la ce sa ma astept si mi se apare mai mult decat ok raportul calitate-pret.

    Am vorbit la telefon cat si pe mail si mi sa raspuns la obiect la absolut toate intrebarile si am fost informata si de plus-uri si de minus-uri, dar am investigat ca sa zic asa si eu singura cele spuse de ei si am tinut cont si de parerile de pe Am fost acolo si alte site-uri... acum sunt tare curioasa sa vad cum se va desfasura sejurul nostru si voi reveni cu siguranta cu o parere personala...

    Sa auzim de bine!

    gioko
    [12.08.14 15:53:25]
    »

    @Cristicop: Subscriu la cele nuantate de tine... in ceea ce o priveste pe crinuta... turista cam are dreptate (cu o singura exceptie in ceea ce priveste saritul in piscina... cu care bine-nteles nu sunt de acord). In rest informatii suficiente despre aceasta locatie.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrian666, aylin_hd, banal, Cristicop, gimgeorgegim, gioko, MIHAela.crinuta
    Alte articole din această RUBRICĂFortuna Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.084382057189941 sec
    ecranul dvs: 1 x 1