ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Braila
    ÎNSCRIS: 02.05.12
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUN-2014
    DURATA: 0 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CADRUL NATURAL:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    la PMM* = 70 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    încărcat de pe telefon!
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Neprimitori

    TIPĂREȘTE

    IMPORTANT: Proprietarul/administratorul unităţii de cazare a CONTESTAT o serie de afirmații făcute în cadrul acestui articol; în urma derulării procedurii standard AmFostAcolo în aceste cazuri de contestații, am ajuns la concluzia că aceste contestaţii sunt majoritar justificate. Drept urmare, afirmaţiile respective au fost eliminate din text.

    Toate referirile la aceste afirmaţii au fost de asemenea eliminate din ecourile care au fost scrise ulterior publicării textului de mai jos.

    Concluzia verificărilor poate fi citită în ecoul PINNED afişat atât primul în lista de ecouri, cât şi în ordinea cronologică a discuţiilor.

    Impresie proasta, de cand am ajuns inca de la receptie ne-a intampinat o atmosfera nepritenoasa, o persoana dezgreabila de la care se afla in receptie şi care facea observatii la niste copii care se jucau in hol si a dat afara o familie cu copil care doreau sa foloseasca grupul sanitar pentru copilul care avea o urgenta.

    [...]

    Concluzia este ca cei care detin acest hotel sunt doar cu ochii dupa castig, nu sunt interesati si de confortul clientilor.


    [fb]
    ---
    Trimis de mimilus* in 28.06.14 15:03:22
    Validat / Publicat: 28.06.14 18:11:41
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SLĂNIC MOLDOVA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 12938 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    265 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mimilus*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
    [1 PMA]
    PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 1 PMA (din 5 voturi)
    NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 70.00 EUR pe cameră

  • ECOURI STICKY: importante, "concluzii" etc
    NOTĂ: ecourile STICKY sunt "extrase" şi afişate prioritar, la începutul şirului de ecouri; ele se regăsesc, totuşi, ŞI în succesiunea cronologică, "normală" a şirului de ecouri
    02-07-2014, 10:26 - Admin

    Bon. Înainte de concluzii, câteva "preliminarii".

    AmFostAcolo este un instrument extraordinar de puternic aflat la dispoziţia turiştilor. O serie de reviews-uri "de bine", respectiv o serie consecutivă de "contra-recomandări" pot duce o unitate turistică fie la bunăstare și "overbooking" , fie aproape de faliment. Recompensează, cu alte cuvinte, cu o publicitate fantastică (şi absolut gratuită!) hotelierii *care merită* şi "pedepsește", presează, forțează (dacă vreţi) remedierea situațiilor neconforme unui turism modern. Sunt, evident, mulțumit de acest lucru.

    În acelaşi timp, sunt foarte preocupat - şi nu de azi, de ieri - de cazurile de folosire abuzivă a acestui "instrument". Un turist rău intenționat poate folosi AmFostAcolo pentru răzbunări meschine, exagerând intenţionat aspecte negative (reale sau imaginare), trecând total sub vedere orice aspect pozitiv etc. Succesul obţinut este cvasi-derizoriu - atât ca *efect* (vezi cazul de faţă; majoritatea celor care au citit acest review, în forma lui inițială, au dovedit că nu "înghit orice pe nemestecate", ci filtrează credibilitatea autorului şi/sau a afirmaţiilor acestuia), cât şi ca *durată* (timpul clarifică oricum orice; reviews-urile ulterioare lămuresc rapid dacă lucrurile stau într-adevăr aşa sau nu). Cu toate acestea - şi pentru că sunt "perfecţionist", de felul meu - mă "frământă" aceste posibile abuzuri. Din acest motiv am creat, de exemplu, secţiunea "Sesizări RĂZBUNĂRI [sesizări ANTICIPATE! " (aveţi nevoie de un cont de hotelier pentru a putea citi!), sau - alt exemplu - procedura de "contestaţie" pusă la dispoziţie hotelierilor, procedură în care ne aflăm pe acest fir de discuţie.

    E a doua situaţie în care un hotelier apelează la această procedură. Având în vedere circumstanțele în care a sosit contestaţia (deficienţe manageriale evidente ale unităţii în cauză, sesizabile în nr semnificativ de reviews-uri negative, uniform distribuite în timp, şi în "drepturi la replică" neprofesioniste din trecut), precum şi vechimea autorului "pârât" (de obicei turiştii cu deficienţe comportamentale "muşcă şi fug" - creează cont, "lovesc", apoi nu mai dai de ei tot deceniul), intuiţia îmi spunea că probabil contestația nu se va adeveri.

    Intuiţia m-a înşelat, şi asta pentru s-a dovedit că am dat peste ceva şi mai grav - cazul turistului necinstit/nesimţit până-n prăsele, lipsit de orice verticalitate.

    Utilizatorul "mimilus" a luat la cunoştinţă despre contestaţie la câteva minute de la încărcarea ei pe sait (din înştiinţările trimise automat de program) și chiar a scris, la foarte scurt timp după, un ecou - acesta (se deschide în pagină nouă) - lipsit însă de orice substanţă. Deși i-a fost solicitat, în mod repetat, un punct de vedere și dovezi, nu a mai catadicsit să răspundă măcar un cuvânt.

    Şi tăcerea e un răspuns.

    Îmi pare evident că:

    (a). familia (sau familiile, în fapt se pare că a fost un grup) din Brăila aufostacolo (recunoscut şi de hotelier) - în consecinţă, *sunt* îndreptăţiţi să scrie un review

    (b). situaţia conflictuală legată de tentativa de folosire a toaletei este reală (recunoscută şi de hotelier)

    (c). toate celelalte aspecte "semnalate" au fost inventate de "mimilus" (posibil copiate din alte reviews-uri, ale altor turişti; realitatea sau nu a acestor aspecte referite ca şi "copiate" - repet, din trecut - nu face obiectul prezentei discuţii)

    ÎN CONSECINŢĂ

    1. Vom păstra în textul trimis doar relatarea incidentului "toaleta". Toate celelalte referiri la orice altă deficienţă, presupusă ori reală, vor fi eliminate. (NB. textul iniţial trimis este prezervat într-o copie de siguranţă, pentru orice eventuală referire viitoare). Articolul va fi republicat FĂRĂ NOTE, cf Regulamentului (autorul nu a fost cazat acolo)

    2. Vom elimina din şirul de ecouri care au urmat orice referire la aspectele care nu au fost susţinute cu dovezi (ori recunoscute de hotelier)

    3. "mimilus" este sancționată cu "albastru" şi 7 zile suspendare. Sancţiunea îi va fi trecută în cazier, dar executarea este pe moment suspendată, pentru a-i da dreptul să-şi prezinte un eventual (și foarte tardiv, oricum) punct de vedere. Nu-mi doresc astfel de utilizatori pe sait (sunt şi alţi "mimilusi", am mai observat cu alte ocazii). Nu le voi interzice accesul, dar îi atenţionez că voi sta cu ochii pe ei.

    -

    La final, sper că vom fi în stare - toate părțile implicate - să învățăm din experiența de mai sus

    - managementul unităţilor hoteliere (nu doar a celei de faţă): despre cât de important este un "drept la replică" cât mai profesionist (sau în orice caz decent şi civilizat) şi despre cât de mult rău pot să-ţi AUTO-facă intervenţii publice precum cele din cazul de faţă. Cred că e clar oricui că în acest caz posibilul (dar puţin probabilul) "efect mimilus" este de 1.000 de ori mai mic decât "efectul coroana" . Orice hotelier care reuşeşte să iasă dintr-o eventuală astfel de stare de "autosuficienţă" -- şi/sau să identifice / recunoască, apoi depăşească o eventuală "fază de negare" -- este binevenit pe viitoarea secţiune de consultanţă pe care AmFostAcolo o oferă, gratuit, membrilor comunităţii "AmFostAcolo - HORECA ONLY" (vezi anunţul de pe blog - se deschide în fereastră nouă)

    - turiştii cu manifestări sau tendinţe de tipul "mimilus" [iacă-tă, o nouă categorie de turist! ]: să realizeze că nu vor putea folosi AmFostAcolo în scop de răzbunare, amplificând exagerat şi voit aspecte negative reale sau imaginare şi trecând total sub vedere orice eventuală "pozitivă". Şi că dacă totuşi vor încerca - să fie pregătiţi să suporte consecinţele (vezi şi mai jos)

    Noi, AmFostAcolo, am reţinut deja că mecansimul (procedura) funcţionează cu succes;

    - vom păstra termenul de "maxim 2 săptămâni" acordat pentru prezentarea de dovezi doar în cazuri justificate (când suntem înştinţaţi, de exemplu, că turistul respectiv e în afara ţării la momentul contestării) şi vom reduce la minim acest termen în cazul unor autori lipsiţi de bun simţ evident -- precum mimilus, care a aflat despre solicitare la câteva minute după publicare ei, dar apoi a preferat să ne citească "din păpuşoi"

    - vom modifica Regulamentul şi "Termenii şi condiţiile de folosire" astfel încât dacă, urmare a unei astfel de constestaţii, din analiza (publică) efectuată rezultă că autorul a încercat să calomnieze o unitate hotelieră, să putem furniza direct datele de identificare ale acelui autor unităţii hoteliere în cauză, pentru ca această să-l poată acţiona în instanţă (vom comunica deci datele personale ale autorului în cauză la simpla solicitare - oficială, *în scris* - a hotelierului, fără a mai aştepta o solicitare de la organe legal-îndreptăţite, precum poliţia, parchetul, judecătoria) .

    NOTĂ: Modificările de mai sus (cele evidenţiate cu roşu) nu pot fi aplicate retroactiv (şi chiar îmi pare rău de asta; aş fi comunicat fără probleme datele lui "mimilus" reprezentanţilor Coroanei, asumându-mi orice posibile responsabilităţi legale de încălcare a confidenţialităţii datelor!)

    02-07-2014, 12:29 - Admin

    Câteva precizări suplimentare la preconizata modificare a Regulamentului şi "Termenilor de folosire"

    1. Transmiterea datelor personale se va face doar în cazul în care autorul recunoaşte explicit reaua-credinţă (sau implicit, prin evitarea oricărui răspuns, în termenul solicitat, în condiţiile în care avem dovada că a luat cunoştinţă despre solicitarea de a-și dovedi afirmațiile);

    2. În cazul în care autorul nu recunoaşte, EXPLICIT, reaua-credinţă - public, pe sait, sau prin mesaj privat trimis administraţiei AmFostAcolo - datele personale pot fi transmise doar la solicitări din partea organelor abilitate - procuratură, judecătorie etc. și numai acestora.

    sfârşit listă ecouri STICKY; mai jos găsiţi ecourile în ordinea cronologică, "normală"

    ECOURI la acest review - pg. 1 / 9

    265 ecouri scrise, până acum

    se afișează ecourile [1 - 30] din total 265
    webmasterX [28.06.14 18:11:28] »

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    coroana [29.06.14 15:42:36] »

    @mimilus: Buna ziua,

    asa cum am discutat si telefonic, un oarecare "mimilus" a postat un review MINCINOS, cum ca ar fi fost cazat la hotelul meu si ca ar fi mancat pastrav stricat, motiv pentru care s-ar fi intoxicat "toti".

    Realitatea este ca acestui "mimilus" nu i-am permis accesul la toaleta (nici nu a avut bunul simt sa intrebe daca este permis accesul la toaleta, sau macar sa dea "Buna ziua" - intrand direct spre toaleta), el nefiind cazat la noi si nici nu a consumat produse in restaurantul hotelului - accesul la toaleta NU este permis decat persoanelor cazate in hotel sau a celor care fac consumatie in restaurant.

    Incidentul cu pricina s-a petrecut in ziua de 27.06.2014.

    Din aceste considerente, solicit urmatoarele:

    - stergerea IMEDIATA a acestui review mincinos

    - acest "mimilus" sa faca dovada ca a fost cazat in hotel (factura fiscala sau bon fiscal) si ca mancat in restaurantul hotelului impreuna cu toti ceilalti "nemultumiti" (bon fiscal pentru produsele servite la masa)

    - revizuirea postarii pe site a acestor review-uri, in sensul in care aceasta sa se faca doar DUPA ce turistul face dovada ca a fost cazat sau ca a servit masa in locatia respectiva (vezi de exemplu la site-urile de rezervare online unde este postat numarul rezervarii si numele turistilor), caz in care s-ar evita postarile mincinoase

    Modalitatea actuala de a posta review-ul intai si ulterior de a face dovada, mi se pare complet lipsita de bun simt deoarece orice "mimilus" poate sa posteze o minciuna care sa fie afisata pe site-ul "am fost acolo" timp de 2 saptamani, si apoi daca in acest interval de timp turistul nu face dovada afirmatiilor sale, review-ul sa fie sters de pe site!! Dragi domni, asta inseamna ca in tot acest interval de timp, imaginea unei locatii este murdarita de un "mimilus", pentru ca apoi dvs. sa stergeti revew-ul si eventual sa gasiti o motivatie stupida prin care sa va cereti scuze pentru cele postate pe site si NEVERIFICATE inainte!!! JENANT pentru un site care se doreste a prezenta informatii CORECTE despre locatii de cazare si restaurante!!!

    In sustinerea afirmatiilor mele atasez bonul de casa cu toate produsele consumate in restaurant in data de 27.06.2014, poate asa veti realiza ca am dreptate si ca trebuie dovedite inainte de publicare afirmatiile "mimilus"-ilor care MINT cu nesimtire!!!

    Oricum, avand in vedere ca oricat am incercat telefonic sa-mi sustin nevinovatia, ati plecat de la premiza de vinovatie a mea domnule Cornel Bociort, si va anunt pe aceasta cale ca va voi actiona in instanta atat pe dvs., site-ul "am fost acolo" pe care il reprezentati, cat si pe acest "mimilus" pe care il "tineti in brate de turist bun" (conform spuselor dvs., citez din conversatia noastra telefonica din data de 29.06.2014, orele 13,55: "... sunt convins ca aceste dovezi vor aparea deoarece turistul este o persoana care a mai postat si alte review-uri"..., pentru informarea dvs. acest "mimilus" mai are postat pe site-ul "am fost acolo" DOAR 1 review!!!) si a carui identitate va rog sa mi-o comunicati acum de buna voie sau ulterior fiind obligat de instanta de judecata.

    Daca aveti macar o urma de obiectivitate, va rog sa-mi transmiteti datele solicitate mai sus, impreuna cu datele persoanei fizice/juridice care administreaza site-ul.

    Pentru a fi si mai convingator in spusele mele, va informez urmatoarele:

    - turistilor care vin la receptie si se cazeaza la noi, LE ARATAM camera inainte de a plati cazarea, asa ca pe acest domn "mimilus" NU l-a obligat nimeni sa se cazeze daca nu i-a placut privelistea, dar se observa clar ca acesta NU A FOST CAZAT la noi si doar a speculat si a inflorit informatii de prin alte review-uri la fel de "binevoitoare" ca ale dansului (sa posteze poze cu camera si cu privelistea care se vedea din camera, daca are!!)

    - nu vi se pare ciudat ca, citez:

    "Dupa ce le-am aratat ce fel arata pestele, ni l-a luat si nu ne-a mai adus nimic... "

    adica turistii au platit si au ramas nemancati! - hai sa fim seriosi, chiar credeti? De ce nu s-au dus la spital sau nu au reclamat incidentul?

    Noi nu am avut NICIODATA reclamatie la Protectia Consumatorului!!!

    Va multumim pentru intelegere.

    Conducerea hotelului "Coroana Moldovei"


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    mimilus* [29.06.14 15:54:15] »

    Deci, Draga domnule administrator de hotel sau ce ești tu acolo, ideea e ca ești un prost administrator al hotelului prin faptul ca iti gonești proprii clienți. Acei oameni care au intrat la tine in hotel poate ca chiar doreau sa servească masa la restaurant, iar tu i-ai dat afara si in fond ce atâta gălăgie este un loc public, iar daca nu- ți convine Inchide-l si păstrează-l doar pentru tine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    webmaster [29.06.14 17:22:59] »

    @mimilus: Articolul a fost selectat pentru o verificare suplimentară a autenticității și naturii dezinteresate a recomandărilor.

    Autorul este invitat să încarce copia unui eventual document de plată care să dovedească prezența acolo în calitate de turist plătitor. Un set de fotografii ar fi de asemeni util în stabilirea veridicității articolului.
    NOTĂ: Eventualele documente trimise NU vor fi făcute publice.

    Până la sfârșitul cercetărilor, articolul este suspendat.

    coroana [29.06.14 17:31:44] »

    @mimilus: Stimate "mimilus", cu raspunsul pe care l-ati redactat ati dovedit ca review-ul este o MARE MINCIUNA deoarece NU ati fost cazat si nici NU ati servit masa in restaurant!

    Promit ca ne vedem in instanta.

    Multumesc.

    P. S.

    1. Dl. "mimilus", s-au inventat si pronumele de politete, dar probabil "cartea" a fost prea grea si a ramas nedeschisa la acest capitol.

    2. Ce mai spuneti acum dl. Cornel Bociort de veridicitatea celor postate de dl. "mimilus", acest "turist de bine" cum l-ati considerat dvs. ? Astept stergerea imediata a acestei MINCIUNI impreuna cu scuzele de rigoare si datele de identitate ale acestui "mimilus" MINCINOS pentru a-l actiona in instanta.

    3. Va repet: postati impresii ale turistilor care chiar au fost clienti in locatiile respective si care pot dovedi cu documente acest lucru - verificati aceste documente inainte de a posta un review - NU postati mai intai si apoi verificati!

    4. Pentru a evita astfel de review-uri mincinoase, plecati de la prezumtia de nevinovatie, verificati in amanunt si solicitati dovezi care sa sustina afirmatiile turistului inainte de a publica review-ul pe site.


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    Admin [29.06.14 20:06:11] »

    @coroana: Stimate domn

    1. Până una-alta, incidentul referitor la "dat afară o familie cu copil mic din resturant" (probabil cu tam-tam-ul care se întâmplă de obicei în asemenea împrejuări) este confirmat, din câte văd, inclusiv de dvs. În definitiv, e o confirmare certă, posibil involuntară, din partea dvs că autoarea "mimilus" a fostacolo.

    Chiar în cazul cel mai favorabil (pentru Dvs) - cel în care autoarea nu aduce dovezile că a "fost cazată sau a servit masa acolo" - cel puţin acel fragment va rămâne publicat pe sait, probabil ca ecou la un articol anterior despre aceeaşi destinaţie. Dovedeşte un comportament al proprietarilor de care turiştii e bine să ţină cont. Subliniez că nu judec şi nu analizez comportamentul - doar îl prezint cititorilor - fiecare îl va aprecia cf. propriei judecăţi

    2. În rest. îmi răstălmăciţi spusele - cel mai probabil cu rea-intenţie - însă eu unul nu am de gând să mă "ţigănesc" într-o polemică pe această temă. Discutăm, dacă vreţi, în cadru oficial / oficios, pe scrise / înregistrate, nu pe "auzite".

    3. Restul - vi le transmit prin email, ca răspuns al mesajului primit de la Dvs - inclusiv datele referitoare la persoana administratorului acestui sait - subsemnatul. Date referitoare la terți (inclusiv la "mimilut") evident că nu vi le pot furniza, ar fi o încălcare a Regulamentului AmFostAcolo şi a legilor în vigoare.

    Admin [29.06.14 20:17:09] »

    @mimilus: Aşteptăm un punct de vedere mai coerent, mai clar din partea dvs. Ați fost cazat/ă acolo? Ați servit masa acolo? Ați fost doar în trecere?

    Cf. confirmării (involuntare) a proprietarilor, aţi fost acolo, astfel că cel puţin povestea cu "datul afară din restaurant" va fi păstrată pe sait (incidentul a fost confirmat de ambele părţi).

    Aşteptăm din partea dvs dovezile solicitate de colegul meu mai sus - copii după documente de plată avans, consumaţie la restaurant etc; schimb de mail în ce priveşte rezervarea etc - în termen de 7 zile.

    Regulamentul AmFostAcolo prevede un termen de "maximum 2 săptămâni", însă acest "maximum" se aplică doar pentru cazul în care autorul nu dă vreun semn de viaţă în primele zile de după sesizare (poate este în concediu etc). Or este evident că Dvs aţi luat deja notă de solicitări - aşteptăm, cum am spus, primirea dovezilor până în 06.07.2014.

    Vă reamintesc că în conformitate cu termenii şi condiţiile de folosire AmFostAcolo, sunteţi integral şi exclusiv răspunzătoare - inclusiv din punct de vedere legal - pentru afirmaţiile şi impresiile încărcate de dvs pe sait.

    Admin [29.06.14 21:01:00] »

    Nu o fac de obicei, dar în acest caz mă voi "întinde" s-o fac.

    Aduc la cunoştinţa cititorului câteva aspecte PERSONALE. Nu vreau să influenţez pe nimeni - voi prezenta oricum doar FAPTE, fără să le interpretez, fără să le judec, fără să le comentez - las fiecărui cititor posibilitatea de a le aprecia singur, cf. propriei judecăţi.

    -

    Familia care conduce această afacere continuă să mă sune, ameninţe, dându-mi lecţii despre cât de incorect vorbesc / scriu etc şamd.

    Ultimul telefon a fost acum 2 minute, după intervenţia mea de mai sus şi urmare a răspunsului "oficial" pe care l-am transmis către d-lor, prin email.

    Atât - (deocamdată?).

    coroana [29.06.14 21:48:02] »

    @Admin: Dragul meu dl. administrator de site mai repet inca o data:

    PERSOANA "mimilus" A VRUT SA MEARGA LA TOALETA FARA SA FIE CAZATA SAU SA FI SERVIT PRODUSE DIN RESTAURANT, a venit din afara hotelului cu intentia doar de a folosi toaleta!!!

    La mine NU este WC public (acesta se afla in parcul statiunii, la 1 min. distanta de mers pe jos de hotelul meu!!), iar in hotel exista opere de arta si NU intra orice "mimilus" sa mearga la toaleta fara permisiunea mea sau a unui angajat al hotelului.

    Asa ca in concluzie, asteptati citatia si vom vedea daca site-ul nu are nici o obligatie in publicarea de impresii si poate posta orice ineptii fara a le verifica in prealabil.

    Si nu inteleg, de unde reiese ca "mimilus" a fost data afara din restaurant? Sau acum imi puneti voi vorbe-n gura? Sau nu vedeti ca "mimilus" spune clar ca, citez: "Acei oameni care au intrat la tine in hotel poate ca chiar doreau sa servească masa la restaurant, iar tu i-ai dat afara... " - deci NU au intrat in restaurant, ci in hotel cu intentia clara de a folosi toaleta!!!

    Nu are rost sa mai continuam aici aceasta polemica, vom vedea ce decide instanta de judecata.


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    mariandan [30.06.14 02:19:34] »

    @coroana: stimata conducere corona: nu stiu ce nelamuriri aveti cu mimilus dar pot sa garantez 100% ca e imoral si impotriva ta ca afacere sa nu permiti cuiva sa foloseasca toaleta fie ca e cazat mananca sau nu in unitatea dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    iulian68 [30.06.14 04:31:48] »

    @coroana: Citesc si nu-mi vine sa cred cat sunteti de vehement in tot ceea ce scrieti!!! Nici nu vreau sa-mi inchipui cum va purtati cu clientii daca cu noi, toti cei care scriem pe acest site si pe care nu ne cunoasteti, va comportati asa... Iertati-ma, dar numai prin atitudinea pe care ati avut-o fata de administratorul "Am fost acolo", ne-ati jignit pe toti! Si uitati-va bine, am scris si eu un review, pe ici, pe colo...

    Oricum, pentru ca "foc fara fum " nu iese, inclin sa cred ca "mimilus", pe care nu-l (nu o) cunosc, chiar a fost pe acolo, si mi se pare chiar ciudat sa fi inventat aceasta poveste...

    @mariandan are dreptate, sunteti lipsit de orice urma de bun simt, daca va permiteti sa izgoniti un om care avea o nevoie urgenta si nu mai putea sa astepte "un minut" pana la wc-ul public din oras...

    Chiar as vrea sa va vizitez locatia, si fiti sigur ca m-as "risca" sa deteriorez catusi de putin unul din "obiectele de arta" pe carE le aveti ca sa vad ce veti face atunci, ma veti lichida pe loc sau veti chema politia?

    Zau, sunteti peste puterea mea de a intelege, si va rog, daca vreti sa ma dati si pe mine in judecata pentru calomnii sau mai stiu eu ce, va trimit datele personal!!!

    Inchei, nu inainte de a va spune inca o data " RUSINE" pentru atitudinea pe care ati avut-o fata de un OM, indiferent de valoarea sa in ochii dumneavoastra! Fiti sigur ca dintre cei care scriu si citesc acest site, si care sunt "plimbati", nimeni nu va va calca pragul!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][9 voturi]
    voxman1978 [30.06.14 05:57:51] »

    @coroana: daca sunteti profesinisti dovediti calitate prin servicii si nu prin amenintari.

    altii o sa va laude daca sunteti buni si o sa copleseasca parerile negative

    o reclama proasta in balanta cu 10 pozitive paleste imediat

    respecte

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    nicole33 [30.06.14 06:48:24] »

    Indiferent cum ar fi stat de fapt lucrurile, rareori adevărul este de o singură parte, reacția agresivă a conducerii spune mai mult decât o serie de impresii exclusiv laudative la adresa locației.

    În ceea ce mă privește, știu sigur că voi evita să mă cazez într-un asemenea loc.

    Mă bucur încă o dată că există Amfostacolo și îi mulțumesc lui Cornel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    adrianat [30.06.14 07:57:14] »

    nu sunt lamurita complet asupra infractiunilor produse de proprietarul hotelului si nici postarea clientului nu m-a convins.

    aceasta este vadit subiectiva, ca sa nu spun ca pare a fi o razbunare pe fata.

    poate fi adevarat ca nu li s-a permis accesul la toaleta hotelului si ca a fost atentionat asupra zarvei pe care o faceau copii, iar asupra acestui lucru as face o observatie: si daca erau cazati si daca nu, mie, . ca si client al hotelului, nu mi-ar fi placut sa vad in vacanta persoane care nu stiu sa-si stapaneasca copii, fara a avea nimic cu copiii in general, dar daca vad ca intr-un hotel se permite ca oricine sa faca zarva, a doua oara nu mai merg acolo

    in alta ordine de idei, chestia cu toaleta poate fi inteleasa, cu conditia ca un parinte, impreuna cu copilul in nevoie sa ceara permisiunea de a merge la toaleta, din cele relatate, se pare ca toata familia a intrat in hotel, facand zarva, iar permisiunea nu a fost ceruta.

    (...)

    pana la noi dovezi, amandoua partile beneficiaza de prezumtia de nevinovatie, dar personal, inclin sa cred ca "mimilus" a exagerat in mod tendentios relatarile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
    adrianat [30.06.14 08:10:51] »

    @mimilus -

    Deci, Draga domnule administrator de hotel sau ce ești tu acolo, ideea e ca ești un prost administrator al hotelului prin faptul ca iti gonești proprii clienți. Acei oameni care au intrat la tine in hotel poate ca chiar doreau sa servească masa la restaurant, iar tu i-ai dat afara si in fond ce atâta gălăgie este un loc public, iar daca nu- ți convine Inchide-l si păstrează-l doar pentru tine.

    Revin cu o postare, dupa ce am recitit toate postarile si am vazut si saitul hotelului.

    Special am citat postul de mai sus, pentru a se vedea clar ca reclamantul nu a luat masa la restaurant, deci chestia cu pestele cade.

    Totul se rezuma la faptul ca aceasta familie, cu mai multi copii, din cate se subintelege, au intrat cu intentia clara de a folosi toaleta, fara a cere permisiunea si fara a respecta regulile care se impun intr-o astfel de locatie.

    Din cate stiu, in orice tara din lume, proprietarul isi rezerva dreptul de a nu primi clientii pe care nu ii doreste.

    Si eu as face la fel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    Bmona [30.06.14 08:26:02] »

    Buna ziua! Pe mine ma uimesc expresiile: "la mine", "hotelul meu"... daca ar fi fost vorba despre un administrator care isi apara punctul de vedere ar fi fost cumva acceptabil, insa daca este vorba despre proprietar... se schimba datele problemei!

    Barierele impuse de limbaj si agresivitatea excesiva dovedita aici ma fac sa gandesc ca inca mai avem de invatat atat la capitolul "politete" si cat si la cel referitor la profesionalism...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    sens [30.06.14 08:32:31] »

    Daca s au comportat inuman cum sustineti, neprimindu va in toaleta, v ati razbunat intr un mod mizerabil scriind setul de impresii, in conditiile in care dupa raspunsul pe care il dati nu sustineti decat ca ati fost POTENTIAL CLIENT!

    Nu pot sa spun ca este tipic romanesc ci tipic unei categorii de oameni acest "subiectivism".

    (...)

    Statiunea Slanic Moldova este una mai putin dezvoltata si infloritoare, nu discut cauzele, dar cu astfel de impresii este posibil sa falimentam si oamenii care muncesc cinstit si care viseaza ca intr o zi va fi "fara locuinte parasite sau in constructie" aceasta perla a Moldovei.

    Doar cateva pareri obiective, fiindca am fost invitat sa citesc :-)

    Daca se dovedesc a fi mincinoase si rau intentionate impresiile, d le Cornel Bociort, cred ca trebuie sa promovati acest hotel care nu se vrea a fi wc public! Ii inteleg pe proprietari si eu ca simplu proprietar de casa as primi in toaleta mea un copilas cu nevoi urgente daca imi cere voie si nu da peste mine buzna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
    sens [30.06.14 08:44:07] »

    D le admin, impresiile lui mimilus sunt inspirate de la un alt utilizator "ppohace". (...)

    sens [30.06.14 08:50:52] »

    Fii obiectiv! daca cineva rau intentionat vrea sa iti distruga munca, poate de o viata, tu ramai impasibil??

    E normal sa doreasca si sa incerce sa te determine sa faci dreptate, lumina sau orice e nevoie ca sa nu ii ramana deteriorata imaginea, in contextul in care acest lucru s a facut pe site ul pe care il administrezi.

    adrianat [30.06.14 08:51:16] »

    @Bmona: stimata Bmona, trebuie sa vedeti situatia din ambele puncte de vedere, cel al clientului (sau potential client) si cel al proprietarului. Dvs. vedeti lucrurile doar ca si client.

    daca va referiti la capitolul "exprimare", clientul are mari lacune in privinta asta, iar proprietarul este indreptatit la avea o replica mai acida, avand in vedere daunele pe care le-a adus personajul in cauza reputatiei hotelului.

    ma intreb, daca ati fi proprietara unei astfel de locatii, cum ati proceda?

    fiti obiectiva va rog!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    Nasshu [30.06.14 08:55:06] »

    @adrianat:

    Din cate stiu, in orice tara din lume, proprietarul isi rezerva dreptul de a nu primi clientii pe care nu ii doreste.

    Si ma rog de unde stii tu asta?

    Atita vreme cat este o unitate de alimetatie publica - are restaurant si serveste masa - este obligat sa ma primeasca.

    Extras din Legea nr. 12/1990

    Art. 1

    Constituie activitati comerciale ilicite si atrag raspunderea contraventionala sau penala, dupa caz, fata de cei care le-au savarsit, urmatoarele fapte:

    k) neexpunerea la vanzare a marfurilor existente, vanzarea preferentiala, refuzul nejustificat al vanzarii acestora sau al prestarii de servicii cuprinse in obiectul de activitate al operatorului economic;

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    telvanni [30.06.14 08:55:13] »

    Este foarte util acest incident pentru ca scoate la lumina o chestiune care pe mine ma lasa perplex: exista o ura reciproca, chiar ancestrala, intre cele doua mari categorii, CLIENT vs PRESTATOR SERVICII TURISM. Este normal sa fie asa? Eu cred ca nu.

    In cazul COROANA MOLDOVEI imi permit sa-mi dau si eu cu parerea spunand ca adevarul este undeva la mijloc, ca intotdeauna.

    Eu am trecut printr-o experienta neplacuta in urma postarii unor impresii partial negative despre un loc de cazare din Eforie. Am ramas surprins ca nicio clipa proprietarii nu au apreciat lucrurile pozitive spuse de mine ci doar au atacat vehement pe cele negative. Chiar si eu imi facusem alta parere despre ei. Ma rog, ei saracii se credeau cei mai buni din Eforie. I-am inteles si i-am lasat sa creada asta in continuare, pana la urma cine sunt eu sa le daram visele?

    Referitor la subiect: noi acum, de pe margine, putem doar sa ne dam cu parerea nestiind pana la urma cum s-a petrecut totul, nu stim ce limbaj a fost folosit de fiecare in parte, asa ca doar putem sa citim si sa judecam cat putem dar in necunostinta de cauza.

    Eu propun sa faceti pace, adica nu va mai urati atat mult. E pacat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][5 voturi]
    bullet123 [30.06.14 09:05:22] »

    Ca utilizator al acestui sait, pot spune ca am gasit de nenumarate ori review-uri foarte utile si conform realitatii.

    Nu am avut nevoie de confirmare a identitatii sau copie dupa bonul de cazare, etc.

    Posibil ca utilizatorul mimilus sa fi aruncat deja acea dovada.

    Eu unul asa procedez.

    In ceea ce priveste reactia prompta a unui persoane din partea corona, apreciez, si ma bucur sa vad ca tine la imagine, insa nu apreciez felul in care sustine punctul de vedere.

    Realizez ca acest comentariu negativ va afecteaza imaginea, insa daca si dumneavastra veniti cu jigniri si amenintari nu veti realiza nimic bun.

    Stiti ce ne intereseaza pe noi turistii?

    O reactie de genul:

    Imi pare rau ca am primit un comentariu negativ, vom cerceta indeaproape pentru a afla ce s-a intamplat /cum s-au petrecut faptele in realiitate, si vom face TOT ce ne sta in putinta de A REMEDIA aceste lucruri, si de a avea CLIENTI MULTUMITI!

    Daca nu ar fi existat acest sait pe care d-vastra acum il numiti vinovat de cele petrecute, cum ati fi aflat d-vastra ca este posibil ca cineva odata venit in locatia d-vastra, sa nu doreasca sa mai revina?

    Aici spun ca mai trebuie lucrat, la relatia cu turistii/ clientii si de ce nu poate si la calitatea serviciilor.

    Nu am fost niciodata in locatia d-vastra, dar merg numai acolo unde ma simt bine si vad ca managementul locatiei respective face (tot) posibilul ca eu, TURIST sa ma simt bine, si sa am AMINTIRI PLACUTE.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
    adrianat [30.06.14 09:10:07] »

    @Nasshu: despre dreptul de proprietate ati auzit?

    Ia incercati sa va imaginati urmatoarea situatie:

    sunteti proprietarul unui restaurant decent si vor sa intre un grup de cheflii zgomotosi. Ce faceti? Riscati sa pierdeti toti ceilalti clienti pentru acestia?

    Aici intervine pin urmare si dreptul celorlalti clienti, dar nu in ultimul rand, dreptul fiecarui cetatean de a-si apara munca, bunurile si proprietatea.

    Si ar mai fi ceva, nu cred ca ne cunoastem si prin urmare nu vad justificata folosirea lui "tu" in replica dvs.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    coroana [30.06.14 09:12:46] »

    @Nasshu: In acest caz nu este vorba de nici una din situatiile prezentate in articolul de lege mentionat: eu nu am in obiectul de activitate prestari servicii de WC public. Multumesc.


    NB coroana este (sau a fost) reprezentant al unității
    Bmona [30.06.14 09:13:45] »

    @adrianat: Nu vreau sa transform acest topic intr-un schimb de replici, dar vreau sa va spun ca atata vreme cat sunt turist voi vedea lucrurile din partea aceasta, si am vorbit despre limbajul folosit de id-ul "coroana" referindu-ma nu numai la acest review...

    Cine are copii, stie ca e foarte greu cu un copil care are o astfel de urgenta, si nu cred ca era o solutie sa le arati locul unde era amplasat un wc public.

    Desi nu stim exact cum s-au intamplat toate, asa nu stim daca respectivii oameni, dupa episodul cu toaleta nu ar fi devenit clientii restaurantului...

    Insa sunt sigura ca daca as fi fost proprietara unei astfel de locatii nu saream la beregata nimanui cu astfel de replici, nici cu amenintari ci pur si simplu ignoram... stiam ca are cine sa spuna aici adevarul...

    Asa cum sunt sigura ca noi, cei care intram aici ca sa citim cum au fost tratati altii care au fost acolo, vom sti sa facem diferenta!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    Nasshu [30.06.14 09:18:12] »

    @adrianat: incearca sa ma opresti sa intru in restaurant tau (daca mai ai) si apoi mai vedem cine are dreptate.

    @corona: de acord, daca omul dorea sa foloseasca doar WC-ul. EU i-am raspuns user-uli adrianat care se referea la modul general, nu si cand ai un motiv justificat.

    adrianat [30.06.14 09:21:39] »

    @Bmona: e adevarat, ai dreptate, nu doream sa fiu partinitoare.

    muppetz [30.06.14 09:24:33] »

    Interesant subiectul, chiar hot!

    Lasand la o parte polemica aparent justificata, uitam cel mai important lucru: scopul acestui site si esenta insasi a beneficiilor web-ului si anume prezentarea opiniilor turistilor strict din punctul lor de vedere, in mod liber si binenteles in limitele unui limbaj civilizat. Din acest motiv sunt un utilizator frecvent al acestui site si recunosc apreciez initiativa celor care se ocupa de site. Felicitari dlui Bociort!

    Mi se pare stupida initiativa si reactia conducerii locatiei implicate in topic de a ancheta veridicitatea, de a ameninta cu instanta de judecata pentru un review negativ chiar daca probabil nu ar fi adevarata postarea. Cititorii trebuie sa decida! In timp, publicarea altor review-uri, sper pozitive ar nega postarea lui " mimilus" intr-un spatiu, repet, public si fara constrangeri. Daca toti managerii din tara sau de "afara" ar ameninta cu instanta utilizatorii cu pareri negative, unde am ajunge?

    Pentru ce ne-am mai pierde timpul aici? Pentru review-uri exclusiv pozitive?

    Imi pare rau pentru " Coroana Moldovei" dar personal deja mi-a facut o impresie proasta si in postura de turist impatimit voi cauta sa evit aceasta locatie!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][6 voturi]
    Bmona [30.06.14 09:26:25] »

    @adrianat: Este in regula, stiu ca uneori ne poate lua valul... intr-o directie sau in alta...

    Toate cele bune!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    31 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    a.sr*, abancor, agent07, alex_pitesti, Ancasabinna, ascent, bigu_2006_rapid, Bmona, bullet123, CalinS, coroana, Cristicop, dandana, doinagherasim*, Dorutim, ela52, iulian68, klaudius_cs, Klaudyia, madaht, maria i., mariandan, Michaell, mimilus*, mugur007, nick3o, nicole33, o mama, sens, sobiway, Zoli456
    Alte impresii din această RUBRICĂCoroana Moldovei Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.072421073913574 sec
    ecranul dvs: 1 x 1