ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.01.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: galati
ÎNSCRIS: 05.01.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
DEC-2011
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 36 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu recomand

TIPĂREȘTE

Am fost la aceasta pensiune in decembrie 2011, cazare cu demipensiune: mic dejun bufet suedez, cina avea meniu prestabilit. Per total nu este chiar totul de 4 stele, exista si lipsuri: nu exista un living pentru petrecerea timpului liber (iarna se simte acest lucru, mai ales in cazul copiilor care nu prea au ce face dupa ce se intuneca), in restaurant nu exista televizor. Restaurantul si camerele sunt mici (cu vreo 2-3 exceptii), bai mici si cu fereastra care da intr-un balcon comun pt. vreo 3 camere, pozele de prezentare de pe net sunt cam inselatoare. Instalatia sanitara la baie (chiuveta) s-a defectat si am asteptat cam 1/2 ora pana sa vina instalatorul. Personalul este amabil si instruit dar pacat de avaritia proprietarei pensiunii: TOTUL se plateste. Si la preturi mari. Copilul meu (2 ani) a spart din greseala un ornament Mos Craciun de lut care era pus pe masa si avea cam 10 cm dimensiune. Ne-au spus ca nu e nici o problema, dar la plecare l-am avut pe nota de plata cu pretul de 25 lei! Alte exemple de preturi: 8 lei un pahar cu vin, 5 lei o felie de cozonac. La magazinul lor 30 lei un borcan de 400gr. de dulceata de casa si 45 lei o sticla mica de afinata, zmeurata, etc. Un alt aspect deranjant a fost acela ca daca vroiai sa comanzi mancare din meniu, foarte multe feluri de mancare nu se gateau decat la cerere cu 24 ore inainte si minim 6 portii.

Ne asteptam sa gasim mancare bine gatita, traditionala, ca doar eram in Bucovina. Ce dezamagire! Am fost serviti o singura data cu sarmale care nu erau deloc grozave, racitura in fiecare zi, carnati deloc, nici turte sau placinte. Foarte gustoasa a fost ciorba radauteana si cozonacul pe care daca il serveai la mic dejun sau cina era gratis si stil bufet suedez, daca il cereai la pranz era contra cost. Dulciurile putin variate (3 feluri intr-o saptamana), nu prea gustoase si toate pe baza de mere, ca doar aveau livada in curte.

Programul artistic de Craciun foarte slab (o seara Mos Craciun+ colinde si o seara muzica populara) iar Serbarea Campeneasca un fiasco: seara, afara in frig desi toate familiile din pensiune aveau copii mici, un foc de tabara anemic si o formatie care abia canta de frig. Spre sfarsit, ospatarii au strans mancarea de pe masa desi mai erau cateva persoane la petrecere. Cand am cerut de la bucatarie placinta care s-a servit la serbare (o ora mai tarziu) a trebuit sa o platesc desi mi-a fost luata din fata: 8 lei o prapadita de branzoaica!

In concluzie: nu recomand, nu e de 4 stele per total, preturile sunt super-exagerate, mancarea este putin variata si nu este grozava.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adrianavasioiu in 06.01.12 09:12:14
Validat / Publicat: 06.01.12 10:59:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GURA HUMORULUI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4102 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adrianavasioiu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5849 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 36.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    15 ecouri scrise, până acum

    webmaster20*
    [06.01.12 09:21:43]
    »

    @adrianavasioiu: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Michaell
    [06.01.12 14:04:15]
    »

    @ adrianavasioiu

    ma scuzi, dar m-ar interesa si pe mine daca, dupa toate cele patite, ati incercat sa vorbiti cu propietara despre punctele care v-au deranjat.

    nu de alta dar, personal am auzit doar lucruri pozitive despre aceasta pensiune. te rog sa nu ma intelegi gresit: iti respect parerea si te cred pe cuvint in privinta celor relatate in review. totusi sunt de parere ca cel care ofera servicile trebuie sa si primeasca posibilitatea sa corecteze, respectiv sa indrepte ceea ce musafirilor nu le place. unele puncte pe voi v-au deranjat... pe altii iarasi poate NU (vezi celalate pareri) deci, ma intelegei ce vreau sa spun... ? altceva este ceea ce-ai spus in privinta preturilor. daca am citit cu atentie nu ai criticat calitatea ci costurile. ma rog... poate ghicesti deja la ce vreau sa ajung. am inteles ca multe sunt facute de casa, deci nu din supermarkt. daca erau de la penny... eventual nu era bine nici asa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adrianavasioiuAUTOR REVIEW
    [07.01.12 13:17:00]
    »

    @Michaell: nu am criticat doar costurile ci si calitatea anumitor produse, lipsa diversitatii. Desigur, nu se poate pune problema de preturi de supermarket asa cum ai scris, nici nu-mi doream asta. De aceea am ales o pensiune despre care citisem si eu majoritar pareri pozitive pe booking si alte siteuri. Tocmai de aceea sunt mirata de realitate. Poate daca stai o noapte sau doua nu prea realizezi multe lipsuri, dar intr-o saptamana si mai ales in perioada Craciunului ai alte asteptari. Poate pe viitor vor imbunatati aceste aspecte.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    adri-nico
    [07.01.12 22:38:25]
    »

    @adrianavasioiu:

    Mi se pare corect punctul tau de vedere.

    Poti sa pui niste poze? Sa vedem si noi cit de mici erau camerele, restaurantul...

    adrianavasioiuAUTOR REVIEW
    [09.01.12 08:30:28]
    »

    @adri-nico:

    Nu am poze facute in incinta. Te poti uita la pozele lor de pe site. Camerele mai mari sunt Idile, Bamboo, Romantica. Restaurantul are 6 mese mai mari (4 pers), 2 de vreo 6 pers si 3 de 2 pers.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster0
    [13.01.12 15:31:30]
    »

    Am primit din partea reprezentanţilor pensiunii următoarele rânduri, pe care le publicăm imediat, având totuşi rugămintea ca, pe viitor, să o facă ei înşişi, urmând instrucţiunile de utilizare a acestui site, asemeni oricărui alt utilizator:


    In cadrul "Dreptului la replica"

    Stimata Doamna Vasioiu,

    Ne bucura atunci cand clientii nostri isi gasesc timpul sa comenteze sejururile petrecute la noi si va multumim.

    Ne simtim datori sa raspundem mai cu seama atunci cand comentariile contin neadevaruri si acuze rautacioase.

    Multumesc acestui site ca ne ofera ocazia sa va raspundem si o voi face punctual:

    1. Exista urmatoarele spatii pentru petrecerea timpului la Hilde’s: - livingul Vilei - Internet Cafe din Casa mare si 2 case traditionale special amenajate pentru a juca carti table, sau alte activitati de interior. Ele se afla in Hilde’s Village.

    2. Aveti perfecta dreptate: NU AVEM GRADINITA PENTRU COPII; Hilde’s este doar un HOTEL.

    3. Restaurantul este destinat SERVIRII MESEI, nicidecum privitului la televizor. Exista LCD-uri in fiecare camera si un televizor in livingul vilei.

    4. Dumneavoastra ati locuit intr-o singura camera, toate celelalte fiind ocupate in perioada sejurului dumneavoastra. Sunteti in NECUNOSTINTA DE CAUZA in legatura cu marimea camerelor.

    Din neatentie ati manevrat neatent robinetul si defectat chiuveta de la baie! Instalatorul nostru NU LOCUIESTE IN CAMERA ALATURATA!! A ajuns in jumatate de ora (chiar daca era ziua de Craciun), dupa cum spuneti chiar dumneavoastra. Noi apreciem ca e un timp optim iar defectiunea s-a remediat in 10 minute.

    5. DA, doamna VASIOIU, TOTUL se plateste! De ce credeti ca ar trebui sa fie GRATIS?? De ce credeti ca ar trebui SA DISTRUGETI ORICE FARA SA PLATITI cand sunteti la un hotel??

    6. Da, aveti dreptate, 250 ml VIN NATURAL costa 8 Lei, 150 gr cozonac de casa costa 5 Lei. La fel costa dulceata si toate celelalte produse. Nu uitati insa ca toate produsele la noi sunt BIO. Totul este facut in casa cu INGREDIENTE NATURALE fara adaosuri de SUBSTANTE CHIMICE sau E-uri. Asadar, pentru cine stie sa faca diferenta, preturile sunt inca FOARTE MICI. Despre gusturi, aveti si aici dreptate, ele nu aduc deloc cu produsele de Supermarket sau de Fastfood.

    7. DA, exista cateva meniuri care trebuie comandate cu o zi inainte, de regula sunt mancaruri care necesita un timp lung de preparareSupa de pasare de curte (care trebuie mai intai taiata!) cu taitei de casa, fasole cu ciolan, varza cu ciolan, sarmale, etc). Va reamintesc insa, ca in timpul sederii dumneavoastra la Hilde’s ati avut posibilitatea sa gustati aceste preparate in timpul pranzului, care a fost servit zilnic in sistem BUFET (avand mereu in componenta 2-3 salate, 2 ciorbe/supe, 2 fel principal, 2-3 garnituri si 2 deserturi, paine, ceai si cafea la discret8 Euro/pers

    8. Unele din mancarurile cu precomanda erau incluse in MENIUL DE CRACIUN din pachet. Intregul meniu a fost trimis pe mail anterior sosirii dumneavoastra avand si cate 2-3 variante la fiecare fel de mancare din care ati optat singuri. La fel a fost si cu deserturile pentru care singuri ati facut alegerea. La cerere va pot trimite mailul cu optiunile facute. Da, avem multe deserturi cu mar, de la noi din livada, mere sanatoase si NECHIMIZATE VREODATA! De ce vi se pare ca merele din livada noastra NU COSTA NIMIC? Aveti cunostinta de cat costa intretinerea ECOLOGICA a unei LIVEZI? Banuiti cat costa culesul si pastrarea OPTIMA a fructelor peste iarna asa incat sa fim in masura sa oferim musafirilor nostri suc BIO de mere proaspat?

    9. TURTE?? N-o sa intalniti in Bucovina asa ceva! Este o mancare moldoveneasca, cred ca de peste Prut?! Aveti vreo legatura cu zona???

    10. Cat despre variatie …... La cina din Ajunul Craciunului s-au servit 12 feluri de mancare de post (ca asa e traditia). In toate celelalte seri au fost intotdeauna 3 feluri de mancare iar dimineata la mic dejun sunt in permanenta minim 20 feluri de mancare.

    11. Nici o mancare NU SE REPETA in cadrul unui pachet cu meniu prestabilit, decat la cerere expresa. Nici sarmale nu ati primit de 2 ori si nici piftie! (Dumneavoastra cred ca o numiti …. racitura …?

    12. Programul de divertisment: -in a doua seara: Sosirea lui Mos Craciun, cu daruri pentru fiecare familie si fiecare copil. In timpul cinei a sosit Grupul folcloric “Ciutura” de 12 fete imbracate frumos in port popular autentic din Baisesti care a avut un program de colinde de 40 minute. A doua seara - Grupul de copii “Voinicelul “ din Manastirea Humorului, grup de cantareti si dansatori promotori ai tuturor obiceiurilor traditionale de Craciun si de Anul Nou care au colindat si dansat 1 ora! Dupa acest program, intreaga Seara Romaneasca a fost intretinuta de Ansamblul folcloric Admiral, din Campulung Moldovenesc. A patra seara - “Serbare campeneasca “- gratar si foc de tabara la care a fost invitata formatia lautareasaca, GELU PLAIU. A cantat pentru dumneavoastra si solista ANDREEA PLAIU (castigatoarea Concursului de interpretare din cadrul Festivalului “Umor la Gura Humorului”) Din pacate unii musafiri (printre care si dumneavoastra) nu au participat la aceasta petrecere (din motive de neinteles) (nici macar nu era frig). Petrecerea se desfasoara in aer liber in Hilde’s Village la o distanta de 200 m de pensiune. Din camera dumneavoastra de hotel s-a auzit si s-a vazut destul de putin, inteleg. Mancarea destinata petrecerii si scoasa din restaurant nu reintra niciodata in restaurant si nu se refoloseste! ; ea se consuma doar la fata locului. Seara lautareasaca este intotdeauna cea mai “gustata” petrecere. Neparticiparea activa... creeaza frustrari si dezamagiri. Va rog sa accesati You Tube; unele formatii din cele mentionate au postari acolo. Le puteti asculta.

    13. Trebuie sa va reamintesc Doamna Vasioiu ca dumneavoastra ati lipsit in fiecare seara de la cina, sau ati ajuns doar la final cand cina se incheiase. Nici nu aveti de unde sa stiti ce s-a intamplat. Imi aduc aminte ca nici macar in seara de Ajun la Sosirea Mosului nu ati fost prezenti desi pentru copil ar fi fost o experienta. Masa dumneavoastra a stat cu cadourile aduse de Mosu’ pana tarziu. Toata lumea plecase. Ati ajuns dupa ora 22, sotul a dorit sa ia cina, dumneavoastra ati spus ca nu mai puteti manca nimic. Desi aveati platit (printr-o agentie) pachetul la noi, v-ati petrecut tot timpul cu niste prieteni la Vama. Cam la fel s-a intamplat in fiecare seara.

    14. Sa nu uitam ca in cadrul programului de Craciun ati facut o minunata plimbare cu sania cu zurgalai la Voronet. Ati avut incluse in pachet si 2 vouchere de masaj pe care nu le-ati folosit pana la urma desi v-ati programat de cateva ori si niciodata nu v-ati prezentat. Cred ca v-am recomandat sa mergeti si la Piscina si la Patinoar sau cu Telescaunul pe Partie si inca multe altele …...

    In sfarsit, cred ca acest dialog este foarte constructiv. El creioneaza profilul clientului care e bine SA VINA sau SA NU VINA la Hilde’s. Asadar, VA MULTUMESC foarte mult ca mi-ati dat o mana de ajutor.

    Din Bucovina, cu ganduri de bine si de frumos,

    Lucy Glaser - administrator

    SC. KONTIKI TRAVEL SRL

    HILDE'S RESIDENCE

    725300 GURA HUMORULUI

    Str. Sipotului, nr 2

    TEL/FAX 0040-230-233 484

    MOBIL: 0040-744-386 698

    E-mail: rezervare@lucy.ro, office@lucy.ro

    Web: www.lucy.ro

    istokr
    [14.01.12 10:05:45]
    »

    D-na Lucy

    Sper ca aceasta (eu vreau sa cred ca sunt neantelegeri) relatare facuta de @adrianavasioiu sa nu va afecteze in activitatea dumneavoastra. Eu vreau sa va multumesc pentru sejurul avut la pensiunea dumneavoastra. Pacat ca sunteti asa departe de Bucuresti si timpul nu ne permite sa va vizitam din nou.

    kontiki*
    [15.01.12 14:53:39]
    »

    @istokr:

    Stimate Domnule, Doamna,

    Un gand frumos din Bucovina la inceput de an!

    Nu stiu cine sunteti, dar va multumesc pentru atentia pe care ne-o acordati si va asteptam mereu cu inima deschisa si cu tot ce stim si putem face noi pentru oaspetii nostri. (Nu uitati ca la urmatoarea descindere beneficiati de un Bonus de fidelitate!)

    Cat despre "relatarea" cu pricina, ea ne afecteaza doar in sens POZITIV!

    Da, este vorba de o neintelegere, dar doar din partea beneficiarului respectiv.

    Sunt si oameni pentru care Hilde's NU reprezinta locul de vacanta!

    (Va declar deschis ca Burj Al Arab NU ESTE locul meu de vacanta! Eu nu ma voi regasi in acel hotel! Eu stiu asta si nici nu-mi trece prin gand sa ma duc vreodata.)

    Asadar, "cine cunoaste, stie" si intelege ca e bine sa vi la Hilde's daca esti o persoana pozitiva, deschisa si analitica, vi daca NU cauti STANDARDUL hotelului COSMOPOLIT, vi ca sa traiesti sau retraiesti experiente simple de GASTRONOMIE SANATOASA, vi sa te incarci cu LINISTEA VIETII DE LA TARA, cu ZAMBETUL CALD si FIRESC al celor care doresc sa-ti satisfaca doleantele. Vi daca IUBESTI NATURA si OAMENII, vi daca sti sa RESPECTI MUNCA si s-o APRECIEZI deopotriva. Vi daca ESTI DISPUS sa vi. Vi daca AI NEVOIE DE TIHNA si daca ESTI PREGATIT sa o afli.

    Noi NU SUNTEM IN COMPETITIE decat cu noi insine si nu vom abdica nicicand de la principiile noastre.

    Asadar, e bine pentru toata lumea atunci cand "Omul potrivit se afla in locul care i se potriveste ".


    NB kontiki* este (sau a fost) reprezentant al unității
    adrianavasioiuAUTOR REVIEW
    [16.01.12 13:14:21]
    »

    @Lucy Glaser

    Stimata doamna,

    Educatia si regulile de conduita ale acestui site nu imi permit sa va raspund pe masura la ofensele si exagerarile pe care le-ati folosit in dreptul Dvs la replica. Rog webmaster sa reciteasca cele scrise de Dvs, am vazut comentarii mai putin ofensatoare care au fost sanctionate.

    Comentariul meu a fost la obiect si exemplificat. Din pacate multi proprietari de pensiuni/ hoteluri din Romania nu inteleg ca dincolo de investitia facuta in mobilier si amenajare trebuie sa oferi amabilitate si servicii, nu doar sa ai grija sa amortizezi cat mai repede investitia.

    Imi pare rau sa spun asta, dar MINTITI d-na Lucy in dreptul la replica:

    1.

    Nu exista niciun living. Am intrebat ospatarii din restaurant despre acest lucru si mi-au indicat un loc din cladirea de vis-a-vis de restaurant, chiar la intrare. Este de fapt un mic hol de acces in care era un televizor si o canapea mica sau fotoliu, nu mai retin exact. Locul era foarte mic si daca stateai acolo deranjai cu siguranta turistii cazati acolo. Ceea ce exemplificati Dvs. probabil ca se gaseste in apartamentele care au fost inchiriate ca atare de turisti si nu ai cum sa te duci peste ei. Si nu cred ca personalul nu ar fi stiut sa-mi indice acele locuri daca aveam acces la ele si restul turistilor, nu numai cei cazati acolo.

    2.

    Un living nu este o Gradinita de copii, asa cum va exprimati. Este un loc de socializare, de petrecere a timpului liber. Marea majoritate a pensiunilor au asa ceva.

    3.

    Idem, marea majoritate a restaurantelor au TV.

    4.

    Pensiunea NU era ocupata in intregime, d-na Lucy. In corpul de cladire unde am fost cazati era un apartament la parter (ocupat) si 7 camere la etaj, dintre care erau ocupate doar trei. Celelalte, deoarece nu erau incalzite, erau lasate cu usa intre-deschisa. In loc sa ma contraziceti (cu ce argumente?) in legatura cu dimensiunea camerelor, ati preferat sa spuneti ca nu aveam de unde sa stiu cum arata camerele.

    Iar in legatura cu instalatia sanitara inca de la inceput functiona defectuos, robinetele de sub chiuveta se invarteau in gol (de aceea nu am putut opri apa si curgea continuu) iar usile de la cabina de dus culisau cam prost pe sina. Nici nu ma indoiesc ca daca am fi stricat noi bateria nu am fi regasit-o pe nota de plata. Nu ati spus chiar Dvs. ca TOTUL se plateste?

    6.

    Nu TOTUL este bio la Dvs., ci doar cateva sortimente de mancare. Nu cred ca gatiti totul bio, aveti toate ingredientele bio, reciclati totul bio, etc. Aveti sare, ulei, alte ingrediente exclusiv bio? Toate animalele s-au hranit exclusiv bio? Cand jigniti facand referire la preturi de super-market procedati tot in maniera bio?

    7.

    Sarmale si supa de pui s-a servit o singura data, fasole cu ciolan sau varza nu s-a servit niciodata. Tocmai fiindca nu era prea mare diversitate a meniurilor am dorit sa comandam si altceva.

    8.

    Nu aveti multe deserturi pe baza de mere, sunt TOATE pe baza de mere. Vorbesc de ceea ce ni s-a servit conform pachetului de Craciun. Si doar vreo 2 poate 3 la numar.

    9.

    Nu aveam de unde sa stiu ca turtele nu sunt specifice zonei Dvs. Dar de aici si pana la a presupune ca eu sunt din Republica Moldova e cale lunga... Va dati seama ca v-ati jignit proprii turisti din pensiune, proprietarii masinii cu nr. de Republica Moldova? Le-ati spus si lor parerea Dvs. sincera despre acest popor sau le-ati facturat sejurul cu zambetul pe buze? Ar trebui sa ne cerem scuze ca suntem moldoveni, evrei, etc? Xenofobia nu are ce sa caute la un proprietar de pensiune.

    10-11.

    Repet, nu este un meniu divers. Au fost 2 feluri de ciorba la masa (se repeta cam des ciorba de legume si cea de urechiuse -ciuperci-daca nu gresesc) si vreo 2 garnituri si meniu pt. felul principal. Apropos de ,,urechiuse'': eu nu iau in deradere regionalismele, fac parte din traditia si farmecul fiecarei regiuni.

    Mancarea este majoritar buna asa cum am spus, dar nu grozava, traditionala, asa cum ma asteptam sa fie. Dar ceea ce am m-a dezamagit a fost lipsa de diversitate. Ceea ce enumerati Dvs. cu 20 feluri de mancare poate iese la socoteala daca numarat untul ca fiind un fel, painea un altul, etc.

    12.

    Nu contest calitatile si premiile obtinute de solisti. ORGANIZAREA a fost slaba, la ora 21 nu mai era nimeni in restaurant in nicio seara. La serbarea campeneasca a fost toata lumea si imi pare rau ca iarasi nu spuneti adevarul. Era f. frig si lumea pleca repede, mai ales din cauza copiilor care inghetau.

    Distractia se intelege putin altfel, nu doar prin faptul ca ati tocmit o formatie sau un solist sa cante o ora-doua si apoi gata, la culcare. Fiind vorba de familii cu copii mici cred ca va dati seama ca nu are sens sa spuneti acum ca doream petreceri cu mult alcool, distrugeri si altele pe tema.

    Si inca ceva in legatura cu mancarea care chipurile nu se repeta: nici snitelele cu piure de cartofi, orezul si mai ales pestele acela gras cu legume nu s-au repetat? Dar snitelele acelea taiate felii micute si puse la micul dejun?

    13.

    In fiecare seara am luat masa la Dvs. in pensiune, atat eu cat si sotul meu. Doua seri le-am petrecut la o alta pensiune in localitatea Vama unde era o atmosfera foarte frumoasa, muzica si antren, copii si adulti simtindu-se bine chiar daca nu respirau bio si patru stele. Iata de ce am preferat sa mergem o buna bucata de drum pana acolo. De fiecare data gazda-o femeie extraordinara- a insistat sa luam masa la ei dar am refuzat politicos si ne intorceam la locul de cazare. Avem un copil mic care trebuie spalat, ii dam sa-si bea laptele si apoi il culcam, are un program pe care i l-am respectat. Iata de ce ne intorceam in fiecare seara si serveam cina la pensiunea Dvs. si nu inteleg de ce iarasi nu spuneti adevarul.

    Un lucru notabil este faptul ca gazda din Vama a refuzat sa ne incaseze banii de fiecare data pentru ceea ce am servit la masa (era inclus in meniul celorlalti), dar ne-am revansat noi altfel pentru ospitalitate. Oare aici nu se PLATESTE TOTUL? Nu retin acum numele pensiunii, daca cineva este interesat o sa revin.

    14.

    Ati avut incluse in pachetul de Craciun plimbarea cu sania (pe care a trebuit sa o luam din Voronet, la Gura Humorului nu era zapada), masajul pe care nu am avut timp sa-l fac, desi mi-ar fi placut. Programare a fost facuta de 2 ori, deci nu nenumarate. Trebuie sa intelegeti ca serviciile incluse nu sunt OBLIGATORII pentru turist, ci doar poate beneficia de ele daca doreste. Principalul scop pentru care vii este relaxarea, vizitarea obiectivelor turistice si apoi altele. As putea sa mentionez si telefonul pe care ni l-ati dat in seara de ajun. Sotul meu v-a spus ca ajungem mai tarziu si v-ati aratat foarte suparata, de parca trebuia sa fim la program si la ordinele Dvs. si nu intr-un concediu.

    Imi parea rau ca m-am intins atat de mult cu scrisul dar nu puteam sa las nesanctionate neadevarurile si aluziile xenofobe in special. Nu suntem singura familie nemultumita din acel sejur, va pot spune ca belgienii aveau aceiasi parere (atat stiu eu, ca nu am prea avut cum sa socializam). Aceia care stateau cu o parte din bagaje pe hol, tocmai datorita dimensiunii camerei. Si cu care stateam de vorba pe hol, in fata calculatorului, ca altundeva nu aveam unde sa mergem, restaurantul era deja inchis seara.

    Am mai citit pe site si despre alte pensiuni care erau de nota 10 in opinia unora si de 5 pentru altii. Sigur, este vorba despre perceptia si pretentiile fiecaruia. Din pacate noi romanii am invatat sa ne resemnam si sa ne multumim si cu mai putin, pe principiul ,,lasa ca merge si asa''. Intotdeauna aleg sa-mi petrec concediul in locatii de 4 si 5 stele nu din cauza de fite sau grandomanie, ci sperand ca voi beneficia de servicii si cazare buna.

    Va doresc sanatate si sa aveti puterea sa treceti dincolo de vanitate pentru ca ar fi pacat de investitia si potentialul pensiunii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Mihai_Boros*
    [05.01.13 21:04:38]
    »

    @adrianavasioiu: Am citit cele relatate inainte de a ne caza la acesta pensiune dar din pacate nu am urmat sfatul doamnei Vasioiu deoarece mai fusesem in Gura Humorului si ne-a placut foarte mult!

    Vreau doar sa afirm faptul ca tot ce a scris doamna Vasioiu este adevarat! Mai mult, modul in care cei de la Pensiunea Hilden's Residence au dat replica poate spune mult despre acestia!

    Nu vreau sa intru prea mult in amanunte dar celor care vor citi aceasta pagina le recomand sa se cazeze in alta parte.

    Pentru a argumenta cele relatate: am fost cazati de Craciun, Pensiunea nu arata ca in poze!!! nu stiu cum pot avea 4 stele!!! camerele sunt foarte mici!!! Caldura in camere este afectata mai ales in orele cheie in momentul cand apa calda este folosita de mai multe persoane din camere diferite in acelasi timp. Caloriferele se incalzeau bine abia dupa ora 23.00... iar dimineata dupa ora 7.30 aveai nevoie de aeroterma (aveam o aeroterma in portbagaj - sfat batranesc).

    Personalul si servirea este ok! (chiar de laudat).

    In caz ca doamna Lucy va da replica ii comunic din start ca nu suntem frustrati ci doar dorim ca atunci cand alte persoane platesc un sejur in aceasta locatie sa stie exact la ce sa se astepte!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmaster
    [05.01.13 21:18:20]
    »

    @Mihai_Boros: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Mihai_Boros*
    [13.01.13 16:54:12]
    »

    @webmaster: Buna ziua! Nu vreau sa fiu inteles gresit, este posibil sa fiu subiectiv si nu vreau sa contribui la deteriorarea afecerii celor de la Hiden's Residence. Am dorit doar sa comunic faptul ca imi pare rau ca am fost acolo in ciuda faptului ca doamna Vasioiu ne-a avertizat.

    Apropos, zona este minunata de aceea am facut si Revelionul acolo (la alta pensiune).

    Poveste: pe 1 ianuarie dupa amiaza pe partie ne-am intalnit cu o familie prieteni de-ai nostri care erau cazati la... Hilden's Residence. Acestia au platit 5.000 de lei pe pachetul de Revelion si dimineata la mic dejun plateau cafeaua... (in pachet aveau cafea la filtru, daca doreai expresso - plateai...)

    De Revelion au avut un meniu special exotic. Meniu de Revelion (pe toata seara) : pui de balta prajiti la extrem (patru picioruse uscate), doua bucatele de peste (total maxim 200g), parfait (doar cu numele) si o bucatica de vita in coca... (ar fi trebuit sa fie ceva, dar nu era...), restul - mici garnituri : o caisa confiata cu crema de branza, un ou de prepelita, un biscuite cu manciuria sau o rosie cherry - nimic traditional, nimic bucovinean.

    Cine a fost acolo de Revelion poate povesti cum pe la ora 12.30 se comandau extra platouri... (extra pachet) deoarece nu aveai dupa ce pea vinul.

    Totul ok, doamna Lucy a oferit platourile din partea casei deoarece a arealizat probabil ca a bushit meniul dar, surpriza: pe 1 ianurie la mic dejun lipseau mezelurile obisnuite (acestea fusesera consumate la platourile din noaptea de revelion) Argumenul a fost ca "este ciorba de potroace" - cioarba era de pasare (potroace???).

    Cele relatate de prietenii nostri ne-au facut sa postam... nu eram singurii patiti!

    Chestia cu caloriferele s-a intamplat si de Revelion!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicolae75
    [18.10.13 23:24:35]
    »

    raspunsul celor de la pensiune nu este demn de o firma care ofera servicii de turism. Chiar daca nu iti plac criticile, le accepti, spui ca le vei indrepta (chiar daca nu ti separ indreptatite), nu arunci venin. Nici nu iau in considerare sa vin aici vreodata, imi pare rau.

    maria.c.v
    [25.06.15 14:00:16]
    »

    @adrianavasioiu - Foarte corect! Am avut ocazia sa "discut" cu proprietara, care se recomanda manager! Discutia a avut loc dupa ce am sunat eu de multe ori. Doamna nu stie ca telefonul clientului se intoarce! In asa-zisa discutie am fost permanet intrerupata si certata. spunandu-mi-se ca am gresit. La Hilde's Residence nici regula clientul are intotdeauna dreptate nu se cunoaste! Zero disponibilitate! Interes exclusiv pentru a invinovati clientul si a-si declina orice responsabilitate. Dialogul este despre modul defectuos in care tu client ai procedat! Niciun interes pentru a oferi solutii sau a multumi clientul. Ma intreb cum ar putea arata serviciile unui astfel de manager?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    maria.c.v
    [25.06.15 14:02:37]
    »

    @nicolae75 - Eu am vorbit cu proprietara care se considera manager. Nu are nicio disponibilitate de a asculta clientului, ce sa mai vorbim de a accepta criticile lui! Te intrerupe, te cearta, habar nu are sa se prezinte macar la telefon.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adri-nico, adrianavasioiu, kontiki*, maria.c.v, Michaell, Mihai_Boros*, nicolae75
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Hilde's Residence:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049923181533813 sec
    ecranul dvs: 1 x 1