ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.12.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Tulcea
ÎNSCRIS: 06.06.11
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 3 COPII -- v: 9 luni, 6 ani, 8 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 999 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 13 MIN

Sejur început cu peripeții

TIPĂREȘTE

După îndelungi așteptări, vise și pregătiri sufletești, la începutul lunii septembrie a acestui an am reușit să ne facem o „rezervare” pentru un sejur de 7 nopți la mult râvnitul (de noi cel puțin) resort Delphin De Luxe. Am spus „mult râvnitul” deoarece noi încă de acum 2 ani ne-am propus ca într-un viitor apropiat să mergem acolo, incitați și încântați fiind de impresiile, fotografiile și referințele foarte bune postate de aceeia dintre dumneavoastră care ați fost deja in acest resort. Simțeam toți încântare și emoție doar și numai când vedeam apariția de noi impresii și fotografii. Să nu mai vorbim de copii (cele două fete mai mari) care stăteau „ciorchine” pe laptop ori de câte ori ne vedeau că am intrat pe AFA și ne cereau să revadă a nu știu câta oară fotografiile cu toboganele, marea, piscinele etc. Și după luni de așteptare, de „curele strânse” până la maximum, am reușit!

A fost o plecare plină de peripeții. Încă de la debut au apărut în calea noastră diverse obstacole, eu le numesc „semne de sus” care parcă încercau să ne oprească cumva sau măcar să ne facă să înțelegem că momentul ales pentru acest sejur nu era unul tocmai potrivit. Eu personal, la un moment dat, ajunsesem să trăiesc sentimente contradictorii: pe de o parte exaltare și nerăbare determinate de bucuria de a pleca și a ajunge în sfârșit într-un loc mult dorit, iar pe de altă parte teama ca nu cumva „piedicile” ce ni se înfățișau zi de zi înaintea plecării (defecțiuni la mașină și probleme birocratice din partea turcă cu privire la rezervare) să fie într-adevăr niște „semne de sus” cum că nu ar trebui să mai mergem anul acesta, ci să lăsăm pe altă dată. M-am bazat însă în cele din urmă pe entuziasmul, nădejdea și optimismul soțului meu a cărui determinare de-a învinge orice obstacol și de a ajunge la Delphin așa cum ne propuseserăm ne-a molipsit pe toți.

Și iată-ne plecați cu mașina proprie spre o destinație ce avea să ne „aștepte” cu multe „surprize”. Ca multe alte familii de români ce au avut sejururi tot în aceeași perioadă în Turcia, și noi aveam să întâmpinăm probleme cauzate de falimentarea acelor agenții de turism (nu cred că este nevoie să dăm amănunte pentru că toată lumea probabil cunoaște ce s-a întâmplat). Ne consideram totuși norocoși deoarece am avut din prima clipă sejurul rezervat de AFA prin ALACARTE SEJOURS & CITY-BREAKS în mod special prin prezența D-lui Cornel căruia simțim nevoia încă o dată să-i mulțumim din suflet pentru tot ceea ce a întreprins în favoarea noastră pentru ca familia noastră să aibă parte de o vacanță frumoasă, atat de asteptată.

Despre drum nu vă vom spune nimic acum, deoarece amănuntele referitoare la traseul ales le-am oferit într-un review dedicat acestui aspect (vezi traseul la dus descris aici, iar cel de intoarcere aici).

După multe ore de mers am ajuns plini de nerăbdare să testăm pe viu ceea ce admiraserăm doar în poze. Îmi amintesc că am zărit de departe resortul și fără a sta pe gânduri, și noi cei mari și copiii, l-am găsit a fi cel mai frumos și impunător. Chiar de n-ar fi fost așa, în acele momente de bucurie nici că am fi avut ochi și pentru alte hoteluri.

Din stradă ne-a impresionat plăcut curățenia, vegetația îngrijită, iar intrarea în hotel... acel hol imens, lifturile, arhitectura, designul, ne-au lăsat fără grai. Primul meu gând a fost acela de-a mulțumi Celui de Sus că ne-a ajutat să ajungem acolo unde ne-am dorit. Mi-am zis: Gata! Am ajuns! Am depășit toate obstacolele și am reușit... deci... ne putem relaxa și bucura de tot ce ne înconjoară. Dar de unde? Greul abia din acel moment avea să înceapă.

Nu mi-a trecut prin cap nici o clipă că vom întâmpina greutăți la cazare. Eu chiar am crezut așa cu o naivitate de copil că venind pe cont propriu, cu banii necesari în buzunar și cu rezervarea deja facută, nu va exista nici un fel de problemă. Recepționerii, de altfel amabili și zâmbitori cu ceilalți turiști, când au auzit că suntem români și au citit pe voucherul nostru numele unei anumite agenții falimentare s-au schimbat la față și politicos în câteva secunde, fără să verifice, ne-au spus că nu mai sunt locuri în hotel, acesta fiind full. Am insistat să verifice, spunându-le că așa ceva nu este posibil deoarece noi aveam rezervare. Au verificat sau doar s-au prefăcut, nu stim exact, ideea este că ne-au rugat să așteptăm. După câteva minute au venit cu o altă variantă, cum că rezervarea noastră fusese anulată. Ne-am albit la față și eu și soțul meu și de aici a pornit toată tărășenia. Vă dați seama că nu puteam accepta așa ceva deși alte familii în fața noastră la recepție fuseseră nevoite să o facă. După ce străbați cu mașina 1700 km având după tine 3 copii dintre care unul foarte mic, de doar 9 luni, nu-ți pică bine o asemenea situație și cu atât mai mult nu poți ceda.

Ei și ce s-o mai lungesc, pe parcursul a câtorva ore am încercat pe toate căile posibile să-i determinăm să înțeleagă că situația noastră este una diferită, noi am venit cu mașina, aveam în buzunar banii pentru a ne plăti sejurul iar camera rezervată trebuie să fie a noastră. Am apelat la ajutorul AFA, am vorbit cu managerul ce se ocupă de Recepție (d-l Horun Eres Orak) atât noi cât și d-l Cornel în câteva rânduri. La un moment dat ne-au rugat să așteptăm ca ei să încerce să ne rezolve situația, invitându-ne să mergem să servim masa de prânz. Le-am mulțumit și i-am refuzat politicos, spunându-i d-lui Horun Eres Orak că până nu vom ști că totul este în regulă nu putem înghiți nimic.

Și am așteptat... și am așteptat... Să stiți că o astfel de așteptare te poate „ucide” psihic și fizic. Eram epuizați, sictiriți, scârbiți de-a dreptul de un „sistem” cu o politică murdară pe care hotelul o aplica în cazuri de acest gen. Ne-am retras la un moment dat la o masă ceva mai departe de recepție. Fetele începuseră să plângă pentru că nu înțelegeau „ce au turcii cu noi de nu ne primesc” (a trebuit să le explicăm pe înțelesul lor întreaga situație) și ca să depășească momentul, le-am luat la plimbare prin resort ca să le destind puțin, în timp ce soțul meu a rămas în hol cu cel mic în brațe care adormise sărăcuțul. Nu vă pot explica în cuvinte ce simțeam în acel moment eu și soțul meu ca adulți și ca părinți.

Tot ceea ce la început ne impresionase și ne îndemnase să alegem și să ne dorim să ajungem la Delphin De Luxe în acele momente se răsturnase la 180. Eram furioasă și neputincioasă în același timp, îmi venea să „sar” la propriu la gâtul celor care tratau cu atâta indiferență situația noastră, trimițându-ne acasă în România, ca și când aveam de parcurs înapoi vreo 10 km. Doream să le spun în față că și banii noștri sunt buni, nu numai ai rușilor și ai nemților (care reprezentau un procent majoritar în hotel, deși statistica din hol arată că românii ca grad de ocupare erau pe locul II, după nemți), că suntem oameni civilizați și merităm să fim cazați și noi într-un hotel de 5*.

În timp ce așteptam, am văzut alte câteva familii de români aflate într-o situație similară cu a noastră plecând fără să li se rezolve situația și asta ne-a demoralizat total. Eu începusem deja să mă împac cu ideea că ne vom întoarce acasă în acea după-amiază, însă dârzenia soțului meu și ajutorul AFA ne-a scos la lumină. Soțul meu a transmis foarte clar staffului hotelului că nu se mișcă din hol până ce nu ne vor rezolva problema favorabil. În cele din urmă, după aproximativ 3 ore de așteptare, reapare d-l Horun Eres Orak însoțit de această dată de o domnișoară angajată la departamentul Relații cu Clienții, o basarabeancă pe nume Victoria, care vorbea bine românește. Prin intermediul ei ni s-a transmis că situația noastră ni s-a rezolvat, dar întrucât la Delphin De Luxe nu mai sunt locuri, ei ne pot caza la Delphin Botanik unde ar avea și camere mai mari, mai frumoase, care ne-ar fi mult mai potrivite deoarece suntem 5 la număr și că putem beneficia de toate condițiile de la Delphin De Luxe, urmand ca la Botanik doar să dormim.

În acel moment, plină de indignare, am scos la iveală colericul din mine și profitând de faptul că mă puteam exprima liber pe limba mea cuiva care mă și înțelegea foarte bine mi-am spus „părerea”. Am avut atât eu cât și soțul meu câteva schimburi de replici mai acide cu d-l manager dar nu am cedat; noi veniserăm să stăm la Delphin De Luxe și asta ne doream să obținem (chiar dacă erau camerele mai mici și mai vechi, după cum le descriseseră chiar ei). În fond nu mai aveam nimic de pierdut. I-am criticat pentru politica urâtă ce-o aplicau cu noi „fraierii de români” (fie ne trimiteau la plimbare, fie după ce ne speriau reușeau să ne plaseze la Botanik), insistând pe faptul că nu le face cinste o astfel de atitudine, cu atât mai mult cu cât noi, prin intermediul AFA, le facem o foarte bună publicitate în România.

Și... ce credeți? Au cedat și în cele din urmă au găsit și cameră pentru noi (e adevărat că la etajul 1 spre Mukarnas unde sunt cazați în general românii), au avut și puterea să zâmbească, să fie amabili și să ne ureze un sejur cât mai plăcut, cerându-și scuze pentru neplăcerile create.

Am pornit, eu cel puțin, foarte sceptici spre cameră, cu un simț critic foarte ascuțit după cele petrecute și sincer nu am îndrăznit să ne bucurăm decât foarte târziu, după masa de seară, când am reușit să ne destindem la frumosul spectacolul oferit de echipa de animatori în amfiteatru. Nu îndrăzneam să ne bucurăm, parcă tot așteptând ca din clipă în clipă cineva să ne oprească și să ne spună: „Știți, ne cerem scuze, dar s-a strecurat o greșeală. Trebuie să mai plătiți „X” euro! ” sau mai rău „Trebuie ca mâine să părăsiți resortul! ”. Rămăseserăm marcați de experiența neplăcută din timpul zilei. Ne-am revenit în momentul în care am văzut bucuria și fericirea de pe chipul fetelor care parcă-L apucaseră pe Dumnezeu de picior.

Să vă povestim acum despre cameră și condițiile de la Delphin. S-a tot vorbit despre aceste lucruri, noi nu putem decât să confirmăm și să întărim anumite aspecte.

Camera ni s-a părut OK, destul de spațioasă, cu vedere parțială spre mare (fiind la etajul 1 nu prea vedeam marea pentru că aveam în față niște copaci înalți aflați dincolo de gardul resortului). În cameră se găseau un pat dublu, unul single și o canapea, un birou aproape pe toată lungimea camerei, un LCD la care se puteau prinde și programe românești, un fierbător pentru cafea și ceai, iar frumos mascat în birou se găsea un minibar ce era reumplut zilnic (3 Efes, 2 Pepsi, 2 Fanta, 2 ape minerale, 4 ape plate, 2 pungi alune și 4 ciocolate). Curățenia în camere se făcea zilnic la ore potrivite așaîncât să nu fim deranjati. Prosoapele pe care le lăsam jos erau schimbate zilnic, iar lenjeria de pat la două zile.

Mukarnasul deși foarte gălăgios (muzica dată la maxim pe întreg parcursul zilei) nu ne-a deranjat efectiv, deoarece nu stăteam cu ușa deschisă. Baia ni s-a părut cam mică și cam uzată pentru un hotel de 5* (mai ales la cadă și duș), dar am trecut cu vederea și acest aspect. Iar în ceea ce privește uzura, pe ici pe colo (la restaurant în interior, pe holuri) ea începe să fie vizibilă și probabil că resortul, la un moment dat pentru a-și păstra „stelele”, va trebui să intre în niște reparații, dar pentru noi astea au fost aspecte prea puțin importante.

Ne-a plăcut foarte mult tot ceea ce am văzut și testat la Delphin De Luxe iar mâncarea a fost foarte diversificată și gustoasă. Nu am avut nici un fel de probleme, mai ales cu cel mic, care a mâncat cu poftă tot ceea ce luam pentru noi la masă. Programele zilnice de la restaurante, baruri, piscine, mare și amfiteatru ne-au încântat (în privința spectacolelor din amfiteatru sunt adevărați profesioniști, iar Michael este nemaipomenit). Am avut parte de muzică live în fiecare seară atât pe terasa restaurantului cât și la barul de la piscina principală și pe plajă. Pe parcursul sejurului ne-au încântat spectacolele de la amfiteatru cu specific divers: turcesc, brazilian, african, familial, regele Delphinului, love night, fachir show etc.

Piscinele erau impecabile, curate, încăpătoare, iar servirile de la baruri de asemenea la înălțime. În afara meselor principale, puteai lua gustări la tot pasul: fructe proaspete, mâncare specific turcească (ghiozlemele, shaorma, kebab etc), înghețată, băuturi răcoritoare la dozator sau fresh, bere etc. Curățenia se făcea zilnic în întreg resortul într-un mod exemplar, vegetația luxuriantă îngrijită cu mare atenție (nu am văzut nici măcar o frunză uscată lăsată să cadă la întâmplare sau în palmierii ce îmbrăcau frumos grădinile).

Copiii aveau parte de tot felul de distracții atât seara cât și pe parcursul zilei: concursuri de tot felul, spectacole de dans, mini disco și karaoke și Luna Park unde se puteau da atât ei cât și adulții în roată, mașinuțe bușitoare etc. Plaja era foarte frumos amenajată iar marea a fost curată și liniștită pe parcursul șederii noastre. Nu ne-a deranjat deloc faptul că în loc de nisip am găsit pietre, ba chiar a fost mult mai distractiv (organizam cu fetele întrecere: cine găsea cele mai frumoase și deosebite pietre). În fiecare zi mergeam și la plajă și la piscină, am găsit de fiecare dată baldachin liber, iar cei mici aveau la plajă un spațiu special amenajat cu nisip și jucării, în care se puteau juca.

Dacă doreai plimbare în afara resortului, aveai unde să mergi: între orele 16 – 18 puteai vizita Delphin Botanik, iar dacă doreai shopping, la 20 de minute de mers pe jos găseai un imens bazar (Lara Bazar) cu de toate.

Într-un cuvânt, în ceea ce privește condițiile găsite, totul a fost până la urmă foarte bine. Personalul foarte amabil îți zâmbea și te saluta. Ne-am împrietenit cu foarte mulți angajați turci care se purtau foarte frumos cu copii, mai ales cu cel mic, astfel încât toți îl strigau pe Filip și se jucau cu el când ne întâlneau.

Amabili și serviabili în mod expres au fost Andrei de la Recepție și Victoria de la Relații cu clienții, basarabeni tineri și prietenoși care ne-au ajutat foarte mult. În fiecare zi Victoria ne întreba dacă totul este în ordine, dacă suntem mulțumiți sau nemulțumiți de vreun aspect.

Toate aceste evenimente pozitive ce s-au derulat pe parcursul sejurului nostru ne-au „vindecat răul” ca să zicem așa, făcându-ne să-i „iertăm” pentru clipele de coșmar din prima zi. De altfel în penultima zi soțul meu l-a căutat pe D-l Horun Eres Orak și după o discuție cât se poate de calmă și cordială, amândoi și-au cerut scuze pentru cele întâmplate, au dat mâna și s-au despărțit prieteni. În fond, nu angajații hotelului erau de vină, ci politica de sus (spre exemplu de la Managerul de Vânzări de pe tot lanțul hotelier Delphin) care nu vine în sprijinul clientului turist, ci în avantajul lanțului hotelier. Oricum, în urma celor întâmplate „ne-am lăsat loc de bună-ziua” cum zice românul, pentru că așa este frumos și civilizat.

Și dacă vă întrebați dacă vom reveni sau nu, răspunsul nostru este ferm, din toată inima DA. Vom reveni cu plăcere la Delphin De Luxe așa cum de altfel le-am și promis. Nu știu când, dar cu siguranță vom reveni poate în anii următori. A meritat tot efortul, atât financiar cât și emoțional. Noi vom considera cele ce ni s-au întâmplat negativ ca pe o experiență nefericită, dar fără a generaliza și fără a le da vot negativ.

Tuturor celor ce nu ați fost acolo, noi vă recomandăm să mergeți, dar să fiți foarte prudenți și cu băgare de seamă în alegerea agențiilor cu care lucrați.

Închei prin a mulțumi încă o dată site-ului AFA și agenției lor de turism ALACARTE SEJOURS & CITY-BREAKS și în mod special D-lui Cornel care au dat dovadă de seriozitate și profesionalism dus până la perfecțiune. Fără sprijinul și intervențiile dânsului probabil că în acea zi de 07 septembrie 2011 nu am fi reușit să realizăm ce ne-am propus, iar astăzi nu am fi avut atâtea amintiri.

VĂ MULȚUMIM ȘI VĂ RESPECTĂM!

Să aveți gânduri bune și concedii tot mai plăcute!


[fb]
---
Trimis de lucsim in 08.12.11 21:58:07
Validat / Publicat: 09.12.11 06:20:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5692 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lucsim); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Frumoasa aleea ce duce spre plaja.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 29900 PMA (din 32 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    celeste [09.12.11 08:33:35] »

    Pacat ca a trebuit sa treceti prin asemenea neplaceri.

    Admin [09.12.11 09:36:29] »

    Si mie imi pare rau pentru neplacerile de la check-in, ma bucur insa nespus ca felul de-a fi echilibrat v-a ajutat sa treceti peste asta si sa aveti pana la urma, un sejur cu adevarat placut. Pe multi altii experienta din prima zi i-ar fi marcat iremediabil si i-ar fi determinat sa perceapa totul in negru.

    Si pentru noi, cei de la Alacarte, acele zile au fost infernale.

    Cu o saptamana inainte am reusit sa gasesc, foarte greu si doar multumita intelegerii managerului general de vanzari din intreg grupul Delphin (are biroul in Delphin Diva, in Lara), o rezolvare pentru acest sejur - sa platim a doua oara sejurul, astfel ca am virat banii necesari platii la receptie catre lucsim. Desi luni, in ziua plecarii familiei, m-am asigurat (din nou) ca rezervarea figureaza in calculatorul de la receptie, marti, in timp ce lucsim era pe drum, cineva din conducerea grupului a hotarit sa anuleze toate rezervarile facute de tour-operatorul local, 3E, iar camerele astfel disponibilizate au fost vandute rapid. Din fericire pentru lucsim, directorul de vanzari nu m-a anuntat - poate ca ii sunam si ii 'deturnam' spre o alta destinatie / alt hotel, desi erau la cateva zeci de km de Alanya, astfel ca pana la urma - in urma unei convorbiri maraton de 2 ore! - am reusit sa-l conving pe managerul general al grupului ca situatia creata i se datoreaza 100% LUI personal, anuntandu-l ca ma voi plange direct familiei proprietare a grupului Delphin.

    Camera pe care ati primit-o era in mod cert alocata altei familii, cine stie de unde, insa mai departe era datoria lor sa gaseasca o solutie convenabila si pentru acel caz, avand in vedere ca responsabilitatea pentru intreaga situatie era exclusiv a lor.

    Nu vreau sa par lipsit de modestie, insa sunt convins ca foarte putine agentii ar fi reusit sa asigure implinirea cu succes a acestui sejur.

    izabellac [09.12.11 09:55:00] »

    Ce bine va inteleg...

    Am avut exact aceleasi sentimente ca si voi, tot la inceput de septembrie... Intr-adevar dupa ce faci eforturi sa rezervi "vacanta de vis" nu e deloc placut sa treci prin asa ceva si mai ales cu copii mici dupa tine (si noi eram 2 familii cu 4 copii in total).

    Doar faptul ca realizam ca aceste intimplari totusi "nu ne omoara" ne-a facut sa ne pastram calmul.

    Eu totusi am depunctat (doar) putin hotelul nostru pentru ca nici mie nu mi s-a parut normal sa ne tina atitea ore in hol.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    izabellac [09.12.11 10:00:52] »

    @Admin:

    Acum vad si comentariul tau, Cornel.

    Si noi confirmam, inca odata, ajutorul vostru in rezolvarea situatiei noastre si intr-adevar nici eu nu cred ca multe agentii s-ar fi implicat atit de intens.

    Prin asta va cistigati un bun renume, asa ar trebui sa procedeze orice firma care se respecta.

    (sper ca s-a rezolvat si pentru voi problema, adica sper sa va fi recuperat banii platiti inca odata)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin [09.12.11 10:08:33] »

    @isabellac: in urma cu aprox 2 saptamani am recuperat 600 din cei aproape 7000 de euro pe care a trebuit sa-i platim din buzunarul propriu in acele saptamani. Bani pe care i-am alocat deja altei familii aflate intr-o situatie asemanatoare...

    izabellac [09.12.11 10:16:24] »

    @Admin:

    imi pare rau sa aud asta, eu va doresc sa-i recuperati si pe restul

    dananecula [09.12.11 19:40:59] »

    @lucsim

    E bine cand totul se termina cu bine!

    E bine c-ati reusit sa treceti peste incidentul din prima zi si sa profitati de frumusetea concediului mult visat. Felicitari pentru review, dar si pentru frumoasa ta familei. Cel mic e superb, demn de o revista pentru bebelusi. Sa va traiasca toti 3 ingerasii si s-aveti parte de concedii frumoase in continuare!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gione [09.12.11 20:09:51] »

    Imi pare rar de ce ati avut de tras. Si noi am fost anul acesta tot la acelasi hotel si singurele noastre probleme au fost tot cu receptia, dar nesemnificative. Eu nu am inteles si as vrea sa imi mai spuneti inca o data vina apartine agentiei prin care ati facut rezervarea sau lantului hotelier?

    lucsim [09.12.11 20:46:56] »

    @Admin

    Multumim inca o data pentru ajutorul oferit. Ne pare rau de situatia creata, mai ales pentru ca ati platit dumneavoastra pentru lipsa de responsibilitate a altora. Speram si ne rugam la Dumnezeu sa va ajute sa recuperati intreaga suma platita a doua oara pentru ca noi toti ceilalti sa putem beneficia de sejururile dorite.

    @dananecula

    Multumim pentru aprecieri la adresa familiei si a review-ului. Va dorim si dumneavoastra multa sanatate si concedii frumoase.

    @gione

    Vina apartine tour operatorului 3E din Turcia care a declarat insolventa, neachitandu-si astfel datoriile catre resorturi. Din cauza acestuia au declarat falimentul si trei tour operatori romani care lucrau cu cel turc. Cu unul dintre cei trei tour operatori romani a lucrat si AFA prin care am facut noi rezervarea.

    In concluzie consideram ca AFA a dat dovada de profesionalism si a platit "oalele sparte de altii", iar vinovata consideram agentia 3E din Turcia care nu si-a respectat contractul si lantul hotelier care vazandu-se in situatia de-a nu-si ocupa toate camerele din resorturi a deblocat rezervarile si a scos camerele la vanzare altor tour operatori. Astfel noi am ramas fara rezervari, dar multumita D-lui Cornel si AFA situatia noastra s-a rezolvat asa cum reiese si din review.

    pepsi70ro [09.12.11 22:43:34] »

    Pacat ca nu pot vota de doua ori rw. O data pentru voi si vacanta voastra, in cele din urma minunata, a doua oara pentru Cornel si pentru sufletul sau nobil, care niciodata nu ramane indiferent la nevoile celor aflati in necaz, chiar si atunci cand situatia sa financiara este la pamant. Jos palaria!

    lucsim [09.12.11 22:50:04] »

    @pepsi70ro:

    Ai perfecta dreptate in privinta D-lui Cornel. Daca as fi stiut cum si daca s-ar fi putut as fi facut o sectiune speciala in care toti cei care anul acesta au avut probleme in concediu din cauza tour operatorului 3E, iar dansul i-a ajutat ca sa-si poata face concediul, sa poata scrie experienta lor si sa vada toata lumea ca si romanii sunt deosebiti si au onoare si respect fata de semenii lor.

    Toata stima si respectul pentru cei ca dansul!

    Larissa [09.12.11 23:30:34] »

    Felicitări pentru review dar și pentru tăria de care ați dat dovadă, în relațiile bilaterale. Înțeleg de unde v-a venit puterea de a lupta căci și eu sunt ca un buldog furios când e amenințat confortul băiețelului meu. Vă admir că ați depășit repejor momentul, ceea ce înseamnă că o să vă descurcați foarte bine cu familia frumoasă și numeroasă pe care o aveți, noi abia reușind să facem față unui singur pitic, vârsta o fi de vină! Vacanțe fără prea multe stres vă doresc în continuare!

    magdalena [11.12.11 21:14:10] »

    Am trecut si noi pe la acest hotel sa vedem cum arata pe afara, inclusiv dinspre plaja, pentru ca am auzit numai lucruri bune despre el. Acesta era, de fapt, prima noastra optiune pentru un sejur in Turcia.

    Apoi am aflat si lucruri mai putin placute. Bine ca s-a rezolvat situatia voastra si ca totul s-a terminat cu bine.

    Avand in vedere, totusi, toate aceste lucruri si oferta atat de variata pe litoralul turcesc, nu cred ca voi ajunge prea curand aici!

    As vrea sa stiu cum e marea in septembrie in dreptul hotelului.

    lucsim [11.12.11 22:06:09] »

    @magdalena:

    Marea este linistita si foarte curata. Intr-adevar sunt pietre, dar asta se intampla pe toata plaja Alara. Pe noi nu ne-a deranjat acest lucru.

    In alta ordine de idei, ai dreptate. Paleta de oferte din Turcia este foarte vasta si din fericire chiar ai de unde alege. Noi am trecut peste cele intamplate, ne-am simtit bine acolo, vom reveni dar nu stiu cand. Poate vom incerca si alt resort din lantul Delphin.

    Bmona [15.03.12 10:10:50] »

    Buna ziua!

    In zilele acelea si noi ne pregateam de un sejur in Turcia. Eram cu ochii pe televizor, si "vibram" la propriu cand auzeam ca oamenii stau blocati in aeroporturi ori pe la receptiile hotelurilor. Nu-mi puteam imagina cum e sa stai sa astepti si sa nu stii daca primesti rezolvarea la problema pe care o ai. Asta implicand emotiile asteptarilor pe care le vrei solutionate cat mai curand posibil!

    Felicitari pentru review, pentru faptul ca experienta negativa datorata "check-in-ului" mult intarziat nu a umbrit obiectivitatea cu privire la hotel, la servicii, si la personalul de acolo! Este o dovada de echilibru in gandire, corectitudine, optimism si mai ales, ca aveti caracter!

    Toate bune!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lucsim [15.03.12 12:59:54] »

    @Bmona:

    Mulțumim pentru cuvintele frumoase. Este ușor când treci prin astfel de experiențe să treci bariera bunului simț și al corectitudinii și să calci în picioare serviciile de cazare, masă și toate celelalte care au fost de altfel impecabile. Trebuie să nu uităm că indiferent de naționalitate toți suntem oameni și nu roboți. Ca atare, în astfel de situații, în orice sistem se pot strecura și greșeli. Din acest motiv nu trebuie să „dăm cu bățul” în cei care practic nu sunt de vină, ci să încercăm să găsim o soluție la probleme cu oarece calm și răbdare.

    Mulțumim lui Dumnezeu că toate s-au rezolvat cum trebuie, iar vouă vă urăm concedii cât mai plăcute și lipsite de evenimente negative.

    Bmona [15.03.12 13:07:04] »

    @lucsim: Asa este!

    Multumim, si noi va dorim voua concedii inspirate!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Bmona, celeste, dananecula, gione, izabellac, lucsim, magdalena, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin DeLuxe Resort [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.082831144332886 sec
    ecranul dvs: 1 x 1