ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.11.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timişoara
ÎNSCRIS: 28.08.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Luna, fară stralucire!

TIPĂREȘTE

Mulțumiți de condițiile întâlnite la RMP Duni, despre care am scris aici am hotărât să petrecem vacanță de vară, tot în Bulgaria, dar în stațiunea Nisipurile de aur.

Am ales Hotel Luna, datorită reviewurilor favorabile, întâlnite pe toate site-urile de specialitate, inclusiv pe AFA, în momentul rezervării sejurului, existau 3 impresii, cu grad de satisfacție ridicat.

Drumul

În acest an am ales ruta Timișoara -Beograd-Niș -Sofia (popas o noapte) -Veliko Tarnovo -Varna -Nisipurile de Aur, un drum destul de lejer, fără incidente sau blocaje rutiere. Dacă folosiți din plin autostradă Beograd -Nis în maxim 11ore, se poate ajunge în stațiunea Nisipurile de Aur.

După o noapte minunată, petrecută în orașul Sofia, la hotel City Avenue, am pornit la drum spre Nisipurile de Aur iar după 5 ore de condus lejer, am ajuns în parcarea hotelului Luna.

Hotelul

Hotelul se află în zona liniștită a stațiunii, în vecinătatea hotelurilor Morsko Oko Garden, Iberostar Izgrev, Berlin Golden Beach și Glarus. Se ajunge destul de ușor, pe drumul spre Balcik, pe partea dreaptă, veți vedea un panou pe care scrie Hotel Luna, împreună cu vecinii enumerați mai sus.

Parcarea

Din păcate este insuficenta, în raport cu numărul de mașini prezente, mai ales după 21 august, când au sosit multe mașini din România. Pentru 10 zile am plătit 80 de leva la recepție, de unde am primit chitanță, utilă în caz de furt al mașinii. După spusele lor, parcarea este păzită non-stop.

Recepția

Arată destul de ponosită, cu două domnișoare îmbrăcate în bluze galbene kitchoase, fără nicio legătură cu statutul de recepționer. Lângă recepție se află o casă de schimb valutar și un magazin non-stop, pe nume Sobieski

Prețurile practicate la acest nonstop, sunt exagerat de mari în compartie cu magazinul Lidi +, aflat la 50 m de hotel unde găsiți, de toate pentru toți.

După predarea voucherelor la recepție, am primit cheia camerei situată la etajul 5, cu o frumoasă vedere la mare.

Camera

În comparație cu RMP, a fost mult mai mică, dar suficenta pentru o familie cu un copil. În cameră am avut trei paturi confortabile, cu două noptiere, lenjerie curată, care se schimbă o data la două zile. În hol și în cameră există câte un dulap mare, care împreună cu sertarele comodei, asigura un spațiu decent, pentru depozitarea hainelor.

Pe comodă se află un televizor lcd Neo, care recepționa TVR Internattional, Pro TV Internațional și mega-urmaritul canal Maynele TV.

Primele două posturi, au fost foarte utile pe întreaga durată a sejurului, mai aflam și noi noutatile din țara.

Mochetă de culoare albastră, părea noua sau mă rog bine întreținută.

Referitor la efectuarea curățeniei, nu am obiecții, se făcea zilnic cu seriozitate. Internetul în cameră se plătea 6 euro/oră sau gratis la recepție

Totuși, dacă ieșiți din cameră in hol, internetul se poate accesa free.

Minibarul complet, format din șampanie, ministiclute cu tărie, doze cola fanta, cola, apa minerală, nu m-am atins de el. Aerul condiționat a funcționat ok, pe toată durata concediului, după ce am curățat filtrele și flapsurile de direcționare a aerului.

Baia

Din păcate baia, nu se ridica la nivelul camerei, predomina un miros de canalizare, poate din cauza ventilatorului de extracție foarte murdar. Cada, chiuveta și obiectele sanitare, sunt în stare avansată de uzură și cred că ar trebui imediat înlocuite. Pentru a închide ușa de la baie, ai nevoie de multă răbdare și îndemânare.

Prosoapele albe, sunt destul de uzate pentru un hotel de patru stele, dar după ce am lăsat o bancnotă de 5 leva pe pat am primit prosoape acceptabile.

La jumătatea sejurului, flexibila de la dus s-a rupt, dar din fericire la 10 minute de la sesizare, problema a fost rezolvată.

Terasa

Spațioasă cu două scaune, o măsuță și un uscător pentru haine. Pentru delimitarea a două camere, există un cadru metalic, care era mai mult de formă, vecinul reușea cu ușurință să ajungă în cameră ta. Pentru siguranța bunurilor voastre, va recomand să închideți ușa, care asigură accesul la terasă.

Restaurantul

Din fericire, se găseau locuri disponibile la orice oră, dar ce folos dacă mâncarea în opinia mea a fost neconformă cu stelele afișate.

Un lucru destul de neplăcut, a fost faptul că de fiecare data când intrai în restaurant, trebuia să rostești numărul camerei, după care te nota în caiet, eu unul, nu am mai întâlnit așa ceva la all inclusive.

Mâncarea pot să o caracterizez în felul următor: nediversificată (existau doar patru tăvi pentu mâncarea caldă), fără gust, reîncălzita și refolosită pentru mesele următoare. Pentru prima oară în viață mea, am avut probleme majore cu stomacul și pot spune că am mâncat în foarte multe restaurante, de toate categoriile.

Mic dejun

Sărac și identic în fiecare zi între orele 07-10:30 format din margarină, unt, ouă prăjite, omletă, mezeluri urât mirositoare, ceai cafea. Cașcavalul sau baconul prăjit erau considerate alimente de lux!

Prânzul

Disponibil între orele 12:30 -14, predominau salatele iar în cele patru tăvi se găseau în fiecare zi, tocăniță de pui, cotlet fiert de porc la grătar, ceva cârnați, toate fără gust și prospețime.

Prăjituri de două feluri, blat cu cremă albă și blat cu cremă neagră. Fructe disponibile în 5 boluri, în special struguri, banane și nectarine.

Datorită brățărilor all inclusive, am avut parte de bere la dozator, vin din butoi și sucuri carbogazoase. Toate acestea au avut savoare și prospețime doar în visurile mele.

Cina

În mare parte se aseamănă cu prânzul, fără schimbări majore de meniu.

Animație

Din partea hotelului, animația a fost zero. Dar în schimb, dacă aveți noroc, se poate să beneficiați de animația asigurată de tinerii nemți, plini de furtuni hormonale și aflați sub influența alcoolului.

Noi am avut parte de un asemenea spectacol, când un tânăr neamț, ajutat de o portavoce, a început să țipe că un descreierat. Din păcate în politica hotelului, nu există intervenții imediate, pentru limitarea acestor manifestații.

Facilități în cadrul hotelului

Piscină exterioară este micuță, frecventată în special de nemți, datorită băuturilor alcoolice free, situate în apropiere. Lângă lifturi, există mese de biliard, care nu prea au fost solicitate de turiști. Centrul spa și piscina interioară se află la parter, nu le-am vizitat. Clubul de noapte a fost închis, dar sincer nu am plâns din această cauza.

Plaja

Plajă se află la 50 m de hotel, acest lucru constituie un avantaj, în cazul în care aveți copii și trebuie să cărați după voi toate catrafusele.

În prima zi de plajă am achitat 30 leva, pentru 2 șezlonguri și o umbrelă, după care am observat un lucru doar aici întâlnit. În primele rânduri aproape de mare, există sectorul de cearșafuri, unde te poți întinde moca, la 2m de mare.

A doua zi, am cumpărat o umbrelă cu 10 leva, pe care o găsiți la orice butic din stațiune, în urmă acestei decizii am făcut o economie de 270 de leva... Oricum datorită prețului de 30 leva, șezlongurile erau 90 % neocupate.

Plajă este curată, cu nisip fin asemănătoare cu Mamaia zonă Nord, plină de comercianți cu gogoși, scoici, lanțuri, brățări etc.

Marea este adâncă, comparabilă cu Turcia, trebuie să aveți mare atenție, în cazul în care aveți copii mici. De menționat faptul că apa este curată fără alge sau alte surprize.

In final, daca pun in balanța aspectele negative, cu cele pozitive, pentru mine Hotel Luna, nu a fost o experiența prea reușita si drept urmare nu-mi pun obrazul, in recomandarea acestei locații.


[fb]
---
Trimis de david in 14.11.11 00:24:49
Validat / Publicat: 14.11.11 06:21:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3041 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (david); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Luna -vazut de pe plaja
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 23600 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    Admin [14.11.11 11:47:40] »

    Foarte bun, complet review.

    @david: imi aduc aminte ca ai fost unul dintre principalii contestari al "retrogradarii" acestui hotel pe AFA, noi afisand in primavara, 3 stele fata de cele 4 stele "oficiale". Asta pentru ca doream sa-i avertizam, cumva, pe cei care se documenteaza despre aceasta destinatie sa nu-si creeze asteptari prea mari. Pentru ca nu avem, in acel moment, un mecanism care sa ne permita afiarea alternativa -- stele oficiale vs clasificarea "subiectiva", am revenit ulterior asupra deciziei, (considerand discutiile starnite ca sufiente pentru acea "avertizare" si reafisand doar clasificarea oficiala)

    Intre timp am implementat o posibilitate tehnica de 'alterare' a clasificarii oficiale (prin adaugarea/scaderea unor fractiuni de stea); am asteptat insa review-ul lui david inainte de a o aplica in cazul de fata - asta pentru ca am personal incredere in obiectivitatea parerilor exprimate de autor.

    Hotelul este afisat de azi inainte cu 4 stele oficiale si "3 stele+" cf clasificarii AFA.

    dorgo [14.11.11 12:15:47] »

    @david, felicitari, excelent review!

    david [14.11.11 12:37:21] »

    @Admin

    In cazul de faţa, s-a dovedit că clasificarea dată de o agentie de turism romanească partenera AFA, este justificată ***+ iar tour-operatorul neamţ, a gresit în priviinţa stelelor acordate.

    Din pacate in cazul de faţă, clasificarea oficială, nu puşcă cu ceea reală.

    @dorgo multumesc pentru felicitari!

    Larissa [14.11.11 18:21:34] »

    @david: Foarte util review. Dacă îți place Bulgaria, îți recomand Albena, unde apa este mică la mal, metri întregi (și noi avem un băiețel de 4 ani) iar ca stațiune parcă oferă mai multe atracții pentru familiile cu copii. Flamingo Grand Hotel este chiar foarte bun, am scris un review despre el. Sper să ai mai mult noroc data viitoare!

    david [14.11.11 21:47:56] »

    @larissa2011

    Multumesc pentru recomandare, dar Bulgaria pentru mine este un capitol inchis. Mi-am format o parere bine conturata despre potentialul litoralului bulgaresc dar vreau sa testez si alte destinatii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    david, dorgo, Larissa
    Alte impresii din această RUBRICĂLuna Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046694040298462 sec
    ecranul dvs: 1 x 1