ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.10.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Alexandria
ÎNSCRIS: 13.10.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 7 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
57.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 43 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Si bune si rele

TIPĂREȘTE

Am ignorat impresiile celor care au mai fost la hotel Europa, crezand ca sunt ori foarte pretentiosi, ori ,,carcotasi".

Ajunsi la destinatie am avut ceva surprize neplacute, asa ca urare de bun venit: papauci in camera nu existau, nici perie de pantofi sau incaltator. Sita la geam era inexistenta, motiv pentru care am avut tantati si a trebuit sa ne cumparam un aparat si pastile pentru a ne putea odihni.

Masa de seara nu avea inclusa apa, dar grupurile de straini aveau si cafea si un sortiment destul de mare de vinuri din care sa-si aleaga. Mai zbura si cate o musca, asa sa-ti faca pofta de mancare, iar o parte din chelneri iti luau farfuria fara sa te intrebe daca mai servesti ceva. Scobitori nu existau, mesele se debarasau foarte greu sau, cel mai deranjant, cand erai acolo asteptai sa-ti aranjeze o masa.

Intr-o seara am avut surpriza neplacuta sa mergem la masa, dar mancarea nu era aranjata ,,pentru ca nu venise grupul de straini". A fost deranjant pentru ca suma platita pentru bilete au fost destul de mare si te astepti ca si serviciile sa fie pe masura. Am simtit ca ma intorc cumva in timp pentru ca in vremurile acelea de demult strainii erau straini si noi doar niste romani. Pentru aest tratament RUSINE!!!

Alt lucru care ne-a deranjat foarte tare a fost ca intr-o zi am fost sunati si ni s-a reprogramat o procedura, am convenit ziua si ora cand va avea loc, dar SURPRIZA, atunci cand ne-am dus ora se decalase si a fost nevoie sa mai asteptam ca: ,,asta e, au gresit ora, se mai intampla", fara scuze sau alte intentii de a rezolva cumva inconvenientul.

Si ultima nemultumire a fost legata de gelul de dus pe care l-am primit numai in prima zi, apoi ni s-a spus ca nu a mai fost primit la hote, motiv pentru care nu au de unde sa ne mai dea. Sigur ca am cumparat asa ceva pentru ca dupa baile cu apa sarata era chiar necesar. Iar femeile de serviciu ar trebui sa se axeze mai mult pe curatenia din camere. Panorama este faorte frumoasa, este odihnitor si placut sa vezi marea cum te trezesti, dar geamurile nu erau spalate si nu iti lasau o impresie tocmai placuta.

CONCLUZIA ESTE: ACESTA ESTE UN HOTEL DE PATRU STELE???

NU prea cred si imi pare rau pentru ca am fost in hoteluri de patru stele din tara in care m-am simtit foarte bine. Pana la urma noi, cei care mergem in vacante nu ne dorim decat ca pretul platit sa fie conform cu serviciile, sa fim tratati corect, fara diferentieri, sa fim informati corect si, cu siguranta, revenim in acelle locuri cu placere. Pacat ca nu se intampla asa! Este un hotel frumos, probabil ca trebuie sa isi imbunatateasca pe ici pe colo aceste minusuri, important este sa si le recunoasca. Astept ca lucrurile sa se imbunatateasca pentru ca este pacat...


[fb]
---
Trimis de monikaliliana67 in 13.10.11 13:54:52
Validat / Publicat: 13.10.11 15:03:07
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4235 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (monikaliliana67); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11450 PMA (din 14 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 43.20 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster28 [13.10.11 15:02:57] »

    @monikaliliana67: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [13.10.11 16:48:47] »

    Cat a costat cazarea la acest hotel in septembrie? Procedurile erau separat de costul cazarii sau ai platit la un loc si pentru cazare si pentru tratament? Centrul Aslan din cate stiu beneficiaza doar de gazduirea hotelului, fiind independent de serviciile de la Europa.

    Sunt convins ca mai au foarte multe de remediat pentru a ajunge la cele 4 stele afisate, insa managementul este tanar si dornic de performanta in turism, pentru turisti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    rentea [13.10.11 17:47:09] »

    Cam numai de rele despre hotelul asta... majoritatea vizitatorilor sunt dezamagiti de el. e cam de evitat, cu tot managementul lor tanar si dornic de performanta. Daca asa este, inseamna ca degeaba sunt ei dornici sa faca performanta daca nu au cu ce!

    costin1968 [13.10.11 22:54:24] »

    Brrrr! Sigur nu era vorba de turism gen "Tabara Militara Comunista"... dai banu' si faci culcat de lupta si tarasuri... Plus tanc T 34... Prefer tabara fratilor Cristescu din Timis...

    Shop-uri aveau?

    monikaliliana67 [14.10.11 08:38:57] »

    Pentru pepsi70ro: am platit 3700 lei si pentru cazare si pentru tratament. Am optat pentru demipensiune.

    Da, si eu stiam ca Centrul Ana Aslan este independent de hotel, dar din discutiile angajatilor nu este asa, poate ca intre timp acestuia i s-a schimbat statutul.

    TORA INGRID [14.03.12 07:48:17] »

    Am vazuit tarziu acest review, care imi confirma impresia proasta din 2010. Credeam ca s-a mai schimbat ceva sau ca majoritatea impresiilor care NU recomanda acest hotel ii sensibilizeaza pe cei care-l manageriaza. Se pare totusi ca afluenta de turisti straini veniti pentru tratament e multumitoare pentru hotel ca business, asa incat turistii romani, mai carcotasi si care nu vor sa vada panze de paianjen, praf sau tantari in camera, sunt neimportanti. Poate ca niste relatari pe site-uri straine, din cele mai accesate, o sa-i faca mai sensibili.

    In rest, un rew ff bun, cu atat mai mult cu cat confirma ceea ce scrisesem si eu. N-ai zis nimic de muzica ce se auzea din statiune tarziu in noapte, in principal manele, sau asta chiar s-a schimbat intre timp?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    costin1968, monikaliliana67, rentea, TORA INGRID
    Alte impresii din această RUBRICĂEuropa Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038946866989136 sec
    ecranul dvs: 1 x 1