ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 05.09.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 9 luni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
62.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

O alta opinie

TIPĂREȘTE

Am planuit din timp un concediu la Ranca si am cautat sa ne cazam intr-o pensiune cu review-uri cat mai bune. Desi am citit numai de bine despre Valea Mariei, ajunsi acolo am constatat ca lucrurile nu sunt asa cum credeam si am fost nevoiti sa plecam dupa doar 1 noapte. Eu nu regasesc prea multe dintre aspectele pozitive, indelung ovationate de alti turisti. Este posibil sa se fi schimbat atat de mult lucrurile in doar cateva luni???

Desi pensiunea se lauda cu 3stele, noi nu am regasit acest confort - mocheta roasa pe alocuri, aspect usor neingrijit al camerei (senzatia de carpeala), lenjerie patata (la ce bun ca-i din bumbac satinat), praf in camera. In plus de la etajul 2, de unde eram noi, se auzeau scaunele din restaurant. Nu am avut frigider in camera si nici caldura.

Consider ca pretul nu reflecta conditiile oferite.

Da, exista locuri de joaca, masa de ping-pong, insa au fost odata, de demult (probabil) noi. Pensiunea pare 'peticita' pe alocuri.

Am insa si cuvinte bune la adresa bucatariei - mancare foarte buna, dar timpul de asteptare este dublu fata de cel afisat in meniu. Micul dejun de tip 'bufet suedez' nu merita, este mai mult ceva de tip 'romanesc', o improvizatie, recomand mancarea 'a la carte'. Preturile sunt insa 'de oras', ceea ce nu mi se pare corect, avand in vedere accesul facil la ingrediente locale (poate unele chiar din gospodaria proprie) si faptul ca nu se elibereaza bon pentru niciun fel de serviciu (aviz autoritatilor).

Personalul este foarte politicos, gazdele semi-prietenoase (usor selective, dar inteleg asta, e uman).

Imi doresc sa revin in Ranca, insa astept sa se mai dezvolte putin zona, astfel incat concurenta sa mai controleze putin preturile.


[fb]
---
Trimis de elenastoinea in 05.09.11 20:58:29
Validat / Publicat: 05.09.11 23:06:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂNCA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2513 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

31 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (elenastoinea); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5398 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    31 ecouri scrise, până acum

    valeamariei
    [05.09.11 23:18:49]
    »

    Din cele relatate aici am reusit sa identificam cu usurinta autorul prezentului review, fiind singurul nemultumit din weekendul ce tocmai a trecut:

    clientul a primit bon fiscal ce se regaseste in Z-ul final cu numarul 92/05.09.11 ce poate fi scanat daca este nevoie, alaturi de o serie de facturi inchise prin plati bancare ale majoritatii clientilor nostri;

    faptul ca clientul nu este sincer si procedeaza la o notare inadecvata si deformare a realitatii se datoreaza nemultumirii de a primi o reducere mult mai mare decat cea primita, repros facut inca din momentul cazarii.


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [05.09.11 23:27:12]
    »

    ... de la etajul 2, de unde eram noi, se auzeau scaunele din restaurant. Nu am avut frigider in camera si nici caldura.

    Sincer, am fost acolo de câteva ori, am stat la etajul 1 (de fiecare dată) dar niciodată n-am auzit nimic dinspre sala de mese... Şi odată chiar a fost trupă mare acolo... E printre puţinele (dacă nu singura, de care ştiu eu, cel puţin) unitate de cazare cu structură de beton armat şi cărămidă, nu rame cu rigips cum e la 90% din celelalte, că se aude şi când sughite vecinul...

    Frigider? scrie undeva că ar trebui să fie? nu cred. Înţeleg să se plângă cineva care speră că-l va găsi (pentru că aşa e reclama), dar nu dă de el în cameră (cum am păţit eu la Kallisto, acum 2 săptămâni). Iar căldură, nu cred să fie acum nevoie, iar dacă totuşi era, sunt sigur că o simplă cerere către personal ar fi rezolvat problema (măcar cu un calorifer electric).

    Consider ca pretul nu reflecta conditiile oferite.

    Chiar, cât aţi plătit, că ai "uitat" să spui?

    nu se elibereaza bon pentru niciun fel de serviciu (aviz autoritatilor).

    Da' ai cerut?!?

    elenastoineaAUTOR REVIEW
    [06.09.11 07:24:04]
    »

    Nu am ascuns deloc cine sunt, tocmai pentru ca nu vreau sa deformez realitatea. Bon fiscal am primit, desigur, insa doar pt ca am cerut. Obligatia de a emite este si a lor. Nota de plata este adusa pe o foita alba. Dupa cum arata casa de marcat sunt sigura ca nu mai fusese folosita de ceva timp... dar stim cu totii cum se fac 'afaceri' in Romania.

    Ni s-a spus ca va fi caldura, am cerut in mod special pt ca avem un bebelus. Nu a fost. Cred ca intr-adevar ar fi trebuit sa cobor in toiul noptii sa vorbesc cu proprietarii.

    Am platit 120 lei (am mentionat mai sus), adica acelasi pret pe care l-am dat, de exemplu, la un hotel de 3* din centrul Sibiului. Dar pana la urma treaba cu pretul e o chestiune care tine de cerere si oferta. Daca romanul da banii astia, fara sa cracneasca vreun pic... asta este, suportam cu totii consecinta.

    Nu stiu daca 'trebuie' sau nu sa fie frigider, daca regulamentul o cere sau nu. Pot insa compara cu alte unitati de cazare, din aceeasi categorie, care au frigider in camera.

    In fine, noua nu ne-a placut deloc si motivul pt care am scris este ca am observat ca la noi afacerile de genul asta se fac pe principiul 'cat ne merge', ceea ce nu reprezinta, dupa parerea mea, o strategie buna pe o perioada lunga de timp. De asta cred ca si stam atat de prost la capitolul turism. Nu credeti ca am ajuns sa ne multumim cu putin?

    magdalena
    [06.09.11 08:31:07]
    »

    Eu cand aleg o pensiune/hotel, o fac in functie de facilitatile pe care le ofera si nu ma astept sa gasesc alte facilitati decat cele mentionate pe site-ul oficial.

    In acelasi timp, accept pretul oficial, daca ajung acolo. Nu ma astept sa incep o negociere de pret ajunsa la fata locului.

    Am fost si eu la pensiune si micul dejun, a fost, intr-adevar, "tipic romanesc"!! Nu m-am asteptat sa gasesc un mic dejun specific altei tari decat a mea. Am regasit sunculita, dulceturi de casa, prajituri de casa, unt de casa.

    Din cate stiu eu Pensiunea Valea Mariei nu are o "gospodarie proprie" (aici ma poate contrazice proprietarul, poate si-a facut intre timp), in sensul sa aiba gaini, vaci si gradina de legume si nu stiu daca exista asa ceva pe la pensiunile de acolo.

    Statiunea Ranca este cocotata pe transalpina si se vrea o statiune de agrement si nu una rurala, in care alimentele sa provina exclusiv din gospodariile taranilor, pentru ca acolo nu prea sunt "localnici" si nici nu stiu daca zona ar permite dezvoltarea pasunatului si alte asemenea, avand in vedere brazii care "cad" pe tine chiar langa pensiuni.

    Cat priveste conditiile de cazare, fiecare stie ce a gasit la fata locului, pentru noi a fost bine cu un an in urma.

    Sigur ca, la acelasi numar de stele, conditiile intre doua unitati de cazare ar trebui sa fie similare, dar pornesc de la un minimum de facilitati. Poate tocmai de aceea unitati de cazare cu acelasi numar de stele sunt diferite, pentru ca exista o paleta larga de facilitati pe care le pot avea. Unele au minimum, altele se duc spre maximum. La fel se intampla si cu pretul, evident. In acelasi timp, si zona de amplasare isi spune cuvantul. Nu cred ca se poate compara o unitate de cazare din centrul unui oras cu una cocotata in munti.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.11 08:36:53]
    »

    Am stat la 3 stele in foarte multe locuri (si aici ma refer mai ales la cele de "afara"), insa doar in cateva exista frigider in camera. In sfarsit, ideea era daca ti-au foat inselate asteptarile in sensul ca ti s-a promis (prin viu grai sau prin reclama publicata pe internet) ca vei avea anumite dotari si nu le-ai regasit la fata locului. Dar sa taxezi o unitate pentru ca nu este dotata asa cum ai fi vrut tu... nu mi se pare fair-play! La fel cum nu mi se pare fair play sa ti se ofere o reducere de 15 lei fata de pretul de lista (adica > de 10%, reducerea oferita membrilor AFA cu statut PREMIUM sau mai mare!) si tot sa spui ca nu face banii... (scuze, abia acum am observat mentionarea pretului in caseta tehnica; aseara pesemne eram prea obosit, mi-a scapat). Iar a compara cazarea dintr-un oras cu aceea de pe un varf de munte mi se pare putin exagerat. E ca si cum ai compara mere cu pere. Sunt alte costuri, in primul rand.

    In privinta caldurii, sunt mai mult ca sigur ca ai fi rezolvat cu o simpla cerere... la fel cum ai reusit si cu bonul.

    Bon pe care nu inteleg de ce ai spus initial ca nu ti s-a dat, daca nu e asa?! doar ca sa faci rau?

    In sfarsit... cine citeste, poate va intelege.

    E binecunoscut ca nu poti multumi pe toata lumea, in turism, nici macar la 5 stele, dara-mi-te la 3... E opinia ta, o respect, dar nu inseamna ca si trebuie sa fiu de acord cu ea.

    magdalena
    [06.09.11 08:40:30]
    »

    Si eu am stat recent in Roma, la un hotel de 3 stele ce apartine de un lant hotelier celebru si nu am avut frigider in camera...

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.11 08:51:56]
    »

    @magdalena - produsele din bucataria lor sunt in mare parte cumparate de la producatori locali (Novaci), o (alta) parte fiind facute chiar 'in casa' (dulceturile, siropul, muraturile, uneori painea). Si chiar se simte diferenta! Exact pentru asta am fost mereu sa mananc acolo, chiar si atunci cand am fost cazat in alte ocuri din Ranca (pentru ca nu mai aveau ei locuri, nu ca m-as fi saturat!)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [06.09.11 08:55:56]
    »

    Stiu ca sunt cumparate din Novaci in mare parte si aduse tocmai la pensiune.

    Da, uitasem de painea de casa, cea mai buna din cate am mancat!!!

    Chiar am mentionat in impresiile mele ca as lua bucatareasa acasa, pe cuvant!

    santana*
    [06.09.11 10:00:47]
    »

    Găsesc opiniile noii noastre colege de bun simţ. Spune clar că are o altă opinie, alta decît cea „oficială”. Cine interzice dreptul la opinie? Nici măcar regulamentul saitului n-o face, dimpotrivă. Aţi sărit în apărarea proprietarilor de la Valea Mariei cu mult mai multă răutate decît ar fi făcut-o ei înşişi. Am auzit placa asta cu „cere şi ţi se va da” de atîtea ori că stau să mă întreb adesea dacă nu cumva îi faceţi domnului Adelin mai mult rău decît bine. De ce e obligat clientul să ceară ca în cameră să-i fie instalat frigider? De ce acelaşi client trebuie să se scoale noaptea şi să verifice cîte grade sînt în cameră, cînd asta e treaba proprietarului sau a termostatului de ambient? Pe mine mă mai intrigă şi altceva: chipurile, „v-am demascat”! Ştim cine sînteţi! Şi cine e pînă la urmă!? ... Un simplu turist - ca şi mine, ca şi voi - care vrea ca în banii pe care îi plăteşte, cu sau fără reducere, să se regăsească serviciile solicitate. Iertaţi-mi intervenţia, dar, vă jur, şi eu am opiniile mele şi nu mă poate influenţa nimeni cu nimic!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.11 10:12:43]
    »

    De ce e obligat clientul să ceară ca în cameră să-i fie instalat frigider?

    Pai asta e, ca NU era obligata, pentru simplul motiv ca nu i s-a promis nicaieri ca ar avea!!! ce e asa greu??? God!

    Despre caldura, raman la opinia mea.

    Si eu am dreptul la una, nu-i asa? mai ales ca am spus ca, la randul meu, recunosc si respect dreptul la opinie al celorlalti!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [06.09.11 10:18:13]
    »

    @santana, nu i-a interzis nimeni dreptul la opinie colegei noastre si nu am aparat nici-un proprietar, am venit cu o contra-opinie la o pensiune la care am fost si eu si putea fi oricare alta pensiune. Chiar te rog sa precizezi ce anume ai gasit rautacios la ecoul meu anterior.

    Daca userul care a scris opinia a spus ca e praf si frig, acesta stie mai bine, iar eu nu am contestat acest lucru, doamne fereste!

    M-a surprins doar faptul ca dansa era intrigata ca micul dejun este "tipic romanesc" si ca in camera nu este frigiderul care nu este mentionat pe site ca si facilitate existenta.

    Sigur ca ar fi de dorit, poate proprietarul se sesizeaza si doteaza pensiunea si cu asa ceva, din cate stiu, este dispus la imbunatatiri.

    Nu cred ca ecoul meu are vreo rautate in el, iar aspectele negative prezentate de @elenastoina vizavi de caldura, bon fiscal, aspectul neingrijit al camerei si timpul mare de asteptare la masa ar trebui sa fie luate in consideratie de proprietar pentru a remedia aceste neajunsuri.

    elenastoineaAUTOR REVIEW
    [06.09.11 11:43:34]
    »

    @magdalena: prin mic dejun 'tipic romanesc' am vrut sa spun saracacios. Da, poti manca pana te saturi, dar nu prea ai din ce alege. Asta e iar o chestiune de gusturi, experiente in alte locuri etc. In fond e greu sa nu te raportezi la experiente trecute, nu? La fel, e greu sa nu compari conditiile, fie ele si in unitati situate in locatii foarte diferite. Pana la urma la Ranca e sosea, accesul este destul de facil... nu e chiar 'varf de munte'.

    Pretul a fost negociat de la inceput, nici nu am incercat sa-l schimbam acolo. Noi am constatat ca cei 120 lei nu merita (nu mai spun 130, cat era pretul initial). Este o parere bazata pe comparatia cu alte pensiuni la care am mai fost prin tara.

    @dragos: nu am spus ca am cerut bon si nu mi s-a dat, nu se intelege deloc asta din mesajul meu initial. Am spus ca nu se elibereaza bon. Probabil ca v-a influentat mesajul proprietarilor. Daca lumea ar cere bon sigur li s-ar da, nu contest. Dar de ce nu se emite din start? De ce nu stiu romanii sa ceara bon? Pe noi ne intreaba cineva inainte de a ni se lua cas-ul, ne putem cumva exonera de taxe?

    Cand ni s-a aratat camera ni s-a spus ca o sa fie caldura noaptea. Am spus si mai sus - ar fi trebuit sa cobor in miezul noptii sa-i anunt pe proprietar (desi nu mi se pare ok).

    Insist - noi nu am cerut o reducere suplimentara. I-am atras intr-adevar atentia proprietarului ca pretul este prea mare fata de conditiile oferite. Probabil ca Dna Maria a interpretat ca am vrea o reducere suplimentara, insa noi nu am formulat-o in niciun fel.

    Nu sunt comentarii malitioase, intentia mea nu este ca aceasta pensiune sa se desfiinteze, ci doar ca viitorii turisti sa fie avizati. Parerile sunt si pt proprietari, care sunt sigura ca le vor cantari inainte de a lua decizia de a mai investi sau nu in pensiune. Am observat ca proprietarii au pus mult suflet in aceasta pensiune, dar pe de alta parte au ajuns la un grad ridicat de autosuficienta, probabil incurajati de opiniile bune din anii trecuti.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.11 12:36:14]
    »

    @elenastoinea - nu, nu am fost influentat de acel ecou. De altfel, mesajul meu initial a fost scris cam in acelasi timp cu acela al proprietarilor, nu l-am citit decat DUPA ce am trimis deja mesajul meu. Iar interventiile mele ulterioare nu au avut nici ele vreo influenta sau referire la acea opinie. De altfel, cred ca se poate vedea ca nu le tin neaparat partea, incerc doar sa despart "graul de neghina", cum se spune. Poate n-am fost suficient de clar, dar ce sa fac? si eu is tot om...

    Eu am interpretat articolul tau (ma refer la notele pe care le-ai acordat) ca relativ departe de opinia mea si am incercat sa spun de ce. Nici pe departe sa te conving ca albul e negru si/sau viceversa, sau ca nu ar fi si lucruri de imbunatatit acolo - paletele de la masa de ping-pong fiind doar un exemplu (NU masa, ca aia e ok). Sau comunicarea cu clientii...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Elsa76
    [06.09.11 15:14:11]
    »

    Buna ziua,

    Eu de Valea Mariei am auzit prima data tot aici... pe am fost acolo... si asteptam pozele de la sotul meu sa scriu si eu...

    Noi am fost 4 adulti si 1 copil de 1 an si 2 luni. Din pacate fiica noastra a facut enterocolita cu febra foarte mare si in miezul noptii a trebuit sa fugim la Bucuresti dupa doar 2 nopti de cazare aici... si noi am fost cazati sub restaurant... insa, Doamna Rodica ne-a dat sa alegem si ne-a specificat: erau 2 camere, una mai mica la etaj sau una mai mare insa cu zgomotul aferent de la bucatarie. Am preferat camera mare pentru ca fiica mea sa tot alerge. Nu prea am sesizat galagia de la bucatarie pentru ca eram rupti de oboseala. Gazdele au facut tot ce le era in putinta sa ne faca sa ne simtim bine, ba mai mult, cum fiicei mele ii trebuia scaun pentru masa, doamna Rodica s-a aratat dornica sa il imparta pe al fiului ei cu fiica noastra, asa ca avea grija ca baiatul sa isi fi terminat masa inainte sa venim noi la masa. Micul dejun era foarte bogat si intradevar predominau produsele romanesti, dar de asta am mers acolo, sa gustam din parfumul local si din iscusinta gazdelor. Recomand gogosile de la micul dejun si pateul de casa. Desi am fost cu meniul zilei, am solicitat intr-o zi ca am dori sa mancam totusi pastrav la pranz... si am mancat pastrav, fara sa platim nimic in plus, ci doar ca un compliment din partea gazdei.

    Doamna Rodica s-a scuzat la inceputul sejurului si ne-a zis ca va face tot posibilul sa ne simtim bine, insa ne cerea rabdare, pentru ca ei fusesera ocupati aproape 100% si fusesera niste saptamani nebune si i-am inteles. Daca micul dejun era asa de rau, cum am citit pe aici, atunci de ce veneau clienti, care nu erau cazati aici si care serveau micul dejun, evident contra cost?!

    Ramane sa revenim la Valea Mariei, caci nu am apucat sa ne bucuram prea mult de ospitalitatea gazdelor din motive mentionate mai sus si am sa scriu si adaug si poze, promit!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Elsa76
    [06.09.11 15:23:27]
    »

    Si noi am avut copil mic, dar era caldura peste noapte... am si ras de am lesinat pentru ca sotul meu isi luase doar niste pantaloni scurti lejeri sa doarma cu ei, iar eu si fiica mea aveam pijamale groase. Sotul mi-a zis ca am facut-o special ca sa dardaie el la noapte, insa peste noapte, cand m-am trezit, paturile erau undeva jos langa pat, familia dezvelita, iar eu si fiica mea traspirate... doar sotul visa frumos!

    Instinctual m-am dus la usa de la balcon sa o deschid si cum radia caloriferul am descoperit ca era cald, deci pe noapte au mers caloriferele.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    valeamariei
    [06.09.11 16:24:06]
    »

    intervin iarasi pentru a lamuri niste aspecte tehnice:

    I. hartiutele acelea pe care se face calculul consumatiei sunt "note de ospatar" cumparate din Metro;

    pe baza lor se taie (la sfarsitul zilei cand se mai linistesc apele) bonuri fiscale pentru a se descarca gestiunea;

    de ce la sfarsitul zilei? (metoda practicata si in alte parti)

    1. pentru ca majoritatea clientilor nu sunt interesati de bonuri si le arunca pe jos la plecare;

    2. se castiga ceva timp pretios cumulat in timpul aglomeratiei si se retransmite spre seara;

    N-o lungesc cu explicatii tehnice, dar in afacerea asta ori lucrezi la negru ori la alb;

    Oricum, posibil sa schimb totusi sistemul!

    II. Micul dejun bufet suedez la 16 lei este pana la ora 10;

    desi este expus clar programul pe usa de la restaurant, sunt foarte multi clienti care vin dupa aceasta ora, probabil in speranta ca pot servi un pranz bufet suedez in aceleasi conditii de pret... ;

    cu toate astea am prelungit tot "romaneste" (si eu sunt roman si apreciez acele calitati specifice doar romanilor pt ca toate natiile au calitati si defecte majoritare in randul semenilor sai si nu mi-am dispretuit neamul) pana la 10.30; dupa ora asta ospatarii incep sa debaraseze;

    cine vine chiar dupa ora asta, e posibil sa aibe surpriza sa nu mai gaseasca un mic dejun bufet complet;

    poate in schimb comanda din meniu o masa imparateasca... !

    III. iar in legatura cu tarifele practicate, poate chiar de aceea vi-se par mari, pt ca au multe taxe incluse in ele, pe care dvs trebuie sa le platiti

    amintiti-va ce v-am spus pe terasa in ziua aceea: "nimeni nu vine cu bani de acasa sa subventioneze o afacere" ;

    cu bani putini ori nu mai poti asigura calitate, ori dai faliment;

    Eu nu vreau asta!

    Pentru cine doreste, va informez ca exista siteul ANAF unde se poate verifica exercitiul financiar al oricarei societati dupa CUI;

    Datele societatii pensiunii le gasiti pe www.valeamariei.ro si o sa constatati ca societatea are si profit (nu foarte mare) in conditiile unui amortisment (cheltuiala contabila) foarte mare;

    Din ce o fi acest profit?


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    banal
    [06.09.11 17:33:03]
    »

    Va salut pe toti, am si eu o intrebare am castigat si un premiu la Valea Mariei, dar din pacate nu cred ca o sa ajung, Dragos si Magdalena ati fost la pensiune in urma castigarii premiului AFA? Daca da atunci cred ca sunteti subiectivi, repet eu nu am fost acolo dar nu am auzit pe nimeni care a castigat un premiu ca nu s-ar fi simtit bine acolo, pe langa faptul ca cei ce au platit integral cred ca au spus adevarul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [06.09.11 17:40:38]
    »

    @banal, mancarea am platit-o integral din banii mei. In afara de asta, au mai fost altii care au castigat si au prezentat aspecte negative, daca nu le-a convenit ceva. Daca citesti impresiile mele, ai sa vezi ca am fost cat se poate de obiectiva.

    Iar observatia cu micul dejun romanesc si frigiderul nu au legatura cu celelalte aspecte negative prezentate de autoarea impresiilor, pe care nu le-am contestat, dat fiind faptul ca, in mod firesc, @elenastoina stie ce a gasit la fata locului si a prezentat impresiile sale sub prisma acestui aspect, asa cum am facut-o si eu in impresiile mele .

    Din cate am vazut, nici @dragos nu a contestat acest lucru. Noi am vorbit de niste principii si nu am contestat opinia personala a autoarei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    banal
    [06.09.11 17:43:19]
    »

    Deci ai fost in urma castigarii premiului asta am intrebat nu de mancare, oricum imi cer scuze daca am deranjat.

    magdalena
    [06.09.11 17:44:19]
    »

    @banal, repet, premiul a constat in cazare, masa am platit-o integral pe toata perioada sejurului nostru. Si nu am avut parte de alt tratament, mai erau si alti clienti in pensiune si mancam toti din acelasi mic dejun bufet si acelasi meniu al zilei, etc.

    Nu-ti imagina ca ne-a asteptat cineva cu covorul rosu!

    banal
    [06.09.11 17:47:20]
    »

    k am inteles deci cazarea a fost cadou, repet nu am intrebat de mancare.

    magdalena
    [06.09.11 17:50:19]
    »

    @banal, cazarea nu a fost "cadou", a fost un premiu castigat in urma postarii unor impresii pe site.

    banal
    [06.09.11 17:53:28]
    »

    k si la cat mai multe premii, sa stii ca mi-a facut placere sa-ti citesc impresiile.

    liviadavidescu
    [06.09.11 18:38:47]
    »

    @elenastoina,

    Ti-au raspuns doi dintre userii despre a caror credibilitate nu am absolut nici o indoiala... @magdalena si @dragos... lor le-a placut acolo, ca si mie dealtfel (nu cred insa ca mi-ar fi placut daca plecam cu un copil de 9 luni... sincer, ar fi fost un prilej de stres, nu de relaxare. De ce? eram la 30km de cea mai apropiata localitate, ii schimbam mediul, poate era agitat si pt ca ii dadeau dintii, nu stiam cum o sa ma descurc cu mancarea lui... etc)

    Un alt user pentru care am un respect absolut, @santana, a luat si el pozitie... opusa insa... sper sa nu inceapa din nou razboiul piureului de anul trecut, mon ami...

    Mie una imi este destul de neclar ce s-a intamplat si ce te-a dezamagit atat de tare... ca era praf si mocheta era cam uzata... ca a fost cald si ca trebuia sa astepti prea mult pt masa?

    Cred ca de fapt problema ta a fost pretul... dar, fara sa te superi, puteai sa refuzi cazarea cand ai vazut conditiile, daca ele ti se pareau neadecvate pretentiilor tale...

    Imi pare rau ca nu a fost OK pentru tine, imi inchipui ca chiar nu ti-a placut daca ai plecat dupa numai o noapte...

    Cu un bebelus de 9 luni, care nu apreciaza schimbarile de mediu in mod deosebit, cred ca nu a fost simplu.

    Nu mi-a placut chestia cu "aviz autoritatilor"... suna a amenintare, zau... si chiar inteleg ca ai primit bon...

    @banal..sunt absolut de acord cu magdalena..in tot ce a spus (scris).

    Valea Mariei e plasata intr-un loc de vis, la Ranca, sa nu uitam asta. E pacat sa nu te duci..in fond, un sejur la munte nu inseamna doar masa si cazare..inseamna aer curat, munte, peisaje de vis, peripetii, adrenalina..

    Nu te duci ca judecator al unei locatii..ci ca iubitor al muntelui..Transalpina, e o calatorie de vis.abia a fost dat in folosinta in intregime, dupa cate am inteles.Daca iubesti muntele, nu are cum sa nu iti placa acolo..

    magdalena
    [06.09.11 18:54:13]
    »

    Apropo de copii, fetita mea cea mica avea 1 an si 10 luni cand am fost noi anul trecut si tocmai din faptul ca Ranca este o localitate oarecum izolata nu m-am incumetat sa o iau, unde eu sunt mai sperioasa si am plecat numai cu cea mare de 9 ani la vremea respectiva, cu speranta ca voi reveni si cu cea mica atunci cand se va mai mari putin.

    Apropo de acest lucru, poate @valeamariei sa ne raspunda daca exista in localitate vreun dispensar/policlinica/medic.

    Si acum imi aduc aminte de "disputa" mea cu @dragos de la alt review despre Ranca si dezvoltarea ei, eu cred ca o localitate care se vrea statiune trebuie sa aiba musai un dispensar!!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [06.09.11 20:07:26]
    »

    @banal - nu, nu am beneficiat de niciun premiu la V. M., deşi am câştigat şi eu unul, pe care am dorit să-l folosească fata mea. Dar cum ea nu a avut (până acum 2 săptămâni, când am păţit-o la Kallisto) cum urca la Rânca, nu l-a folosit nici ea. Aşadar, am fost acolo mereu pe banii mei şi, cu siguranţă, dacă voi mai apuca să prind locuri disponibile, voi mai merge. Nu neg faptul că, după atâta timp, am parte de un statut special acolo - dar asta este valabil pentru orice client vechi al lor.

    @magdalena, ştiu că pe perioada sezonului de schi există un punct de prim ajutor - nu sunt sigur de restul timpului. Există însă în Novaci un spital, în caz de Doamne fereşte... (http://www.spitalnovaci.ro/)

    @valeamariei, problema bonurilor am mai dezbătut-o, din câte îmi amintesc; eu cred că în loc de explicaţii ar fi mai util să recomanzi fetelor să anunţe clienţii cazaţi că vor primi bonurile integral la check-out (şi chiar să le dai!), iar celor în vizită, să le dea pe loc. Astfel s-ar respecta şi legea, şi ar fi ok şi pentru 'algoritmul' din zilele aglomerate. Opinia mea...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    santana*
    [06.09.11 21:11:05]
    »

    Livia, războiul piureului de anul trecut a fost, cu siguranţă, o glumă. Anul ăsta am devenit extrem de serios iar ăsta-i motivul pentru care m-am ambalat/băgat. Nu mi-a plăcut mie (şi cu asta, basta!) de ce ne aprindem prea repede. Spun cu sinceritate că-i port un respect deosebit lui Adelin Maria, deşi nu l-am văzut în viaţa mea, pentru că încearcă să facă o afacere într-un loc binecuvîntat de Dumnezeu, dar trecut pe linie moartă, deocamdată, de majoritatea dintre turiştii patriei noastre. Nici nu vreau să-mi imaginez ce însemna pensiunea Valea Mariei pe Valea Prahovei sau, mai nou, pe la Bran-Moieciu. A fost o simplă opinie, în rest... rămînem prieteni!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    elenastoineaAUTOR REVIEW
    [06.09.11 21:36:11]
    »

    @liviadavidescu: era cam greu sa refuz cazarea si sa plec, ar fi trebuit sa caut in alta parte si era ceva bataie de cap. A fost frig, nu cald. Bebe are si acum nasul infundat.

    Am plecat cu ea de la 6 luni - cabane, pensiuni, am fost si in afara cu ea. De asta imi si permit sa compar conditiile cu pretul.

    Epopeea bonului - ce e asa de greu? Trebuie sa se emita bon pentru orice serviciu. Ce inseamna ca nu e timp. Sa fim seriosi, altul este motivul. Nu mai insist, deja discutam prea mult despre asta.

    Sunt de acord ca statiunea este foarte frumoasa, traseul pe Transalpina e superb, zona are mult potential.

    @Dragos si @magdalena - foarte frumos ca sunteti clienti vechi, constanti. Acum proprietarul o sa va aprecieze si mai mult. De fapt, o sa fie sigur mai atent cu toti turistii, dupa cata rumoare s-a creat aici.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    magdalena
    [06.09.11 21:44:30]
    »

    @elenastoina, eu nu sunt client constat, nu mi-e la indemana, am fost o singura data si poate mai ajung o data in viata asta. Daca ar fi sa imi aduc aminte de vorbele unei foarte bune prietene, cu parere de rau pentru locurile care merita revazute, viata asta e mult prea scurta pentru a merge intr-un singur loc! Si Romania are potential vizavi de pensiunile turistice.

    Oricat de frumos ar fi undeva si oricat de bine ai fi tratat, la aceleasi conditii si pret poti sa mai vezi si alte locuri.

    liviadavidescu
    [06.09.11 23:52:49]
    »

    @elenastoinea, recunosc, eu am fost mult mai reticenta cand a fost voba de plimbari la distanta de casa cu un copil sub un an... am fost mai fricoasa, poate...

    Ma gandeam ca daca ai gasit locatii mai bune la preturi mai acceptabile, nu ar fi rau sa ni le impartasesti si noua... ar fi mai reconfortant pentru toata lumea, cred.

    Cat despre valurile create pe AFA in legatura cu review-ul tau, crede-ma ca singurul care pune la inima asta e Adelin... proprietarul de la Valea Mariei... noi ceialti, "ne duelam" unii cu altii, ramanand totusi prieteni si respectandu-ne reciproc opiniile...

    PS. Si Mocheta de la Hotel Mercure Montmartre din Paris, hotel de 4 stele era uzata pe alocuri... si zau daca nu costa 125 E pe noapte... dar era pacat sa nu vad partea plina a paharului... nu avea sens sa imi induc o stare negativa pornind de la asta...

    @ santana, noi nu putem fi altceva decat prieteni... si serios vorbind, aceasta prietenie imi face onoare.

    clipa
    [12.01.12 13:55:43]
    »

    @ elenastoinea

    In primul rand felicitari pentru “curaj “!!!

    Imi permit, asumandu-mi urmarile, sa te sustin in tot ceea ce ai scris si asta pt ca anul trecut, in februarie am petrecut si eu un week-end in aceasta pensiune…in calitate de platitor, nu premiat…

    Revenita acasa, am avut obraznicia sa postez “la cald” impresiile si nemultumirile mele legate de aceasta locatie, obraznicie care m-a aruncat intr-o avalansa de de rautati si “puneri la colt” desi tot ce am scris in acel review, era perfect adevarat…

    Constat cu stupoare ca istoria se repeta... cum are cineva “tupeul” si “nesimtirea “ sa scrie ceva negativ despre aceasta pensiune …este atacat imediat, pus la colt si chiar certat...

    Noroc ca nu ai fost cazata in camera cu nr 10 unde usa baii nu se deschide complet din cauza vasului WC, desi am platit 120 lei pt o camera care merita cu indulgenta 80 lei…

    Ce sa mai spun despre ATV-urile inchiriate de la ei pt care am platit in plus pt o intarziere de 10 min, in conditiile in care fiind intr-un grup marisor, le-am bagat multi bani in buzunar …

    Cat despre bon, chitanta sau ceva de genul …ha ha!!!... s-au emis toate dupa ce am plecat noi …ha ha ha…daca vrei poti citi review-ul meu intitulat “Marele faaasss” si ceea ce a urmat dupa…

    Ma opresc aici, iti doresc un an mai bun si concedii frumoase… si atentie... un proverb spune "la pomul laudat sa nu te duci cu sacul "...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    banal, clipa, elenastoinea, Elsa76, liviadavidescu, magdalena, santana*, valeamariei
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Valea Mariei [Rânca]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.076077938079834 sec
    ecranul dvs: 1 x 1