ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.04.2009
DE je*
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: constanta
    ÎNSCRIS: 27.04.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2008
    DURATA: 3 nopți
    prieteni

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    0.00%
    Sub orice critică
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    3.12%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Conditii precare

    TIPĂREȘTE

    Conditii precare si servicii ce te fac sa nu mai revii nici macar in Cheia, desi statiunea este intr-o zona mirifica! Pacat! Una vezi pe site si ti se promite la telefon si alta gasesti! Sunt dezamagit


    NOTA WebMaster: completare dintr-un ecou postat la rubrica unui alt review

    Am fost cazati la d-voastra de 2 ori. Nu am revenit a doua oara de drag ci ptr. ca nu am gasit alta cazare in cheia la ora acea. Stiam ce patisem prima oara dar noi " sadici" am insistat. Doamna Mihaiu Iustina, cu tot respectul, stiti foarte bine despre ce vorbes: mirosul de fum din camere, probabil din cauza incendiului de care ne-ati spus - dar daca vroiam mirosuri deosebite in camera cred ca gasea la preturi f. mici. Acum daca va uitati sub masca ghiuvetei de la baie o sa observati ca este negra si va murdariti de funingine, aerisirea bucatariei este chiar sub fereastra apartamentului (ati incercat sa stati o noapte in apartament) giurgiuvele din lemn, crapate- va asigur ca a doua zi va miros toate hainele a mancare, lipsa prizelor - stiti foarte bine ca ptr. a reincarca acumulatorul telefonului va trebuie adaptor! (de care nu dispuneati in perioada cand am fost cazat), a trebuit sa-mi incarc acumulatorii de la aparat foto intr-o carciuma in cheia! . A fost cazati la d-voastra dupa o discutie ca putem folosi gratarul, dupa care surpriza! - nu-l mai putem folosi ca d-na patroana pe un ton agresiv ne-a explicat incendiul petrecut cu mult timp in urma!

    Am stat 3 zile dintre care 2 fara apa calda! Aceasi D-na patroana pe un ton agresiv - ca boilerul s-a defectat si ca asta este - ca va fi reparat. Eu inteleg ca nimeni nu-si dereste defecte electrocaznice, dar cum ramane cu noi turistii care am platit apa calda, nu mai pun la socoteala disconfortul creat - ca doar esti in concediu!

    As mai continua dar sunt convins ca o sa divagati de subiect cu scuze de genul: nu ti-ai dat CNP-ul, numele, perioada etc.

    O zi buna va doresc si nu mai induceti in eroare clientii cu ofertele! Rezumativa doar la ce aveti si ce chiar pute face fata. Fara scuze cu pretul prosoapelor si dezastrele lasate in urma de turisti!


    [fb]
    ---
    Trimis de je* in 28.04.09 17:05:25
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1917 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (je*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 intrarea in apartament-hotel royal cheia
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)

    ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterXY*
    [08.02.10 18:38:37]
    »

    personal, consider mult prea sever depunctat acest hotel, fara alte argumente in afara unor poze de (foarte) slaba calitate (sub orice critica, daca e sa fac o analogie cu notele acordate! ) ; in special in ceea ce priveste "bucataria si masa", despre care nici nu ai 'comentat' nimic, nici poze (oricat de slabe) nu ai pus.

    iar prezenta unor defecte de finisaj (majoritatea probabil datorite folosirii necorespunzatoare de catre alti turisti) a camerelor nu le califica direct in categoria "sub orice critica". parerea mea, cel putin.

    ca aceste defecte au fost ascunse, asta e alta discutie. dar repet: ar trebui sa fim obiectivi cand criticam ceva.

    ideea este ca prin aceasta critica sa ajutam, nu sa distrugem mai rau. iar bunavointa am vazut ca se gaseste.

    pana la o argumentare mult mai solida si 'la rece', review suspendat!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    je*AUTOR REVIEW
    [16.03.10 21:24:50]
    »

    am crezut ca am dat edstulr drtalii ptr. a valida comentariul! S-au a platit hotel royal mai mult?

    webmasterXY*
    [16.03.10 21:36:18]
    »

    Comentariul tau indescifrabil nu iti face cinste, ai fost invitat sa vii cu completari la notele date de tine, consider ca ai avut destul timp la dispozitie. Te-as ruga totusi sa nu faci acuzatii nefondate daca nu vii cu argumente in sprijin.

    webmasterXY*
    [16.03.10 21:41:12]
    »

    Draga je, am cerut cateva cuvinte care sa sprijine notele acordate. Pe acest sait, proprietarii au doar drept la replica, nu si de "coafare" a realitatii. Daca e alba sau neagra, noi o lasam asa cum o vede turistul. Avem totusi pretentia sa fie cat mai bine argumentata (in special) orice critica. Pentru ca laudele nu au neaparat nevoie de descrieri vaste, insa atunci cand vii aici si spui "nu mi-a placut pensiunea/hotelul X" si dai doar note de 1 si 2 (pe o scara de la 1 la 10), toata lumea care citeste va dori sa stie din ce motive! (ca sa nu mai spun ca unii s-ar putea gandi "asta n-o fi de la concurenta?!")

    In concluzie: revii cu mai multe amanunte despre cele ce te-au nemultumit (si reamintesc cerinta explicarii notei pentru "bucataria si masa") > hotelul isi va primi notele pe care tu le consideri cele corecte, din punctul tau de vedere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    je*AUTOR REVIEW
    [20.03.10 13:03:21]
    »

    Am revenit cu detalii! Vezi ECOURI la review-ul dat de videovox! Sunt date deja, oare trebuie sa ma repet? Pana si angajata hotelului si-a cerut scuze, vorbim doar de acelasi hotel royal din cheia, sper!

    click aici

    Admin
    [20.03.10 14:54:58]
    »

    okey, mutam acel ecou in interiorul impresiilor...

    Cu aceasta ocazie, review-ul a revenit la normalitate si din punct de vedere al validitatii si punctajului standard.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    je*
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071339130401611 sec
    ecranul dvs: 1 x 1