ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.03.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Eforie Nord
ÎNSCRIS: 03.06.10
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
FEB-2011
DURATA: 2 nopți
team-building
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 50 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Rin Grand Hotel - cel mai mare hotel din Europa

TIPĂREȘTE

Acest hotel face parte din lantul hotelier RIN, alaturi de Rin Central si Rin Airport, toate trei situate in Bucuresti.

Rin Grand Hotel este cel mai mare hotel din Europa, avand un numar de 1410 camere.

Este amplasat in partea sudica a Bucurestiului, relativ aproape de Piata Universitatii (daca ai sansa sa nu prinzi aglomeratie), pe str. Vitan-Barzesti, nr. 7D.

Zona nu este una spectaculoasa (din contra): Targul Auto Vitan si mult teren viran. Langa hotel se afla doua market-uri: Carrefour si Praktiker.

Hotelul beneficiaza de parcare supraetajata (6 etaje), iar pentru turistii cazati in hotel este gratuita.

La intrare se emite un cartonas, iar pentru a putea sa iesi din parcare si sa nu platesti, trebuie sa mergi de fiecare data la receptie si sa valideze cartela; cam obositor daca iesi de 2-3 ori intr-o zi si cu atat mai mult daca ai bagaje.

Iesirea in parcare se face pe la parterul hotelului, insa daca masina nu e parcata aproape de aceasta iesire, trebuie sa cobori pe niste scari mizerabile si unde este foarte mare curent (acestea sunt in exterior). Exista si un lift care deserveste zona parcarii, insa nu este functional.

Zona receptiei este foarte mare, frumoasa, insa mie mi s-a parut foarte “rece”.

In receptie se afla in permanenta 3-4 angajati, care sunt foarte amabili si rapizi.

Hotelul are doua restaurante: Stars cu o capacitate maxima de 650 persoane si Boema, mai micut, in care se serveste (de regula) micul dejun.

Micul dejun – bufet suedez (inclus in pretul camerei) nu foarte bogat (acelasi in fiecare dimineata), dar cuprinde cam tot ce e necesar: omleta, carnati, branzeturi, mezeluri, cereale, 3 feluri de fructe, cafea, ceai.

Pranzul si cina le-am servit tot in hotel, tot in sistem de bufet suedez, dar “nu m-a dat pe spate”: multe produse semi-preparate (peste pane, frigarui, chiftelute), un fel de pachetele cu legume foarte uleioase, aceleasi tipuri de fructe ca la micul dejun si prajituri de foarte proasta calitate.

Cred ca pe timp de iarna nu au foarte multi angajati (chiar daca in perioada in care am fost eu au fost 4 conferinte foarte mari cu cate 200-250 de participanti) si apeleaza la multe produse gata preparate pe care ei doar le baga putin la cuptor.

In plus, au si un Piano Bar – Diamond Lounge Cafe, un loc destul de frecventat de turisti.

La capitolul Sali de conferinte, nu-i intrece nimeni; 41 e numarul acestora:

-la etajul 1 sunt 3 sali: 2 mai mici (capacitate 60 de persoane) Cluj-Napoca si Brasov si una mai mare Bucuresti (capacitate 1000 de persoane);

-la etajul 12 sunt 17 sali: 9 Sali mici cu o capacitate intre 12 si 17 persoane: Lisbon, Valencia, Toledo, Seville, Venice, Torino, Milan, Florence, Rome; 2 Sali medii cu capacitate intre 30 si 45 de persoane: Vienna si Belgrade si 6 mai mari, cu capacitate de 60 de persoane: Warsaw, Prague, Budapest, Istanbul, Sofia, Athens;

-la etajul 13 sunt 13 Sali: 4 mari cu capacitate intre 240 si 430 de persoane: Berlin, Geneva, London, Paris, 3 medii cu o capacitate intre 150 si 170 persoane: Madrid, Amsterdam, Bruxelles si 6 mai mici cu o capacitate de 100 persoane: Barcelona, Frankfurt, Monte-Carlo, Strasburg, Luxemburg, Moscow;

-la etajul 14 sunt 3 Sali cu capacitate de 25 de persoane: Tokyo, Seul, Beijing

-la etajul 15 sunt 5 Sali: 2 cu capacitate de 25 de persoane: Cairo, Amman si 3 cu capacitate de 40 de persoane: Abu Dhabi, Damasc si Dubai.

La conferinta la care am participat, am utilizat 6 sali de la etajul 13: sunt sali simple, mochetate si cu toate cele necesare pentru asemenea evenimente.

Sala Geneva, o sala foarte mare (include si cabina pentru translatori), nu se remarca prin nimic, din punctul meu de vedere are ceva lipsuri, in sensul ca nu exista un podium pe care sa fie instalate persoanele care fac parte din prezidiu, fapt ce face ca cei care stau mai in spate sa nu-i vada pe cei care vorbesc, iar o parte din pernele de pe scaune erau descusute.

Si aceasta sala (ca si receptia) mi-a creat senzatia de raceala: varuita in culori reci si nimic care sa “incalzeasca” putin atmosfera.

Toate toaletele care deserveau salile de conferinta sunt foarte mari, moderne si curate.

Hotelul dispune de piscina, fitness, masaj, jacuzzi, sauna, aerobic si le ofera turistilor cazati in hotel la pretul de 35 lei.

Nu am avut timp sa vizitez zona de wellness, asa ca nu pot sa vorbesc despre serviciile oferite de aceasta.

Exista o agentie a bancii Volksbank, un bancomat al acesteia si unul Garanti Bank, un magazin cu rochii (nu stiu si daca alte tipuri de imbracaminte, doar atat am vazut in vitrina), un magazin cu carti si presa si multe alte spatii comerciale goale sau inchise.

Pentru deplasarea intre etaje exista 7 lifturi: 5 deservesc de la parter pana la etajul 10, iar 2 leaga parterul de etajele 11,12,13,14 si 15.

Accesul in camere se face pe baza unei cartele magnetice.

Camera in care am locuit eu era mare, mochetata, frumos decorata, curata, cu un pat matrimonial (era in regim single), masa, fotolii, birou, LCD, minibar care era gol dar avea preturile afisate ( (o apa plata la 0.5 l costa 9 lei) (la plecare receptionerul m-a intrebat daca am consumat ceva din minibar, eu i-am raspuns ca nu, iar el a zambit si m-a intrebat: “era gol, nu? ”)).

In dulap exista un seif, un halat, trusa pentru cusut, un buretel pentru caratarea incaltamintei.

Servicii gratuite: suplimentarea cu perne, prosoape, pilote, umerase, saci menajeri.

La cerere, insa fara a se preciza pretul, se pot obtine: periuta si pasta de dinti, papuci, lotiune de corp, trusa de barbierit.

Chiar daca in pliant era precizat ca in camera te poti conecta la internet prin cablu, in realitate nu exista cablu, dar functiona wireless-ul, ca in tot hotelul.

Camera nu are balcon, dar geamul se putea deschide.

Incalzirea camerei se face printr-un sistem de aer conditionat centralizat, dar care se poate regla din fiecare camera.

Baia este si ea mare, curata si cu toate produsele de igiena necesare.

In prima seara, la dus a curs apa ruginie. Sistemul de scurgere nu functiona normal si am fost nevoita sa folosesc dusul la o intensitate foarte mica, pentru ca altfel apa depasea nivelul caditei si se scurgea in baie.

Cateva finisaje din baie si la tocul unor usi de pe palierul meu erau prost facute, pareau lucruri incepute si neterminate.

Chiar daca nu am achitat eu pretul cazarii, la receptie erau afisate urmatoarele tarife:

-camera standard single: 99 euro

-camera dubla standard: 108 euro

-camera single superior: 109 euro

-camera dubla superior: 118 euro.

In loc de concluzii: hotelul este mare, ofera multe servicii, insa mai sunt lucruri de imbunatatit, tocmai ca sa-si pastreze blazonul dat de cele 4 stele.


[fb]
---
Trimis de romanitzaa in 11.03.11 18:16:48
Validat / Publicat: 11.03.11 20:49:03
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5657 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (romanitzaa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Zona de intrare in hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16850 PMA (din 18 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 50.15 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    ionescunic [11.03.11 21:38:19] »

    Cadrul natural 60%... ai fost extrem de milostiva!

    romanitzaa [11.03.11 21:47:22] »

    @ionescunic

    Asa este, insa n-am vrut sa par prea fitzoasa!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    romanitzaa
    Alte impresii din această RUBRICĂRIN Grand Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053984880447388 sec
    ecranul dvs: 1 x 1