ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.09.2010
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 11.11.09
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2010
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

A doua oara la Magnolia

TIPĂREȘTE

Cu o intarziere de cateva saptamani datorita programului incarcat avut va scriu despre sejurul nostru de 5 nopti la hotel magnolia perioada 29 august-3 septembrie.

Sejurul l-am rezervat prin booking.com la un pret total de 210 euro (21 euro/pers/zi) insa datorita faptului ca plata cu cardul nu functiona in iunie (este a doua oara cand venim anul asta la Magnolia) am decis sa schimb la ruse din lei in leva si astfel costul efectiv este de 950 lei inclusiv parcarea 5 leva pe toata perioada sejurului, locuri au fost suficiente si 90% din ele la umbra copacilor.

Cazarea s-a facut rapid desi coada era destul de mare, camera alocata a fost in corpurile Magnolia Standard, insa am vazut destul de multa lume nemultumita de conditiile de cazare venind la receptie pt schimbarea camerei, va recunosc ca am dat 10 leva la receptioner si din punctul meu de vedere conditiile din camera au fost multumitoare, camera proaspat zugravita si fara mirosuri, obiecte sanitare functionale si fara scurgeri de apa, curatenie, lenjerie curata, obiecte de mobilier in stare perfecta, etc.

Ca si conditii de cazare precum serviciile oferite de personalul hotelier nu a existat o diferenta majora fata de primul sejur din iunie a. c.

Nu acelasi lucru pot spune despre mancare, intradevar poate cineva ar spune ca nemultumirea se datoreaza numarlui mare de clienti. in iunie doar corpul Magnolia lux fiind deschis pe cand acum se faceau cazari si in celelalte 2 corpuri Magnolia standard, insa pt mine nemultumirea ramane si chiar nu gasesc nici o scuza la faptul ca mancarea din punct de vedere calitativ a fost sub cea din iunie, cu greu am reusit sa ne gasim ceva pe placul nostru, faptul ca in primele 3 zile nu am stiut ce este aia prajitura deorece se aduceau doar 3 platouri, iar la 5 minute de la deschiderea restaurantului nu mai gaseai decat cornulete si fursecuri (gen arabesti la cutie de carton cum gaseai prin anii 90 la dorally) iar dupa ce au aparut prajiturile, asta in ultimele zile calitatea era foarte proasta si mai toate aveau acelasi gust.

Locurile din interior ale restaurantului erau insuficiente numarului de turisti si astfel la masa de dimineata trebuia sa vii imbracat bine altfel riscai o raceala. Tot la masa de dimineata va spun ca nu am mancat mezeluri nu aratau deloc bine iar la gust simteai imediat ca sunt de calitatea inferioara. Un singur plus am constat la capitolul mancare, existenta mult mai multor tipuri de fructe: piersici, nectarine, portocale, struguri, mere, pere, prune, pepene.

Hotelul in mare majoritate ocupat de rusi iar apoi romani insa chair nu am vazut pe nimeni sa se dea in stamba.

Desi hotelul a fost ocupat la capacitate maxima, cam la orice ora gaseai un loc pe sezlong, apa curata >b>piscina isi merita toti banii, cum este construita si faptul ca este inconjurata de brazi merita toata lauda,

echipa de animatie cam greu de neobservat vreo 4 ore pe zi, in rest liniste, doar sunetul relaxant al cascadei artificiale din piscina.

Mi-a placut ca au adus si masa de tenis la care am petrecut cateva ore bune, era free insa trebuia depusa o garantie de 5 leva iar in momentul predarii paletelor o primeai inapoi.

Plaja curata, apa din mare curata fara alge sau pesti morti, buna pt baie, drumul in schimb cam anevoios, hotelul fiind situat in ultima linie erau vreo 174 de trepte de urcat si vreo 5-600 metri de parcurs.

Statiunea albena la fel ca in iunie curata si plina de verdeata, doar numarul de turisti difera.

Desi practic intram in septembrie, am observat ulterior ca la ei este o luna buna si de abia din octombrie incepe low season... bravo lor pt marketingul care il fac nu se apropie ei de turci care au inventat conceptul de all inclusive dar se vede ca incearca.

Deoarece anul acesta am fost si la Magnolia Lux cat si la Standard o sa atasez niste poze cu ambele camere deoarece multe egentii taxeaza cu pret diferit iar la hotel cazarea se face aleatoriu.

Diferente de comfort sunt, sa incep cu baia: gresia si faianta sunt diferite si mult mai urate la standard, chiuveta nu are picior si per total baia arata mai urat, in camera difera mobilierul, daca la "Lux" in camera sunt 2 paturi de 1 persoana + o canapeluta extensibila, la "standard" gasim un pat de 2 persoane + 1 pat de o persoana. La capitolul dotari amandoua corpurile sunt la fel, aer conditionat, televizor, insa atentie nicaieri nu gasesti frigider.

Per total ne-am simtit bine si consider ca a fost un concediu reusit si relaxant iar pt pretul platit conditiile au fost multumitoare (desi pe 16 septembrie cu 364 lei am stat 2 nopti la Hotel Astera cu Ultra All despre care va voi povestii cat mai curand)

Numai bine si vacante cat mai reusite


[fb]
---
Trimis de danyepz in 28.09.10 05:55:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4686 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (danyepz); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Balconul,doua scaune si o masuta de "pitici"
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    valimi [28.09.10 13:35:25] »

    Ma bucur ca aud vesti bune despre Albena, pentru la anul cred ca e o destinatie buna, avand in vedere ca este atat de aproape.

    danyepz [28.09.10 16:01:26] »

    Acum sa nu te astepti sa gasesti Monte Carlo aici, Neptunul se aseamana cu Albena doar ca datorita reliefului, aici fiind asezata pe un deal fapt ce-i confera o nota aparte... insa atentie daca in restul bulgariei marea majoritate a hotelurilor sunt noi, aici avem doar unul Flamingo in rest hoteluri de o varsta cu cele din Neptun (se vede la designul exterior) insa renovate acum cativa ani... oricum am vazut ca ai fost la duni si imi pare rau sa iti spun ca mai bine ca acolo nu o sa gasesti nicaieri in toata Bulgaria

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gixi [05.02.11 13:59:20] »

    Buna. anul acesta intentionez sa merg la magnolia din 13 august. Te rog sa ma sfatuiesti daca merita sa rezerv la lux sau standard tinind cont ca majoritatea timpului o sa il petrecem pe la piscina si la plaja. Multumesc

    danyepz [06.02.11 00:12:49] »

    Daca va intereseaza doar pentru plaja si mare, atunci nu are rost sa platiti extra pentru lux... diferenta este la baie + pentru lux... gresia faianta si obiectele sanitare sunt mai aspectuase insa nu si mai noi... la configuratia camereleor si mobilierului + pentru standard exista un pat de 140*200 + unul de 90*200 deci daca veniti cu un copil este mai bine fata de lux care are 2 paturi 90*200 + o canapeluta extensibila... aer conditionat si televizor gasiti la ambele dar nu exista frigider nici la lux nici la standard.

    Atentie sa dati 10 leva la bell boy si specificati ca vreti o camera mai buna si fara miros... prima oara la lux am luat ce am primit si a fost un usor miros de mucegai in sifonier iar cum pilotele au stat acolo destul timp cum le-am scos cum mirosea si in camera... a doua oara am dat o mica tentie si am primit o camera proaspat zugravita.

    Piscina este super atat ca si curatenie cat si aspect, parcul de conifere ce o imprejmuieste ai da un aer aparte insa tot datorita lor piscina se inchide la ora 18.00 umbra fiind de vina.

    Atentie ca plaja este la 800 de metri hotelul fiind in ultima linie de hoteluri insa existe curse gratuite din 30 in 30 de minute.

    Sper sa aveti un sejur cat mai placut si sa aveti parte de regimul de masa de la inceputul sezonului net superior calitativ si cantitativ fata de cel de la sfarsitul lui august cand a fost un pic dezamagitor

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gixi [13.02.11 20:48:10] »

    Multumesc de informatii. Mai am totusi o intrebare: am inteles ca plaja destinata hotelului este foarte departe de statia de bus, ceva de genul doi km. Asa este? Ca atunci mai bine merg pe jos la plaja. Multumesc.

    bogdanilam [06.07.11 11:31:42] »

    Buna

    As vrea sa fac si eu o rezervare prin booking.com spuneti-mi va rog daca este in ordine, daca pot sa am incredere in acest site? De fapt am mai facut rezervari prin booking.com in spania si italia si totul a fost ok, dar ma gandesc in bulgaria sa nu fie cu probleme

    ma puteti ajuta cu informatii in acest sens?

    va multumesc mult

    bogdan

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [06.07.11 18:16:42] »

    @bogdanilam foloseste booking fara probleme dar ai grija sa nu fie sejur fara posibilitate de anulare, in acest caz, cand ai apasat butonul rezerva, trebuie sa te gandesti ca o sa mergi acolo chiar daca mai poti sau nu. Banii vor fi incasati in orice situatie in intregime.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nycoty [22.01.12 15:59:36] »

    va rog sa-mi spuneti daca pe plaja sunt incluse bauturile ptr. cei de la magnolia

    gixi [27.01.12 16:52:40] »

    @nycoty: Nu sunt incluse decit sezlongurile si umbrela dar trebuie sa te grabesti dimineata

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bogdanilam, danyepz, gixi, nycoty, valimi
    Alte impresii din această RUBRICĂMagnolia Standard / Garden / Lux Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.67239713668823 sec
    ecranul dvs: 1 x 1