ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.03.2023
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 30.06.14
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUN-2022
DURATA: 7 nopți
Solo
1 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
96.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 16 MIN

Hotel Continental. Locul in care gasesti relaxarea de care iti este dor

TIPĂREȘTE URM de aici

In a doua jumatate a lui iunie, s-a dat startul la vacante. Prima iesire programata a fost la Hurghada. Pentru prima oara in Egipt. Dupa cateva cautari am optat pentru Hotel Continental. In luarea deciziei a contat foarte mult raportul calitate-pret, dar si sfaturile unor colegi de serviciu care au fost cazati aici in 2021. M-au asigurat ca hotelul este OK din toate punctele de vedere: localizare, securitate, facilitati oferite. Trebuia doar sa acord„mici atentii" personalului hotelier pentru a avea un sejur cat mai confortabil. Pentru asta am strans multe bancnote de 1 dolar. Monedele de 1 euro si 2 euro sunt aceptate, dar angajatii hotelului nu le pot schimba la banca.

Perioada premergatoare plecarii a fost plina de evenimente si schimbari. Restrictiile din pandemie s-au ridicat la sfarsitul lui martie, dar pentru intrare in Egipt trebuia sa prezinti un test PCR valabil 72 de ore. Asa ca am facut testarea cu trei zile inainte de plecare. Testul a iesit negativ.

Decolarea de pe Aeroportul Henri Coanda/Otopeni, s-a efectuat la ora 14:45. Dupa un zbor relativ calm am aterizat la ora 17:45 pe Aeroportul International Hurghada. Dupa indeplinirea formalitatilor vamale am mers sa ridicam bagajele de pe banda dupa care, sub indrumarea ghidului local, am trecut la imbarcarea in autocar pentru transfer la hotel. Un drum de aproximativ 5 km care a fost parcurs in circa 45 de minute. S-au efectuat opt opriri la hoteluri care mai de care aflate in centrul orasului si pe promenada Mamsha (El Fareek Yousef Affifi Street) . Deja se inserase cand am ajuns la poarta de acces in resort. Doi agenti de securitate au verificat actele prezentate de ghid și de soferul autocarului apoi au ridicat bariera. Orice masina care intra in curtea resortului este verificata. De asemenea, pe aleea care face legatura intre punctul de acces si corpul principal al resortului patruleaza la intervale regulate o masina de Politie.

Era ora 19:00 cand am coborat cu bagalele din autocar. Ne-au intampinat doi barbati de la Security, unul ne-a luat temperatura, iar celalalt s-a ocupat de controlul antitero. Bagajele au fost ridicate de un angajat al resortului si puse in caruciorul special pentru transport. Dupa efectuarea controlului antitero am mers la Receptie. Angajatul care s-a ocupat de bagaje, hamal mai pe romaneste, a venit cu o tava pe care se aflau mici paharele cu sampanie slab alcoolizata. Urare de bun venit! Formalitatile de cazare au decurs destul de repede. Am ramas surprins ca nu mi s-a cerut testul Covid. Receptionerul s-a uitat cu atentie la pasaport, iar ochii pareau sa explodeze cand a dat peste bancnota de 20 de euro. In acest mod, am capatat o camera clasica UAI cu vedere la piscina si la mare. Regim Ultra All Inclusiv si bratara albastra la mana. Camera se afla la etajul 4, parterul fiind trecut ca etajul 1. Am primit doua cartele de acces la camera, cartonasul cu parola wi-fi si o cartela de ridicat prosoape pentru plaja si piscina. Am fost avertizat ca daca pierd cartela pentru prosoape la finalul sejurului achit contravaloarea de 15 euro. La cinci minute dupa ce am intrat in camera, a aparut baiatul cu bagajele. I-am multumit frumos, strecurandu-i 5 euro in palma. Multumit! A verificat daca functioneaza routerul wi-fi, instalația de aclimatizare si mi-a spus in engleza ca daca am orice problema pot apela cu incredere personalul de la Receptie. Tot el mi-a explicat pe unde pot ajunge la plaja si la Restaurant Palm' s Brasserie de la Parter (etaj 1).

Despre hotel.

Amplasat in Hurghada, pe coasta de est a Marii Rosii, Hotel Continental se intinde pe o suprafata totala de 135.000 mp (13,4 ha), inconjurat de gradini mari si plaja proprie cu nisip curat si fin, oferind vederi spectaculoase asupra apei turcoaz si o priveliste uimitoare asupra zonei inconjuratoare.

Localizare: El Fareek Youssef Affifi Streer, Red Sea Governorate 84517. Se afla flancat de alte doua resorturi de cinci stele: Steiberger Pure Lifestyle si Swiss Inn Resort. „Experienta unui stil de viata de lux combinata cu caldura adevaratei ospitalitati egiptene. Resortul are toate caracteristicile posibile pentru o sedere placuta, intr-o atmosfera linistita si relaxanta” . Asa era prezentat intr-o recenzie pe un site de turism. Urma sa aflu daca este adevarat.

Hotel Continental ofera 252 spatii de cazare, camere de mai multe tipuri si vile private cu piscina dupa cum urmeaza: camera clasica de 38 mp, vedere la mare, cu pat dublu mare sau doua paturi twin; camera clasica de 48 mp, vedere la mare, cu pat dublu mare sau doua paturi twin; camera Deluxe de 48 mp, vedere la mare, cu pat dublu mare sau doua paturi twin; camera clasica UAI de 48 mp, vedere la mare, cu pat dublu mare sau doua paturi twin; camera Family de 52 mp, vedere partiala la mare, cu pat dublu mare; suite Junior de 52 mp, vedere la mare, cu pat dublu extra-large; suite Deluxe de 160 mp, vedere la mare, cu pat dublu extra-large; suite President de 216 mp, vedere la mare, cu pat dublu extra-large; vila cu trei dormitoare si piscina privata de 288 mp, cu pat dublu mare pentru toate dormitoarele; vila cu patru dormitoare si piscina privata de 288 mp, cu pat dublu mare la doua dormitoare si doua paturi twin la doua dormitoare.

„Mica atentie" oferita la Receptie a fost benefica sa primesc camera nr. 424 (tip UAI) , la etajul 4, cu o larga deschidere catre piscina, o parte din gradinile exterioare si la mare. La intrare, in partea stanga este dulapul pentru haine (dressing) dotat cu 12 umerase, seif electronic, plapuma pentru iarna, doua halate de baie și doua perechi de papuci pentru camera. In dreapta avem peretele acoperit cu oglinda de hol cu rama de lemn și baia dotata cu cada și dus, chiuveta cu blat de marmura, vas de toaleta si bideu, oglinda patrata, oglinda cu brat rabatabil, uscator de par, telefon de perete, prosoape pentru corp și fata, accesorii de igiena corporala (soap sanitary bag, shower cap, shampoon, shower gel). Atentie! Apa de la robinet nu este potabila!

Camera are pardoseala din marmura si cuprinde urmatoarele dotari: doua paturi twin cu saltea tare si patru perne, birou cu blat de marmura, veioza de birou, oglinda rotunda de perete cu rama de lemn, taburet, router wi-fi, televizor Samsung LCD prins in suport pe perete (198 de canale în mai multe limbi, inclusiv romana), cana electrica pentru cafea si ceai, minibar (apa plata si bauturi racoritoare), telefon fix, cos de gunoi, set eco mobila (masuta din rachita cu blat de sticla si doua fotolii din rachita cu perne), instalatie de aclimatizare. Balconul se deschide printr-o usa culisanta si este destul de incapator pentru doua persoane si prezinta mobilier de gradina cu masa rotunda cu blat din lemn si doua scaune pliabile. Un locsor perfect pentru a savura o cafeluta dimineata sau o bautura la miez de seara. Igienizarea camerei se facea zilnic, dar numai de catre personal de sex masculin. Prosoapele erau schimbate zilnic, iar asternuturile la trei zile. Așa prevedea regulamentul, dar nu s-a întâmplat cat am stat acolo. Asternuturile nu au fost schimbate! In fiecare dimineata, inainte sa plec la plaja, lasam pe birou o bancnota de 1 dolar. O„mica atentie" pentru servicii si asigurarea ca minibarul este aprovizionat cu sticla de apa plata si doze cu sucuri. Pe perioada zilei eram avertizati sa nu lasam usa deschisa la balcon deoarece oricand vantul schimba directia si ridica perdele de nisip care se aseza peste tot. S-a intamplat ca la jumatatea sejurului sa vina un baiat de la administrativ, ca sa aspire nisipul de pe balcon.

Structura.

Hotel Continental este structurat astfel: Corpul Central unde se afla Lobby Hall, Receptia, Restaurantul Palm' s Brasserie, Captain' s Bar (salonul interior), Sala de Conferinte, Centrul de Afaceri, Birou Relații cu Turistii (FARM) , Lobby Bar, Shopping Center, ATM pentru schimb valutar (introduci euro/dolari pentru schimb in lire egiptene), Centrul Medical; Anexele cu spatiile de cazare (camere si vile cu piscina privata); Gradinile exterioare cu Piscina, La Terrace Bar&Grill, Pool Bar, Dabke Restaurant, Al Dente Restaurant, Club Snoopy; Plaja (Beach Continental) cu Al Khalig Bar, Terenuri de volei, Loc de joaca pentru copii, Aqua Center (Planet Water, Bobos water sport si Bobos Snorkling); Centru Spa si Frumusete; Leisure Sports (Clubul Sportiv si de Agrement) .

Toate acestea ofera o serie de facilitati turistilor pentru a dispune de relaxare și o ședere cât mai plăcută.

Centrul Spa și Frumusețe ofera servicii care include masaj corporal, masaj suedez, masaj cu piatra fierbinte, reflexologie și aromaterapie. Se fac rezervari, în prealabil, iar purtatorii bratarii AI sau UAI au reducere intre 25% și 50% la servicii.

Sunt disponibile opțiuni extinse de agrement și sport, iar pentru acestea turistii sunt indemnati sa apeleze la personalul Clubului Sportiv și de Agrement (Leisure Sports) . Pentru un joc de tenis, se ofera trei terenuri în aer liber, pe zgura. Taxa pe zi: 100 EGP (lire egiptene) pentru 30 min sau 150 EGP (60 min). Taxa pentru reflector, noapte: 50 EGP (30 min) sau 70 EGP (60 min). Pentru inchiriere de rachete și mingi se achita 80 EGP /pe racheta. Pentru un joc de squash, se ofera doua terenuri acoperite. Taxa pe zi: 100 EGP (30 min) sau 150 lire EGP (60 min). Pentru inchiriere de rachete și mingi se percepe o taxa de 80 EGP/pe racheta. De asemenea, turistii se pot bucura de un joc de tenis de masa într-o atmosfera relaxanta. Taxa pe zi: 100 EGP (30 min) sau 150 EGP (60 min). Rezervarile se pot face la club sau la interiorul 6073 de la telefonul fix din camera. Cine este pasionat de biliard sau snooker are ocazia unei partide într-o atmosfera plăcută, zilnic intre orele 09:00 – 20:00. Taxa de inchiriere: 100 EGP (30 min) sau 150 EGP (60 min). Oaspetii cu AI sau UAI beneficiaza de 50% reducere în intervalul 09:00 – 15:00. Copii sub 12 ani nu au acces în sălile de jocuri.

Distracția și aventura incepe la Aqua Center, cu o gama larga de sporturi nautice atât pentru adulti, cât și pentru copii. „Descoperiti tot ce este mai bun de la Marea Roșie cu activitățile nautice, oferite direct pe plaja. Udati-va și lăsați distracția sa înceapă... !” Așa suna sloganul lansat de administratori. Aqua Center este situat pe plaja, deschis zilnic de la ora 09:00 pana la apusul soarelui (ora 18:00). Pentru informații și rezervări la Recreation Center sau interiorul 6075 de la telefonul din camera. O plimbare cu hidrobicicleta și canoe costa 100 EGP (30 min) sau 150 EGP (60 min), iar trasul cu banana pentru 10 minute ajunge la 100 EGP. Tubul distractiv are prețurile astfel: 250 EGP (10 min/o persoana), 300 EGP (10 min/2 persoane), 350 EGP (10 min/3 persoane), 400 EGP (10 min/4 persoane). La schi nautic/wakeboard avem 350 EGP pentru 10 minute, 500 EGP pentru 20 minute și 650 EGP pentru 30 minute. Amatorii de senzatii tari pot opta pentru o plimbare cu barca de mare viteza, dar prețurile sunt pe măsura: 650 EGP (15 min/max 4 persoane), 900 EGP (20 min/ max 4 persoane), 1250 EGP (30 min/max 4 persoane). Accesorii de închiriat: masca (50 EGP/bucata), inotatoare (50 EGP/bucata), vesta de salvare (80 EGP/bucata).

Familiile cu copii pot apela la Clubul Snoopy care organizeaza o mulțime de activități distractive pentru toți prichindeii cu vârsta cuprinsă intre 4 și 10 ani. Este deschis zilnic intre orele 15:00 – 17:00 pentru activități de painting, colouring, vizionare de filme și jocuri. De dimineața exista program special la piscina exterioara intre orele 10:00 și 12:30. Lângă plaja este amenajat un loc de joaca complet echipat, iar intre orele 20:30 și 21:30 este program de minidisco la Vila Emerald 4. Administratia ofera servicii de babysetting la cerere și contra-cost. Pentru aceasta trebuie contactat personalul de la Recepție cu o zi în avans.

Pentru lecții de inot și scufundari/snorkling turistii pot apela la serviciile Planet Water care ofera abilitati de baza și intermediere pentru toate stilurile pentru cei cu varste intre 5 și 90 de ani. O lecție costa 10 euro sau 15 dolari în fiecare vineri și sâmbăta dimineața. Pentru celelalte zile se fac cereri la Bobos Snorkling lângă debarcaderul turistic.

Echipa de animație are următorul program de activități zilnice: ora 10:00 – Club dance (piscina) ; ora 10:30 – Intinderea (zona de relaxare lângă plaja); ora 11:00 – Darts (plaja); ora 11:30 – Aqua Gym (plaja); ora 12:00 – Jocuri atractive (piscina); ora 15:00 – Club Dance (piscina); ora 15:30 – Polo pe apa (piscina); 16:00 – Volei (plaja); ora 16:30 – Yoga (plaja).

Hotel Continental ofera servicii culinare și degustare de diverse licori într-un cadru care cuprinde un restaurant principal, doua restaurante a la carte și cinci baruri. Despre restaurantele a la carte nu pot spune mare lucru deoarece nu le-am frecventat. Erau deschise, insa putini turisti le treceau pragul. Ca sa deschid o paranteza, în timpul cât am stat aici hotelul a fost ocupat doar pe sfert. Puțini turiști și aceștia veniți din Austria, Germania, Polonia și Romania. Un angajat care se ocupa de servicii pe plaja mi-a spus ca lipsa turistilor rusi afecteaza turismul în zona.

Restaurante a la carte. Dabke ofera un meniu cu specialitati orientale, cum ar fi mezeh egiptean, și o selecție larga de preparate la gratar servite cu vinul de import și local la alegere. Mesele sunt dispuse în aer liber cu vedere la portul de agrement. Program: orele 13:00 – 22:00. Al Dente cu decor traditional italian aduce inapoi in tara veche, iar meniul este clasic. Mesele sunt dispuse in aer liber cu vedere la piscina și gradini. Program: orele 19:00 – 22:00.

Baruri. La Terrace Bar&Grill, o experienta culinara in aer liber, cu vedere la mare, care serveste preparate la gratar cu arome intense precum și o selecție generoasa de mezzeh și salate. Program: orele 19:00 – 22:00. Al Khalig Bar, situat chiar pe plaja, cu vedere la mare, ofera gustari usoare și preparate din gastroniomia internaționala. Nimic din bucataria traditionala egipteana. Cafeaua, bauturile slabe si tari din import, sucurile și cockteilurile sunt gratuite pentru cei care au optat la AI si UAI. Pranzul, in schimb, este contra-cost. Program: orele 10:00 – 17:00. Pool Bar, langa piscina, adecvat pentru mese ușoare, bauturi delicioase și sucuri proaspete. Sevicii băuturi: orele 10:00 – 15:00; prânz contra-cost intre orele 12:00 și 17:00; meniu all inclusive intre orele 15:00 și 17:00. Sundeck Bar, un lounge cu acoperiș de inspiratie beduina, accesibil exclusiv doar adultilor și cu rezervare prealabila. Este situat pe terasa de la etajul 4. Un loc confortabil pentru a petrece după cina în acordurile muzicii orientale Oud sau pe ritmuri latino-americane. Program: orele 21:00 – 23:00. Captain” s Bar servește o varietate de cockteiluri la moda, cafea de specialitate, bauturi și gustari. Program de zi intre orele 10:00 și 20:00. Seara, intre orele 21:00 și 23:00, divertisment live care include dansatoare din buric, Tanoura dance și alte spectacole incitante oferite pentru relaxarea turistilor.

În sfârșit, am ajuns la piesa de baza pentru resort, și anume Restaurantul Palm” s Brasserie unde sunt servite cele trei mese principale ale zilei. Locul este compus dintr-un salon mare și unul mic, octogonal, și o terasa exterioara unde se prepara gratar doar la masa de seara. Programul celor trei mese zilnice: micul dejun (orele 07:00 – 10:00); masa de pranz (orele 13:00 – 15:00); cina (orele 19:00 – 22:00). Mesele sunt cu suport și picior de metal cu blat oval din marmura (salonul principal) și blat patrat din lemn (salonul octogonal) Scaunele sunt din lemn si dotate cu perne pentru sezut. Personalul nu purta masca, iar clientii se serveau singuri cu felurile de mancare, exceptie fiind preparatele de gratar și bauturile. Evident, ca trebuia sa umbli la buzunar pentru „micile atentii” daca doreai sa fi servit prompt la masa cu un pahar de vin sau o halba cu bere. Gastronomia este tipic occidentala, cu amestec de mirodenii orientale. Foarte multa tochitura. Carnea de porc lipseste din preparatele servite, se intelege, deoarece suntem într-o țara musulmana. Meniul a fost același zi de zi, cu mici exceptii, total diferit de preparatele cu care clipurile publicitare atrag turistii în aceste locuri. Nu am gasit in niciuna din zile traditionalele specialitati egiptene koshari, baba ganoush, macaroni bechamel, shaorma egipteana, shakshouka, humus bi tahina sau banalul falafel. Acestea erau servite la restaurantele a la carte, insa trebuia anuntat cand se facea rezervarea ce specialitate sa iti prepare. La micul dejun erai servit cu mezeluri din carne de pui și vita; branzeturi de trei feluri; oua ochiuri și fierte; carnaciori de pui fierti; cascaval parmezan; svaiter; masline negre și verzi; cereale cu lapte; clatite cu gem, nutela și miere; lapte cu orez; ceai; cafea sau mai bine spus un surogat de la dozator; sucuri de la dozator. Pentru masa de pranz și cina felurile de mancare se inversau de la o zi la alta, cu exceptia preparatelor la gratar. Diferite tipuri de supe din carne de pui, vita sau peste; chiftelute de pui sau peste (un fel de falafel, dar pe departe de cel adevărat); aripioare și pulpite de pui cu cartofi prajiti (cartofi congelati la punga); pui la rotisor (pollo a la brasa); paste cu sos și bucați de carne de vita; paste fierte cu legume asortate (mazare și morcovi); legume prajite; preparate la gratar (peste și mici kafta) asortate cu muraturi. Carnea de miel a lipsit cu desavarsire. Doar o zi, la prânz, a fost la boluri, dar mai mult fiarta, piperata și fără gust. S-a vrut o tochitura, dar total nereusita. La capitolul salate s-a mers după modelul european și turcesc, cu diverse condimente adaugate care la oferea un gust iute. Nu am servit deoarece stomacul meu nu se impaca cu nimic iute. La vitrina cu fructe au fost zilnic doar portocale, banane și curmale. La capitolul bauturi, berea și vinurile erau servite la masa de catre un ospatar care trebuia onorat cu „mica atentie” de fiecare data. Vinul nu era din sticla si de punga servit de la dozator. in ultimile doua seri, s-a pus bomboana pe coliva: vinul mi-a fost servit intr-un pahar de plastic de unica folosinta. Doamne Dmnezeule! La un hotel care se vrea de cinci stele?

Plaja a fost locul care mi-a placut cel mai mult. Nisip foarte fin și fara pietrticele. Are o lungime de aproximativ 200 metri, nu foarte lata, fiind flancata de palmieri uriași. Se intinde de la debarcaderul turistic unde se afla Bobos water sports pana la digul ce separa gradina hotelului de Swiss Inn Resort. Are peste 100 de umbrele mari cu schelet metalic si panza pentru protectie solara, sezlonguri cu saltea și tarcuri modulare de protectie. Apa este curata și fara valuri in pofida unui vant care sufla destul de puternic in golf. Intrarea in apa este foarte lina. Sunt doua randuri de geamanduri care avertizeaza turistii pana unde se pot avânta. Pana la primul rand este recomandată pentru copii. După al doilea rand apar curenti puternici care te pot atrage în larg. Permanent exista un salvamar de serviciu extrem de activ, uneori chiar agasant pentru ca nu iți dai seama dacă striga la vreun turist care a trecut de geamandura sau „vrea sa isi arate muschii” in fata vreunei doamne sau domnisoare. O mica insulita se afla in golf și are vedere larga de pe plaja. Se poate ajunge de pe digul de la debarcaderul turistic traversand un mic podet. De aici se vede o panorama larga cu intreg hotelul. Cațiva palmieri și cateva bancute intregesc peisajul. Vantul sufla cu putere după cum se poate vedea intr-unul din videoclipurile postate, iar marea devine destul de agitata. Peste tot sunt panouri care avertizeaza „scaldatul interzis” . La plaja nu te poți plictisi. Un bar este la dispoziția turistilor, Al Khalig Bar despre care am amintit mai sus, la care se adauga prezenta pentru scurt timp a unor tonete ambulante unde se prepara pizza. In rest, cine doreSte poate sA se relaxeze apeland la facilitatile oferite de administratia resortului.

Despre personal.

La final trebuie sa scriu cate ceva despre angajatii resortului. Unii sunt dispusi sa aiba grija sa te simti confortabil si in siguranta. Adaug aici echipa de animatie care depunea eforturi ca jocurile distractive sa iasa cat mai bine si personalul medical. Zilnic, la plaja sau piscina, veneau tinere asistente medicale care se interesau despre sanatatea ta. Vorbeau bine limba engleza si nu erau localnice. In schimb, majoritatea personalului este obisnuit sa isi faca datoria mai cu spor daca le oferi„mica atentie". Mai ales cei de la restaurantul principal, de la piscina si de la baruri. Peste tot bacsisul este sacru cand vrei sa capeti mai repede un pahar de orange juice, ori de bere sau o cafea de calitate. Si asta, in fiecare zi. Bacsisul este o tradutie a lumii orientale si nu este aplicabil doar de la turist la localnic, ci este un semn de multumire pentru cel vare v-a facut un serviciu.

La plaja, imediat ce te-ai instalat pe sezlong, incepe trepidatia celor care deservesc sporturile nautice, scufundarile sau excursiile cu vaporasul. Vin la tine indivizi care intreaba daca vrei masaj corporal sau sa iti ghiceasca in palma. Unii ofera spre vanzare diverse lucruri. Chiar daca refuzi politicos ofertele lor asta nu inseamna ca scapi de ei. Fac turul de plaja dupa care revin la tine si incepe o noua runda cu acelasi text. Deh! O crede ca te-ai razgandit! Devin agasanti la un moment dat. Mai ales cei care vand suveniruri.

O situatie hilara am trait-o la Shopping Center cu domnul care se afla la vanzare. In afara faptului ca vorbea prost engleza nu avea preturi afisate la obiectele de vanzare. Fie ca erau parfumuri, suveniruri sau articole de plaja. Zicea un pret din capul lui. Si, va garantez, era astronimic. De exemplu, am vrut sa cumpar un bibelou ce reprezenta o pisica neagra si mi-a cerut 30 de euro. Pe un magnet din piatra cerea 10 euro sau 15 dolari. Daca refuzai incepea sa scada din pret mai ceva ca la negocierile din bazar. M-am lasat pagubas si nu am mai intrat in magazin. Ciudat lucru pentru un hotel la cinci stele sa existe magazin fara preturi fixe!

In concluzie sunt multumit de sejurul petrecut la Hotel Continental chiar daca prezinta si minusuri. De la sezon la sezon acestea pot fi eliminate. Am avut sapte zile de relaxare maxima. Recomand acest hotel mai ales pentru famiile cu copii sau persoane in varsta. Tineretul dornic de distractie maxima trebuie sa se orienteze in alta parte.

Vacante minunate va doresc in acest an!


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

La restaurantul principal Palm” s Brasserie lipsesc preparatele din bucataria traditionala egipteana. La acest capitol se pot aduce imbunatatiri,


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja este cu nisip fin si intrare lina in apa.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Un hotel in care te poti destinde si relaxa la maxim. Nu este recomandat pentru distractiile tineretului.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de ovidiuyepi in 31.03.23 11:37:08
Validat / Publicat: 31.03.23 14:13:43
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 1694 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ovidiuyepi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P20 Salonul mare al Restaurantului Palm”s Brasserie.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 38400 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmaster
[31.03.23 17:43:48]
»

Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ

— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

elenaadinaPHONE
[01.04.23 16:15:23]
»

"Restrictiile din pandemie s-au ridicat la sfarsitul lui martie, dar pentru intrare in Egipt trebuia sa prezinti un test PCR valabil 72 de ore. Asa ca am facut testarea cu trei zile inainte de plecare. Testul a iesit negativ. "

Anul trecut am fost de trei ori în Egipt, în martie, mai și iunie și nu au verificat niciodată documentele cu PCR sau vaccin, pur și simplu erau foarte plictisiți.

Felicitări pentru vacanta reușită și articolul complex! ????

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ovidiuyepiPHONEAUTOR REVIEW
[02.04.23 11:23:23]
»

@elenaadina: Un prieten mi-a spus ca pot merge la risc, dar nu am vrut sa procedez asa. Sa fie legal!

Multumesc frumos pentru aprecieri. Va doresc vacante placute in acest an????

elenaadinaPHONE
[02.04.23 14:00:21]
»

@ovidiuyepi:

Mulțumesc la fel! ????

nicole33
[02.04.23 14:38:56]
»

@ovidiuyepi:

Restrictiile din pandemie s-au ridicat la sfarsitul lui martie, dar pentru intrare in Egipt trebuia sa prezinti un test PCR valabil 72 de ore. Asa ca am facut testarea cu trei zile inainte de plecare. Testul a iesit negativ..... Formalitatile de cazare au decurs destul de repede. Am ramas surprins ca nu mi s-a cerut testul Covid.

Restricţiile s-au tot ridicat gradual începând de la sfârşitul verii 2020, prea târziu pentru mine care ratasem deja sejurul planificat taman în starea de urgenţă.

Cu toate acestea am reuşit să ajung în Egipt un an mai târziu, în mai 2021, când cereau o declaraţie de sănătate şi test PCR negativ TUTUROR turiştilor, indiferent dacă aceştia erau vaccinaţi sau nu. Testul Covid mi-a fost cerut şi verificat doar pe Otopeni înaintea îmbarcării. La aterizare în Egipt au cerut doar declaraţia de sănătate şi formularul de intrare în ţară, pe care le-au aruncat de-a valma într-un teanc fără să le citească/verifice cineva. La hotel mi-au cerut doar paşaportul şi voucherul.

În mai 2022 cei vaccinaţi puteau intra în Egipt fără test, dar nimeni nu mi-a cerut vreo dovadă, nici pe aeroport şi nici la recepţie.

Un drum de aproximativ 5 km care a fost parcurs in circa 45 de minute. S-au efectuat opt opriri la hoteluri care mai de care aflate in centrul orasului si pe promenada Mamsha (El Fareek Yousef Affifi Street) .

Mi se pare stupid să alegi un hotel aflat atât de aproape de aeroport şi să trebuiască să pierzi atât de mult timp pe transfer. Când am fost cazată la Steigenberger AlDau Beach, vreo două hoteluri mai departe de al tău, îmi amintesc că am ajuns foarte repede.

Felicitări pentru vacanţa relaxantă şi pentru articol!

ovidiuyepiPHONEAUTOR REVIEW
[02.04.23 17:17:44]
»

@nicole33: Am pierdut vreo 15 minute pana cand am iesit din parcarea aeroportului. Bariera nu se ridica. Ca sa-i faci! Pe traseu soferul egiptean a mers cu viteza mica.

Multumesc pentru ecou! Vacante frumoase in acest an si fara alte documente suplimentare de acces????????

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
elenaadina, hlli, ovidiuyepi
Alte impresii din această RUBRICĂContinental Hotel Hurghada (ex Movenpick Resort) :
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 2.8648388385773 sec
    ecranul dvs: 1 x 1