ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.12.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 30.12.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
APR-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
1 AD. + 1 COPII -- v: 12
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 43 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Cazare oribila

TIPĂREȘTE

Am achizitionat un sejur in Hurghada, hotel Steingerberger Aqua Magic, in perioada 17.04- 24.04.2022, sejur pentru care am achitat suma de 1400 de euro, pentru un adult si un copil, Standard Room (acest tip de camera fiind singurul disponibil in momentul contractarii).

Dupa vizionarea camerei pe site-ul hotelului si pe booking.com, am decis ca acest tip de camera intruneste conditiile unui hotel de 5* si am fost de acord cu ce mi-a putut oferi agentia la momentul respectiv.

In data de 18.04.2022, in jurul orei 1 am, am ajuns la hotel si ne-am cazat. Am primit camera 8207, camera care se afla intr-o cladire de 2*.

Cand am intrat in camera am simtit un puternic miros de vopsea (a doua zi dimineata un angajat de la curatenie mi-a confirmat ca fusese vopsita foarte recent) ceea ce facea aerul imposibil de respirat, o lumina difuza ca abia vedeam prin camera, mobilierul extrem de vechi si deteriorat, rugina la baie, camera in ansamblu intr-un asemenea grad de degradare incat cu greu ar fi primit 2*. Pe langa toate acestea, usa nu putea fi incuiata pe dinauntru, singura modalitate fiind un zavor care oprea usa din a fi deschisa larg.

Am sunat la receptie si a trimis pe cineva sa rezolve problema. Singurele cuvinte pe care mi le-a putut spune angajatul au fost „tomorrow morning” . Realizand ca la o ora asa tarzie nu poate fi reparata usa, am acceptat acest „tomorrow morning” si am incercat sa dorm cateva ore, fara succes, insa. Atunci am descoperit ca o usa despartea camera mea de camera alaturata si vecinii mei tocmai se intorsesera in camera. Se auzea fiecare zgomot din camera vecina: conversatii, dus, fosnitul unei pungi. A fost imposibil sa inchid un ochi pana nu s-au culcat si vecinii.

A doua zi dimineata am mers la receptie pentru schimbarea camerei. A trebuit sa astept pana la ora 16:00 cand mi-au arat camera 8301 care era identica cu cea din prima noapte si am refuzat. I am rugat sa caute alta sau chiar sa-mi dea un Superior Room si sa platesc diferenta. Mi-au spus ca nu au disponibila niciun Superior Room, dar incearca sa-mi gaseasca o camera Standard mai buna.

Dupa cateva ore de asteptat am primit camera 8310 care arata mai bine decat celelalte, dar tot nu era de 5*. Am acceptat-o, obosita de atata asteptat si nedorind sa-i cauzez fiicei mele si alte neplaceri.

Aceasta camera avea aceeasi usa care facea legatura cu camera vecina, dar in primele doua nopti nu m-a deranjat. A treia noapte a venit un cuplu foarte galagios si, din nou, nu am putut dormi.

Pe langa aceste probleme, in cele trei zile in care am stat in camera 8310, mi s-a blocat usa de 2 ori. A doua zi a sejurului, cand veneam de la piscina, am descoperit ca nu putem intra in camera. Am mers la receptie (repet, camera se afla intr-un corp de cladire foarte indepartat de receptie) pentru a schimba cartelele. Am primit altele noi, dar care nu mergeau. Al doilea drum la receptie, la fel. La a treia deplasare la receptie, am rugat sa trimit pe cineva sa rezolve problema. Mi s-a spus ca va veni cineva „in a few moments” , cateva momente care au insemnat jumatate de ora, timp in care am asteptat in fata usii.

Cand am reclamat la receptie intarzierea cu care rezolva problemele, mi s-a raspuns, ironic, ca acolo este „Egytian time” .

Miercuri (20.04) seara i-am trimit mesaj reprezentatului [... ] din Hurghada si i-am expus toate problemele intampinate pana atunci. A doua zi dimineata m-am intalnit cu el la receptie pentru a schimba camera. Mi s-a spus ca trebuie sa astept initial pana la 12:00, apoi pana la 14:00. Nu am putut ajunge la acele ore la receptie, dar m-am dus la ora 18; 00 cand angajatul care trebuia sa se ocupe de schimbarea camerei mele m-a ignorat complet.

Am plecat spre camera ca sa descopar ca iar nu puteam intra. Am facut un drum la receptie, mi s-au dat alte cartele care, bineinteles, nu functionau. Am rugat sa trimita pe cineva sa rezolve problema. Dupa inca jumatate de ora am reusit sa intru in camera si am sunat un prieten din grupul cu care venisem sa mergem impreuna pentru a schimba camera. Am cerut sa vorbesc cu managerul de la receptie si de abia atunci mi s-a dat un Superior room, pentru care a trebuit sa platesc diferenta de pret.

In ultimele doua zile m-am bucurat de vacanta.

Precizez ca ceilalti turisti din grupul cu care am venit au contractat Junior Suite, fiind familii de 3 persoane, iar diferenta de calitate dintre camerele lor si camera pe care am primit-o eu este uriasa, diferenta de la 5* la 2*, iar pretul pe care l-au platit ei pentru sejur a fost 1850 de euro (3 persoane) si eu 1400 de euro (un adult si un copil).


[fb]
---
Trimis de ux128017 in 30.12.22 19:39:07
Validat / Publicat: 31.12.22 09:48:02
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 2042 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux128017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5850 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 43.46 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [31.12.22 09:46:30] »

    @ux128017: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux128017 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    webmasterX [31.12.22 09:47:34] »

    ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE

    Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
    Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

    nicole33 [02.01.23 10:07:20] »

    @ux128017:

    Dupa vizionarea camerei pe site-ul hotelului si pe booking.com, am decis ca acest tip de camera intruneste conditiile unui hotel de 5* si am fost de acord cu ce mi-a putut oferi agentia la momentul respectiv.

    De fapt, fără o minimă documentare, ai cumpărat nişte poze frumoase de pe net, fără vreo legătură cu realitatea. Acele fotografii fuseseră făcute poate la momentul inaugurării hotelului, când avea doar patru stele.

    O alegere neinspirată a camerei îţi poate distruge vacanţa.

    Chiar dacă ai fi primit o cameră standard la fel ca în poze, aceasta tot foarte mică ar fi fost şi tot FĂRĂ BALCON! Unde îţi uscai costumele de baie?

    Tot review-ul tău se axează exclusiv pe epopeea cazării şi schimbării camerelor, fără a menţiona nimic despre celelalte aspecte de interes, petru care totuşi ai dat note mari.

    Văd că nu recomanzi hotelul, deşi, cinstit ar fi să nu recomanzi doar camerele standard de la acest hotel, restul fiind mult mai OK.

    Ar fi fost poate utilă şi postarea unor fotografii cu ceea ce ţi-a plăcut acolo, nu doar cu ceea ce te-a nemulţumit.

    Dar nu-i bai, că am pus eu aseară vreo 50 de foto de acolo, cu ce mi-a plăcut mie, desigur

    ux128017scris / TELEFON [02.01.23 10:31:14] »

    @nicole33 : Nu toate camerele standard sunt la fel în acest hotel. Unele sunt de 1*, iar altele de 5*. Am avut neșansa sa primesc una din prima categorie.

    Restul serviciilor au fost în regulă, intr.adevar. Dar, crede-mă, o astfel de cameră îți poate strica sejurul.

    Un alt sfat pentru turiștii care merg in Egipt: bacșiș de la intrarea în hotel și până în ultima zi de sejur.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ux128017
    Alte impresii din această RUBRICĂSteigenberger Aqua Magic Hotel (ex Al Dau Club) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049762964248657 sec
    ecranul dvs: 1 x 1