ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.09.2022
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 25.09.22
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2022
DURATA: 7 nopți
Familie
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
BUN

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.38%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 13 MIN

Mi-a fost dor de vacanță

TIPĂREȘTE

Ideea mea de sejur se circumscrie dorinței de căldură, nisip, apă și mai puțin spre deloc de la o vreme încoace excursiilor adiționale. Așa că am căutat în funcție de diverse perioade pe **** și la un moment dat am citit și oferta Aquaworld Belek. Nu am mai fost acolo până acum. M-a atras numărul de piscine exterioare și faptul că e pe plajă.

Zborurile de dus și întors au decurs foarte bine, când alții au întârzieri, avionul companiei cu care am fost a ajuns mai devreme. Ne-am îmbarcat fiecare pe la microbuzele de destinație și am pornit spre hotel.

Pe drum am trecut pe lângă nume sonore de hoteluri și mult mai scumpe decât cel la care am cumpărat noi sejur, dar surpriză: nu erau pe plajă și transferul se făcea cu microbuzul hotelului. Personal nu agreez o astfel de dependență. Nici nu mă entuziasmează clădirile somptuoase care ascund alte minusuri. Adică frumos mormanul de cărămizi, dar nu mi-ar conveni să străbat la ora fixă ditamai resortul să ajung de la cameră la bus (îmbarcarea era la o poartă laterală, turiștii stăteau încolonați) și apoi de pe plaja iar la hotel la masă. Erau și departe de plajă.

Condițiile de transfer au fost decente, mașină curată, aer condiționat, ghid vorbitor de română perfectă. Din discuțiile de la agenție și cu alți membri ai familiei, plus căutările de pe forumuri, am înțeles că ar fi bine să mă prezint din start la recepție cu 20 € în pașaport pentru o cameră mai bună. Nu am dat șpagă/ ciubuc în viața mea nici o bomboană mușcată, necum că bani, sunt genul "dificil", așa că au dus lupte grele cu mine fetele de la agenție și familia. În fine, am făcut și eu o dată în viață ca alții și ținând cont de cultura locului, vă recomand să dați ciubuc. Puteți fi pe acasă Gigi Contra, dar acolo nu faceți scheme că vă întoarceți la recepție când vedeți ce vă repartizează.

Am ajuns dimineață la 10.30 la hotel, camerele se eliberează la maxim 12, deci cu toată șpaga a trebuit să așteptăm. Când te dai jos din bus, bagajele sunt preluate de bell boys și rămân în siguranță până când are loc transferul la cameră care se face cu niște mașinuțe cum sunt cele de golf, dar mai lungi și spațioase. Au o cameră unde te poți schimba să pleci pe plajă, dar am zis că oricum trebuie să dăm și un tur prin resort să facem o recunoaștere, așa că nu am folosit facilitatea.

De la recepție ne-au expediat la micul dejun, orele erau 07-11.30. Am luat o hartă de la recepție și după ce am mâncat, am pornit în preumblare pe domeniul resortului, să localizam piscinele și celelalte facilități. Am fost și la prânz care începe la 12.30-14 parcă și la ora 13.00 eram în cameră.

Am avut wifi pe tot întinsul complexului și cu toate că se specifică la logare că ar putea fi de viteză redusă, la mine a mers strună și pe plajă. Logarea se face cu numărul camerei și numele de familie scris cu majuscule. Dacă nu merge, se reglează la recepție.

Camere de luat vederi am observat doar pe aleile principale, nicidecum prin clădire, la piscine sau în restaurante. M-am bucurat, nu e Securistanul de acasă. Paza patrulează în liniște, nu sunt agresivi, insistenți, din contră, prezențe extrem de discrete și atente.


despre SERVICII

Resortul arată mai bine decât în poze. Personalul e amabil, dar există mici asperități, sunt înnebuniți după ruși că lasă ciubuc și nu se uită la bani. Sunt atenți la limbajul non verbal și încearcă să corecteze.

Nu am văzut vreodată farfurii și tacâmuri murdare până aici și cred că mă manifest non verbal destul de expresiv fără să vreau în cazul ăsta. Adică probabil m-au văzut căutând insistent în mormanul de farfurii una curată și ulterior am avut mai multe șanse să și găsesc. Culmea, alți turiști nu erau așa deranjați de genul ăsta de aspecte. Majoritatea erau ruși, nu ucraineni, câteva familii germane, cehe, slovace, una singura italiană, ceva britzi, nu i-am numărat, doi americani mari și lați și după câteva zile de la venirea noastră, încă 3 familii de români cu care nu am intrat în contact deloc.

Piscinele sunt curate, apa e analizată în fiecare zi, buletinul publicat la loc vizibil. Ar trebui interzis accesul la piscina de la etajul 2 și lăsată doar pentru înotători. Zilnic am avut probleme cu neamuri proaste care nu știu ce e disciplina de bazin! Adică dacă eu înotam pe un culoar pe lateral dreapta și mai erau 3 persoane (turiști) în toată piscina, nu le ajungea nici etajul. Foarte răi, inculți din punct de vedere sportiv, recalcitranți dacă auzeau că vorbești în engleză. Vorbești engleză că poate e singura pe care o știi, nu are o semnificație de apartenență culturală. Nu fac deosebirea între accentul american, britanic, australian, european. Probabil acasă nu sunt expuși nici mediatic și nici școlar mediului anglo-saxon și în contextul cu Ucraina, sunt foarte răi dacă vorbești engleză. Se dau la o parte cumva până la urmă, dar din când în când mai încalcă culoarul, trebuie atenție să nu te lovească, ori ăla nu mai e antrenament. Plus că m-am dus pe la 17.00-17.30, adică speram că lumea se pregătea de masă, nu era la piscină.

În altă zi, tot un cuplu vorbitor de rusă, efectiv a intrat cu un bebe de o lună în apa aia rece din piscina de la etajul 2 și mai-mai să mă dea afară, că ei făceau poze. Mă rog, bine că mi se terminase antrenamentul și am ieșit, dar tot m-au încurcat și ăia 20 de minute, ceea ce la înot e destul să stai cu capul avion în toate părțile ocolind obstacole. Dar parca din adins intră efectiv peste tine când văd că înoți, suferă de sindromul nevoii de atenție precum copiii cu probleme afective sau sunt efectiv niste nesimțiți primitivi. Nu știu ce să zic, dar mi-au făcut antrenamentele un iad.

În ziua plecării, deși normal camera se eliberează la 12.00, pe la 09.30 mă trezesc că apasă pe clanță și deschide ușa femeia de serviciu, mă rog, camerista, care îmi face semn că nu plec mai repede? Probabil că sunt anunțate din recepție ce camere se eliberează în ziua respectivă, iar pe noi urma să ne preia microbuzul la 10.30, dar asta nu înseamnă să dai buzna peste om. I-am făcut semn politicos că plecam la 10 și am închis ușa. Uitasem să o blochez, că altfel nu poate intra nimeni dacă ești acolo (ca să închizi pe interior să nu poată nimeni intra, lași cardul de acces în locul de pe perete și blochezi ușa cu un dispozitiv stil cheie fizică). Nesimțire maximă să facă așa ceva, au un stil impertinent de a se răzbuna dacă nu lași ciubuc cât vor ele. Asta chiar a fost o dovadă de lipsă de educație și țopârlanie.

Pentru preluarea de la cameră am vorbit cu o fată de la recepție care vorbea română și căreia i-am dat 10€ să trimită un bell boy cu mașinuță că altfel cred că eram singurele persoane care am fi târât un troler pe jos prin tot resortul. Nu se înghesuie să te ajute nimeni fără bani. Plătești companiei o sumă de bani pentru cazare și mâncare și mai urmează apoi sa te ia în furci și personalul pentru alte plăți special pentru ei. Chiar mi-a fost silă efectiv. Ce dracu, știau că plecăm, nu puteau programa civilizat un bell boy? Cred că e chiar simplu să faci un program de preluare de la camere. Stați liniștiți, ăluia care ne-a dus în prima zi la cameră și nu a împins vagoane, aveam un singur bagaj de 14 kg troler pe roți la 2 persoane, 10m până la lift, 2 € și tot nemulțumit era.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Banii de șpagă au fost cea mai bună investiție, ni s-a dat o cameră foarte bună, aproape de plajă și restaurantul principal, luminoasă, răcoroasă la prânz. Lumini funcționale, dulap cu lumini și seif cu 2 chei, baie cu cabina mare de duș, uscător mic, televizor, balcon, aer condiționat pe care îl reglezi când vrei (nu e zgomotos și nici nu bate ca vântul în Bărăgan, e domol și constant), frigider cu sucuri de 330 ml și apă plată de 500 ml și minerală de 300ml parcă, sau 200 nu mai știu, sucuri cu pai, reumplut zilnic, fierbător de apă și plicuri de ceai, zahăr alb și brun, îndulcitori, cafea.

Prosoape curate, de trafic greu, nu lux, dar repet, curate.

Lângă telefonul fix din cameră, există două imprimate de mărimea unor cărți poștale: pe una se regăsește numărul de la recepție și pe cealaltă condițiile de schimbare a lenjeriei și politica hotelului cu privire la consumul de apă. Din alea că să fim responsabili, să nu abuzăm, etc. dar expus frumos, elegant, blând. Dacă doriți schimbarea lenjeriei la 2 zile, nu de 2 ori în tot sejurul, plasați imprimata pe pat. Prosoapele ni le-au schimbat zilnic. Am lăsat ciubuc câte 1€, dar nu în fiecare zi, nu din zgârcenie, dar nu aveam monede. Plus că după circul de acasă cu "vă recomandăm să plătiți cu cardul", am plecat evident cu cardul, câteva monede, vreo 10€, plus aia 20 ciubucul de recepție. Nu știu dacă a mai greșit careva vreodată ca mine, dar eu sigur am comis-o la faza cu plătitul cu cardul.

E și gel de duș și săpun lichid pus de ei zilnic. Pe jos s-a șters și aspirat foarte, foarte superficial, te simți la un moment dat presat să lași ciubuc și e enervant la maxim. M-au cam iritat cameristele, adică nu m-am dus acolo să mă preseze femeia de serviciu. Am băut cafeaua din cameră și nu au mai pus plicuri decât atunci când am lăsat ciubuc.

Vă repet, sunt foarte lingușitori cu rușii. Noi ceilalți suntem minoritari pe acolo și total fără drepturi. Rușii sunt premisă de incident financiar pentru că plătesc și nu se uită la bani, ceea ce îți poate crea ție ca turist din alt spațiu financiar o stare de vulnerabilitate. Toată lumea de la șofer până la vânzători, recepționeri, chelneri, bâiguie ceva rusă, zero engleză și atunci te înțelegi cu ei mai mult prin semne ceea ce îți induce percepția că te mătură așa un val, e o senzație extrem de enervantă. Toți turiștii plătesc să fie acolo cât li s-a cerut, din punctul ăsta de vedere, doamna care a comentat înaintea mea, are dreptate: au bunăvoință unii dintre angajați, dar nu sunt suficient educați profesional, zero la curățenie și ceva mai mult și mai bine ceilalți. Adică nu mă presa că te-ai obișnuit tu cu rușii. Atunci să facă bine să pună anunț că hotelul / stațiunea / țara primește doar ruși, restul nu sunt bineveniți. Sunt chestiuni de finețe culturală, noi venim dintr-o țară în care minoritățile aproape că au mai multe drepturi ca majoritarii, sunt afișate adaosurile comerciale, telefoanele de contact ale autorităților, preturile la diverse servicii și ajungem turiști minoritari și ne simțim cumva acoperiți de un val rece și sfidător ca atitudine și lipsă de informații, repere vizuale cu care ești obișnuit nu sunt nicăieri, respectiv o parte din anunțurile de care făceam vorbire.

Nu există bancomat decât în Belek Old City, nu retrageți decât de la Garanti că altfel vă rup comisioanele. Suma minima cash în euro pe care o puteți retrage e 50 de euro. Eu am primit o hârtie de 50 și am schimbat în hârtii mai mici la o doamnă foarte amabilă de la un magazin.

Țigările sunt 7 € la hotel și 1,59 € la Carrefour în Belek Old City. În benzinărie sunt vreo 7,5 lei ce fumez eu. Prețul reglementat o fi, dar nu uniform ca la noi, ceea ce pentru fumători e super ok.

Există stație de bus în fața hotelului care duce în Belek Old City, trece din juma' în juma' de oră, de la 08.00-23.00, costă 1€ pe sens.

Există acum și taxiuri galbene în lateral stânga cum ieșiți pe poarta resortului, costă 5 € până în Belek Old City.

Farmaciile pe lângă crucea verde, au inscripționat cu roșu Eczane. Nu e farmacie în resort.

25€ taxiul pe o distanță de 7-8km.

Aproape nimeni nu vorbește engleză.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Un singur ospătar a fost foarte obraznic, martoră a fost o colegă de-a lui care cred că l-a și reclamat că ulterior nu s-a mai apropiat. Descalificant, efectiv. Am avut și eu o atitudine fermă și m-a mulțumit faptul că ulterior nu a mai îndrăznit nici să se uite, necum să se mai apropie. Am o față de îngheață focul dacă mă uit fix, nu aș fi vrut să o arăt, dar a fost nevoie.

Mâncare suficientă, variată, fără premise de incidente alimentare, nu interesează pe nimeni ce și cât mănâncă fiecare. Nu am numărat felurile, mă depășesc astfel de amănunte, dar mâncarea a fost foarte bună și bucătării implicați. Sunt produse de patiserie pe care eu nu le-am mai văzut până acum, delicioase. La micul dejun am mâncat niste chifle mici cu brânză și spanac și care acum îmi lipsesc :). Crenvurști de vita super buni, unt și brânză ca la noi pe vremuri. Păcat că nu avem de unde cumpăra aici așa ceva. Tocană de legume cu vită fabuloasă, mere și nectarine coapte, peste fiert la abur, pepene, prăjituri, astea mi-au plăcut mie. Erau și iaurturi, compot, salate, legume să îți compui salată, măsline, oțet, suc de lămâie, sosuri diferite. E și un stand cu produse fără gluten, probabil dacă cineva are nevoie, se discută cu bucătarii, nu e imposibil.

Apă rece e din belșug și la Beach bar și la masă și în cameră. Cafea la expresor, mi-a plăcut gustul. Zahăr alb și brun, bețe de amestecat. Sucuri la dozator pe plajă și la masă, la pet de 330ml în cameră, Pepsi și Sprite. Nu există limită la apă și sucuri. Am fost la UAI, dar nu am băut nimic, nu beau alcool, habar nu am ce era pe acolo la capitolul ăsta.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

La recepție primești odată cu cardurile pentru accesul în cameră și carduri pentru prosop de plajă, 2 persoane, 2 carduri. E un loc amenajat în lateralul piscinelor cu topogan. Se schimbă de câte ori vrei, lași cardul, iei prosopul și pa.

Șezlonguri suficiente, eu nu am găsit nimic rupt, nu au saltele, zicea cineva ceva de saltele rupte. Când ne-am plimbat pe plajă am văzut genul ăla de șezlonguri la vecini, la Arcadia încolo.

Nisipul e auriu, nu alb, nu extra fin, nu de Belize, e ca la noi pe litoral, minus alge, scoici, duhoare și pietre. Nu știu cărei nații i-au aparținut nesimțiții, dar erau mucuri de țigară îngropate în nisip. Curățenie pe plajă se face de ' spe mii de ori pe zi, dar nu poți să birui neamurile proaste nici cu oastea lui Han Tătar, darămite cu niste tineri care adună gunoiul în soarele ăla.

Există umbrele din alea ca în Punta Cana, am uitat cum le zice, șezlonguri, măsuțe, coșul de gunoi e un vas de lut foarte frumos, căptușit cu pungi albe, pus la fiecare grup de șezlonguri.

Există duș pe plajă, cabine de schimbat, toalete și la intrarea/ieșirea de pe plajă, robineți de spălat picioarele. Nu lipsește de la baie hârtia igienică, în cantități absolut suficiente pentru traficul ăla, prosoape de mâini de hârtie din dispozitive cu senzor, săpun lichid tot timpul.

Intrarea în apă e lină, 2 pași de pietricele, depinde unde intri și apoi zici că e linoleul de la mall, atât de fin e pe jos. Apa a fost caldă tot timpul, dimineață, prânz și seară. Seara e fascinant, marea inundă bucăți de plajă și e și mai caldă decât în timpul zilei. Sunt salvamari tot timpul și prezenți și atenți, inclusiv la piscine. Șeful salvamarilor zici că e vultur, vede tot și bine, nu scapă nimic. Am intrat în apă fără griji când am văzut cât de atent e.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Nu am participat la programele de seară, nu știu nimic, am încercat să păstrez pe cât posibil un stil cât mai apropiat ideii de cantonament, fără nopți pierdute teleleu pandele. Se auzea ceva muzică până pe la miezul nopții, dar nu deranjant.

Am fost și la sală singur cuc, deși după câte "agregate" erau întinse pe jos ai fi zis că a trecut pe acolo un lot întreg și a uitat să pună ganterele, discurile și mânerele la loc. Or fi fost dimineața, cine știe, eu m-am dus seara când era lumea la masă. Pentru cât ai nevoie în vacanță, e suficient de dotată, chef să ai că găsești ceva de făcut.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Echo1 in 25.09.22 20:59:58
Validat / Publicat: 26.09.22 08:01:13
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kușadasi, hotel Akdeniz, fără șpăgi și a fost ok. Ăștia de acum nici cu șpăgi nu erau mulțumiți.

VIZUALIZĂRI: 3375 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Echo1); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19550 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster26 [26.09.22 08:00:41] »

@Echo1: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =109466&hid=305.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

Echo1scris / TELEFON [26.09.22 12:01:24] »

@webmaster26: Bună ziua,

Vă mulțumesc pentru găzduire ! Nu am făcut poze pentru că am pretenții din acest punct de vedere, am ca hobby fotografia și nu am avut decât telefonul cu mine, iar acesta nu e performant. E vorba de unghiuri, lumini, ore, iar eu abia am așteptat să stau în nisip la propriu, toată plaja a râs de câte ori mă vedeau, pasiunea pentru nisip fierbinte mă precede ).

Echo1scris / TELEFON [29.09.22 15:22:36] »

@webmaster26: Văd că nu există o rubrică dedicată asigurărilor medicale. Cred că este necesară, ar fi interesant de aflat și această categorie de informații. Nu pot să vă trimit mesaj privat cu ce am pățit eu.

webmaster26 [29.09.22 15:33:38] »

@Echo1:

Nu pot să vă trimit mesaj privat cu ce am pățit eu.

Nu-mi dau seama de ce nu poti sa-mi trimiti PM.

Despre patania cu asigurarile sau alte patanii poti sa postezi aici

amfostacolo.ro/r9.php?hid=16846

webmasterX [29.09.22 17:31:28] »

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Echo1scris / TELEFON [29.09.22 20:47:37] »

@webmasterX: Da, coordonatele sunt corecte. Greu de pe telefon

Yoda [29.09.22 22:05:06] »

@Echo1:

Plătești companiei o sumă de bani pentru cazare și mâncare și mai urmează apoi sa te ia în furci și personalul pentru alte plăți special pentru ei.

Nu era nevoie sa dai bani, pur si simplu trebuia sa-i spui unui bell boy sa vina cu tine.

Ce fel de camera ati platit? Am senzatia ca v-a dat exact ce ati platit, iar banii dati la cazare au fost degeaba, ca tot asta va dadeau. De obicei, la hotelurile mari, cu multe camere, repartitia pe camere este facuta inainte sa ajungi la hotel, iar receptionerul nu face decat sa-ti dea camera pe care i-o indica computerul.

Mai bine decat sa dai bani la receptie este sa te duci cu niste maruntis in EUR sau $ pentru femeia de serviciu si eventual pentru chelneri.

Echo1scris / TELEFON [29.09.22 23:07:43] »

@Yoda: Hm, să începem cu recepția: cameră a fost bună, am descris concret condițiile. Ciubuc am dat, dar nu am obligația să fac asta zilnic! Las dacă vreau! În cazul de față, nu am lăsat în fiecare zi pentru că nu am avut. Nu ați citit cu atenție textul și nu as vrea să lansez și alte speculații cu privire la motiv, am explicat și de ce nu aveam. Este o țară în care există această particularitate a ciubucului (nemeritat de multe ori). Nici în România nu sunt salarii mari, dar nu veți vedea angajați agasând clienți cum a făcut camerista. Și într-o țară musulmană când chelnerul întreabă clientul de OnlyFans la mișto cu martori, cred că sigur nu merită ciubuc, să zică mersi că nu recit ceva de prin Coran referitor la obligațiile unui bun musulman, la ospitalitate și pedepse.

Și încă ceva: pe viitor vă adresez rugămintea să intrați în dialog cu mine strict in cazul în care aveți informații concrete. Părerile personale, sfaturile fără citirea textului și persiflările nu le admit sub nici o formă și în nici o circumstanță nimănui.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
LFa [03.08.23 16:06:30] »

@Echo1: Excelentă, structurata si exhaustivă, descrierea!

Multumesc!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Echo1, LFa, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂAquaworld Belek by MP Hotels (ex Magic Life WaterWorld) :
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043891906738281 sec
    ecranul dvs: 1 x 1