ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2022
DURATA: 6 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
78.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Dezamagita complet

TIPĂREȘTE

Am fost cazata la Hotel Riu Helios Paradise 4*, Sunny Beach, Bulgaria in perioada 25 iunie – 01 iulie.

Am fost complet dezamagita de atitudinea si implicarea in rezolvarea situatiilor de catre managementul hotelului.

Mai exact, pe 28 iunie 2022, in jurul orei 14 - 15 am trait urmatorul incident.

Eram impreuna cu sotul meu la Sirena Pool Bar si fiind deranjati de copii unor turisti englezi (doua fetite de aproximativ 10 ani) in sensul in care ne aruncau apa din piscina in bauturi, (sareau in piscina barului de pe bordure exterioara, se jucau aruncand apa in toate directiile, etc) ne-am mutat de la masa de mai multe ori in incercarea de a ne bucura de concediu si de a ne relaxa.

Intr-un final, deoarece era imposibil sa nu bem cocktail cu apa din piscina, sotul meu le-a atras atentia copiilor, ca se afla la pool bar, nu intr-o piscina cu zona de joaca (si noi avem copii).

Faptul ca am semnalat lipsa de educatie a copiilor, atragandu-le atentia, a provocat o reactie extrem de violenta si agresiva verbal din partea parintilor copiilor, in mod special mama uneia dintre ele, care era si sub influenta alcoolului.

I-au fost smulsi ochelari de la ochi sotului si aruncati in apa, ne-au fost aruncate in fata bauturile, iar injuraturile nu pot fi reproduse…... fiind constant amenintati cu pumnul si indemnati sa iesim pe mal sa ne batem … … sa ne luam la pumni sa vedem cine e mai tare …... asta ni se spunea!!!

Noi doar am stat calmi si ne minunam de “reprezentatie” .

Tin sa mentionez faptul, ca nimeni, absolut nimeni din partea staff-ului hotelului nu a intervenit.

Erau prezenti si salvamari si la un moment dat a aparut si un domn de la securitate, dar stateau impasibili pe marginea piscinei asistand la spectacol…. trebuia sa fim batuti ca cineva sa intervina???!!

Dupa acest incident, singurul reprezentant RIU care a avut ceva sa ne spuna, a fost salvamarul care ne-a multumit pentru comportamentul civilizat si ne-a laudat calmul de care am dat dovada.

Am asteptat o reactie din partea hotelului. Vazand ca nimeni nu ne contacteaza, seara la ora 21:00 am incercat sa iau legatura cu managerul hotelului, care bineinteles nu mai era la program si am inteles de la receptie ca se cunoaste despre incident dar ca nu am fost contactata deoarece nu se stia numarul camerei mele – pe care le-am transmis-o receptionerilor.

Din pacate, pe 29 iunie 2022 in jurul orei 12, tot eu am fost nevoita sa contactez managerul hotelului – dansa nici macar nu a avut bunavointa de a incerca sa ia legatura cu noi - deoarece fiind la piscina impreuna cu copii mei, am fost din nou agresati si hartuiti de aceasta data de o alta femeie tot de origine engleza, din nou cu atitudine agresiva si violenta verbal, cautand o alta altercatie fizica, in urma celor intamplate cu o zi inainte (probabil efectul de turma) … … bineinteles ca reactia noastra a fost impasibila.

Acest nou incident m-a determinat sa plec de la piscina ca sa discut direct cu managerul hotelului.

Am avut o discutie cu ea, care m-a dezamagit profund.

Practic, in urma celor discutate ni s-a spus ca nu se poate face nimic, ca putem fi hartuiti in continuare si ca daca se mai intampla sa anuntam un reprezentat al hotelului ca sa cheme security guard …. care pana ajunge dureaza si se pot intampla multe….

Singurul lucru “pozitiv” din urma discutiei, este ca d-nei manager I s-a parut o idee buna propunerea mea de a pune un semn la pool bar ca jocul in acea zona nu este permis… mai ales ca sunt atat de multe alte locuri de joaca…. dar, din pacate, pana in momentul in care am plecat pe 1 iulie acest lucru nu s-a materializat.

Inteleg, ca reprezentantii RIU nu pot face educatie turistilor cazati, inteleg si faptul ca nu toti parintii isi educa copii, dar nu sunt de acord ca in momentul in care eu si famila mea suntem agresati, personalul care ar trebui sa se intervina sa nu faca nimic…... sa priveasca ca la teatru…... e INACCEPTABIL!

Ma aflu in concediu alaturi de familia mea si nu imi doresc sa ma simt urmarita si agresata … pentru ce se platesc serviciile unui hotel de 4*??!!! … pentru a ma ascunde sa nu fiu batuta si hartuita in hotel pentru ca nu vreau sa beau un cocktail cu apa din piscina???!!! Pentru a-mi fi terorizti copii care se sperie cand suntem agresati verbal asa cum s-a intamplat??!!!

Mentionez ca am 47 de ani, iar sotul meu 51 si am calatorit destul de mult prin lume, dar asa ceva nu ni s-a intamplat nicaieri ….


despre SERVICII

in general ok


despre CAMERE & COND. CAZARE

in general ok


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

asa si asa


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

am fost uimiti sa descoperim ca se inchide cu lacatul poarta catre plaja... !!! am vrut sa vedem rasaritul si nu am putut, eram la "puscarie"


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

in general ok


[fb]
---
Trimis de oananistor in 04.07.22 18:25:29
Validat / Publicat: 04.07.22 20:05:52
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 4517 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oananistor); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 14 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX [04.07.22 18:48:38] »

Într-adevăr, ciudată, inexplicabilă și cu totul dezonorantă lipsa de atitudine a reprezentaților hotelului

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 07987&hid=17951.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.

cris1982 [04.07.22 20:53:51] »

@oananistor:

Practic, in urma celor discutate ni s-a spus ca nu se poate face nimic, ca putem fi hartuiti in continuare si ca daca se mai intampla sa anuntam un reprezentat al hotelului ca sa cheme security guard …. care pana ajunge dureaza si se pot intampla multe….

Doar security guard are atribuţii în fişa postului să intervină în aplanarea conflictelor. Nu ospătarii, nu salvamarul, nu barmanul, iar managerul cu atât mai puţin.

Inteleg, ca reprezentantii RIU nu pot face educatie turistilor cazati, inteleg si faptul ca nu toti parintii isi educa copii, dar nu sunt de acord ca in momentul in care eu si famila mea suntem agresati, personalul care ar trebui sa se intervina sa nu faca nimic…... sa priveasca ca la teatru…... e INACCEPTABIL!

A fost chemat security guardul şi nu a făcut nimic? Care este acest personal care ar fi trebuit să intervină? Să nu-mi ziceţi că salvamarul sau ospătarul, că ăştia nu au asemenea atribuţii în fişa postului.

La noi în România se intervine din spirit civic, dacă angajații sunt de origine română, inclusiv alţi turişti pot interveni, se cheamă inclusiv poliţia de se face frumuseţe de dosar penal, dar nu poţi avea pretenţia ca peste tot să existe acest spirit civic.

Mă crezi că pe lângă alte motive, eu evit să merg în Bulgaria şi din cauza acestor turişti din ţările ,,civilizate"? Am auzit ce comportament deviant pot avea unii dintre ei şi nu vreau să risc să-mi stric concediul. Plus că dacă apelezi la autorităţile lor, nu te ajută nimeni cu nimic, cum bine ai observat.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [04.07.22 21:14:35] »

@cris1982:

Doar security guard are atribuţii în fişa postului să intervină în aplanarea conflictelor.

Corect în teorie, însă, practic este clar că acesta a preferat să nu intervină.

Britanicii au adesea reprezentanţi ai agenţiei prin hoteluri. Şi acest reprezentant ar fi putut interveni.

În opinia mea, trebuia filmat tot incidentul şi chemată poliţia. Cei de la hotel nu ar mai fi fost la fel de impasibili, ca la circ

Barmanul avea dreptul să refuze să mai servească băuturi alcoolice persoanelor aflate în vădită stare de ebrietate. Asta este afişat peste tot şi sigur este menţionat în fişa postului acestuia.

Alcoolul în exces duce, din păcate, şi la asemenea comportamente.

Mă crezi că pe lângă alte motive, eu evit să merg în Bulgaria şi din cauza acestor turişti din ţările„civilizate"?

Nu cred că doar turiştii străini din Bulgaria au asemenea comportamente. Nu mi-e ruşine nici cu compatrioţii mei indiferent de ţara în care se află .

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂDreams Sunny Beach Resort (ex RIU Helios Paradise) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043457984924316 sec
    ecranul dvs: 1 x 1