ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.05.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 25.05.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2022
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 44 USD
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

De evitat... pana la remediere

TIPĂREȘTE

Hotelul MINA MARK Resort and Spa nu indeplineste minimele cerinte nici pentru unul de doua stele, ca sa nu vorbesc de cele 4 stele cu cat este catalogat.

Sa ma explic punctual:

- camerele "garden view" (cele din cladirile adiacente hotelului principal/bungalow-uri) sunt mici, miros puternic a vechi, mobila este extrem de veche (cam de minim 20 de ani - cam ca la hotelurile noastre de la Neptin-Jupiter-Olimp in care nu s-a investit nimic dar sunt inca in pachetele turistice, dar macar de bun simt, la doua stele).

- Chiuveta din baie este extrem de mica si atunci cand te speli pe maini te speli inevitabil si pe picioare. Obiectele sanitare sunt fff vechi, au depuneri de piatra si culori incerte. Si ca bonus, intrerupatorul din baie este situat jumatate deasupra cazii!!! Plus mirosul care vine de la canalizare. Plus apa care atunci cand era porinta venea cu o foarte frumoasa culoare galben rosiatica pentru vreo cateva minute. Iar robinetii sunt foarte vechi si foarte greu de folosit.

- prizele din camera, ca si televizorul sunt vechi si apropae inutilizabile. Televizorul este vechi.

- Plaja este f mica in comparatie cu numarul de turisti din acest "resort", astfel incat, pentru a "prinde" un sezlong trebuie sa te trezesti cu noapte in cap sa-l "rezervi" printr-un prosop lasat, dar pe care nu esti sigur ca-l mai gasesti daca cineva spaguieste corespunzator pe cei care se ocupa de plaja.

- Apa este limpede si curata, dar in zona plajei sunt numeroase pietre pe fundul ei incat multi turisti s-au ranit la intrarea in mare.

- Mancare este suficienta dar slab calitativa si nu este variata. Cam aceleasi produse in fiecare zi, indiferent de natura mesei, fara gust. Iar "breakfast on box" este demn de anii ' 85 din Romania comunista. La fel, sala de mese total insuficienta fata de numarul turistilor.

- Cei care au ghinionul sa locuiasca laga piscina vor suferi teribil din cauza galagiei si consumului de alcool a turistilor care nu au alt scop decat sa bea non-stop bauturi ieftine indigene. Desi am adus la cunoastinta "managerului" care s-ar fi ocupat de "security", mi s-a spus ca este datoria noastra a turistilor sa anuntam receptia. Desi acesti "security" se flendureau zilnic fara rost peste tot, dar nu luau nici un fel de masuri.

- Wifi-ul platit (repet, platit si nu "moca"- adica cel din Lobby) nu a functionat in aproximativ 80% din timp, desi am fost asigurat ca va functiona in tot spatiul, inclusiv pe plaja

Lobby-ul este singurul in care s-a mai investit ceva in ultimii ani si poate "fura" ochii la eventuala selectie a hotelului. Si ca sa fiu corect am vazut la un alt turist cateva poze cu camere in care a locuit (in cladirea principala - camera 110 sau 111) si era din cu totul alt film.

Zona in care este situat hotelul este zona veche a Hurghadei, cu multe "magazine" cu de toate, foarte aglomerata, fara treceri de pietoni, se circula haotic, iar "comerciantii" au devenit deja agresivi daca nu le urmezi rugamintea de a le vizita dugheana.

De vizitat Marina si un magazin decent, Cleopatra Bazar. Nu stiu cum sunt celelalte hoteluri din zone, dar sunt de evitat datorita zgomotului stradal dar si a comportamentului comerciantilor.

Prin ghidul agentiei, Paul (pe care il salut cu respect), un bun profesionist si om dispus sa ajute pe cat posibil am contractat doua excursii, una fiind Luxor Clasic (pentru care am primit bonus o plimbare cu semi-submarinul/Sea scop) si Mega Safari.

Despre prima, desi obositoare vreau sa aduc toate multumirile si tot respectul ghidului local MOHAMED NEZRI - nu stiu daca am scris corect - care prin prestanta, bunul simt si profesionalism ne-a facut un sejur foarte placut, desi a durat intre 15-18 ore, depinde de locul de cazare. Acest domn, din spusele sale, a invatat limba romana din placere, de unul singur, cultura generala la extrem (istorie, geografie, politica, economie) si a reusit sa ne captiveze atentia pe tot parcurul excursiei. Si ca si paradox, desi peste tot se ofera celebrul bacsis, el a refuzat. Repet, a fost printre putine lucruri placute din tot sejurul.

Mega Safari-ul a fost ales intr-o alta zi decat cu grupul si desi am fost singurii romani din marele grup al Scorpion Safari (firma locala) totul a decurs perfect, fata timpi morti iar ghizii locali s-au comportat f bine. Tot respectul.

"Bonusul", repectiv plimbarea cu semi-submarinul a fost interesanta si, de asemenea, datorita ghizilor locali a captivat.

Din punctul meu de vedere doar excursiile au fost "pata de culoare" a acestui sejur, pe care l-am repetat dupa mai multi ani, dar de care am fost dezamagit profund. Ca sa nu mai vorbim de haosul de la aeroportul din Hurghada la plecare.

Pentru conformitate, am stat in camera 604, langa resturantul chinezesc, primul bungalow pe partea stanga. De evitat aceasta camera.

In rest, cine vrea sa incerce, go for it!


[fb]
---
Trimis de ux125011 in 25.05.22 14:06:41
Validat / Publicat: 25.05.22 15:31:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Marlin Inn Resort

VIZUALIZĂRI: 1660 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux125011); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 11250 PMA (din 14 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 44.80 USD pe cameră

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [25.05.22 15:30:59]
    »

    @ux125011: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    -

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 07517&hid=21062.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    --

    „Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux125011 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

    nicole33
    [26.05.22 00:13:37]
    »

    @ux125011:

    camerele "garden view" (cele din cladirile adiacente hotelului principal/bungalow-uri) sunt mici, miros puternic a vechi, mobila este extrem de veche

    Asta ai ales, asta ai plătit şi, evident, asta ai primit.

    Când alegi cele mai ieftine camere dintr-un hotel se presupune că ştii şi îţi asumi că nivelul de confort va fi pe măsura preţului plătit, camerele din bungalow-uri neavând nici măcar balcon.

    Vrei mai mult, plăteşti mai mult. Puteai alege, la alt preţ, camere în clădirea principală, cu vedere parţială sau frontală la mare şi, cel mai important, cu BALCON.

    Wifi-ul platit (repet, platit si nu "moca"- adica cel din Lobby) nu a functionat in aproximativ 80% din timp, desi am fost asigurat ca va functiona in tot spatiul, inclusiv pe plaja

    Nu ştiu cât ai plătit pentru acest serviciu, dar mai bine îţi cumpărai o cartelă locală cu internet din aeroport sau din magazine şi beneficiai de internet de mare viteză nu doar în cadrul resortului, ci oriunde în Egipt, în excursii etc.

    Cei care au ghinionul sa locuiasca laga piscina vor suferi teribil din cauza galagiei si consumului de alcool a turistilor care nu au alt scop decat sa bea non-stop bauturi ieftine indigene.

    Cantitatea de alcool consumată de unul sau altul nu ar trebui să fie problema ta, ci a respectivilor, dispuşi să-şi distrugă ficatul cu porcăriile respective.

    Când avionul te costă mai mult sau mult mai mult decât hotelul (dublu în cazul de faţă) aşteptările ar trebui să fie minime.

    ux125011AUTOR REVIEW
    [26.05.22 10:54:15]
    »

    @nicole33:

    Stimata doamna/domnisoara

    Nu vreau sa intru in polemica cu dvs, dar stiu f bine ce am platit. Si nu cred ca scopul dvs este sa ma "certati" pe mine. Eu am vrut doar sa atrag atentia asupra unor situatii ca altcineva sa nu "beneficieze de aceleasi lucruri". Despre camera, sa stiti ca am avut balcon si nu asta era problema. Iar "garden view", cand am contractat eu excursia, nu a fost cea mai ieftina optiune, ci a doua dupa "city view", pe care deliberat nu l-am ales pentru a nu avea parte de frumosul zgomot al claxoanelor. Iar tot pt dvs, sa stici ca si camera 106 din cladirea principala avea aceeasi mobila veche si distrusa ca si cea in care am stat. Plus ca "peisajul" de la balcon era de-a dreptul incantator: zidul cladirii de langa in proportie de 80%.

    Cat priveste wifi a fost un sfat prietenesc pentru cei care ar fi interesati sa faca ce am gresit eu. Iar discutia la persoana a doua nu cred ca este politicoasa atata vreme cat nu ne cunoastem. Eu am vrut sa atrag atentia asupra unor aspecte si nu cred ca sunteti indreptatita sa ma judecati. De vreti sa repeteti experienta, be my guest. By the way, nu este prima data cand merg acolo, iar hotelul din trecut era in aproape aceleasi conditii ca si acesta hotel revizitat, just for fun...). Asa ca stiu despre ce vorbesc.

    Cat despre "critica" cu privire la consumul de alcool se pare ca nu ati inteles iarasi esenta. Nu ma transform in medicul unor alcolisti de profesie sau de conjunctura, ci atrageam atentia asupra faptului ca nu te poti odihni noaptea, desi de bun simt, dupa o ora rezonabila ar cam fi cazul.

    Ma scuzati daca v-am "deranjat" vizual cu aprecierile mele, dar am dorit ca altii care au riscat ca mine sa stie unde ajung. Pentru dvs, o impatimita a acestui hotel imi cer scuze si va doresc numai calatorii placute la acest suprb stabiliment. SI daca 900 euro vi se pare putin nu am stiut ca dvs evaluati atat de bine cat costa un bilet de avion in regim "charter".

    Good luck si ma voi abtine sa mai fac vreun comentariu sa nu mai supar pe cineva.

    nicole33
    [27.05.22 06:47:04]
    »

    @ux125011:

    Nu vreau sa intru in polemica cu dvs, dar stiu f bine ce am platit. Si nu cred ca scopul dvs este sa ma "certati" pe mine. Eu am vrut doar sa atrag atentia asupra unor situatii ca altcineva sa nu "beneficieze de aceleasi lucruri".

    Nu este vorba de nicio polemică şi cu atât mai puţin de vreo "ceartă", ci de asumare, mai exact de lipsa asumării unei alegeri greşite, mai greu de justificat cu cât înţeleg că este a doua vizită în acest resort.

    Ma scuzati daca v-am "deranjat" vizual cu aprecierile mele, dar am dorit ca altii care au riscat ca mine sa stie unde ajung.

    Posibil ca turiştii care aleg un hotel de patru stele în Egipt să aibă alte priorităţi şi preferinţe, să aleagă camere mai scumpe şi mai bune, să-şi dorească un hotel poziţionat pe Sheraton Road în centrul Hurghadei şi să aprecieze corect raportul calitate preţ.

    Pentru dvs, o impatimita a acestui hotel imi cer scuze si va doresc numai calatorii placute la acest suprb stabiliment. SI daca 900 euro vi se pare putin nu am stiut ca dvs evaluati atat de bine cat costa un bilet de avion in regim "charter".

    Good luck si ma voi abtine sa mai fac vreun comentariu sa nu mai supar pe cineva.

    Eu o "împătimită" a acestui hotel absolut modest???

    Nu-mi explic cum ai ajuns la această concluzie cu totul eronată.

    Costul biletului de avion la o cursă charter este uşor de estimat de către oricine ştie puţină aritmetică. Doar puţină. Simulezi o rezervare pentru doi adulţi şi obţii un preţ. Simulezi apoi o nouă rezervare adăugând şi un copil sub vârsta la care beneficiază de gratuitate la cazare în hotelul care te interesează. Diferenţa dintre cele două preţuri o constituie preţul zborului şi al transferului, cu o precizie suficient de bună. E simplu.

    Cu riscul de a părea arogantă, da, mi se pare că ai plătit puţin pe acest sejur, în condiţiile în care am dat mai mult de atât pentru un sejur la un hotel foarte bun din Egipt, dar doar pentru o singură persoană .

    Ideea nu era să te abţii de la comentarii, ci să-ţi asumi şi o alegere greşită. Bănuiesc că nu ai fost "obligat" de altcineva să rezervi acest hotel dintr-o ofertă suficient de variată.

    ux125011AUTOR REVIEW
    [27.05.22 07:42:59]
    »

    @nicole33:

    Nu stiu de unde atii dedus ca trebuie sa ne tutuim, dar probabil ca aceasta aroganta vi se datoareaza pentru modul perfect ideal in care va faceti rezervarile si alegerile. Nimeni nu este mai presus de dvs si probabil ca si altii s-au "lovit" de aceleasi comentarii acide din partea dvs.

    Si, daca sunteti o calatoare atat de ferventa, cu atat de multe cunoastinte in domeniu, probabil ca stiti ce inseamna "Flying blue gold card"... asta asa, sa ma "laud" si eu cum m-ati "pus la puct": "Cu riscul de a părea arogantă, da, mi se pare că ai plătit puţin pe acest sejur, în condiţiile în care am dat mai mult de atât pentru un sejur la un hotel foarte bun din Egipt, dar doar pentru o singură persoană

    . "

    Aritmetica, poate chiar ceva superior, matematica eu sper ca inca ma stiu... daca n-oi fi facut "scoala" pe la vreo facultate "fabrica de diplome"... dar aici nu este vb cat de destepti sau inteligenti suntem. Ci, repet, ca altii sa nu faca aceleasi greseala ca si mine in alegerea acestui hotel.

    Daca va este greu sa intelegeti acest lucru si singura dvs preocupate este "hate-ul" fata de orice alege ceva ce dvs vi se pare "cheap", va doresc mult succes. Si ii compatimesc pe cei care indraznesc sa continue sa-si spuna impresiile pe o platforma unde se pare ca detineti roliul de "titular incontestabil" si "atotcunoscator" al pachetelor turistice. Si ar fi bine sa va abtineti de la aprecieri genul "atiofost obligat de altcineva... ". Ironia, daca este fina este apreciata de multi. Altfel este atac la persoana... Just FYI only... Va doresc succes in a-i urmari pe cei care isi spun o umila parere.

    Pentru toti ceilalti care au rabdare sa citeasca ce am scris la review si nu la comentariile ecourilor dvs, este bine de stiut ca pentru acest hotel nu exista informatii la agentiile din Romania unde este in portofoliu. Postarea mea a fost pentru mai multe detalii cu privire la el si ca altii "sa-si asume" - cum spune nicole 33- alegerea.

    In rest, numai de bine, concedii placute si sper ca informatiile furnizate de mine sa fi fost de folos macar unei persoane...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33
    [28.05.22 00:01:09]
    »

    @ux125011:

    Pfff... timp pierdut

    Cat priveste wifi a fost un sfat prietenesc pentru cei care ar fi interesati sa faca ce am gresit eu.

    Spre deosebire de tine, eu am dat şi o soluţie, garantat mai bună şi posibil mai ieftină atunci când am recomandat achiziţionarea unei cartele locale cu internet din aeroport la preţuri plecând de la 9 USD.

    Iar discutia la persoana a doua nu cred ca este politicoasa atata vreme cat nu ne cunoastem.

    Asta a fost tare de tot!

    Nu văd unde ar fi lipsa de politeţe pretinsă de tine.

    Un DIALOG, fie el şi virtual, chiar nu poate avea loc decât la persoana a doua. Dacă vorbeam la persoana întâi atunci ar fi fost monolog, însă nu-mi stă în obicei să vorbesc singură . Desigur, aş fi putut comenta cele de mai sus şi la persoana a treia, însă ar fi sunat cam ciudat, ceva gen "userul UX123456 a fost nemulţumit după ce a ales un hotel ieftin şi foarte vechi... "

    Dar lipsă de politeţe, ironie gratuită şi stupidă este să te adresezi cu apelativul "domnişoară" unei femei trecute de cincizeci de ani în condiţiile în care eşti tot pe acolo ca vârstă.

    Şi tot pentru că m-am născut mai devreme , la vârsta de 18 ani nu aveam posibilitatea de a accesa vreo "fabrică de diplome", în România neexistând decât facultăţi de stat, serioase, cu o concurenţă variabilă la concursul de admitere, deci nu m-ai "nimerit" nici de data asta . Însă doar pentru o banală scădere crede-mă că nu ai nevoie de matematici speciale, masterate, doctorate

    Puţin îmi pasă mie că ţi-ai ratat concediul alegând un hotel mediocru, vechi, dar ieftin.

    Postarea ta poate fi utilă celor interesaţi de hoteluri din această categorie şi care află astfel surprizele care se ascund în spatele unui preţ mic şi al unei informări superficiale anterioare rezervării.

    =

    Deja mi-ai consumat prea mult timp şi am bagaje de făcut pentru... Egipt

    No Need for Reply

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ux125011
    Alte impresii din această RUBRICĂMinaMark Resort & Spa:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039221048355103 sec
    ecranul dvs: 1 x 1