ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.04.2022
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 21.10.18
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAR-2022
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

CHIN la Titanic Royal

TIPĂREȘTE

Am fost la acest hotel intre 24-31 martie 2022, odata ajunsi am dat 10E in pasaport (asa am inteles ca se practica) pentru o camera mai buna, am primit o camera la etajul 2 (in zona liftului de la parter la et 2, miroase a WC... ingrozitor), fara curatenie facuta in ea, am chemat baiatul care facea curat la etajul respectiv si i-am zis sa schimbe asternuturile si sa stearga/aspire pe jos, se vedea clar ca nu este curatata, iar acesta a replicat ca totul este " FRESH", dupa ce i-am dat 1E, a recunoscut ca n-a apucat sa faca curat ca au plecat tarziu ceilalti turisti.

Am fost in cateva excursii (sa luati 2 ore in plus mereu la transport):

Luxor - recomand, foarte frumoasa experienta (plecare la ora 8:30 si ne-am intors la 22:30) - 75$

Orange Bay - din pacate apa marii era foarte rece, dar drumul cu vaporul a fost ok si locatia in sine este draguta (este un fotograf pe barca, va face poze si apoi cere 35E persoanelor, se poate negocia daca doriti acele poze pana la 15E) - 35$

Turul orasului Hurghada - (l-am primit gratis in acest pachet, costa 15$) - sunt multe lucruri de vazut, merita sa mergeti, mare grija sa nu va indepartati de grup, localnicii sunt foarte foarte agasanti.

Ca sfat, in hotelul in care stati schimbati banii in lire egiptene, intotdeauna intrebati pretul in lire, fara sa scoateti banii, ei nu pun preturi, nici macar in mall... iar apoi negociati cu ei la sange!

Noi am fost pacaliti in Senzo Mall in Hurghada la supermarket cu 120lire (bagate extra pe bon).

Per total un gust amar despre acest hotel, localnicii vor doar sa profite de turisti si sa vanda totul la supra-extra pret, nicaieri nu am simtit ca oamenii vor doar sa te prosteasca, ca aici. ????


despre SERVICII

Fara tips nu se face absolut nimic, absolut toti vor sa te "arda" si daca se poate sa le lasi si tips.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Personalul de la curatenie nu are produse necesare pentru curatenie, sterg pe jos cu prosoape vechi, n-au aspirator si chiar daca zilnic i-am lasat 1E, doar de 2x in 7 zile a schimbat asternutul. In tot hotelul se poate vedea cu ochiul liber lipsa curateniei si lipsa pregatirii personalului. (sunt numai barbati).

Termopanele sunt de calitate slaba, se aude totul, dar de pe la ora 01:00 se cam incheie totul in hotel.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Mancarea la restaurantele cu specific este jalnica, singurul acceptabil este cel Mongolez, in 7 zile cam aceeasi mancare, diversitate foarte slaba, lipseste gustul pentru majoritatea preparatelor, singurul lucru ok si pe care vi-l recomand este vita. (un englez impreuna cu fiica-sa au luat salmonella de la omleta facuta pe loc, cel putin asa au postat pe grupul hotelului, apoi s-a sters postarea de catre administrator).

Bauturile sunt de cea mai joasa speta incepand cu sucurile si terminand cu spirtoasele, barmanii nu sunt igienici deloc, isi baga degetele in pahare cand pun si nici nu mai spala paharele... doar le refolosesc. (sa nu beti cu gheata, am vazut din primele zile anumite " mizerii" maro in gheata barului de afara


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Piscina si zona de plaja sunt ok, exista si o piscina incalzita, in rest apa este foarte rece.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Exista o discoteca la subsol, persista un miros de sosete acolo de toata frumusetea, sunt cativa ospatari care dupa ora 21:30, fac "spectacol" acolo.


[fb]
---
Trimis de Versus in 01.04.22 12:33:05
Validat / Publicat: 01.04.22 17:29:27
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în EGIPT

VIZUALIZĂRI: 4583 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Versus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Plaja si piscinele sunt ok !
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16400 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[01.04.22 17:29:02]
»

Odată cu primul text trimis, @Versus: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

nicole33
[02.04.22 17:12:02]
»

@Versus:

Am fost la acest hotel intre 24-31 martie 2022, odata ajunsi am dat 10E in pasaport (asa am inteles ca se practica) pentru o camera mai buna, am primit o camera la etajul 2 (in zona liftului de la parter la et 2, miroase a WC... ingrozitor), fara curatenie facuta in ea

Dacă în urma banilor plasaţi în paşaport ai primit o asemenea cameră, mă întreb cum ar fi fost dacă nu "cotizai". Poate mai bine?

Camera trebuia refuzată din primul moment când ai constatat că nu se făcuse deloc curat după plecarea turiştilor dinaintea ta, nu schimbaseră cearceafurile, nu igienizaseră nimic pe acolo.

Bauturile sunt de cea mai joasa speta incepand cu sucurile si terminand cu spirtoasele, barmanii nu sunt igienici deloc, isi baga degetele in pahare cand pun si nici nu mai spala paharele... doar le refolosesc. (sa nu beti cu gheata, am vazut din primele zile anumite " mizerii" maro in gheata barului de afara

Când alegi un resort cu all inclusive se presupune că îţi asumi faptul că vei beneficia doar de băuturi locale, egiptene. Într-adevăr, acestea sunt foarte proaste.

O sticlă de băutură bună luată din Duty Free mai putea salva situaţia.

Resorturile care au incluse gratuit şi băuturi de import costă mult, mult mai mult ca acesta.

Cu gheaţa este şi mai problematic, deoarece nu folosesc apă îmbuteliată, iar apa de la reţea poate conduce la diverse neplăceri pe partea digestivă, astfel că este de evitat chiar şi în absenţa reziduurilor de orice natură.

In tot hotelul se poate vedea cu ochiul liber lipsa curateniei si lipsa pregatirii personalului. (sunt numai barbati).

Curăţenia în hotelurile egiptene este făcută de camerişti bărbaţi, dar asta nu este o scuză pentru o treabă făcută de mântuială.

si chiar daca zilnic i-am lasat 1E, doar de 2x in 7 zile a schimbat asternutul.

Se pare că doar motivarea financiară a cameristului nu a fost suficientă. Dacă doreai schimbarea zilnică a cearceafurilor trebuia să-i ceri asta cameristului. Nu se conforma solicitării, sesizai problema la guest relation sau la recepţie.

Yoda
[02.04.22 21:55:05]
»

@Versus:

si chiar daca zilnic i-am lasat 1E, doar de 2x in 7 zile a schimbat asternutul.

Totusi, nu e de ajuns ca a schimbat asternutul de doua ori in 7 zile? Pana la urma, acasa il schimbati in fiecare zi? Nu stiu, dar eu chiar nu simt nevoia sa imi schimbe asternutul chiar in fiecare zi. Nici prosoapele. Pana la urma, faci un dus inainte sa te bagi in pat, nu?

VersusAUTOR REVIEW
[03.04.22 09:44:22]
»

@nicole33: am fost in mall pentru a lua ceva ok de baut, referitor la schimbatul lenjeriei de pe pat, am facut si o reclamatie, insa acestia sustineau ca o schimba, dar se vedea ca este aceeasi.

@Yoda : una este acasa ca o schimb de 2x pe saptamana , alta este la hotel cand te mai reintorci in camera mai arunci in pat poate un prosop sau un tricou de la plaja , cel putin de 3x ar fi ok zic eu .

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33
[03.04.22 09:52:10]
»

@Yoda:

Totusi, nu e de ajuns ca a schimbat asternutul de doua ori in 7 zile? Pana la urma, acasa il schimbati in fiecare zi?

Chiar dacă nu mie mi-a fost adresată întrebarea de mai sus, îmi spun şi eu părerea, pentru că şi eu m-am numărat adesea printre cei care au solicitat schimbarea zilnică a lenjeriei de pat. În mod normal, schimbarea la două zile este absolut rezonabilă, dar doar dacă nu este foarte cald sau dacă poţi dormi cu clima pornită toată noaptea.

Comparaţia cu obiceiurile de acasă nu este întotdeauna relevantă, condiţiile fiind diferite. La mine acasă dorm cu aerul pornit din iunie până la sfârşit de septembrie, dar este poziţionat astfel încât să nu-mi bată în cap, nu transpir deloc şi nu am nevoie să schimb aşternutul mai des de o dată pe săptămână. La hoteluri poţi avea surprize cu o poziţionare nefericită a AC-ului sau nu poţi face reglajele potrivite sau... şi atunci se schimbă situaţia.

Îmi amintesc de prima mea vacanţă în Egipt, tot în zona Hurghadei, când am ajuns cu o răceală zdravănă cu care mă pricopsisem după un sejur la marea noastră, tuşeam înfiorător şi nu mai suportam aerul condiţionat chiar deloc. Am fost nevoită să dorm cu uşa balconului deschisă, noaptea era foarte cald, transpiram non stop de la căldură, dar şi ca efect al medicamentelor gen Fervex/Coldrex luate pentru răceală. Evident că am solicitat cameristului schimbarea zilnică a cearceafurilor, i-am explicat clar ce doresc să facă de banii pe care îi lăsam zilnic pe pat, a înţeles şi s-a conformat.

Nu stiu, dar eu chiar nu simt nevoia sa imi schimbe asternutul chiar in fiecare zi. Nici prosoapele.

Cu prosoapele este o altă poveste. Ideea este că acestea nu se usucă, toţi făcând mai multe duşuri în fiecare zi. Puţine hoteluri au băi cu aerisire directă, majoritatea fiind dotate doar cu ventilatoare. În Egipt umiditatea nu este mare ca în Turcia, dar bate vântul aproape non-stop şi îţi zboară din balcon lucrurile lăsate la uscat. Este neplăcut, ineficient şi chiar nesănătos să te tot ştergi cu un prosop deja ud.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Yoda
[03.04.22 21:20:51]
»

@nicole33 & @Versus: Va inteleg pozitia.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Versus, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂTitanic Royal Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042128086090088 sec
    ecranul dvs: 1 x 1