ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.09.2021
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Satu Mare
ÎNSCRIS: 13.08.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 7 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 8 MIN

Delphin Be Grande, vacanta mult asteptata, doar la un nivel multumitor

TIPĂREȘTE

Am sa scriu si eu parerea mea despre resortul Delphin Be Grande, zilele petrecute in cursul lunii Septembrie in aceasta locatie.

Trebuie sa recunosc ca nu m-am informat prea mult despre acest resort înainte de a achizitiona biletele in iarna lui 2019, dupa care a venit pandemia in 2020 asa ca am fost nevoit sa amanam plecarea ptr anul acesta, toate informatiile le-am avut de la un amic care a fost 2 ani la rand in acest resort fiind foarte multumit de servicii.

Astfel ca am decis sa merg cu soția, convins fiind de serviciile bune ale resortului, ba mai mult a lantului hotelier Delphine.

Pretul sejurului achizitionat in 2019 nu sa modificat ptr anul 2021 (desi suntem in plina pandemie) astfel ca pretul a fost zic eu unul maricel 2200€ ptr 2 adulti, camera cu sea view cu plecare din Baia Mare.

Am sa fiu obiectiv având in vedere ca merg ptr al 3-lea an consecutiv pe litoralul turcesc, asa ca la final, concluzia mea se va raporta si la cele trăite in alte hoteluri.

Am ajuns undeva inainte de ora 16.00, dupa ce am asteptat bagajele in aeroport mai bine de 1 ora in fata benzii de rulare (am așteptat toti pasagerii cursei CORANDON) cand in sfarsit le-am primit.

Transferul de la aeroport sa facut rapid, la hotel ne-au luat bagajele si am fost condusi spre receptie.

O prima impresie, curat, spatios, aerisit, frumos per ansamblu... arhitectura, spatiu urias (peste 100.000 mp), gradini si piscine frumoase, pe clădirea resortului este instalat un sistem de iluminat care seara creează un show de lumini, de apreciat.

La receptie am completat formularele (aici este de mentionat ca din Romania am completat formularul on-line cu toate datele personale si cele privind vaccinarea) astfel ca am finalizat rapid chec-in, am primit cardurile pentru prosoape.

Am urcat in camera care era la etaj VIII vederea in fata hotelului, acceptabil dar aveam posibilitatea sa aleg contracost o camera cu vedere la mare (preturi de la 15€/zi) oferta pe care am refuzat-o.

Dupa cazare, ne-am dus in recunoastere in resort si sa vedem unde si ce se poate manca, noi pana la ora respectiva doar servisem o cafea.

Deceptie, pana la ora 19.00 cand se servea masa de seara, la terasele deschise nu am mai găsit mancare gătită doar fast food si sandvich (congelate si prăjite in ulei) pentru un resort de renumele Delphine, mi sa parut un neajuns.

Camera destul de mare, undeva la 23 mp cu un balcon micut dar in care se gaseau 2 scaune, o masuta si un uscator rufe, acceptabil ptr a sta sa savurezi o țigară, o baie mica dotat cu dus. Camera la primire frumos aranjata, destul de draguta cu un pat matrimonial mare, o canapea si un dulap incastrat in perete, pe hol, TV seif, aer conditionat centralizat, o baie cu dus, halate, fierbator apa, cafea si ceaiuri la plic, frigider in care aveai la rece: 2 beri Efes, 2 doze Pepsi max, 2 st vin alb si rosu de 0,5l 2 st de Mirinda, 2 st de Pepsi 3 st de apa plata, 2 st de apa minerala, 3 cutiute de suc, 2 doze ceai Lipton, 1 punga de sticks 1 punga de chips, 2 napolitane Nestle.

Pe partea de curatenie se "sta prost atât in camera cat si pe caile de acces la camere", de altfel aici ma voi justifica si as mentiona: de la aranjatul patului, golit scrumiera, adunat sticla sau dozele de suc din camere, sau cu observarea unor amanunte cum ar fii: cearsaful ravasit cum il lasasem dupa o noapte de somn, nu a fost aranjat pe saltea, peste el era întinsa plapuma, fata de perna a fost patata cu fond de ten al sotiei nu a fost schimbat pana nu am atras atentia la receptie, deasemenea după a 3 zi nu am mai primit nici un articol de baie, sunt doar cateva aspecte care vin sa sustina cele mentionate in legatura cu curatenia.

Despre produsele de baie mie mi s-au parut de proasta calitate, doar personalizate cu sigla lantului hotelier.

Mini barul a fost umplut zilnic, prosoapele au fost si ele schimbate zilnic daca le lasa-i pe podea.

Fiind un hotel de 5 stele si cu pretentii exagerate am notat cu 7-8 la curatenie, aici as puncta si holurile de acces la camere care sunt înguste, întunecoase, mocheta învechită, fără climă, fără ventilatie sau aer proaspat!

Despre masa servita, am pornit de acasa ca ma voi rasfata pe deplin in sejur cu bucate si preparate alese asa cum ma bucurasem si la celalate 2 resorturi (Gural Premier si Selectum Luxury) dar ce sa vezi mâncarea a fost doar acceptabila, era buna gustoasa dar se repeta zilnic foarte putine feluri adaugate, desi au fost seri culinare tematice.

La partea de servire erau probleme, se astepta la rand ptr a fi servit la o vitrina de catre bucatari, acestia se miscau greu, fără chef, insa la partea cu debarasatul meselor au stat OK avand personal ptr aceasta, care se miscau bine, desi se putea observa stangacia angajatilor (care erau incepatori).

Noua ne-a placut in zona de restaurant „only adults” nu era aglomerat iar angajatii foarte atenti, zona pe care o recomand.

Seara de seara, in jurul orelor 20.00 era un haos in restaurant, iar de la orele 21:15 se strangeau platourile cu mancare având in vedere ca restaurantul era plin de turiști ceea ce nu mi se pare un lucru normal, dar asta este.

Sa vorbim despre mancare, asa cum spuneam ma asteptasem ca mancarea in lantul Delphin, sa fie la cote inalte. Din pacate Eu nu le-am intalnit, in comparatie cu bucataria de la Gural Premier din Belek fara a mai face trimitere la Selectum Luxury care este lux, ... ce sa va zic, despre mancarea de aici, este gustoasa dar slabuta ca si mod de preparare, prezentare, diversitate, cantitate, feluri, etc totul raportat la așteptările unui restaurant de lux, dar mai ales la banii dati.

Foarte multa lume am vazut ca se îngrămădea atat dimineata, cat si seara la cartofii prajiti, la produse fast food (congelate) asta si datorita lipsei diversitatii bucatelor ceea ce nu este admisibil ptr un hotel de 5*.

Mâncarea, in primele 4 seri am avut cate o tema (turceasca, italiana, japoneza/chineza si pescareasca) dar sincer doar ca nume, diversitatea la mâncare nu se schimba aproape deloc, era aceeasi si am sa ma exemplific: masa pescareasca cu 2 tipuri de peste: pastrav si dorada!? , masa italiana cu paste si midii, turceasca cu fripturi si gratar de miel, etc

Poate ca pretențiile mele sunt mai ridicate motivate de cele vazute, gustate si traite la cele 2 resorturi totodata citite pe acest site, ... mie unul mi s-a parut slabut ca restaurant la un resort de 5* cu renume.

Pe terasa se mai faceau grătare si paste iar in 2 seri sau gatit si raci la tigaie care nu au parut a fii proaspeti.

De apreciat la servirea meselor din restaurant, gaseai suc fresh de portocale, grepfuit, Pepsi, Fanta la doza, ayran deci te puteai servi singur, fara a astepta un chelner.

Desigur ca gusturile si calitatea nu se discuta, dar pe mine mâncarea m-a dezamăgit pe alocuri.

Despre dulciuri, aceleași feluri si gusturi doar diferite prin culoare, se gasesc pe parcursul intregii zilei la cele 2 vitrine asistate fiind atractia copiilor dar si adultilor.

Cu privire la piscine si plaja la mare, pot sa spun ca sunt farmecul hotelului, piscinele sunt noi, curate, întreținute, apa avea 30 de grade, sunt foarte multe piscine, sezlonguri destule, fara probleme dimineata pentru a ocupa un sezlong. Dar trebuie sa punctez la minus faptul ca aceste piscine se închideau la orele 19.00 astfel ca nu prea mai aveai ce sa faci.

Un minus la ospătari care livrează băuturi pe plaja, aproape inexistenti se lasă mult așteptați si nu sunt educați să te abordeze ei in mod direct sau sa te întrebe dacă mai ai nevoie de apă sau alte răcoritoare, impresia mea este ca nu-i coordonează nimeni.

Plaja este destul de mare, cu nisip fin, intrarea in apa este cu pietris mărunt, in care te afunzi, la mal pana in 10 m adancimea este de 1.60 cm iar apoi se adanceste la peste 2,5 m.

Vreau sa punctez Pontonul ce se întinde pe luciul Marii, confecționate pe piloni de fier si scândurit, este spatios pe care sunt asezate si sezlonguri cu umbrele (este un loc mai linistit unde nu prea sunt copii) barul de pe el, fiind foarte bine aprovizionat cu bauturi fine, ospatarii atenti si era deschis pana la orele 02.00 dimineata, noua ne-a placut foarte mult.

Aqua Park cu multe tobogane noi toate apreciate de turiști, unul dintre cele mai mari din Antalya.

Aqua Parc pentru copii mi sa parut foarte OK, bine proiectat si se intinde pe o suprafata mare, cu sezlonguri ptr adulti, iar cei mici in siguranta se vor bucura si distra aici.

La Spa-ul din incinta resortului pot sa afirm ca este destul de mic si înghesuit, este poziționat pe aleea de acces spre plaja, intr-o gradina cu arbori, care nu impresionează cu absolut nimic, iar serviciile de masaj acceptabile.

Acum, despre baruri, noua cel mai bun, frumos si relaxant bar este cel de pe ponton, urmand be aqua pool bar unde se serveste si pizza si inghetata.

La barul amfiteatru nu am stat, dar am observat ca peste zi era c-am gol doar seara la spectacole era aglomerat.

La băuturi, acestea au fost originale, dar daca nu cereai băuturile fine originale te serveau cu bauturile lor locale, deasemenea la bauturile racoritoare la doză sau sticla trebuia sa le ceri, gheata la discretie, cafea de calitate, paharele de unica folosinta, nu prea e ok (dar in context pandemic COVID pot intelege) la servirea mesei totusi iti serveau băuturile in pahare din sticla.

Un plus pentru hotel, este ca au in meniu cocktail-uri, alcoolice si non, bauturi ce se regăseau la toate barurile din resort.

Entertainment, a fost la pamant, cel putin in perioada cat am fost noi - luna Septembrie, dezamagitor pe alocuri, fara imaginatie si plictisitor.

La Amfiteatru programul de seara este slab spre acceptabil, am prins 4 zile de seara live music de la 21.30, pana in jurul orelor 23.00 iar apoi pana la 02.00 continua cu discoteca.

Ma așteptam la animatie sa fie mai profi, cu un program diversificat dar ptr mine a fost dezamăgitor (Ex: seara de seara la amfiteatru înainte de spectacolul organizat, o mana de fete animatoare, adunau copii si dansau pe muzica disco, ca si cum ai pune copii sa danseze singuri, fara nici o regie, animatori sau alta orchestratie)

In concluzie acest resort este unul de 5* stele, dar serviciile nu sunt cele mai bune, mi sa parut ca-i interesează profitul si imaginea si mai putin calitatea serviciilor oferite, dar cu toate acestea cred ca are potențial foarte mare, de a se alinia la nivelul unui hotel UAI de lux.

O locație bună pe care o recomand, dar NU la banii aceștia!!!

Ganduri bune si alegeri inspirate.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de generalu in 06.09.21 22:42:00
Validat / Publicat: 07.09.21 09:20:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Belek Selectum Luxury Belek Gural Premier

VIZUALIZĂRI: 3564 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (generalu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P10 Aleea de acces la resort Delphine Be Grande.....multa verdeata Splendid!!!!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15300 PMA (din 18 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

artemisa24
[07.09.21 10:56:21]
»

Wow, nu mi se pare deloc in regula ceea ce ai scris pentru ca si eu ma pregatesc sa plec tot acum in septembrie la acest hotel.

In primul rand nu am inteles de ce nu v-a dat camera sea view asa cum ati platit!

"pretul a fost zic eu unul maricel 2200€ ptr 2 adulti, camera cu sea view cu plecare din Baia Mare"

"Am urcat in camera care era la etaj VIII vederea in fata hotelului, acceptabil dar aveam posibilitatea sa aleg contracost o camera cu vedere la mare (preturi de la 15€/zi) oferta pe care am refuzat-o" -

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[08.09.21 00:41:57]
»

@artemisa24:

In primul rand nu am inteles de ce nu v-a dat camera sea view asa cum ati platit!

Eu nu cred că a plătit suplimentul de sea view nici la agenţia din România şi nici în Turcia la hotel, deoarece altfel SIGUR primea exact ce a plătit. Culmea este faptul că sea view nici nu este scump la acest hotel în comparaţie cu altele. Nu merită să ai vedere la un râu plin de broaşte pentru câţiva euroi în plus, dar nu mai contează.

Wow, nu mi se pare deloc in regula ceea ce ai scris pentru ca si eu ma pregatesc sa plec tot acum in septembrie la acest hotel.

Nu-ţi face griji! Va fi bine şi vei vedea că ai făcut o alegere bună.

Vacanţă plăcută!

mandiPHONE
[08.09.21 07:33:03]
»

@artemisa24:

Un minus la ospătari care livrează băuturi pe plaja, aproape inexistenti se lasă mult așteptați si nu sunt educați să te abordeze ei in mod direct sau sa te întrebe dacă mai ai nevoie de apă sau alte răcoritoare, impresia mea este ca nu-i coordonează nimeni.

Eu sunt acum în Delphin Palace, la piscina servesc 4 sau 5 ospătari pe patine în plus este căruciorul cu băuturi, pe plaja sunt 2carucioare, pe ponton sunt 2 ospătari care servesc și la mese.

De apreciat la servirea meselor din restaurant, gaseai suc fresh de portocale, grepfuit, Pepsi, Fanta la doza, ayran deci te puteai servi singur, fara a astepta un chelner.

Eu parte de autoservire la baruri sau restaurant nu am văzut pe toate vitrinele este afiș cu „We serve Staff only” iar freshuriile sunt servite de personal din cărucior la micul dejun!

În legătură cu curățenia în camera noua ne-a schimbat lenjeria și prosoapele în fiecare zi!

Vacanta plăcută!

artemisa24
[08.09.21 09:58:59]
»

nu-mi fac... oricum zarurile sunt aruncate ????????... multumesc pentru urare

Raluk0207PHONE
[01.08.22 13:49:34]
»

Mie bucătăria de la Gural Premier Belek mi s-a părut sub mediocra. Proasta, as putea spune. Cel puțin, anul trecut, fiind primul de după pandemie, jumătate din spațiul din restaurant era gol.

Atât de mult orez fiert de spital, paste si piure nu am văzut în viata mea. În 3-4 locuri din restaurant.

Nu aveau salate aperitiv gata preparate și serile tematice au lipsit cu desăvârșire.

Am vrut la un moment dat sa iau niște legume la gratar, iar angajatul de după panou, într-un mod foarte antipatic mi-a făcut semn ca nu dau.

Și atunci, de ce mai erau expuse, nu știu...

Am mancat mai bine în hoteluri mai puțin pretențioase.

In afara de Aquapark-ul cu multe piscine si camera mare, Gural- ul nu m-a dat pe spate, in mod special.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
artemisa24, mandi, Raluk0207, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.98626708984375 sec
    ecranul dvs: 1 x 1