ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2021
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 13.08.21
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2021
DURATA: 6 nopți
Familie
2 AD. + 1 COPII -- v: 13 ani
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 5 MIN

Nu va lasati impresionati de pozele de prezentare ale hotelului

TIPĂREȘTE

Dragi turisti,

Scriu acest review prin care doresc sa impartasesc cu voi cateva dintre aspectele ce m-au nemultumit in vacanta recent incheiata.

Pentru asta, trebuie sa incadrez subiectul, astfel incat, sa stiti exact care au fost detele de intrare si anume: Statiunea Olimp - ROMANIA, Hotel Belvedere (Complex Phoenicia Blue View), camera tip “Superior Double Room” — pret 8026 lei (aprox 1638 euro) pentru 3 adulti (mai precis 2 adulti si un copil de 13 ani), perioada 02-08/08/2021 (deci, in plin sezon).

Parcarea: din momentul in care am intrat cu masina in aceasta parcare, m-am intrebat daca intr-adevar asta este locatia pentru care am platit suma respectiva. Am avut impertinenta sa-mi pun o astfel de intrebare deoarece erau masini parcate peste tot, chiar si pe ceea ce s-ar fi dorit a fi spatiu verde (langa niste buldozere…), nu exista nicio logica.

Dar, trecand peste felul “mirobolant” in care arata ceea ce se dorea a fi « parcare », provocarea a inceput in momentul in care a trebuit sa dau ture pentru a gasi un loc, deoarece, ce sa vezi, nu erau locuri disponibile si oricum, nu era nimeni (ex. portar / cineva etc) care ar fi trebuit sa se ocupe de orientarea turistilor in parcare.

Cum nu gaseam gaseam un loc de parcare, ceea ce devenise «cireasa de tort» pentru ca veneam dupa un drum de 8 ore, evident ca am continuat sa dau ture pana intr-un tarziu cand am vazut pe cineva plecand si evident ca m-am repezit catre acel loc zicand «yes, that’s it». In mare graba m-am repezit catre acel loc (fiind singurul) si in plus, fiind la doar cativa metri de intrarea in hotel, am zis ca am dat lovitura. A nu se intelege ca sunt din categoria celor ce vor sa parcheze in usa, daca se poate. Insa, imediat ce am ajuns la locul respectiv, mi-am dat seama ca trebui sa parchez intr-o “splendida” si neaosa balta, dar nu am stat deloc pe ganduri (neavand alta varianta) si am parcat acolo.

Dar, trecand peste aceste detalii si provocarea prin parcare, ceea ce m-a « atras » cel mai mult a fost praful din parcare (spun praf pentru a nu spune direct tarana autentica romaneasca si atat de frumos descrisa in literatura noastra), dar care nu are nicio legatura cu ceea ce se vrea a fi un hotel de 4 stele…

Camera / toaleta: trecand peste lipsa confortului pe care ar fi trebuit sa ti-l dea o camera de 4 stele si mizeria omniprezenta, evident ca, dupa drumul de 8 ore pe care l-am facut, aveam o dorinta «arzatoare» de a merge la toaleta. Intrand in toaleta, desi m-a izbit un miros pestilential ca dintr-un WC public uitat de lume, am dat la o parte banda protectoare de pe capacul WC-ului (pe care era scris « DEZINFECTAT ») si totodata am ridicat capacul. Socul a fost total cand am constat ca WC-ul era plin de urina (desi, era scris « DEZINFECTAT »). Irelevant faptul ca am sunat apoi la receptie etc…

Baia in mare: bineinteles, mi-am spus, ca nu trebuie sa ma las influentat de ceea ce m-a intampinat in parcare + camera / baie si evident am plecat sa fac o baie in mare.

Dorinta de a face o baie in mare s-a terminat rapid si anume cand am facut contact cu pietrele / bolovanii din mare in care riscai sa-ti rupi picioarele. Desi stiam despre aceste pietre din mare (ca idee, mai fusesem pe aceasta plaja in urma cu 20 de ani cand eram la final de facultate), in netrebnicia mea nu m-am gandit nicio clipa ca dupa atata vreme si dupa publicitatea facuta cu renovarea/redechiderea acestui hotel, nu au reusit sa faca o intrare in apa fara “eternele” pietre… Din pacate, desi am venit la mare special pentru a face baie in mare, aceasta a fost prima si ultima intrare in mare… (tin totusi la integritatea mea fizica).

Restaurant / masa: evident ca optimismul nu m-a parasit nicio clipa (indiferent de ceea ce m-a « intampinant » pana atunci in parcare, camera / toaleta, baia in mare), am mers cu aplomb catre restaurant pentru a lua cina. Desi credeam ca dupa toate cele intalnite pana atunci nu mai poate fi nimic surprinzator si neplacut, ei bine, binecuvantarea subsemnatului a continuat si la restaurant, unde a trebuit sa inceapa efectiv vanatoarea de mese. Da, pentru a prinde o masa (indiferent ca vobim de mic dejun, pranz sau cina) trebuia sa te zbati si sa fii ager, altfel puteai prindre ceva catre finalul programului de masa… Dar, cum sunt un turist «docil», am inteles ca vorbim de varful de sezon, lume multa, restaurant subdimensionat etc, insa banii pe care i-am platit, oare, nu erau tot pentru varful de sezon?

Program cina (19h00 – 21h00): da, intr-adevar am fost informat din momentul in care am facut rezevarea despre programul tuturor celor trei mese, insa nu am stat sa-mi imaginez cum este sa iei cina intr-un interval atat de scurt 19h00 – 21h00 si sa mai faci si o vanatoare de mase (despre vanatoare nu am fost informat).

«Bonusul» venea in momentul in care evident ca nu-ti terminai paharul de baut la cina, puteai totusi sa iesi cu el la barul din vecinatatea restaurantului, dar amabilii ospatari aveau task-uri clare sa vina sa-ti spuna ca nu ai voie sa stai acolo cu paharul din restaurant si daca vrei ceva, trebuie sa comanzi de la bar (bineinteles, cu bani). In traducera libera, pentru a fi si pe intelesul celor ce conduc acest hotel, asta se cheama japca (alaturi de celelalte puncte mentionate).

Am scris aceste randuri nu pentru a va expune unele dintre aspectele ce m-au nemultumit, nu pentru a ma plange, ci pentru a sublinia faptul ca raportul pret – calitate este total disproportionat pentru acest hotel. Concret, acest hotel ar fi trebuit incadrat la 2 maxim 3 stele (nu inteleg cum i-au fost acordate 4 stele sau prefer sa par naiv…) si pretul ar fi trebuit sa fie la o treime din cat am platit eu, astfel incat lucrurile sa fie corecte.

Va rog sa aveti in vedere ca nu sunt vreun postac sau cineva care scrie imediat pe net ceea ce-l nemultumeste (e prima data cand scriu un review) si nu ma intereseaza replici de genul «asta iti trebuie daca ai ales Romania / nu e prost cel care cere, ci cel care da (stiu, in cazul de fata eu am fost prostul) et », dar consider ca e bine sa stiti ca nu veti primi calitatea / serviciile pentru care veti plati (asta pentru a nu avea dezamagiri ca mine).


[fb]
---
Trimis de Catalin44 in 13.08.21 16:26:56
Validat / Publicat: 13.08.21 19:04:13

VIZUALIZĂRI: 4081 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

16 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Catalin44); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18200 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

16 ecouri scrise, până acum

webmasterX [13.08.21 19:04:05] »

@Catalin44: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

-

Conform politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari „zero peste tot” sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată.

Dacă dorește, autorul poate reveni asupra evaluărilor, încercând să fie mai obiectiv — fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (dacă timpul alocat editării a expirat)

-

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =104682&hid=827.

Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

celestescris / TELEFON [13.08.21 22:44:24] »

Chiar dacă nu am mai scris nimic de foarte mult timp cred ca pot sa îmi scriu și eu o părere... Sunt multe rw-uri care nu au poze din locurile în care mulți turiști au fost... unii mulțumiți alții... nemulțumiți... cum este și cel de față. Cum putem vota un review care nu are poze?

M'Liviuscris / TELEFON [14.08.21 09:38:42] »

That is the reality.

Un review ca a punctat foarte detaliat imaginea nesimtirii a serviciilor oferite în România la unele hoteluri care se vor la grand înalt.

Nu cred ca trebuie atașate poze cu toaleta nedezinfectata! Dacă îl citești cu mare atenție îți faci clar o imagine a cea ce înseamnă ' ' profesionalismul ' ' tipic romanesc!

Este ca în zicala afară-i vopsit gardul și înăuntru leopardul.

Catalin44 [14.08.21 16:12:19] »

@webmasterX:

In primul rand doresc sa multumesc acestui site pentru ocazia pe care mi-a dat-o, de a impartasi si cu altii ceea ce am intalnit la hotelul in discutie.

In al doilea rand, inteleg si respect politica site-ului, insa pot sa va spun ca scopul meu nu a fost acela de a da note / face evaluari, ci am dorit pur si simplu sa scriu despre niste "romanisme, merge si asa, oricum vor continua sa vina turisti pentru ca a fost candva considerat perla litoralului (probabil inca mai este), are o istorie in spate (pentru cunoscatori) etc"

In al treilea rand, v-as recomanda sa fiti mai rezervati cand afirmati "... fiind considerate scrise (prea) la supărare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate așteptată", deoarece va asigur ca am proprietatea termenilor, nu a fost nicidecum scris la suparare, reprezinta ceea ce am vazut/trait la acest hotel, a fost scris cu maxima obiectivitate si deloc tendentios.

Catalin44 [14.08.21 16:32:55] »

@celeste:

Cu tot respectul pentru dvs. si va asigur ca nu doresc sa intru in polemica cu nimeni. Insa, scopul review-ului meu nu a fost acela de a fi votat, de a primi like-uri / dislike-uri etc (nici nu stiu despre ce este vorba, cum functioneaza si nici nu ma intereseaza acest aspect).

Dar, daca dupa tot ceea ce am expus in review sunt inca persoane care-mi cer poze pentru a ma justifica, de exemplu, urina gasita in WC (probabil doresc sa faca si un zoom al pozei pentru a fi siguri de ceea ce vad), din pacate trebuie sa va dezamagesc si sa va spun ca nu am facut astfel de poze. Totusi, fiind in vacanta am preferat sa fotografiez ceea ce mi-a facut placere, dar fara nicio legatura cu acest hotel.

Cine-mi cere poze pentru ceea ce am scris, ii recomand sa se intoarca sa cartile de colorat ale copilariei, deoarece se pare ca textul (fara poze) ii pune probleme de intelere si nu are rost sa se chinuie...

Catalin44 [14.08.21 16:35:41] »

@m liviu:

Va multumesc frumos pentru retur si intr-adevar, ati inteles perfect ceea ce am vrut sa spun.

Yoda [15.08.21 10:14:26] »

@Catalin44:

«Bonusul» venea in momentul in care evident ca nu-ti terminai paharul de baut la cina, puteai totusi sa iesi cu el la barul din vecinatatea restaurantului, dar amabilii ospatari aveau task-uri clare sa vina sa-ti spuna ca nu ai voie sa stai acolo cu paharul din restaurant si daca vrei ceva, trebuie sa comanzi de la bar (bineinteles, cu bani).

Am o mica nelamurire: regimul de masa nu a fost All Inclusive? Intreb pentru ca nu prea sunt dumirit ce inseamna AI la Phoenicia? Deci, daca platesti 273 EUR pe noapte la un hotel de 4* cu AI, trebuie sa platesti si bautura de la bar? Eu cred ca pentru banii astia, in Turcia stai la un hotel de 5* cam de top (undeva in zona Rixos, Calista, Selectum Luxury), cu bauturi de import si multe alte lucruri incluse.

M'Liviuscris / TELEFON [15.08.21 20:55:57] »

@Yoda: All inclusive very Light se poate numi conceptul hotelului... Între mese și o apa plata costa 10 lei... Cum ai precizat sunt resorturi de renume în lume unde cu acești bani ești tratat regește!!!

Ești respectat!!! Asta nu vom știi noi sa facem din păcate...

Catalin44 [15.08.21 22:02:39] »

@Yoda:

La Hotel Belvedere (Complex Phoenicia Blue View) regimul a fost "all inclusive light", ceea ce insemna ca bauturile erau gratuite in timpul celor 3 mese si anume: mic dejun între orele 7:30-10:00, prânz între orele 12:30-15:00, cina intre orele 19:00-21:00. In afara acestor intervale orare, in cazul in care doreai ceva de baut, o puteai face, insa contra cost. Dar, pentru a fi obiectiv, trebuie sa va spun ca acest aspect l-am stiu inca de cand am rezervat/platit, deci, mi l-am asumat.

Insa, pentru a fi corect pana la capat, trebuie sa va spun ca un astfel de concept "light", chiar daca am stiut de el inca de la inceput, este o hotie la drumul mare pentru pretul platit (8026 lei).

Cum tot sunt pe politically correct, trebuie sa spun ca, desi, nu fac parte din categoria celor care se imbuiba cu manacare / bautura la all inclusive de dimineata pana seara (ca info: beam la cina 1-2 pahare de bere sau vin, in restul zilei doar apa sau suc), problema aparea in momentul in care luai un pahar de suc (bineinteles in timpul orelor stabilite pentru "preafericita gratuitate") si era de o calitate execrabila, de la niste dozatoare... Dar, au avut si suc Santal - la cutie, in primele doua zile, pentru ca in a 3-a zi cand am ceurt Santal, mi-au spus ca "nu mai avem pentru ca nu a mai ajuns masina (s-a stricat camionul), dar maine vom aduce... ". Evident ca pana la sfarsitul sejurului camionul si implicit nici Santalul n-au mai aparut (vorba poetului: "sa-l vad venind, as mai trai o viata... ????).

Iar in final, daca-mi permiti un spirit de gluma, te-as ruga sa nu mai faci comparatii cu turcii pentru ca asata-i blasfemie ???? E clar ca la un asemenea pret, erai tratat ca un Pasa la turci.

Yoda [15.08.21 23:07:32] »

@Catalin44: Multumesc pentru raspuns si pentru explicatii si promit sa nu mai fac comparatii aiurea cu Turcia, dar pretul platit e total nemeritat. Stiu bine hotelul Belvedere, am stat de vreo doua ori acolo pe vremea lui Pingelica, carpaciul cel viteaz, si daca pentru vremurile de atunci reprezenta ceva de lux, acum nu mai este acelasi lucru. Sincer nu stiu pentru ce platesti atata. Plaja? Marea? Camerele? Serviciile? Mancarea? Bautura? Nimic din toate astea nu merita 275 EUR/noapte.

AI "light" e o gluma buna. La fel ca demi-pensiunea de la Phoenicia Mamaia. Nici eu si nici sotia nu suntem mancai si nici bautori peste masura, dar imi place sa stiu ca putem sa mancam si sa bem oricand avem chef si oricat avem chef, chiar daca nu o facem de fapt.

Yoda [15.08.21 23:12:37] »

@m liviu: Eu nu as spune ca este AI. Mai degraba e un fel de "pensiune completa".

Ma rog, faca ce-or vrea, eu unul am hotarat prin 1995 ca nu mai calc pe litoralul romanesc, pentru ca nu vreau sa imi bat joc de banii mei. Si intentionez ca sa ma tin de promisiune, cel putin pentru urmatorii 50 de ani... ????

Green????scris / TELEFON [15.08.21 23:57:33] »

@Yoda: Culmea este că, despre patronul Phoenicia se spune "... aceștia au fost pașii premer­­gă­tori introducerii all inclusive, Murad fiind una­nim recunoscut ca primul hotelier care a implementat acest sistem pe litoralul românesc. " ????

https://www.newmoney.ro/mr-all-inclusive-totul-despre-mohammad-murad-cel-mai-mare-investitor-din-turismul-romanesc/

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
celestescris / TELEFON [16.08.21 00:23:18] »

@Catalin44: Eu și soțul meu suntem genul de oameni care ne informăm foarte bine înainte de a pleca într-un concediu, am cerut poze nu cu urina din wc, este un loc în care nu am ajuns cu toate ca stim destul de bine stațiunea...

din cauza asta am cerut poze... sunt mulți pe acest site care scriu la nervi.

Catalin44 [16.08.21 15:11:40] »

@Green????:

Nu comentez ceea ce se spune despre acest domn, nici nu ma intereseaza, insa nu sunt vreun naiv sa nu stiu cum se construieste o imagine in media romaneasca. Spun doar ca, raportul pret vs. calitate, la hotelul in discutie, este hotie pe fata.

udar14scris / TELEFON [13.09.21 15:26:41] »

Eu m-am cazat azi aici. Cele relatate in articol Sunt reale. Din fericire eu stau in extrasezon doar doua zile si am cazare cu mic dejun pentru care am platit 304 lei pe noapte in family room. Curatenia lasa mult de dorit. Renovatea a fost facuta superficial. Singurul lucru care imi place este terasa cu o masa si trei scaune cu vedere la mare. In rest praf si pulbere. Maine dimineata o sa revin sa va spun cum a fost micul dejun.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Catalin44scris / TELEFON [13.09.21 17:04:03] »

@udar14: Ok, multumesc frumos pentru retur. Acum, ca un exercitiu de imaginatie, va puteti da seama cu era in plin sezon...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Catalin44, celeste, Green????, M'Liviu, udar14, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Blue View Hotel (ex Panoramic-Amfiteatru-Belvedere) [Olimp]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04803204536438 sec
    ecranul dvs: 1 x 1